Новини управління

До уваги осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції

опубліковано 16 бер. 2017 р., 08:05 Інформаційно-довідковий центр

    Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 01.03.2017 № 110 ’’Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187 і від 31 березня 2015 р. № 200,” якою затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками,
    Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуватимуться на підставі тристоронньої угоди (особа-управління –санаторій)
    Людина зможе самостійно обирати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління, де перевіряється заклад на відповідність встановлених вимогам.
    Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для вішкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.
    Для взяття на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою до управління соціального захисту населення надаються:
1.Заява про взяття на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2.Копія паспорта;
3.Копія ідентифікаційного номеру;
4.Копія посвідчення (учасника бойових дій або інваліда війни та документ що підтверджує безпосередне залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення);
5.Медична довідка лікувальної установи за формою № 070/0.


    За додатковою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення за адресою:
    м.Бровари,
    вул. Гагаріна 8 А,
    каб. №14
    Телефон для довідок: (04594)7 20 62

До уваги керівників підприємств, установ, організацій!

опубліковано 20 лют. 2017 р., 00:48 Інформаційно-довідковий центр


У зв’язку із змінами у законодавстві стосовно підвищення розміру мінімальної заробітної плати, управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації інформує про наступне.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» від 21.12.2016 № 1801-VIII з 1 січня 2017 року затверджено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1 600 грн., мінімальну заробітну плату в місячному розмірі – 3 200 грн., у погодинному розмірі – 19,34 грн. 

Згідно пункту 5 перехідних та прикінцевих положень Закону України від 06.12.2016 № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»  вказано, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина у колективних договорах та угодах усіх рівнів.

Статтею 3/1 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР встановлено законодавчі гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати. Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати в місячному розмірі – 3 200 грн.  При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я (доплата за шкідливі умови праці та інші доплати визначені умовами оплати праці встановлення, яких пов’язано з діями негативних факторів на умови виконання працівником роботи), за роботу в нічний час (стаття 108 КЗпП України), надурочний час (стаття 106 КЗпП України), оплата роботи за роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат. 

Зазначені складові заробітної плати мають виплачуватись понад розмір мінімальної заробітної плати. Не можуть враховуватись, також виплати за невідпрацьований робочий час (оплата часу відпустки, компенсація за невикористану щорічну відпустку, допомоги по соціальному страхуванню, матеріальні допомоги на оздоровлення та на вирішення соціально – побутових проблем, тощо).

Підвищення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати в місячному розмірі не є підставою для запровадження оплати праці на основі мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі. 

 У внесенні змін до колективних договорів і угод усіх рівнів щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб              (у розмірі         1600     грн).

Відповідно до вимог статті 265 КЗпП України юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу: в разі оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (96000 грн.), за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення; за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (32000 грн.), за кожного працівника,                  щодо якого скоєно порушення.
        Виходячи з вищевказаного, сторонам, які уклали колективні договори і угоди, у тримісячний строк потрібно привести їх норми у відповідність із чинним   законодавством, та подати до управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації вказані зміни для повідомної реєстрації.

Додаткову інформацію щодо укладання колективних договорів можна отримати в управлінні соціального захисту населення Броварської РДА за адресою: м. Бровари, вул. Гагаріна, 8а, каб. № 5, або за телефоном  5-62-08,     5-45-47

 

Річний план закупівель Управління соціального захисту населення Броварської РДА

опубліковано 17 лют. 2017 р., 04:24 Інформаційно-довідковий центр


Надання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I—II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов

опубліковано 9 лют. 2017 р., 00:18 Інформаційно-довідковий центр

    Згідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 «Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І чи ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.

    1. Цей Порядок визначає умови та механізм виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції (далі - загиблий військовослужбовець), а також інвалідам I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов (далі - грошова компенсація), та перебувають на обліку за місцем проживання як такі, що потребують поліпшення житлових умов відповідно до норм Житлового кодексу Української РСР (далі - квартирний облік), та на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі - Реєстр). 

    2. Право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають члени сімей загиблих військовослужбовців, смерть яких пов’язана з безпосередньою участю в антитерористичній операції, статус яким надано відповідно до абзацу восьмого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і які перебувають на квартирному обліку (далі - сім’я загиблого військовослужбовця) за категоріями у такій черговості:

1) категорія I - дружина (чоловік) та малолітні і неповнолітні діти (в тому числі усиновлені до дня загибелі військовослужбовця), які проживають разом з нею (ним); дружина (чоловік), якщо у загиблого немає дітей (в тому числі усиновлених);
2) категорія II - малолітні та неповнолітні діти (в тому числі усиновлені військовослужбовцем) у разі, коли на день загибелі військовослужбовця він (вона) був розлучений або не був розлучений, але дружина (чоловік) позбавлені батьківських прав, або загиблий військовослужбовець не був розлучений і його дружина (чоловік) не позбавлені батьківських прав, але при цьому малолітні та неповнолітні діти проживають окремо від дружини (чоловіка); малолітні та неповнолітні діти загиблого;
3) категорія III - батьки загиблого військовослужбовця;
4) категорія IV - повнолітні діти, які не мають (і не мали) своїх сімей;
5) категорія V - повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства та мають свої сім’ї;
6) категорія VI - повнолітні діти, обоє батьків яких загинули або пропали безвісти;
7) категорія VII - дружина (чоловік), які на момент загибелі військовослужбовця були позбавлені батьківських прав відносно малолітніх та неповнолітніх дітей загиблого військовослужбовця, у тому числі усиновлених загиблим військовослужбовцем, або які не позбавлені батьківських прав, але неповнолітні діти, в тому числі усиновлені загиблим військовослужбовцем, проживають окремо від дружини (чоловіка).
   
    3. Право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають інваліди війни I та II групи, визначені у пункті 11 частини другої статті 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, які перебувають на квартирному обліку (далі - інваліди).
    
    4. Грошова компенсація членам сім’ї загиблого військовослужбовця або інвалідам виплачується в порядку черговості постановки на квартирний облік в межах однієї категорії за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.
    Законом України «Про державний бюджет України на 2017 рік» передбачені кошти для надання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I—II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов, зокрема на:
· осіб з інвалідністю І-ІІ групи, визначених абзацами 11-14 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту":
- військовослужбовців та інших працівників силових структур, що перелічені в п. 11 частини другої ст. 7 Закону;
- осіб, які брали участь в антитерористичній операції у складі добровольчих формувань (п. 12, 13 частини другої ст. 7 Закону);
- добровольців, волонтерів (п. 14 частини другої ст. 7 Закону).
· сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту":
- сімей добровольців, волонтерів, загиблих внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення АТО;
- сімей осіб, які, перебуваючи у складі добровольчих формувань, загинули внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення АТО;
- сімей військовослужбовців та інших працівників силових структур, що перелічені в абзаці 8 п. 1 ст. 10 Закону, які загинули внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення АТО.
· осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції (АТО).



За додатковою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення за адресою:

м.Бровари,
вул.Гагаріна,8А,
каб.№14 (1 поверх).
Телефони для довідок: (04594)-7-20-62; 5 45 47.

Про повідомну реєстрацію колективних договорів

опубліковано 16 січ. 2017 р., 06:00 Інформаційно-довідковий центр

    Станом на 01.01.2017 року управлінням соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації зареєстровано 324 колективних договори підприємств, установ, організацій розташованих на території Броварського району. Протягом жовтня-грудня 2016 року проведено повідомну реєстрацію 2 колективних договорів : 


1. Требухівська сільська рада с. Требухів на 2016-2020 роки
(реєстраційний номер № 117/10-19/48 від 16.11.2016).

2. ПАТ “Комбінат “Тепличний” смт. Калинівка на 2016-2021 роки
(реєстраційний номер № 128/10-19/52 від 06.01.2017).

Також зареєстровано 7 змін-доповнень до колективного договору:
1. Рожнівська сільська рада с. Рожни
(реєстраційний номер 108/10-19/46 від 27.10.2016).

2. ТОВ “УСПОТ ЛТД” с. Требухів
(реєстраційний номер 110/10-19/47 від 04.11.2016).

3. ТОВ “Десна – 2” с. Рожівка
(реєстраційний номер 118/10-19/49 від 14.11.2016).

4. КП “Калинівське ДПС” смт. Калинівка
(реєстраційний номер 121/10-19/50 від 25.11.2016).

5. КП “Броварське районне виробниче управління об’єднання
шкільних їдалень” Броварської районної ради смт. Калинівка
(реєстраційний номер 125/10-19/51 від 06.12.2016).

6. Погребська сільська рада с. Погреби
(реєстраційний номер 129/10-19/53 від 06.01.2017).

7. ТОВ “Десна -2” c. Рожівка 4 від 06.01.2017).



Керівники управління соціального захисту населення відвідали одиноких людей похилого віку

опубліковано 16 січ. 2017 р., 05:58 Інформаційно-довідковий центр

    
    12 січня 2017 року заступник начальника управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації Ткаченко Галина Андріївна разом з секретарем Гоголівської сільської ради Костяною Інною Петрівною та директором Броварського районного територіального центу соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Козьменко Тетяною Петрівною і заступником директора територіального центру Шевчук Ганною Михайлівною відвідали одиноких людей похилого віку в с. Гоголів та надали їм необхідні консультації з питань соціального захисту.
 



Відзначення Міжнародного дня інвалідів у Броварському районі

опубліковано 7 груд. 2016 р., 01:14 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 7 груд. 2016 р., 22:39 ]

    
    Започаткований 03 грудня 1992 року Міжнародний день інвалідів щорічно нагадує людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства – людей з обмеженими фізичними можливостями. Цей день привертає увагу до проблем інвалідів, захисту їх гідності та прав, дає змогу кожному з нас переломити стереотипи своєї поведінки, щоб таким людям було затишно та комфортно жити в сучасному світі.
    Тож, 02 грудня 2016 року в БК смт. Калинівка Броварського району було проведено захід для дітей з особливими потребами. До проведення та організації заходу долучились структурні підрозділи Броварської РДА: управління соціального захисту населення (начальник Яіцька Л.П.), відділ культури (начальник Сокаль Т.А.), відділ освіти (начальник Чайка Л.Г.), Центр соціальних служб сім`ї та молоді (начальник Яковенко О.М.); Броварська міськрайонна організація Товариства Червоного Хреста України (голова Драпей Л.Б.); представник Київського обласного центру «Інваспорт» (інструктор з інвалідного спорту Неділько О.М.) та КЗ «Броварський районний центр дитячої та юнацької творчості» БРР КО (директор Куць Т.Г.). Цього дня малечу розважали аніматори, пригощали солодощами, вручали подарунки, нагороджували грамотами за досягнення в творчому конкурсі «Повір у себе». Театральна студія дитячої естрадної пісні «Маестро» (керівник Єрмаков І.І.) подарувала дітям можливість не лише побути глядачами, але й безпосередньо стати дійовими особами вистави-казки. Організатори заходу приклали чимало зусиль для того, щоб зробити цей день святковим, насиченим різноманітними позитивними емоціями та незабутніми враженнями.
    Окрім того, 05 грудня 2016 року представники КЗ «Броварський районний центр дитячої та юнацької творчості» БРР КО (директор Куць Т.Г.) та Броварського районного територіального центру соціального обслуговування (директор Коркіна Н.І.) підтримали міжнародну ініціативу та завітали з подарунками до стаціонарного відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян, що знаходитьсяв с. Гоголів Броварського району.
В цьому закладі перебувають люди похилого віку та особи з інвалідністю. На їх долю випали нелегкі випробування, однак вони, долаючи труднощі, проявляють виняткову силу духу і непохитну віру в життя. Їх мужність та оптимізм – взірець для інших.
    Інвалідність – це не вирок. Практика показує, що інваліди можуть бути і стають повноцінними, соціально активними і життєствердними людьми, які надихають багатьох, в тому числі і абсолютно здорових членів нашого суспільства. Тому нам варто проявляти чемність та люб’язність до них і пам’ятати – ми всі рівні перед Богом!


Соціальний захист населення в осінньо - зимовий період

опубліковано 16 лист. 2016 р., 22:47 Інформаційно-довідковий центр

  

ПЕНСІОНЕРАМ СУБСИДІЯ РАХУЄТЬСЯ ВИХОДЯЧИ ЛИШЕ З РОЗМІРУ ЩОМІСЯЧНОЇ ПЕНСІЇ, А НЕ СУКУПНОГО ДОХОДУ ЗА ВЕСЬ 2015 РІК


    Пенсіонерам, які перестали працювати у  цьому році і не мають інших доходів, крім пенсії, при розрахунку розміру субсидії не враховується дохід за весь минулий рік, а береться до уваги лише  розмір щомісячної пенсії.

    Цим рішенням Уряд відреагував на чисельні звернення українців, які у 2015 році працювали і отримували заробітну плату, або, скажімо, зарплату  і пенсію, а у 2016 році з тих чи інших причин залишили роботу і отримують єдиний вид доходу – пенсію.

    Дане рішення ухвалено на засіданні Уряду 8 вересня 2016 року. Таким чином, усім непрацюючим пенсіонерам, які звернуться за призначенням житлових субсидій з вересня цього року, субсидія буде призначена за новими правилами - виходячи лише з розміру щомісячної пенсії, а не сукупного доходу за весь 2015 рік.



УРЯДОВА ДОПОМОГА НА ПРИДБАННЯ ТВЕРДОГО ПАЛИВА ЗБІЛЬШЕНА В СЕРЕДНЬОМУ НА 1 000 ГРН ДЛЯ ОДНОГО ДОМОГОСПОДАРСТВА



    Безповоротна грошова допомога Уряду на придбання твердого палива (вугілля, дров, брикет тощо) призначається виходячи з норми у дві тони на одне домогосподарство на рік і граничного показника вартості, який становив 1 532 грн. за тонну.

Враховуючи, що реальна вартість твердого палива в регіонах більша за встановлений раніше граничний показник його вартості, Уряд зробив крок назустріч людям, збільшивши цей показник до 2 000 грн. за тонну твердого палива. Це означає, що середній розмір субсидії на придбання вугілля, дров чи брикет збільшиться в середньому на 1 000 грн. для одного домогосподарства.

    Якщо раніше середній розмір урядової грошової допомоги становив 2 000 гривень, то після підвищення граничної вартості тонни твердого палива він в середньому збільшиться до 3 000 гривень. На ці кошти, до прикладу, можна придбати в середньому 10-12 кубів дров або дві тонни вугілля, в залежності від цінової політики того чи іншого регіону.

    Такою допомогою мають можливість скористатися ті сім’ї, які використовують для опалення виключно тверде паливо. Субсидія їм надається незалежно від площі житла і виплачується один раз на рік в готівковій формі на особовий рахунок в банку. Чим менший дохід родини, тим більший розмір урядової допомоги вона отримає.

    Субсидія на придбання твердого палива оформляється так само, як і звичайна житлова субсидія. Щоб її отримати, потрібно подати в місцевий орган соціального захисту декларацію про доходи та заяву. В останній слід підкреслити поле зі словами "на придбання твердого палива та скрапленого газу".

    Після закінчення календарного року, для отримання безповоротної урядової допомоги на придбання твердого палива на наступний період знову потрібно подати документи для призначення субсидії. 

 


У ЯКИХ ВИПАДКАХ 50 ТИС.ГРН. НЕ ПЕРЕШКОДА ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ



    Продаж квартири чи будинку НЕ входить в перелік критеріїв, які позбавляють права на отримання субсидії. Більше того, про факт продажу квартири громадяни НЕ зобов’язані інформувати органи соціального захисту.

Водночас, звертаємо увагу, що дохід від продажу квартири має бути задекларований у наступному році. Він буде враховуватися при розрахунку розміру субсидії на наступний період, скажімо у 2017-2018рр..

    Якщо родина здійснила покупку, що перевищує 50 тис. грн. на момент отримання субсидії, безповоротну державну допомогу у сплаті житлово-комунальних послуг їй НЕ припинять надавати. Підтвердження цьому є діючий нормативно-правовий акт http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF. Факт такої купівлі впливає на право на призначення субсидії на наступний термін.

    На оформлення субсидії також НЕ впливає вартість майна, отриманого у спадок або у подарунок. Цей дохід НЕ включається до сукупного доходу сім’ї і НЕ береться до уваги при розрахунку розміру субсидії.

    Також звертаємо увагу, що наявність у власності двох житлових приміщень, двох автомобілів також НЕ впливає на право отримання субсидії. Береться до уваги офіційний дохід, який приносить це майно.

    Якщо сім’я придбала квартиру у кредит, то при визначеніїї права на субсидію враховується сума першого внеску. Якщо ця сума перевищує 50 тис. гривень, субсидія може бути призначена за рішенням Комісії на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов проживання.

    Виключенням також є і медичні послуги. Якщо людина оплатила операцію і сума перевищує 50 тис.грн. – це НЕ позбавляє її права на субсидію.

    Субсидія не призначається у випадку, якщо будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні членів сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням  житлової субсидії  здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, будівельних матеріалів або одноразово оплатив послуги з будівництва, ремонту квартири чи будинку, автомобіля на  суму,  яка  перевищує  50  тис.  гривень. Однак і тут є виключення. Держава готова йти на зустріч тим сім’ям, які реально потребують допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг. 

 

 

СІМ’Ї, ЯКІ НЕ ПІДПАДАЮТЬ ПІД ДІЮ СУБСИДІЇ, МАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ РІВНИМИ ЧАСТИНАМИ ПРОТЯГОМ РОКУ


    Уряд надав можливість українським сім’ям, які не підпадають під дію житлової субсидії, сплачувати рахунки за теплопостачання рівними частинами протягом року. Тобто у споживачів буде можливість в опалювальний період сплачувати лише 50% вартості спожитих послуг, решту - 50% рахунку - доплатити у літній період.

    Відповідне рішення було прийнято 19 жовтня 2016 року на засіданні Кабінету міністрів України та закріплено ухвалою Постанови «Про зменшення фінансового навантаження на споживачів в оплаті за послуги централізованого опалення шляхом створення умов для отримання розстрочки на оплату за послугу з централізованого опалення».

    Для цього родині варто звернутися із письмовою заявою до виконавця послуги з централізованого опалення про надання розстрочки в оплаті житлово-комунальної послуги  з теплопостачання. Починаючи з дати подання заяви щомісяця протягом опалювального періоду тепло-комунальне підприємство виставлятиме рахунок у вигляді 50% від нарахованої плати за спожиту послугу.

    Решту суми – неоплачених 50% від нарахованої протягом опалювального періоду плати за житлово-комунальну послугу виставлятиметься споживачу протягом міжопалювального періоду щомісяця рівними частинами, починаючи з травня до вересня включно.

    Розрахунок та розподіл рівними частинами протягом кожного місяця міжопалювального періоду суми неоплачених 50% від нарахованої протягом опалювального періоду плати за  житлово-комунальну послугу з централізованого опалення здійснюється виконавцем житлово-комунальної послуги з централізованого опалення.

    У разі звернення споживача, який не має житлової субсидії, із заявою для отримання розстрочки в оплаті комунальних рахунків та теплопостачання, тепло-комунальне підприємство у платіжному документі передбачить:

•  графу для зазначення оплати 50% від нарахованої плати за  житлово-комунальну послугу з централізованого опалення протягом опалювального періоду
•  графу розрахованої і розподіленої рівними частинами протягом кожного місяця міжопалювального періоду суми неоплачених 50% від нарахованої плати за  житлово-комунальну послугу з централізованого опалення.


Матеріали взято з сайту http://teplo.gov.ua

Про повідомну реєстрацію колективних договорів

опубліковано 26 жовт. 2016 р., 22:40 Інформаційно-довідковий центр

Про повідомну реєстрацію колективних договорів

 

Станом на 01.10.2016 2016 року проведено повідомну

реєстрацію  5   колективних договорів:

 

   1.    Богданівська сільська рада с. Богданівка на 2016-2021 роки               

          (реєстраційний номер № 80/10-19/37 від 22.07.2016),

   2.    Калинівська ЗОШ  ступенів смт. Калинівка на 2016-2021 роки

(реєстраційний номер № 92/10-19/41 від 26.08.2016),

   3.    Шевченківська ЗОШ ступенів с. Шевченково на 2016-2020 роки

          (реєстраційний номер № 99/10-19/42 від 16.09.2016),

   4.    Броварська районна державна адміністрація на 2016-2020 роки

          (реєстраційний номер 100/10-19/43 від 20.09.2016),

   5.    ТОВ Десна -2 с. Рожівка на 2016-2021 роки

 (реєстраційний номер  103/10-19/45 від 30.09.2016).

 

                      

Також зареєстровано 5  змін-доповнень до колективного договору:

 

     1.     Державна організація “Резиденція Залісся” с. Богданівка на

             2016-2020 роки (реєстраційний номер 79/10-19/36 від 15.07.2016),

     2.     ТОВ Мономах смт. Велика Димерка на 2016-2020 роки

     (реєстраційний номер 81/10-19/38 від 26.07.2016),

       3.     ТОВ Асканія Флора смт. Калинівка на 20165-2020 роки

     (реєстраційний номер 87/10-19/39 від 02.08.2016),

       4.     Управління фінансів Броварської районної державної адміністрації

                на 2016-2020 роки    (реєстраційний номер 91/10-19/40 від 10.08.2016),

       5.     ТОВ УСПОТ ЛТД с. Требухів на 2015-2020 роки    

               (реєстраційний номер 102/10-19/40 від 16.09.2016).

1-10 of 70