Відділ державної реєстрації актів цивільного стану















Броварський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області повідомл

опубліковано 6 черв. 2017 р., 03:07 Інформаційно-довідковий центр

   07 травня 2017 у Броварському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області за адресою: м. Бровари, вулиця Київська, 155 з 12.00 год до 13.00 год. буде проводити особистий прийом громадян начальник Головного територіального управління юстиції у Київській області Шевченко Олексій Валерійович.

Начальник Броварського міськрайонного 
відділу державної реєстрації актів цивільного стану 
Головного територіального управління юстиції у Київській області 
Мальченко Лідія Василівна

ОГОЛОШЕННЯ

опубліковано 2 черв. 2017 р., 01:24 Інформаційно-довідковий центр

З 29  ПО 03 ЧЕРВНЯ 2017 РОКУ ПРОВОДИТЬСЯ ТИЖДЕНЬ ПРАВА У БРОВАРСЬКОМУ МІСЬКРАЙОННОМУ ВІДДІЛІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА ТЕМУ: 

1. «МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ТА СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ»

Негативний вплив корупції на авторитет державної влади і суспільства в цілому, заходи, що вживаються щодо зменшення рівня корупції

опубліковано 2 черв. 2017 р., 01:22 Інформаційно-довідковий центр

В українському сучасному суспільстві корупція стала вже не стільки кримінальним феноменом, скільки загальнодержавним негативним чинником корозії нації. Підриваючи авторитет всіх гілок державної влади, руйнуючи державність і сприяючи все більш глибшому підриву суспільної безпеки.

Корупція підриває авторитет країни, завдає шкоди демократичним засадам управління суспільством, порушує принципи верховенства права та встановлений законодавством порядок здійснення повноважень посадовими особами органів державної влади. Як дає нам визначення Закон України «Про запобігання корупції» під корупцією розуміється використання посадовою особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди відповідній особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.

Головним стимулом до корупції є можливість отримання економічного прибутку, пов’язаного з використанням владних повноважень, а головним стримуючим чинником є ризик викриття і покарання.

З корупцією можливо боротися використовуючи різні заходи: суто репресивні, які полягають у виявленні, розслідуванні та розкритті корупційних правопорушень і притягненні винних осіб до відповідальності, або превентивні, серед яких такі як покращення прозорості, підзвітності і доброчесності державних структур, правовий захист громадян та підвищення правової обізнаності, підвищення етичних стандартів у діяльності службовців, просвітницька робота з населенням, виховання молоді у дусі неприйняття корупції. Але жоден з цих заходів не буде успішним, якщо під час їх реалізації буде відсутня підтримка з боку суспільства. Ефективна антикорупційна політика держави має базуватися на комплексному застосуванні примусових, попереджувальних та просвітницьких процедур, що може бути забезпечено виключно за умови спільної участі у цьому процесі органів влади та громадськості.

Залучення громади до боротьби проти корупції є необхідним, в першу чергу через цей основоположний елемент: якщо корупція стала звичайним явищем в суспільстві, то велика частина його, більш за все, залучена в корумповані структури. Це призводить до необхідності того, щоб суспільні освітні програми, в найширшому розумінні, існували незалежно або включались в плани, що передбачають будь-які спроби боротьби з корупцією: суспільство повинне усвідомлювати свою власну роль в корупції і свою потенційну роль в боротьбі з цим явищем.

Тому у протидії корупції не лише є сенс. Така протидія є життєвою необхідністю для держави, для суспільства, для людей. Вона забезпечує створення умов для нормального життя і суспільного прогресу. 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

опубліковано 5 трав. 2017 р., 00:34 Інформаційно-довідковий центр

   В місті Біла Церква Київської області можна зареєструвати шлюб за 24 години.

   Організатором проведення державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем є комунальна установа Будинок урочистих подій.

   Місце знаходження комунальної установи: Київська область, м.Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого,22, 09100
   Телефон: (04563) 5-30-58.
   Контактні дані відділу: Білоцерківський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області,
   Телефон: (04563) 5-34-40, 5-34-39

Графік роботи та прийому громадян у Броварському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

опубліковано 5 трав. 2017 р., 00:31 Інформаційно-довідковий центр

   З 10.03.2017 року Броварський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області працює за наступним графіком роботи, який затверджений наказом Головного територіального управління юстиції у Київській області 10.03.2017 за № 130/6, відповідно до якого у відділі державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється прийом громадян протягом кожного робочого дня з усіх питань, що належать до компетенції відділу:

   Вівторок з 9.00 до 20.00 (за графіком змінності)
   Середа з 9.00 до 18.00
   П’ятниця з 9.00 до 18.00
   Субота з 9.00 до 16.45

   Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45

   Неділя, понеділок – вихідні дні

   Кожна перша середа місяця неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища.

   Кожної п’ятниці тижня працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану надаються безоплатні консультації з питань застосування сімейного, цивільного законодавства та витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН !

опубліковано 28 бер. 2017 р., 06:15 Інформаційно-довідковий центр

   У Броварській центральній районній лікарні (Київська область, м.Бровари, вул.Шевченка, 14)  під час прийняття документів для проведення державної реєстрації народження дитини здійснюється прийом документів, необхідних для проведення реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

   Прийом документів здійснюється працівником Броварського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області.

   Юридична адреса відділу – 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Шевченка, 14

   Електронна адреса відділу – vcs@bv.ko.drsu.gov.ua

   Контактний телефон відділу – (04594) 4-13-68, 4-04-60

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ НОВОНАРОДЖЕНОЇ ДИТИНИ

опубліковано 28 бер. 2017 р., 06:13 Інформаційно-довідковий центр

   Відповідно до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

   Органи державної реєстрації відповідно до встановленого Кабінетом Міністрів України порядку направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

   Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи:
- заява встановленого зразку;
- свідоцтво про народження;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- паспорти або паспортні документи, що посвідчують особи батьків, та їх копії.
- документи, що підтверджують право на проживання в житлі

Пам’ятка щодо процедури отримання свідоцтва про смерть, коли особа померла на тимчасово окупованій території України (ТОТ)

опубліковано 22 бер. 2017 р., 05:41 Інформаційно-довідковий центр

   Для отримання свідоцтва про смерть особи, яка померла на ТОТ (АР Крим, м.Севастополь та окремі райони Луганської та Донецької областей), родичам померлого або їх представникам*

НЕОБХІДНО: 

1. Подати до суду за місцем проживання чи перебування заявника за межами ТОТ:
· заяву про встановлення факту смерті (зразок додається);
· належні докази*;
· квитанцію про сплату судового збору*: 320 грн. - з 01.01-30.04.2017 року;
                                                            336,80 грн. - з 01.05-30.11.2017 року;
                                                            352,40 грн. - з 01.12.-31.12.2017 року.

2. Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження заяви.

3. У разі задоволення заяви про встановлення факту смерті особи, суд невідкладно видає копію рішення заявнику або надсилає її до відділу рацс для державної реєстрації смерті (у разі відсутності заявника під час проголошення рішення).

Суд повертає заяву – у разі неналежної форми заяви або відсутності вказаних у заяві документів.
Суд відмовляє у задоволенні заяви - у разі недостатності доказів.

4. Для отримання свідоцтва про смерть особа подає до найближчого відділу державної реєстрації актів цивільного стану копію рішення суду про встановлення відповідного факту та свій паспорт громадянина України.

Важливо!
* Родичами є: чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі.

* Доказами у справі можуть бути пояснення заявників, свідків, письмові докази (в т.ч., свідоцтва про поховання), речові докази, зокрема звуко- і відеозаписи, висновки експертів. Документи, видані органами та установами (в т.ч., лікарняними закладами), що знаходяться на ТОТ, теж можуть братися до уваги судом.

* У разі посилання на свідчення свідків заявник повинен переконатись, що вони зможуть з’явитися до суду у день подання заяви про встановлення факту.

* Судовий збір не справляється за подання Заяви щодо особи, яка загинула або пропала безвісті в районах проведення воєнних дій або антитерористичних операцій.

 

Пам’ятка щодо процедури отримання свідоцтва про народження дитини, яка народилася на тимчасово окупованій території України (ТОТ)

опубліковано 22 бер. 2017 р., 05:32 Інформаційно-довідковий центр

   Для отримання свідоцтва про народження дитини, яка народилася на ТОТ (АР Крим, м. Севастополь та окремі райони Луганської та Донецької областей), батькам, родичам, їхнім представникам або іншим законним представникам дитини*

НЕОБХІДНО: 

1. Подати до будь-якого суду за межами ТОТ незалежно від свого місця проживання:
· заяву про встановлення факту народження особи (зразок додається);
· належні докази*;
· квитанцію про сплату судового збору: 320 грн. - з 01.01-30.04.2017 року;
                                                           336,80 грн. - з 01.05-30.11.2017 року;
                                                           352,40 грн. - з 01.12.-31.12.2017 року.

2. Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження заяви.

3. У разі задоволення заяви, суд невідкладно видає копію рішення заявнику, в якому зазначає дані про дату і місце народження дитини, її стать, відомості про батьків, або надсилає копію рішення до відділу рацс для державної реєстрації (у разі відсутності заявника під час проголошенні рішення).

   Суд повертає заяву – у разі неналежної форми заяви або відсутності вказаних у заяві документів.
   Суд відмовляє у задоволенні заяви - у разі недостатності доказів.

4. Для отримання свідоцтва про народження заявник подає до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану копію рішення суду про встановлення відповідного факту та свій паспорт громадянина України.

Важливо!

* Родичами є: чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі. Законними представниками є батьки (усиновлювачі), опікуни.

* У разі посилання на свідчення свідків заявник повинен переконатись, що вони зможуть з’явитися до суду у день подання заяви про встановлення факту.

* Доказами у справі можуть бути письмові докази: оригінали чи копії медичних документів, пояснення заінтересованих осіб, їхніх представників, свідчення свідків, речові докази, зокрема звуко- і відеозаписи, висновки експертів. Документи, видані органами та установами (в т.ч., лікарняними закладами), що знаходяться на ТОТ, теж можуть братися до уваги судом.

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!

опубліковано 22 бер. 2017 р., 05:15 Інформаційно-довідковий центр

   23 лютого 2017 року Міністерство юстиції запустило онлайн-сервіс державних послуг «Будинок юстиції», який дає змогу зареєструвати громадську організацію, друкований засіб масової інформації, відкрити або закрити фізичну особу-підприємця, подати заяву на повторну видачу втрачених документів, а також отримати інформацію з державних реєстрів.

   На порталі www.online.minjust.gov.ua  доступні найбільш запитувані послуги:
– повторне свідоцтво про народження;
– повторне свідоцтво про шлюб;
– повторне свідоцтво про розірвання шлюбу;
– повторне свідоцтво про смерть;
– повторне свідоцтво про зміну імені;
– повторні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
– здійснення державної реєстрації громадської організації, зі статусом юридичної особи.

1-10 of 46