Д О В І Д К А про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Броварській районній державній адміністрації за 9 місяців 2019 року

опубліковано 5 лист. 2019 р., 04:10 Інформаційно-довідковий центр
   На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій та з метою підвищення в Броварському районі ефективності роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків у цій роботі проводилась цілеспрямована робота.
   Розпорядженням голови адміністрації «Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом Броварської районної державної адміністрації» затверджені графіки особистого прийому громадян як безпосередньо в райдержадміністрації, так і особисті виїзні прийоми.
   Інформація про особистий прийом громадян керівництвом Броварської районної та Київської обласної державних адміністрацій оприлюднена у місцевих засобах масової інформації та на вебсайті Броварської райдержадміністрації.
   Особистий прийом громадян головою адміністрації проводиться щосереди в обладнаній для цього кімнаті за попереднім записом. Громадяни мають можливість записатися на прийом в зручний для себе час, як особисто, так і по контактному телефону. Заступники голови адміністрації проводять особистий прийом згідно графіка у своїх кабінетах. У вихідні дні (суботу) громадян приймають заступники голови адміністрації згідно графіка, який складається щотижня.
   За 9 місяців 2019 року головою адміністрації проведено 38 особистих прийомів громадян в райдержадміністрації та особисті виїзні прийоми в селищі Калинівка, селах Зазим’є, Русанів, Світильня, Плоске, Погреби, Рожни, Требухів, Богданівка, Красилівка, Гоголів, Літочки, Кулажинці, Літки, Рожівка.
   Виїзні прийоми громадян заступниками голови адміністрації проводяться відповідно до затвердженого графіка. Інформація про виїзні прийоми громадян як головою адміністрації, так і його заступниками, розміщена на вебсайті Броварської райдержадміністрації, а також подається в місцевій пресі та радіо.
   При розгляді звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються соціально незахищені верстви населення: особам з інвалідністю та з інвалідністю внаслідок війни, Героям Радянського Союзу та Соціалістичної Праці ветерани праці та непрацездатні особи, а також багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші. Всі звернення громадян зазначених категорій беруться під особистий контроль керівництвом адміністрації.
   За звітний період питання про роботу зі зверненнями громадян заслуховувались на засіданнях колегії адміністрації в лютому - за підсумками роботи зі зверненнями громадян в 2018 році, в липні - щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян за 6 місяців 2019 року.
   За результатами розгляду даного питання прийняті відповідні доручення голови адміністрації.
   Розпорядженням голови адміністрації затверджено графік проведення днів контролю та перевірок роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах адміністрації, селищних та сільських радах. Згідно графіка проведено 13 перевірок додержання законодавства щодо роботи зі зверненнями громадян, а саме: в управлінні соціального захисту населення, відділах житлово-комунального господарства та освіти, службі у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, Калинівській селищній, Рожнівській, Княжицькій, Пухівській, Требухівській, Русанівській, Погребській, Богданівській та Зазимській сільських радах.
   При проведенні перевірок надавалась методична допомога з питань організації роботи зі зверненнями громадян, ведення особистого прийому громадян, підготовки відповідей, розгляду питань на засіданнях виконкомів.
    Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 при райдержадміністрації діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, до складу якої включено представників райдержадміністрації, районної ради та правоохоронних органів. Протягом поточного року проведено 9 засідань комісії, на яких були розглянуті звернення громадян.
   В райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників. Це дає можливість бачити слабкі місця як у роботі структурних підрозділів адміністрації так і виконкомів місцевих рад.
   За 9 місяців 2019 року до райдержадміністрації надійшло 1086 звернень громадян, що на 109 звернень менше проти аналогічного періоду минулого року. Зокрема:
   - 470 письмових звернень, з них контрольних (з органів влади вищого рівня та засобів масової інформації) – 41;
   - 62 звернення прийнято на особистому прийомі голови адміністрації (за 9 місяців 2018 року цей показник складав 25 звернень), збільшення становить 37 звернень;
   - 10 звернень (прямий телефонний зв’язок) надійшло на телефонну «гарячу лінію» райдержадміністрації (за 9 місяців 2018 року цей показник складав 7 звернень) збільшення становить 3 звернення;
   - 29 звернень надійшло через Інтернет-приймальню звернень громадян райдержадміністрації (за 9 місяців 2018 року цей показник складав 28 звернень), збільшення становить 1 звернення;
   - 515 звернень надійшло через державну установу «Урядовий контактний центр» (за 9 місяців 2018 року на урядову гарячу лінію надійшло 246 звернень громадян), збільшення становить 269 звернень.
   У зверненнях громадян, що надійшли за звітний період на адресу Офісу Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Київської облдержадміністрації, інших органів влади вищого рівня було порушено 41 питання різної тематики, що на 46 питань менше у порівнянні з минулорічним показником.
   Кожне з таких звернень за дорученням голови адміністрації розглянуто відповідними районними структурними підрозділами в передбачені законодавством терміни.
   За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви (клопотання) щодо вирішення різних питань – 1053, які складають 97,0% від загальної кількості звернень. Скарг отримано 31, що становить 2,9%, пропозицій (зауважень) – 2, що становить 0,1%.
   За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, питання соціального захисту населення були темою у 308 зверненнях, що складає 23,4% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   Це питання надання матеріальної допомоги, одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», перевірка правильності нарахування пенсії, призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, надання житлової субсидій на комунальні послуги, призначення та виплата усіх видів державних соціальних допомог, допомога переміщеним особам, особам з інвалідністю, учасникам війни та сім’ям учасників АТО, надання статусу «член сім’ї загиблого», надання висновку для призначення опікуна над недієздатними громадянами, питання безкоштовного перевезення пільгових категорій громадян та інші.
   За звітний період по програмі «Турбота» розглянуто 166 звернень громадян. Надано одноразову матеріальну допомогу 148 громадян на суму 951371,00 грн. Відмовлено в наданні матеріальної допомоги 18 громадянам.
   Зокрема, жителям селища Калинівка, особі з інвалідністю, села Княжичі, Богданівка, Красилівка, Рожни, Літки, Плоске та Требухів на лікування надана матеріальна допомога по 20000 грн. Жителю села Красилівка як багатодітна сім’я та внутрішньо переміщена особа надана матеріальна допомога 20000 грн. Жительці села Красилівка на ремонт будинку та встановлення газового котла надана матеріальна допомога 12000 грн.
   Жителям сіл Красилівка, Русанів, Княжичі, Рожни, Требухів та Плоске на лікування, жителям селища Калинівка та сіл Скибин, Гоголів та Княжичі, особам з інвалідністю І групи внаслідок ВВВ на ремонт будинків, жителям селища Калинівка, сіл Требухів, Пухівка, особі з інваліднісю ІІ групи, на проведення оперативного втручання надана матеріальна допомога по 10000 грн. Жительці села Требухів на придбання слухового апарату для сина, дитини з інвалідністю надана матеріальна допомога 10000 грн. Жительці села Літки для вирішення соціальних проблем у зв’язку з пожежею будинку надана матеріальна допомога 8000 грн.
   Жителям селища Калинівка, сіл Богданівка, Русанів, Квітневе та Рожни, учаснику ліквідації аварії на ЧАЕС, на лікування надана матеріальна допомога по 8000 грн. Жителям селища Калинівка, сіл Красилівка, Літки, Требухів, Залісся, Княжичі, Пухівка, Плоске, Гоголів, Богданівка, Русанів, Зазим’є, Світильня, Квітневе та Скибин на лікування надана матеріальна допомога по 5000 грн.
   Питання аграрної політики і земельних відносин були темою 243 звернень, що складає 22,4% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   Перш за все це питання спірного землекористування в сільській місцевості, внесення змін до сертифікату, затвердження технічної документації із землеустрою та передачу у власність земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
   Найчастіше такі звернення надходили від жителів селищ Велика Димерка та Калита, сіл Требухів, Красилівка, Семиполки, Русанів, Мокрець, Світильня, Гоголів, міст Бровари та Київ.
   Питання комунального господарства були темою 182 звернень (16,8%).
   Це питання електро- та теплопостачання, водовідведення, плати за комунальні послуги, підвищення тарифів, про приєднання житлового масиву до мереж електропостачання, ліквідація сміттєзвалищ, ремонт автомобільних доріг комунальної та державної власності, очищення доріг від снігу, облаштування зупинок, благоустрій населених пунктів району.
   а 9 місяців 2019 року ліквідовано 35 несанкціонованих сміттєзвалищ, вивезено близько 3,91 м3 відходів, приведено в належний санітарний стан дитячі і спортивні майданчики. Роботи в цьому напрямку продовжуються.
   В рамках виконання Програми заходів з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території Броварського району на 2019-2020 роки з бюджетів сільських рад були ліквідовані стихійні сміттєзвалища на території району сіл Гоголів (33,8 тис. грн.), Літочки (3,0 тис. грн), Русанів (51,0 тис. грн), Рожівка (102,66 тис. грн), Погреби (100,0 тис. грн), селища Калинівка (182,6 тис. грн).
   З районного бюджету було виділено 99,77 тис. грн для збирання та вивезення на полігон твердих побутових відходів сміття зі стихійних сміттєзвалищ за межами сіл Рожівка (біля автомобільної дороги Пухівка-Калинівка в районі очисних споруд ТОВ «Журавушка») та Богданівка (поле біля четвертої ферми птахофабрики «Богданівська» та лісосмуга вздовж газопроводу в с. Богданівка). Роботи були проведені якісно та у повному обсязі.
   Протягом І півріччя 2019 року ПрАТ «Коммунтранс» виконало роботи з експлуатаційного утримання доріг державного значення (замовник – Служба автомобільних доріг у Київській області) на суму 549,6 тис. грн, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» виконало роботи з експлуатаційного утримання доріг місцевого значення (замовник – департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації) на суму 14878,0 тис. грн., в тому числі на поточний ремонт дорожнього покриття в с. Гоголів 714,5 тис. грн, на експлуатаційне утримання доріг державного значення – 15697,3 тис. грн.
   Селищними та сільськими радами виконано капітальний та поточний ремонти комунальних доріг, тротуарів, розчищено від снігу вулиці населених пунктів, проведена санітарна очистка сухостою та аварійних дерев.
   Рожнівською сільською радою розроблено проекти: «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Лісова в с. Рожни Броварського району Київської області» та «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Івана Франка в с. Рожни Броварського району Київської області».
   Найчастіше такі звернення надходили від жителів селищ Калинівка та Калита, сіл Гоголів, Квітневе, Княжичі, Красилівка, Рожни, Требухів, Зазим’є, Літки, Русанів, Семиполки, міст Бровари та Київ.
   Питання діяльності органів місцевого самоврядування порушувалось у 107 зверненнях (10,0%).
   Питання діяльності місцевих рад були темою у зверненнях жителів сіл Требухів, Княжичі, Красилівка та Погреби.
   Питання охорони здоров’я порушувалось у 52 зверненнях (4,8%).
   Питання охорони здоров’я були темою у зверненнях жителів селищ Калинівка та Калита, сіл Требухів, Бобрик, Шевченкове, Княжичі, Зазим’є, Красилівка, Плоске та міста Бровари.
   Питання житлової політики порушувалися у 33 зверненнях, що складає 3,0% від загальної кількості порушених питань.
   Питання транспорту та зв’язку порушувалися у 24 зверненнях, що складає 2,2% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   Перевезення пасажирів автомобільним транспортом здійснюється на 42 регулярних автобусних маршрутах, в тому числі: приміських маршрутів – 36, міжміських – 2 (організація, яких відноситься до компетенції Київської обласної державної адміністрації) та приміських внутрішньорайонних – 5 (організація, яких відноситься до компетенції Броварської районної державної адміністрації).
   Автобусні перевезення населення забезпечують 6 юридичних осіб: ТОВ «ПасБРайТ», ТОВ «Союз-Авто», ВАТ «Броварське АТП-13209», КП «Київпастранс», ТОВ «Транспортна компанія «Автосоюз», ПАТ «АТАСС – Бориспіль» та 4 приватні підприємці. Для обслуговування пасажирів на автобусних лініях задіяно 77 одиниць рухомого складу без урахування резерву, які здійснюють перевезення населення району із сільських населених пунктів до райцентру та м. Києва в звичайному режимі – 276 оборотних рейсів та 142 оборотних рейси в режимі маршрутного таксі.
   В Броварському районі 5 «шкільних автобусів», що дає змогу дітям з віддалених куточків населених пунктів вчасно добиратися до місця розташування навчальних закладів. Одним із основних завдань Броварської районної державної адміністрації в цьому напрямку є забезпечення усіх населених пунктів району шкільним транспортом, особливо це актуально в зимовий період для дітей молодших класів.
   Існуюча транспортна мережа розроблена з урахуванням побажань мешканців району, особливу увагу приділено при цьому потребам осіб похилого віку та громадянам соціально незахищених категорій. Перевезення пасажирів здійснюється автобусами на приміських та районних маршрутах на конкурсній основі.
   Відповідно до ст. 7 Закону України «Про автомобільний транспорт» забезпечення організації пасажирських перевезень покладається на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі району - на районні державні адміністрації.
  В січні 2019 року проведений конкурс з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Броварського району (далі – конкурс), організатором якого була Броварська районна державна адміністрація. Результатом конкурсу визначено переможців по затвердженим маршрутам. 14.02.2019 підписані договори про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування між адміністрацією та перевізниками – переможцями.
   Броварська райдержадміністрація постійно проводить роботу з відстеження належного функціонування автобусних маршрутів, розглядає та відповідним чином реагує на звернення громадян щодо надання та підвищення якості послуг перевезень. З перевізниками постійно проводиться роз’яснювальна робота по дотриманню правил перевезення пасажирів водіями автобусів та належного відношення до пасажирів пільгової категорії.
   Броварською райдержадміністрацією проводиться цілеспрямована та системна робота щодо забезпечення пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування району.
   Питання сім'ї, дітей, молоді надійшло 22 звернень, що складає 2,0% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   Найчастіше такі звернення надходили від жителів селища Велика Димерка, сіл Світильня, Плоске, Требухів та міста Бровари.
   Незначний відсоток від загальної кількості звернень стосується питань праці, заробітної плати та освіти по 14 звернень (1,3%), питання екологічної безпеки, раціонального природокористування - 10 (1,0%), питання забезпечення законності та охорони правопорядку - 2 звернення (0,2%), питання діяльності політичних партій, профспілок, рухів, громадських об'єднань - 1 звернення (0,1%) та інші.
   Питання освіти були темою у зверненнях жителів сіл Красилівка, Княжичі та Зазим’є. Питання екологічної безпеки, раціонального природокористування були темою у зверненнях жителів сіл Зазим’є, Скибин та Семиполки.
   Протягом звітного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 19 колективних звернень, повторних звернень не надходило.
   Колективні звернення надходили від жителів селищ Калинівка та Велика Димерка, сіл Требухів та Літки.
   Щомісячно проводиться «Прямий телефонний зв’язок» керівників райдержадміністрації, структурних підрозділів з населенням району, про що завчасно повідомляється в місцевих засобах масової інформації. За звітний період проведено 9 прямих телефонних зв’язків, в яких взяли участь голова райдержадміністрації Клименко М.Ф., перший заступник голови райдержадміністрації Плакся Ю.С., заступник голови райдержадміністрації Юрченко О.Б., начальник відділу житлово-комунального господарства Заріцька О.М., начальник відділу містобудування та архітектури Харитонюк Т.М., начальник відділу з питань захисту населення від наслідків Чонобильської катастрофи Курсуа О.О., начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Броварської райдержадміністрації Астахов Р.М., начальник служби у справах дітей та сім’ї Хромець С.М., директор центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді Цахло М.В.
   Робота зі зверненнями громадян висвітлюється у засобах масової інформації, на офіційному сайті Броварської райдержадміністрації та в соціальних мережах. Активне використання засобів масової інформації дозволяє значно підвищити інформованість населення, питання вирішувати на стадії їх виникнення, при необхідності оперативно вживати відповідних заходів.
   Броварською районною державною адміністрацією і надалі будуть вживатися відповідні заходи щодо належного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


 Начальник відділу з питань
 контролю, документального
 забезпечення та звернень
 громадян апарату адміністрації                                                                                                                                                      С. МИСЮК

Comments