Новини управління

Зразок заяви про призначення та надання субсидій в грошовій формі

опубліковано 12 груд. 2019 р., 02:57 Інформаційно-довідковий центр

Без названия

опубліковано 12 груд. 2019 р., 02:51 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 12 груд. 2019 р., 03:16 ]


До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг!

опубліковано 28 жовт. 2019 р., 06:44 Інформаційно-довідковий центр


До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг! 

   Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
   Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.17 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» пільга надається у грошовій формі.
   Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).
   Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).
   У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.
   У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг
АТ «Ощадбанк» (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).
   Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень 2019 року. У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги у такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці.

До уваги керівників підприємств, установ та організацій про зміни у Порядку повідомної реєстрації колективних договорів.

опубліковано 21 жовт. 2019 р., 06:36 Інформаційно-довідковий центр



КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
ПОСТАНОВА

від 21 серпня 2019 р. № 768 
Київ

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115 “Про порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 16, ст. 554) зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 73






ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 21 серпня 2019 р. № 768

ЗМІНИ, 
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115

1. У постанові:

1) вступну частину після слів “Кодексу законів про працю України” доповнити словами і цифрою “, статті 9 Закону України “Про колективні договори і угоди”;

2) пункт 2 після слова “договори” доповнити словами “, зміни і доповнення до них”;

3) пункт 3 після слова “угоди” доповнити словами “, зміни і доповнення до них”.

2. Порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, затверджений зазначеною постановою, викласти в такій редакції:



 

“ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 13 лютого 2013 р. № 115 
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України 
від 21 серпня 2019 р. № 768)

ПОРЯДОК 
повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів

1. Галузеві (міжгалузеві) і територіальні (обласні та республіканська) угоди підлягають повідомній реєстрації Мінсоцполітики, а колективні договори, територіальні угоди іншого рівня - районними, районними у мм. Києві та Севастополі держадміністраціями, виконавчими органами сільських, селищних та міських рад (далі - реєструючий орган).

Зміни та доповнення до галузевої (міжгалузевої), територіальної угоди, колективного договору (далі - угоди (договори) підлягають повідомній реєстрації згідно з цим Порядком.

Повідомна реєстрація проводиться з метою оприлюднення інформації про укладення угод (договорів), внесення до них змін і доповнень.

2. Сторони угоди (договору) подають реєструючому органу на повідомну реєстрацію примірник угоди (договору) разом із додатками та супровідним листом у вигляді оригіналу паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками або у вигляді оригіналу електронного документа з пов’язаними з ним кваліфікованими електронними підписами, або у вигляді електронної копії оригіналу паперового документа (фотокопії), засвідченої кваліфікованою електронною печаткою.

Сторони угоди подають також копії свідоцтв про підтвердження репрезентативності суб’єктів профспілкової сторони та сторони роботодавців, які брали участь у колективних переговорах з питань укладення цієї угоди.

Сторони угоди в разі досягнення ними домовленості щодо подання реєструючому органу переліку підприємств, установ та організацій (найменування та код ЄДРПОУ), для яких є обов’язковими положення цієї угоди, можуть подавати зазначений перелік до реєструючого органу.

3. Під час повідомної реєстрації реєструючий орган вносить відповідний запис до реєстру галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них (додаток).

4. Реєструючий орган не може відмовляти у повідомній реєстрації угоди (договору), повертати на доопрацювання, витребовувати додаткові документи та встановлювати вимоги до оформлення угод (договорів).

5. Повідомна реєстрація проводиться протягом 14 робочих днів із дня, наступного після надходження угоди (договору) до реєструючого органу.

6. Не пізніше наступного робочого дня після реєстрації угоди (договору) реєструючий орган письмово інформує про це суб’єкта, який подав на реєстрацію угоду (договір).

7. Реєструючий орган оприлюднює на власному офіційному веб-сайті та щомісяця оновлює реєстр галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них, їх текст, рекомендації щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності).

У разі подання сторонами угоди переліку підприємств, установ, організацій, для яких є обов’язковими її положення, такий перелік оприлюднюється на офіційному веб-сайті реєструючого органу разом з текстом угоди.

Текст договору, змін і доповнень до нього оприлюднюється, за винятком інформації, доступ до якої обмежено сторонами відповідно до закону або за їх рішенням.

8. Копіювання та опублікування тексту угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) здійснюються разом з інформацією про повідомну реєстрацію, а також рекомендаціями реєструючого органу щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності).

9. Примірник угоди (договору), поданий на повідомну реєстрацію в паперовій або електронній формі, зберігається в реєструючому органі до заміни новою угодою (договором).

Про повідомну реєстрацію колективних договорів

опубліковано 2 лип. 2019 р., 23:48 Інформаційно-довідковий центр

   Станом на 01.07.2019 року управлінням соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації зареєстровано 326 колективних договори підприємств, установ, організацій які розташованих на території Броварського району. Протягом квітня – червня 2019 року проведено повідомну реєстрацію 4 колективних договорів та 3 змін доповнень до колективних договорів:
   1. ТОВ “Бреннтаг Україна” смт . Калинівка на 2019-2021 роки (реєстраційний номер №16 від 11.04.2019).
   2. Комунальне некомерційне підприємство Броварської районної ради «Броварський районний центр Первинної медико – санітарної допомоги» на 2019 рік (реєстраційний номер №19 від 25.04.2019).
   3. Комунальний заклад Руднянське навчально – виховне обєднання « Заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» на 2019-2023
(реєстраційний номер №21 від 28.05.2019).
   4. Рожнівське навчально – виховний комплекс «ЗОШ I IIIступенів, дошкільний навчальний заклад» на 2019 2024 роки (реєстраційний номер №22 від 06.06.2019).

    Також зареєстровано 3 зміни-доповнення до колективних договорів:
   1. Київський головний матеріальний склад регіонально філії « Південно – Західна залізниця» АТ « Укрзалізниця» с. Шевченковена 2018-2019 роки
(реєстраційний номер №17 від 17.04.2019).
   2. ТОВ «Асканія Флора» на 2016-2020 роки смт. Калинівка (реєстраційний номер №18 від 18.04.2019).
   3. ТОВ УСПОТ ЛТД с. Требухів на 2015-2020 роки (реєстраційний номер №20 від 22.05.2019).

Щодо надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

опубліковано 4 черв. 2019 р., 03:13 Інформаційно-довідковий центр

   Допомога “пакунок малюка” є одноразовою безповоротною адресною соціальною допомогою сім’ям, в яких народилася дитина, а в разі відсутності матері/батька — родичам, патронатним вихователям новонародженої дитини. 
   Одноразова натуральна допомога “пакунок малюка” це набір необхідних речей для новонародженої дитини. 
   Право на отримання допомоги “пакунок малюка” мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України і народили живонароджену дитину. 
   Допомога “пакунок малюка” не надається у разі: 
   відмови від новонародженої дитини у пологовому будинку (відділенні) усіх форм власності; 
   відбування матір’ю покарання у місцях позбавлення волі та подальшого перебування новонародженої дитини в будинку дитини при установі виконання покарань; 
   смерті новонародженої дитини в пологовому будинку. 

   Якщо у матері новонародженої дитини виникли ускладнення при пологах чи хвороба, що унеможливлює здійснення нею догляду за новонародженою дитиною, допомога “пакунок малюка” надається батьку або родичам такої дитини, або патронатному вихователю, які доглядатимуть за нею. 
   Якщо батьки, родичі відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), допомога “пакунок малюка” надається патронатному вихователю, який здійснюватиме догляд за новонародженою дитиною. 
   Допомога “пакунок малюка” видається отримувачам допомоги “пакунок малюка” під час виписки новонародженої дитини з пологового будинку. 
   У разі відсутності у пологовому будинку допомоги “пакунок малюка” її видача проводиться місцевим структурним підрозділом з питань соціального захисту населення за місцем проживання/перебування отримувача допомоги “пакунок малюка” на підставі його особистої письмової заяви.

Соціальна допомога молодим батькам – «муніципальна няня»

опубліковано 4 черв. 2019 р., 03:11 Інформаційно-довідковий центр

   З початку 2019 року в Україні запрацював ще один вид соціальної допомоги молодим батькам – «муніципальна няня». Це додаткова грошова допомога від Уряду молодим сім’ям. На оплату послуг няні для своєї дитини віком до трьох років батьки можуть отримувати щомісяця. У 2019 році ця сума становить 1626 грн.
   Муніципальна няня - будь-яка фізична особа - підприємець (КВЕД 97.00, КВЕД 88.91) / юридична особа, яка надає послугу з догляду за дітьми (КВЕД 78.20, КВЕД 85.10), крім державних і комунальних закладів дошкільної освіти, та з якою укладено договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років.
   Грошова допомога виплачується управлінням соціального захисту населення за місцем реєстрації особи, яка претендує на отримання компенсації, наприкінці кожного місяця і автоматично переглядатиметься щороку відповідно до прожиткового мінімуму на дітей віком до шести років, встановленого станом на 1 січня відповідного року, за кожну дитину, яку доглядає муніципальна няня. Договір укладається у письмовій формі між отримувачем послуги “муніципальна няня” та муніципальною нянею.
   Для отримання компенсації послуги „муніципальна няня” отримувач послуги „муніципальна няня” протягом місяця після укладення угоди/договору про здійснення догляду за дитиною до трьох років подає місцевому структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем свого проживання такі документи:
   - заяву про надання компенсації послуги „муніципальна няня”;
   - заяву про перерахування коштів для компенсації послуги „муніципальна няня” із зазначенням рахунка в установі банку;
   - копію угоди / договору про здійснення догляду за дитиною до трьох років між отримувачем послуги „муніципальна няняˮ та муніципальною нянею;
   - підтверджувальні документи щодо оплати муніципальній няні послуги з догляду за дитиною до трьох років (чек, розрахункова квитанція, виписка з банківського рахунка).

   До заяви додаються копії:
   - свідоцтва про народження дитини;
   - сторінок паспорта отримувача компенсації послуги „муніципальна няня” з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі та місце реєстрації;
   - документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові та мають про це відмітку в паспорті) отримувача компенсації послуги „муніципальна няня”;
   - рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її створення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).
   Компенсація послуги “муніципальна няня” призначається на строк здійснення догляду за дитиною до трьох років, визначений у договорі, укладеному між отримувачем послуги “муніципальна няня” та муніципальною нянею. Виплата компенсації послуги “муніципальна няня” здійснюється щомісяця на підставі поданих отримувачем послуги “муніципальна няня” документів, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги “муніципальна няня”.

Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу

опубліковано 24 квіт. 2019 р., 01:22 Інформаційно-довідковий центр

Щодо здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу, прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року № 309 «Про затвердження Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу», яким запроваджується новий механізм забезпечення заходами із реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу за принципом «гроші ходять за людиною», що дозволить забезпечити адресність, прозорість та підвищити якість надання реабілітаційних послуг.

        Бюджетні кошти спрямовуються на відшкодування вартості реабілітаційних заходів для дітей закладам охорони здоров’я будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або їх відокремленим підрозділам, що забезпечують медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників, а також реабілітаційним установам, підприємствам, закладам, у тому числі їх відділенням, структурним підрозділам незалежно від форми власності, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (далі - реабілітаційна установа).

        Для забезпечення дитини реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до місцевого органу заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями:

паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;

індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).

Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації, в якій зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів.

Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня - 16 тис. гривень, III ступеня - 25 тис. гривень.

Реабілітаційні заходи можуть надаватися як у стаціонарі, так і амбулаторно.

Під час здійснення реабілітаційних заходів у стаціонарі їх гранична вартість може включати вартість проживання та харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника. Під час здійснення реабілітаційних заходів амбулаторно у граничну вартість можуть включатися витрати на харчування дитини, одного з батьків дитини чи її законного представника.

Реабілітаційні заходи в межах їх граничної вартості можуть бути надані одній дитині декілька разів протягом бюджетного року.

Про повідомну реєстрацію колективних договорів

опубліковано 7 квіт. 2019 р., 22:11 Інформаційно-довідковий центр

   Станом на 01.04.2019 року управлінням соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації зареєстровано 324 колективних договори підприємств, установ, організацій які розташованих на території Броварського району. Протягом січня - березня 2019 року проведено повідомну реєстрацію 10 колективних договорів:
   1. Комунальне некомерційне підприємство “Броварська багатопрофільна клінічна лікарня” Броварської районної ради та Броварської міської ради Київської області на 2019- 2024 роки (реєстраційний номер № 2 від 14.01.2019).
   2. Комунальне некомерційне підприємство “Центр первинної медико – санітарної допомоги” Калитянської селищної ради на 2019 – 2022 роки (реєстраційний номер № 3 від 11.01.2019).
   3. ТОВ “Фроніус Україна” с. Княжичі (реєстраційний номер № 4 від 17.01.2019).
   4. ТОВ “Укрхімпласт” с. Зазимє на 2019 – 2024 роки (реєстраційний номер №6 від 06.03.2019).
   5. Мокрецький навчально – виховний комплекс “Загальноосвітня школа I - III ступенів – дошкільний навчальний заклад” на 2019 – 2024 роки (реєстраційний номер № 10 від 06.03.2019).
   6. Ясла - садочок “Зірочка” Калитянської селищної ради (реєстраційний номер № 11 від 11.03.2019).
   7. Літківська загальноосвітня школа I- III ступенів м. М.П.Стельмаха на 2019 -2024 роки (реєстраційний номер № 12 від 14.03.2019).
   8. ТОВ “ФРУТ ЕКС” на 2019-2024 роки с. Требухів реєстраційний номер № 13 від 21.03.2019).
   9. Броварська районна рада на 2019 – 2020 роки (реєстраційний номер № 14 від 21.03.2019).
   10. Богданівська загальноосвітня школа I – III ступенів на 2019 -2023 роки (реєстраційний номер № 15 від 04.04.2019).
   Також зареєстровано 5 змін-доповнень до колективних договорів:
   1. Виробничий підрозділ Київський головний матеріальний склад регіональної філії “Південно - Західна залізниця” ПАТ “Укрзалізниця” с. Шевченково на 2019 рік (реєстраційний номер № 1 від 10.01.2019). 
   2 Виробничий підрозділ Київський головний матеріальний склад регіональної філії “Південно - Західна залізниця” ПАТ “Укрзалізниця” с. Шевченково на 2019 рік (реєстраційний номер № 5 від 16.01.2019).
   3 ТОВ” УСПОД ЛТД” на 2015 – 2020 роки с. Требухів (реєстраційний номер № 7 від 07.02.2019).
   4 Управління соціального захисту населення Броварської районної державної адміністрації на 2016 – 2020 роки (реєстраційний номер № 8 від 26.02.2019).
   5 ТОВ “Укрхімпласт” с. Зазимє на 2019 – 2024 роки (реєстраційний номер № 9 від 27.02.2019).

До уваги багатодітних сімей!

опубліковано 2 квіт. 2019 р., 05:43 Інформаційно-довідковий центр

    З метою покращення матеріального стану багатодітних сімей та створення належних умов для виховання дітей у багатодітних сім’ях Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям” від 13.03.2019 № 250.
   Зокрема із 01.04.2019 запроваджено додатковий вид соціальних виплат – допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
   Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, надається одному з батьків дитини, які постійно проживають разом з дитиною. Така допомога призначається на третю і кожну наступну дитину з місяця звернення до органу соціального захисту населення та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 6-річного віку включно.
   У разі коли в сім’ї одночасно народилося двоє і більше дітей, внаслідок чого сім’я набула статусу багатодітної, виплата допомоги здійснюється на кожну таку дитину.
   Розмір допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях становить 1700 гривень щомісячно.
   Водночас зазначаємо, що рішенням Уряду збережено право на отримання із 01.04.2019 допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, особам, які звернуться за її призначенням протягом квітня – червня 2019 року.
   Для отримання допомоги необхідно подати наступні документи:
  - копії паспортів батьків ;
   - копії ідентифікаційного коду батьків;
   - копії посвідчення багатодітної сім'ї ( для батьків);
   - копії посвідчення дитини з багатодітної сім'ї ( для дітей старше 6 років);
   - копії свідоцтв про народження дітей до 6 річного віку;
   - довідка про склад сім'ї Форма №204;
   - рахунок на який будуть перераховуватися кошти.
   При подачі документів повинні бути оригінали.
   Приклад: Сім’я складається з 5 чоловік : мати, батько, дитина 12 років, дитина 7 років та дитина 3 роки. Дана сім’я отримає допомогу в розмірі 1700 грн. на дитину, якій 3 роки.

1-10 of 59