Управління соціального захисту населення





Начальник управління праці та соціального захисту населення

Яіцька Лариса Петрівна
Займає посаду з 2 серпня 2000 року.
Закінчила Київський інститут народного господарства ім. Д. Коротченка за спеціальністю ‛Механізована обробка економічної інформації“ і здобула кваліфікацію інженера-економіста. 

Новини УПСЗН

  • До уваги осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції     Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 01.03.2017 № 110 ’’Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін ...
    Опубліковано·16 бер. 2017 р., 08:05 Інформаційно-довідковий центр
  • До уваги керівників підприємств, установ, організацій! У зв’язку із змінами у законодавстві стосовно підвищення розміру мінімальної заробітної плати, управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації інформує про наступне. Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 ...
    Опубліковано·20 лют. 2017 р., 00:48 Інформаційно-довідковий центр
  • Річний план закупівель Управління соціального захисту населення Броварської РДА
    Опубліковано·17 лют. 2017 р., 04:24 Інформаційно-довідковий центр
Відображаються 1 - 3 із 70 записів. Переглянути більше »

Основними завданнями управління є:


    Забезпечення у межах своїх повноважень додержання законодавства про працю, зайнятість, трудову міграцію, загальнообов'язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
     удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;
    здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;
    призначення та виплата соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
    розроблення та організація виконання комплексних програм поліпшення соціального обслуговування інвалідів, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян похилого віку та всебічне сприяння в отриманні ними соціального обслуговування та соціальних послуг за місцем проживання;
    сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури, направлення інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту;
    забезпечення реалізації державної політики зайнятості на відповідній території;
    забезпечення виплати передбачених законодавством компенсацій та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    виконання функцій головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету;
    сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.



Соціальний паспорт

Кількість пенсіонерів - 20773

Інвалідів війни – 229: 
в т. ч. І гр. – 92; 
ІІ гр. – 103; 
ІІІ гр. – 34; 
Учасників бойових дій -262 
 48- учасників бойових дій, яким виповнилося 85 років; 
членів сімей загиблих та померлих інвалідів війни - 370; 
Учасників війни – 1814.


Учасників ліквідації та потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС – 6771, з них: 
І категорія – 250, в т.ч. учасників ліквідації аварії -170; 
ІІ категорія -660, в т.ч. учасників ліквідації – 543; 
ІІІ категорії – 281, в т.ч. учасників ліквідації – 89; 
ІV категорії – 4233 особи. 

Потерпілих дітей – 1238, в т.ч 
віком до 3-х років -71; 
від 3-х до 6-ти - 260; 
від 7-и до 10-ти - 403; 
від 11-ти до 14-ти -295; 
від 15-ти до 18-ти -209.

Особи, які брали участь у ліквідації інших ядерних випробувань – 4, з них: 
І категорія -2; 
ІІ категорія - 2.

Вдів померлих громадян, смерть яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи – 98.

Інвалідів від загального захворювання та трудового каліцтва -2561, в т.ч.: 
- інвалідів від трудового каліцтва- 82; 
- інвалідів по зору - 89; 
- інвалідів по слуху -35; 
- інвалідів з дитинства – 872; 
- дітей інвалідів до 18-ти років – 291.


Сім’ї, які отримують субсидії –1680 
Користувачі пільг –21,1 
Сім’ї, які отримують одноразову допомогу при народженні дитини – 2203. 
Сім’ї, які отримують допомогу по догляду за дитиною до 3-х років – 2390. 
Сім’ї, які отримують державну соціальну допомогу як малозабезпечені – 23.


За І квартал 2014 року субсидію отримувало 1680 сімей, з них на житлово-комунальні послуги – 1680 сімї. В порівнянні з 2013 роком кількість отримувачів збільшилась на 4,5 відсотків. Загальна сума призначених субсидій складає 1076,9 тис. грн. Середня сума субсидій на житло-комунальні послуги 185,56 грн., що на 6,1 % менше в порівнянні з 2013 роком. На комісії з питань призначення субсидії, виходячи з конкретних обставин, розглянуто 9 заяв, з яких 8 вирішена позитивно.

 

Про надання субсидій на житлово-комунальні послуги та тверде паливо

№п/п

Економічні показники

Од. виміру

Станом на

в% до 2013р.

01.04.14

01.01.2014

1

Субсидією користувалося всього

Сімей

1680

1608

+4,5

 

В т.ч. комунальні послуги

сімей

1680

1608

+4,5

 

Тверде паливо

Сімей

-

-

-

2

Користуються субсидією наступні категорії:

 

 

 

 

 

- учасники бойових дій

Осіб

1

-

-

 

-учасники війни

Осіб

175

190

-7,9

 

- діти війни

Осіб

1139

1124

+1,3

 

- учасники ЧАЕС

Осіб

14

14

0

 

- по профознаці

Осіб

2

2

0

3

Загальна сума призначених субсидій всього

тис. грн.

1076.9

941,4

+14,4

 

З них житлово-комунальні послуги

тис. грн.

1076.9

941,4

+14,4

 

В т.ч. квартплата

тис. грн.

4,6

4,7

-2,1

 

- теплопостачання

тис. грн.

3,2

5,1

-37,3

 

- холодна вода та водовідведення

тис. грн.

5,7

6,2

-8,06

 

- електороенергія

тис. грн.

29,4

29,7

-1,01

 

- природний газ

тис. грн.

1034

895,8

+15,4

 

Тверде паливо

тис. грн.

-

-

-

4

Всього профінансовано

тис. грн.

1143,7

705,6

+62,1

5

Дебіторська заборгованість складає

тис. грн.

587,3

619,4

-5,18

6

Середньомісячний дохід на сім’ю при оформленні субсидії

грн.

 

1572,49

 

1532,31

 

+2,6

7

Середня сума  субсидії по ЖКП

грн.

185,56

197,64

-6,1

8

Середня сума субсидії по твердому паливу

грн.

-

-

-

9

На комісії розглянуто заяв громадян

Осіб

9

18

-50

 

З них вирішено позитивно

Осіб

8

18

-55,5

10

На прийомі в відділі субсидій побувало громадян

 

Осіб

 

12

 

32

 

-62,5


    Відповідно до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, в Броварському районі зареєстровано 21,1 тис. пільговиків, які мають пільги на житлово-комунальні послуги, проїзд та послуги зв’язку а також проживає пенсіонерів та інвалідів 5,7 тис. чоловік, які не зареєстровані в ЄДАРПі, але мають пільги на проїзд в пасажирському транспорті. Всього в Броварському районі протягом року своїм правом на пільги скористалося 26,8 тис. чоловік. 
    В 2014 році було заключено 28 договорів з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг, 14 договорів з автотранспортними підприємствами, 4 договорів з аптечними закладами про відшкодування витрат за надані послуги пільговим категоріям громадян. 
    Протягом І кварталу 2014 року проведено нарахування пільг на загальну суму 4464,4 тис. грн., а саме: 
- Житлово- комунальні послуги – 4252,5 тис. грн.; 
- Тверде паливо та скраплений газ – 0,0 ; 
- Послуги зв’язку – 49,4 тис. грн.; 
- Пільговий проїзд – 75,0 тис. грн.; 
- Інші передбачені законодавством пільги – 87,5 тис.грн.


Фактично надані пільги за І кв. 2014 р. на житлово- комунальні послуги

п/п

Види допомог

01.04.2014

01.01.2014

     %  2013

К-ть пільговиків

Кошти (тис.грн.)

К-ть пільговиків

Кошти

(тис.грн.)

1

Ветерани війни та діти війни - Всього:

10530

2958,9

11730

3489,5

-10,2

2

Ветерани в/сл та МВС

Всього:

190

153,2

182

147,5

4,3

3

Учасники ЧАЕС

Всього:

1063

549,2

1115

565,2

-4,7

4

Профознака

Всього:

517

426,5

529

409,5

-2,2

5

 

Багатодітні

Всього:

1768

301,6

1627

248,0

8,7

 

Разом:

14068

4389,4

15183

4859,7

-7,3


    Протягом І кварталу 2014 року було проведено 1 комісію з питань проведення капітального ремонту за рахунок субвенції з державного бюджету інвалідам війни та членам сімей загиблих, на якій було прийнято рішення про придбання 1 газової плити на загальну суму 1,7 тис. грн., 1 газовий котел на суму 3,3 тис. грн., а також проведено 3 комісії з питань надання пільг 11 сім’ям, які не зареєстровані, але фактично проживають в населених пунктах району за місцем фактичного проживання. 
    Управління здійснює призначення та виплату: державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати – героїня», а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України. 
    За І квартал 2014 року соціальну допомогу отримало 6578 сім’ї на загальну суму 16042,2 тис. грн., що на 6,8% більше ніж в 2013 році. 
    На засіданнях комісії з питань призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям було розглянуто 23 заяви жителів району, які вирішені позитивно.

    Стан виплати державних соціальних допомог

№/п

Економічні показники

Од. виміру

Станом на

в% до 2013р.

01.04.14

01.04.2013

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

к-сть

тис. грн.

129

154,5

156

135,6

-17,3

 

2

Допомога  при усиновлені дитини

К-сть сімей

тис. грн.

4

25,1

5

59,8

-20,0

3

Одноразова допомога при народженні дитини

к-сть

 тис. грн.

2203

9216,6

1851

8066,2

+19,0

4

Допомога по догляду за дитиною

до 3-х р.віку

к-сть

тис. грн.

2390

2122,9

2395

2182,3

-0,2

5

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

к-сть

тис. грн.

50

554,8

52

516,5

-3,8

6

Допомога на дітей одиноким матерям

к-сть

тис. грн.

897

1124,8

860

1002,9

+4,3

7

Допомога інвалідам з дитинства та дітям інвалідам

к-сть

 тис. грн.

588

2134,2

553

1758,3

+6,3

8

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімям

к-сть

 тис. грн.

23

311,8

26

241,4

-11,5

9

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

к-сть

тис. грн.

65

128,9

56

105,5

+16,1

10

Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги

к-сть

тис.грн.

185

82,2

189

76,9

-2,1

11

Допомога по догляду за інвалідом внаслідок психічного розладу

к-сть

 тис.грн.

44

186,4

32

127,7

+37,5

 

Всього

к-сть

тис. грн.

6578

16042,2

6157

14273,1

+6,8

 
    Управління працює за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг.

    Відділ прийому громадян працює щодня, без перерви на обід. Населення району отримує консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг у сільських та селищних радах, через уповноважених по субсидіям та шляхом організації роботи «мобільного соціального офісу», проведено 17 виїзних прийоми в населених пунктах району, де було надано консультації 77 особам спеціалістами управління, пенсійного фонду, центру зайнятості та територіального центру соціального обслуговування.

    За І квартал 2014 року державними соціальними інспекторами зроблено обстеження житлово-побутових умов проживання для підтвердження права на призначення допомог різних видів та житлової субсидії у 21 особі.

    У 119 чоловік перевірено цільове використання одноразової допомоги при народженні дитини, із них 48 перевірок - разом із представниками центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Випадків нецільового використання одноразової допомоги при народженні дитини не виявлено.

    Шляхом запиту проведено 94 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів різних видів допомог у різних установах та організаціях. Випадків надання недостовірної інформації про доходи не виявлено.

    У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян управління організовує призначення та виплату допомог, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України, здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян, видає посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України, організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.

    На обліку в управлінні перебуває 6771 громадянин, який постраждав внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них І категорії – 250; ІІ категорії – 660, ІІІ категорії - 281, ІV категорії -4233 чоловік. Нараховано компенсаційних виплат 734,7 тис. грн., виплачено – 790,4 тис. грн., заборгованість 251,4 тис. грн.

Соціальні виплати постраждалим від наслідків аварії на ЧАЕС

 

№ п/п

Види допомог

Станом на 01.04.2014 року

Станом на 01.01.2014 року

Нараховано тис.грн.

Виплачено тис.грн.

Заборгован. тис.грн.

Нараховано тис.грн.

Виплачено тис.грн.

Заборгован. тис.грн.

1

Допомога за роботу на радіактивно забруднених територіях та надання додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 

       42,0

 

 

80,6

 

 

0,0

 

 

454,4

 

 

483,3

 

 

38,6

2

Компенсація сім'ям із дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

123,5

 

155,4

 

49,0

 

 

562,2

 

533,9

 

80,9

3

Щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 

532,8

 

 

528,3

 

 

187,0

 

 

2132,2

 

 

2204,1

 

 

182,5

 

4

Компенсація за шкоду, заподіяну здоров'ю, та допомога на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 

36,3

 

 

26,0

 

 

15,4

 

 

 

121,0

 

 

216,8

 

 

5,1

5

Обслуговування банківських позик, наданих на пільгових умовах громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 

0,06

 

 

0,08

 

 

0,0

 

 

0,25

 

 

       0,23

 

 

0,02

 

6

Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

0

 

0

 

0,0

 

5,8

 

5,8

 

0,00

 

 

                                                                                                                                                                                                            Забезпечення санаторно-курортним лікуванням 
                                                                                                                                                                                                                  постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС

 

№/п

Категорія

2013

2014

Потреба

Фактичне забезпечення

Потреба

Фактичне забезпечення

1

І кат.

80

70

97

-

2

ІІ кат.

          41

38

          67                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

-

3

ІІІ кат.

7

1

11                                                                   

-

4

ІV кат.

          24

4

          33

-

5

Матері з дітьми

23

20

          29

-

6

діти

156

45

120

           -

 

    Для отримання путівки на санаторно-курортне лікування станом на 01.04.2014 року в управлінні перебувало 737 чоловік, в тому числі: постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи - 357 чол., ветеранів війни - 54, інвалідів загального захворювання – 145, ветеранів праці – 181. Отримали путівки 5 інвалідів загального захворювання . 
    Путівки на санаторно-курортне лікування управління отримуємо з Мінсоцполітики через департамент соціальної політики, а також для ветеранів війни проводить самостійно закупівлю за рахунок субвенцій з державного бюджету. На 2014 рік було заплановано придбати путівки на 100 тис. за рахунок субвенції та на 13 тис. грн. за рахунок районної програми «Турбота» . 
    У сфері соціальної інтеграції інвалідів управління здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації. 
    На обліку на отримання засобів реабілітації (візків, милиць, палиць) перебуває 117 інвалідів, з них видано (47 колясок, 12 засобів для особистої гігієни, 17 милиць, 9 палиць, 9 засобів для спілкування та обміну інформації, 9 ходунків, 10 меблів). Видано направлень на протезування 35. 
    Проводиться робота з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями. 
    Станом на 01.04.2014 року на черзі перебувало 55 інвалідів. Компенсацію на бензин та транспортне обслуговування отримало – 50 інвалідів на суму 6,2 тис. грн. 
    Управління, відповідно до поданих заяв та документів, здійснює направлення інвалідів, дітей-інвалідів до реабілітаційних установ. Направлено на реабілітацію до міського реабілітаційного центру для дітей – інвалідів – 19 дітей. 
    У сфері надання соціальних послуг забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги. До інтернатних закладів направлено 4 одиноких жителів району, до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 7 одиноких громадян. 
    Управління подає в установленому порядку пропозиції, щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду. За І квартал 2014 року відбулося 1 засідання опікунської ради на якому розглянуто 1 заява жителя району якому надано висновок до суду про призначення опікуна.

    На управління покладено функції здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій. 
    Проведено 100% перевірку 251 новопризначених пенсійних справ, 370 перерахунків пенсій та 300 виплат допомоги на поховання та недоодержаної пенсії в зв’язку зі смертю пенсіонера. 
    У сфері соціально - трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення: 
    Відповідно до проведеного моніторингу стану виплати заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях Броварського району, заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.04.2014 року відсутня. 
    Протягом січня – березня 2014 року відбулось 2 засідання комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків та інших надходжень, виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат на яких заслуховувалися 11 керівників підприємств - боржників зі сплати внесків до Пенсійного фонду та податковій заборгованості, 2 засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на яких заслухали 12 керівників підприємств та фізичних осіб підприємців із виплати заробітної плати нижче мінімально встановленого рівня. 
    В районі здійснюється моніторинг за додержанням підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами – підприємцями трудового законодавства України. Спеціалісти управління надано 39 консультацій з питань трудового законодавства та розглянуто 3 звернення громадян з питань трудових відносин. 
    У районі розроблено та затверджено Програму зайнятості населення на період до 2017 року, відповідно до якої у 2014 році заплановано створити 895 робочих місць. За січень-березень 2014 року введено в дію 191 робочих місць. Зокрема, для найманих працівників у юридичних осіб – 68, для фізичних осіб-підприємців - 69 робочих місць, для фізичних осіб-підприємців – 54 робочих місця. 
    Станом на 01.04.2014 року зареєстровано 389 колективних договорів підприємств, установ та організацій, якими охоплено 96,6% працюючих в районі, з них 10 протягом І кварталу 2014 року, внесено 4 змін та доповнень до них. 
    Спеціалістом з питань охорони праці постійно ведеться облік та аналіз випадків виробничого травматизму. Проведено семінар-навчання відповідальними особами з метою підвищення знань працівників, робота яких пов’язана з організацією та безпосереднім проведенням робіт по транспортуванню, зберіганню, застосуванню, торгівлі пестицидами. Надано 23 консультацій з питань охорони праці з метою створення на місцях необхідних безпечних умов праці та запобіганню нещасним випадкам на виробництві. 
    Станом на 01.04.2014 року перебуває на обліку в управлінні праці 3 чол., які проходять альтернативну (невійськову) службу: 2 чол. в Броварській центральній лікарні, 1чол. проходить в ДНЗ “Колосок”. 
    Управління займається розробкою та виконанням районної програми «Турбота». За І квартал 2014 року на заходи, передбачені програмою використано – 229,7 тис. грн., в т.ч. 
-пільги інвалідам загального захворювання- 210,0 тис.грн. 
- довічна стипендія довгожителям району – 0,9 тис.грн. 
-одноразова матеріальна допомога жителям району -11,3 тис.грн. 
-на проведення заходів 7,5 тис. грн. 
    На виконання програми «Пільгові ліки» - 51,9 тис. грн. ( компенсація аптечним закладам за відпуск ліків по пільговим рецептам при амбулаторному лікуванні).