Новини управління

Одержання дітьми-інвалідами професійної освіти

опубліковано 10 серп. 2017 р., 06:22 Інформаційно-довідковий центр

   Департамент соціального захисту населення інформує стосовно одержання дітьми-інвалідами професійної освіти в Житомирському вищому професійному училищі-інтернаті.

   Навчальний заклад за 46 років існування випустив понад 9 тисяч кваліфікованих робітників із числа осіб з фізичними обмеженнями. Випускники училища працюють у сфері побутового обслуговування, на підприємствах в організаціях та займаються індивідуальною трудовою діяльністю.

   Широкий вибір професій дозволяє молодим людям реалізувати, у відповідності до фізичних можливостей, свої уподобання.

   Соціальна, професійна, медична, трудова реабілітація учнів під час навчання, допомагають їм повірити в себе та адаптуватися в житті.

   За час навчання за учнями зберігається пенсія, надається стипендія.

   З огляду на викладене департамент доручає провести відповідну інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення через засоби масової інформації (місцеві та районні газети), офіційні сайти, тощо.

Умови прийому на навчання додаються.

Про повідомну реєстрацію колективних договорів

опубліковано 10 лип. 2017 р., 05:50 Інформаційно-довідковий центр

   Станом на 01.07.2017 року управлінням соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації зареєстровано 331 колективний договір підприємств, установ, організацій які розташованих на території Броварського району.

   Протягом квітня - червня 2017 року проведено повідомну реєстрацію 5 колективних договора:
   1. Пухівська ЗОШ I – III ступенів c. Пухівка на 2017-2022 роки (реєстраційний номер №37/10-19/19 від 14.04.2017);
   2. ТОВ “АЛ-КО-КОБЕР” с. Русанів на 2017-2020 роки
      (реєстраційний номер № 43/10-19/25 від 05.05.2017);
   3. Світильнянський навчально-виховний комплекс ”Загалноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад” с. Світильне на 2017- 2020 роки 
      (реєстраційний номер № 51/10-19/26 від 26.05.2017);
   4. Комунальний заклад “Броварської районної ради Броварський районний територіальний центр соціального обслуговування” (надання соціальних послуг)” на 2017-2020 роки 
      (реєстраційний номер № 53/10-19/28 від 09.06.2017);
   5. Комунальний заклад Броварської районної ради “Школа естетичного виховання (дитяча школа мистецтв)” на 2017-2022
      (реєстраційний номер № 53/10-19/28 від 09.06.2017);

   Також зареєстровано 9 змін-доповнень до колективного договору:
   1. ТОВ “УСПОТ ЛТД” с. Требухів на 2015-2020 роки
      (реєстраційний номер 38/10-19/20 від 12.04.2017);
   2. КП “Броварське районне виробниче управління об’єднаних шкільних їдалень” Броварської районної ради смт Калинівка на 2016-2020 роки 
      (реєстраційний номер 39/10-19/21 від 12.04.2017);
   3. Централізована бібліотечна система відділу культури Броварської районної ради на 20154-2020 роки 14.04.2017).
      (реєстраційний номер 40/10-19/22 від 14.04.2017);
   4. Управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації на 2016- 2020 роки
      (реєстраційний номер 15/10-19/07 від 17.02.2017);
   5. ТОВ “УСПОТ ЛТД” с. Требухів на 2015-2020 роки
      (реєстраційний номер 42/10-19/20 від 14.04.2017);
   6. КП “Калинівське ДПС” смт. Калинівка на 2015-2017 роки
      (реєстраційний номер 52/10-19/27 від 09.06.2017);
   7. ТОВ “Десна – 2” с. Рожівка на 2011-2017
      (реєстраційний номер 03/10-19/03 від 27.01.2017);
   8. Виробничий підрозділ Київський головний матеріальний склад регіональної філії “ Південно – західна залізниця ПАТ Укрзалізниця ” с. Шевченкове на 2017 рік
      (реєстраційний номер 60/10-19/30 від 06.07.2017);
   9. ТОВ “УСПОТ ЛТД” с. Требухів на 2015-2020 роки
      (реєстраційний номер 62/10-19/32 від 07.07.2017).

До уваги роботодавців!

опубліковано 19 трав. 2017 р., 23:23 Інформаційно-довідковий центр

   12 квітня 2017 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 254 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 105”.

   Зазначеною постановою Кабінету Міністрів України внесено зміни в Порядок виплати компенсації за 2014-2015 роки підприємствам, установам, організаціям, фермерським господарствам, сільськогосподарським виробничим кооперативам незалежно від підпорядкування і форми власності та фізичним особам-підприємцям у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом, затверджений постановою КМУ №105 від 04.03.2015 року (далі – Порядок).

     Порядком визначено механізм виплати компенсації за 2014-2015 роки установам, організаціям, фермерським господарствам, сільськогосподарським виробничим кооперативам незалежно від підпорядкування і форми власності та фізичним особам-підприємцям у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом, за рахунок і в межах асигнувань, передбачених у державному бюджеті за програмою «Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, за 2014-2015 роки»

   Відповідно до змін встановлено:
тримісячний термін з дня набрання чинності даної постанови ( до14.07.2017 року) для подачі роботодавцями звітів про фактичні витрати за 2014-2015 роки (окремо за кожен місяць) до управління соціального захисту населення,
– звіти від фермерських господарств, сільськогосподарських кооперативів та фізичних осіб- підприємців управлінням соціального захисту будуть прийматися лише за період проходження військової служби їх працівниками з 6 по 31 грудня 2015 року.

   Для отримання компенсації роботодавцям необхідно подати до управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації звіти відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 254 від 12.04.2017 року.

Про повідомну реєстрацію колективних договорів

опубліковано 11 квіт. 2017 р., 05:02 Інформаційно-довідковий центр

    Станом на 01.04.2017 року управлінням соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації зареєстровано 322 колективних договори підприємств, установ, організацій які розташованих на території Броварського району. Протягом січня - березня 2017 року проведено повідомну реєстрацію 7 колективних договорів:

1.     Русанівський НВК Загальноосвітня школа I -III ст. –

            дошкільний   навчальний заклад с. Русанів на 2017-2021 роки               

            (  реєстраційний номер № 02/10-19/2 від 27.01.2017),

          2. Київський головний матеріальний склад на 2017 рік

              ( реєстраційний номер № 06/10-19/4 від 07.02.2017),

          3.  ТОВ Белес Україна с.Погреби на 2017-2021 роки

            ( реєстраційний номер № 18/10-19/10 від 01.03.2017),

          4. Красилівська сільська рада на 2017-2020 роки

  ( реєстраційний номер № 25/10-19/12 від 24.03.2017),

5. Броварська районна рада на 2017-2018 роки

  ( реєстраційний номер № 36/10-19/17 від 11.04.2017),

6. Княжицька сільська рада на 2017-2022 роки

  ( реєстраційний номер № 36/10-19/18 від 11.04.2017),

7. Пухівська ЗОШ I-III ступенів c. Пухівка на 2017-2020 роки

  ( реєстраційний номер № 36710-19/18 від 14.04.2017),

 

Також зареєстровано 12  змін-доповнень до колективного договору:

 

          1.  Броварська центральна районна лікарня  на 2014-2018 роки  

              (реєстраційний номер 101/10-19/01 від 13.01.2017),

        2.  ТОВ  “Десна – 2 ”  с. Рожівка  на 2011-2017   

  (реєстраційний номер 03/10-19/03 від 27.01.2017),

          3.  КП Калинівське ДПС смт. Калинівка  на 2015-2017 роки

            (реєстраційний номер 09/10-19/05 від 10.02.2017),

          4.  КП “Плосківський ”   с. Плоске на 2016 – 2020 роки

            (реєстраційний номер 10/10-19/06 від 10.02.2017),

          5.   Управління соціального захисту населення Броварської   

            райдержадміністрації  на 2016- 2020 роки

            (реєстраційний номер 15/10-19/07 від 17.02.2017),

          6. КП Плосківський  с. Плоске на 2016- 2020 роки

            (реєстраційний номер 16/10-19/08 від 03.03.2017),

          7. Управління соціального захисту населення Броварської   

            райдержадміністрації на 2016 – 2020 роки

            (реєстраційний номер 17/10-19/09 від 03.03.2017),

          8. КП Броварське районне виробниче управління об’єднаних

шкільних  їдалень Броварської районної ради смт. Калинівка на 2016-            2020 роки    (реєстраційний номер 24/10-19/11 від 16.03.2017).

9. Броварська централь районна лікарня на 2014-2018 роки

             (реєстраційний номер 28/10-19/13 від 30.03.2017),

           10. ТОВ Еколайн – Бровари на 2013- 2018 роки

             (реєстраційний номер 32/10-19/14 від 07.04.2017),

           11.Управління фінансів Броварської районної державної адміністрації

             на   2016-2018 роки   (реєстраційний номер 33/10-19/15 від 07.04.2017),

 12. КП Київської обласної ради Лівобережне БТІ на 2013-2018 роки

             (реєстраційний номер 34/10-19/16 від 07.04.2017),

До уваги громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 та батьків дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою !

опубліковано 6 квіт. 2017 р., 04:31 Інформаційно-довідковий центр

    Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №854 «Деякі питання санаторно-курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», якою затверджено Порядок надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
    Порядком передбачено, що із 2017 року діятиме новий механізм оплати послуг із санаторно-курортного лікування громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи. Він, зокрема, передбачає укладання трьохсторонньої угоди між санаторно-курортним закладом, постраждалою особою та управлінням соціального захисту населення. При цьому кожному буде забезпечено право самостійного вибору санаторно-курортного закладу для оздоровлення чи відпочинку.
    Санаторно-курортний заклад надає управлінню соціального захисту населення підтвердження про наявність у нього ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за відповідним профілем захворювання та надає гарантійний лист про згоду на оздоровлення громадянина ( із зазначенням дати заїзду персонально для кожної особи ) та про готовність укласти договір.
    Звертаємо увагу на те, що деякі санаторно-курортні заклади відмовляються приймати у літній сезон на оздоровлення пільгові категорії населення, пояснюючи це тим, що їм доцільніше приймати інших громадян за готівку по комерційній путівці вартість якої на 20-30 відсотків більша ніж за вартість путівки яка встановлена державою для громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (5250,00 грн.), тому заїзди для пільгових категорій населення оздоровчі заклади частково будуть переносити на осінньо-зимовий період.
    Зважаючи на зазначене, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1, які бажають оздоровитись в літній період, просимо терміново визначитись з вибором санаторію та датою заїзду та звернутись до управління соціального захисту населення.
    За додатковою інформацією звертатись до управління соціального захисту населення в каб.№4 за адресою м. Бровари, вул. Гагаріна, 8а або за телефоном 5-45-44,5-45-47

До уваги осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції

опубліковано 6 квіт. 2017 р., 04:29 Інформаційно-довідковий центр

    Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 01.03.2017 № 110 ’’Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187 і від 31 березня 2015 р. № 200,” якою затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками,
    Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуватимуться на підставі тристоронньої угоди (особа-управління –санаторій)
    Людина зможе самостійно обирати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління, де перевіряється заклад на відповідність встановлених вимогам.
    Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для вішкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.
    Для взяття на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою до управління соціального захисту населення надаються:
1.Заява про взяття на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2.Копія паспорта;
3.Копія ідентифікаційного номеру;
4.Копія посвідчення (учасника бойових дій або інваліда війни та документ що підтверджує безпосередне залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення);
5.Медична довідка лікувальної установи за формою № 070/0.
    Повідомляємо що деякі санаторно-курортні заклади відмовляються приймати у літній сезон на оздоровлення пільгові категорії населення, пояснюючи це тим, що їм доцільніше приймати інших громадян за готівку по комерційній путівці вартість якої на 20-30 відсотків більша ніж за вартість путівки яка встановлена державою для громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (5250,00 грн.), тому заїзди для пільгових категорій населення оздоровчі заклади частково будуть переносити на осіньо-зимовий період або запропонуємо оздоровитися в іншому закладі (з урахуванням наявності відповідного профілю лікування), який має змогу прийняти особу у літній період.
    Зважаючи на зазначене, бажаючим оздоровитися в літній період, пропонуємо терміново визначитись з термінами заїздів до санаторіїв та звернутись до управління соціального захисту населення за адресою: м.Бровари, вул. Гагаріна 8 А, каб. №14 Телефон для довідок: (04594)7 20 62

До уваги осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції

опубліковано 16 бер. 2017 р., 08:05 Інформаційно-довідковий центр

    Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 01.03.2017 № 110 ’’Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187 і від 31 березня 2015 р. № 200,” якою затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками,
    Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуватимуться на підставі тристоронньої угоди (особа-управління –санаторій)
    Людина зможе самостійно обирати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління, де перевіряється заклад на відповідність встановлених вимогам.
    Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для вішкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.
    Для взяття на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою до управління соціального захисту населення надаються:
1.Заява про взяття на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2.Копія паспорта;
3.Копія ідентифікаційного номеру;
4.Копія посвідчення (учасника бойових дій або інваліда війни та документ що підтверджує безпосередне залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення);
5.Медична довідка лікувальної установи за формою № 070/0.


    За додатковою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення за адресою:
    м.Бровари,
    вул. Гагаріна 8 А,
    каб. №14
    Телефон для довідок: (04594)7 20 62

До уваги керівників підприємств, установ, організацій!

опубліковано 20 лют. 2017 р., 00:48 Інформаційно-довідковий центр


У зв’язку із змінами у законодавстві стосовно підвищення розміру мінімальної заробітної плати, управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації інформує про наступне.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» від 21.12.2016 № 1801-VIII з 1 січня 2017 року затверджено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1 600 грн., мінімальну заробітну плату в місячному розмірі – 3 200 грн., у погодинному розмірі – 19,34 грн. 

Згідно пункту 5 перехідних та прикінцевих положень Закону України від 06.12.2016 № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»  вказано, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина у колективних договорах та угодах усіх рівнів.

Статтею 3/1 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР встановлено законодавчі гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати. Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати в місячному розмірі – 3 200 грн.  При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я (доплата за шкідливі умови праці та інші доплати визначені умовами оплати праці встановлення, яких пов’язано з діями негативних факторів на умови виконання працівником роботи), за роботу в нічний час (стаття 108 КЗпП України), надурочний час (стаття 106 КЗпП України), оплата роботи за роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат. 

Зазначені складові заробітної плати мають виплачуватись понад розмір мінімальної заробітної плати. Не можуть враховуватись, також виплати за невідпрацьований робочий час (оплата часу відпустки, компенсація за невикористану щорічну відпустку, допомоги по соціальному страхуванню, матеріальні допомоги на оздоровлення та на вирішення соціально – побутових проблем, тощо).

Підвищення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати в місячному розмірі не є підставою для запровадження оплати праці на основі мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі. 

 У внесенні змін до колективних договорів і угод усіх рівнів щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб              (у розмірі         1600     грн).

Відповідно до вимог статті 265 КЗпП України юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу: в разі оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (96000 грн.), за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення; за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (32000 грн.), за кожного працівника,                  щодо якого скоєно порушення.
        Виходячи з вищевказаного, сторонам, які уклали колективні договори і угоди, у тримісячний строк потрібно привести їх норми у відповідність із чинним   законодавством, та подати до управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації вказані зміни для повідомної реєстрації.

Додаткову інформацію щодо укладання колективних договорів можна отримати в управлінні соціального захисту населення Броварської РДА за адресою: м. Бровари, вул. Гагаріна, 8а, каб. № 5, або за телефоном  5-62-08,     5-45-47

 

Річний план закупівель Управління соціального захисту населення Броварської РДА

опубліковано 17 лют. 2017 р., 04:24 Інформаційно-довідковий центр


Надання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I—II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов

опубліковано 9 лют. 2017 р., 00:18 Інформаційно-довідковий центр

    Згідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 «Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І чи ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.

    1. Цей Порядок визначає умови та механізм виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції (далі - загиблий військовослужбовець), а також інвалідам I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов (далі - грошова компенсація), та перебувають на обліку за місцем проживання як такі, що потребують поліпшення житлових умов відповідно до норм Житлового кодексу Української РСР (далі - квартирний облік), та на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі - Реєстр). 

    2. Право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають члени сімей загиблих військовослужбовців, смерть яких пов’язана з безпосередньою участю в антитерористичній операції, статус яким надано відповідно до абзацу восьмого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і які перебувають на квартирному обліку (далі - сім’я загиблого військовослужбовця) за категоріями у такій черговості:

1) категорія I - дружина (чоловік) та малолітні і неповнолітні діти (в тому числі усиновлені до дня загибелі військовослужбовця), які проживають разом з нею (ним); дружина (чоловік), якщо у загиблого немає дітей (в тому числі усиновлених);
2) категорія II - малолітні та неповнолітні діти (в тому числі усиновлені військовослужбовцем) у разі, коли на день загибелі військовослужбовця він (вона) був розлучений або не був розлучений, але дружина (чоловік) позбавлені батьківських прав, або загиблий військовослужбовець не був розлучений і його дружина (чоловік) не позбавлені батьківських прав, але при цьому малолітні та неповнолітні діти проживають окремо від дружини (чоловіка); малолітні та неповнолітні діти загиблого;
3) категорія III - батьки загиблого військовослужбовця;
4) категорія IV - повнолітні діти, які не мають (і не мали) своїх сімей;
5) категорія V - повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства та мають свої сім’ї;
6) категорія VI - повнолітні діти, обоє батьків яких загинули або пропали безвісти;
7) категорія VII - дружина (чоловік), які на момент загибелі військовослужбовця були позбавлені батьківських прав відносно малолітніх та неповнолітніх дітей загиблого військовослужбовця, у тому числі усиновлених загиблим військовослужбовцем, або які не позбавлені батьківських прав, але неповнолітні діти, в тому числі усиновлені загиблим військовослужбовцем, проживають окремо від дружини (чоловіка).
   
    3. Право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають інваліди війни I та II групи, визначені у пункті 11 частини другої статті 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, які перебувають на квартирному обліку (далі - інваліди).
    
    4. Грошова компенсація членам сім’ї загиблого військовослужбовця або інвалідам виплачується в порядку черговості постановки на квартирний облік в межах однієї категорії за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов.
    Законом України «Про державний бюджет України на 2017 рік» передбачені кошти для надання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I—II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов, зокрема на:
· осіб з інвалідністю І-ІІ групи, визначених абзацами 11-14 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту":
- військовослужбовців та інших працівників силових структур, що перелічені в п. 11 частини другої ст. 7 Закону;
- осіб, які брали участь в антитерористичній операції у складі добровольчих формувань (п. 12, 13 частини другої ст. 7 Закону);
- добровольців, волонтерів (п. 14 частини другої ст. 7 Закону).
· сімей загиблих осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту":
- сімей добровольців, волонтерів, загиблих внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення АТО;
- сімей осіб, які, перебуваючи у складі добровольчих формувань, загинули внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення АТО;
- сімей військовослужбовців та інших працівників силових структур, що перелічені в абзаці 8 п. 1 ст. 10 Закону, які загинули внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення АТО.
· осіб, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції (АТО).



За додатковою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення за адресою:

м.Бровари,
вул.Гагаріна,8А,
каб.№14 (1 поверх).
Телефони для довідок: (04594)-7-20-62; 5 45 47.

1-10 of 76