Відділ державної реєстрації актів цивільного стану















Реєстрація народження новонародженої дитини відбувається в пологовому будинку

опубліковано 31 лип. 2017 р., 03:16 Інформаційно-довідковий центр

   Перший офіційний документ дитини – свідоцтво про народження. Державну реєстрацію народження дитини проводять у відділі державної реєстрації актів цивільного стану або у пологовому будинку.

   Тепер матерям, які народили дитину, можна навіть не виходити з пологового, аби отримати свідоцтво про народження малюка. При цьому, компетенція пологових будинків не розширилася, просто в їх приміщенні відтепер розташовується кабінет працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану в режимі фронт-офісу, який здійснює прийом документів та видає свідоцтва про народження.

   Перелік документів для реєстрації народження у пологовому будинку не відрізняється від того, що необхідний для реєстрації безпосередньо в органах державної реєстрації актів цивільного стану.

   Потрібно надати оригінали таких документів:
   • медичне свідоцтво про народження, видане закладом охорони здоров’я;
   • паспорта батьків;
   • свідоцтво про шлюб (за наявності зареєстрованого шлюбу).

   У випадку наявності різних прізвищ у батьків, обов’язкова згода обох батьків на присвоєння прізвища дитини.

   Якщо дитина народилась у батьків, які не перебувають у зареєстрованому шлюбі, і батько дитини бажає визнати батьківство при державній реєстрації народження, присутність обох при проведенні державної реєстрації народження дитини і подання ними спільної заяви про визнання батьківства є обов’язковими.

   Відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, при народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду, запис про батька дитини у Книзі реєстрації народжень провадиться за прізвищем та громадянством матері, а ім’я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою. Свідоцтво про народження дитини можна отримати безпосередньо в пологовому будинку Якщо цю можливість не використовуєте вчасно – вирушайте до відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Імена, які присвоювались новонародженим протягом І півріччя 2017 року

опубліковано 31 лип. 2017 р., 03:12 Інформаційно-довідковий центр

   Протягом І півріччя 2017 року Броварським міськрайонним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області зареєстровано 874 народжень (по відділу державної реєстрації актів цивільного стану – 688; по виконавчих комітетах сільських та селищних рад – 186).

   За І півріччя 2017 року:
   Найпоширеніші імена дівчаток: Кароліна, Кіра, Марія, Єва, Анна, Катерина, Вікторія, Варвара, Єлізавета, Аліса, Софія, Аріна, Соломія, Вероніка, Анастасія.

   Найпоширеніші імена хлопчиків: Матвій, Тимофій, Тимур, Назар, Владислав, Богдан, Михайло, Нікіта, Іван, Андрій, Максим, Натан, Олександр, Єгор, Дмитро, Давид.

   Рідковживані імена, які жителі міста та району надали малятам у І півріччі 2017 року.
   Дівчаток: Сабріна, Емма, Арміне, Мехліка, Мар’яна, Габріелла, Даниїла, Маліка, Нармін, Мелісса, Міка, Катрін, Ельвіра, Тала, Стефанія, Міра, Лєля, Літа, Квітана, Мірабелла, Агнія, Любов, Ніна, Ярина, Адель, Кіріанна, Аміна, Еліс, Тіна, Таїса, Марічка, Анжеліка.

   Хлопчиків: Прохор, Савелій, Ахмет, Емін, Аріф, Тарас, Єлісєй, Гіоргій, Лев, Дамір, Валентин, Ельдар, Ільдар, Мар’ян, Акім, Лук’ян, Федір, Рустам, Орест, Рауф.

Щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет

опубліковано 3 лип. 2017 р., 01:15 Інформаційно-довідковий центр

   Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” - це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет.

   З використанням даного веб-порталу Ви можете подати наступні заяви:
   - про державну реєстрацію шлюбу,
   - про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду,
   - про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей,
   - про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,
   - про зміну імені,
   - про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану,
   - про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,
   - про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

   Також з використанням функціональних можливостей веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті Ви зможете:
   - зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми,
   - заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану,
   - надіслати скан – копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану,
   - обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану,
   - здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану,
   - отримати он–лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь – якого питання, що належить до його компетенції.

   Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів, з дня подачі заяви.

   Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.

ПОРЯДОК ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СМЕРТІ

опубліковано 3 лип. 2017 р., 01:06 Інформаційно-довідковий центр

Місце державної реєстрації смерті

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України., та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання. Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі: якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті; встановлення у судовому порядку факту смерті; звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану (частиною частини третя – п’ята статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.

   Державна реєстрація смерті осіб, що померли в слідчих ізоляторах або установах виконання покарань, у яких ці особи трималися або відбували покарання, провадиться відділами державної реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання до взяття під варту або засудження осіб чи за місцезнаходженням установи (пункт 5 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Терміни державної реєстрації смерті

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів (частина друга статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.


Особи, що мають право подати документи на державну реєстрацію смерті


   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб (частина шоста статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі: 
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.).


Документи, необхідні для державної реєстрації смерті

   Особа, яка звернулась щодо державної реєстрації смерті, повинна пред’явити на своє посвідчення паспорт або паспортний документ. Відсутність зазначеного документа не є підставою для відмови в державної реєстрації смерті (пункт 6 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Підставою для державної реєстрації смерті є:
   а) лікарське свідоцтво про смерть форми N 106/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   б) фельдшерська довідка про смерть форми N 106-1/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть форми N 106-2/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   г) рішення суду про оголошення особи померлою;
   ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;
   д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України, у разі державної реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;
   е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятору, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть (пункт 1 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Якщо померлий мав паспорт або паспортний документ, а також військово-облікові та пільгові документи, то орган державної реєстрації актів цивільного стану, який реєструє смерть, вилучає їх і в цих документах проставляє відповідний штамп про смерть власника. Непередача зазначених документів померлих не є перешкодою для державної реєстрації смерті (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства

   Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства провадиться на загальних підставах із дотриманням вимог чинного законодавства України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі на підставі повідомлення відділу державної реєстрації актів цивільного стану, яким зареєстровано смерть, невідкладно інформує Міністерство закордонних справ України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Після проведення державної реєстрації смерті орган державної реєстрації актів цивільного стану видає заявнику свідоцтво про смерть та довідку для одержання допомоги на поховання (пункт 15 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Документи, що видаються після державної реєстрації смерті

   Після проведення державної реєстрації смерті видається свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або відповідна довідка на поховання, у разі державної реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради (пункт 15 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).Місце державної реєстрації смерті

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України., та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання. Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі: якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті; встановлення у судовому порядку факту смерті; звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану (частиною частини третя – п’ята статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.).

   Державна реєстрація смерті осіб, що померли в слідчих ізоляторах або установах виконання покарань, у яких ці особи трималися або відбували покарання, провадиться відділами державної реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання до взяття під варту або засудження осіб чи за місцезнаходженням установи (пункт 5 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Терміни державної реєстрації смерті

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів (частина друга статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.

Особи, що мають право подати документи на державну реєстрацію смерті

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб (частина шоста статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

  Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.).


Документи, необхідні для державної реєстрації смерті

   Особа, яка звернулась щодо державної реєстрації смерті, повинна пред’явити на своє посвідчення паспорт або паспортний документ. Відсутність зазначеного документа не є підставою для відмови в державної реєстрації смерті (пункт 6 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Підставою для державної реєстрації смерті є:
   а) лікарське свідоцтво про смерть форми N 106/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   б) фельдшерська довідка про смерть форми N 106-1/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть форми N 106-2/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   г) рішення суду про оголошення особи померлою;
   ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;
   д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України, у разі державної реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;
   е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятору, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть (пункт 1 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Якщо померлий мав паспорт або паспортний документ, а також військово-облікові та пільгові документи, то орган державної реєстрації актів цивільного стану, який реєструє смерть, вилучає їх і в цих документах проставляє відповідний штамп про смерть власника. Непередача зазначених документів померлих не є перешкодою для державної реєстрації смерті (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства

   Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства провадиться на загальних підставах із дотриманням вимог чинного законодавства України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі на підставі повідомлення відділу державної реєстрації актів цивільного стану, яким зареєстровано смерть, невідкладно інформує Міністерство закордонних справ України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Після проведення державної реєстрації смерті орган державної реєстрації актів цивільного стану видає заявнику свідоцтво про смерть та довідку для одержання допомоги на поховання (пункт 15 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Документи, що видаються після державної реєстрації смерті

   Після проведення державної реєстрації смерті видається свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або відповідна довідка на поховання, у разі державної реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради (пункт 15 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Броварський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області повідомл

опубліковано 6 черв. 2017 р., 03:07 Інформаційно-довідковий центр

   07 травня 2017 у Броварському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області за адресою: м. Бровари, вулиця Київська, 155 з 12.00 год до 13.00 год. буде проводити особистий прийом громадян начальник Головного територіального управління юстиції у Київській області Шевченко Олексій Валерійович.

Начальник Броварського міськрайонного 
відділу державної реєстрації актів цивільного стану 
Головного територіального управління юстиції у Київській області 
Мальченко Лідія Василівна

ОГОЛОШЕННЯ

опубліковано 2 черв. 2017 р., 01:24 Інформаційно-довідковий центр

З 29  ПО 03 ЧЕРВНЯ 2017 РОКУ ПРОВОДИТЬСЯ ТИЖДЕНЬ ПРАВА У БРОВАРСЬКОМУ МІСЬКРАЙОННОМУ ВІДДІЛІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА ТЕМУ: 

1. «МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ТА СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ»

Негативний вплив корупції на авторитет державної влади і суспільства в цілому, заходи, що вживаються щодо зменшення рівня корупції

опубліковано 2 черв. 2017 р., 01:22 Інформаційно-довідковий центр

В українському сучасному суспільстві корупція стала вже не стільки кримінальним феноменом, скільки загальнодержавним негативним чинником корозії нації. Підриваючи авторитет всіх гілок державної влади, руйнуючи державність і сприяючи все більш глибшому підриву суспільної безпеки.

Корупція підриває авторитет країни, завдає шкоди демократичним засадам управління суспільством, порушує принципи верховенства права та встановлений законодавством порядок здійснення повноважень посадовими особами органів державної влади. Як дає нам визначення Закон України «Про запобігання корупції» під корупцією розуміється використання посадовою особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди відповідній особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.

Головним стимулом до корупції є можливість отримання економічного прибутку, пов’язаного з використанням владних повноважень, а головним стримуючим чинником є ризик викриття і покарання.

З корупцією можливо боротися використовуючи різні заходи: суто репресивні, які полягають у виявленні, розслідуванні та розкритті корупційних правопорушень і притягненні винних осіб до відповідальності, або превентивні, серед яких такі як покращення прозорості, підзвітності і доброчесності державних структур, правовий захист громадян та підвищення правової обізнаності, підвищення етичних стандартів у діяльності службовців, просвітницька робота з населенням, виховання молоді у дусі неприйняття корупції. Але жоден з цих заходів не буде успішним, якщо під час їх реалізації буде відсутня підтримка з боку суспільства. Ефективна антикорупційна політика держави має базуватися на комплексному застосуванні примусових, попереджувальних та просвітницьких процедур, що може бути забезпечено виключно за умови спільної участі у цьому процесі органів влади та громадськості.

Залучення громади до боротьби проти корупції є необхідним, в першу чергу через цей основоположний елемент: якщо корупція стала звичайним явищем в суспільстві, то велика частина його, більш за все, залучена в корумповані структури. Це призводить до необхідності того, щоб суспільні освітні програми, в найширшому розумінні, існували незалежно або включались в плани, що передбачають будь-які спроби боротьби з корупцією: суспільство повинне усвідомлювати свою власну роль в корупції і свою потенційну роль в боротьбі з цим явищем.

Тому у протидії корупції не лише є сенс. Така протидія є життєвою необхідністю для держави, для суспільства, для людей. Вона забезпечує створення умов для нормального життя і суспільного прогресу. 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

опубліковано 5 трав. 2017 р., 00:34 Інформаційно-довідковий центр

   В місті Біла Церква Київської області можна зареєструвати шлюб за 24 години.

   Організатором проведення державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем є комунальна установа Будинок урочистих подій.

   Місце знаходження комунальної установи: Київська область, м.Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого,22, 09100
   Телефон: (04563) 5-30-58.
   Контактні дані відділу: Білоцерківський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області,
   Телефон: (04563) 5-34-40, 5-34-39

Графік роботи та прийому громадян у Броварському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

опубліковано 5 трав. 2017 р., 00:31 Інформаційно-довідковий центр

   З 10.03.2017 року Броварський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області працює за наступним графіком роботи, який затверджений наказом Головного територіального управління юстиції у Київській області 10.03.2017 за № 130/6, відповідно до якого у відділі державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється прийом громадян протягом кожного робочого дня з усіх питань, що належать до компетенції відділу:

   Вівторок з 9.00 до 20.00 (за графіком змінності)
   Середа з 9.00 до 18.00
   П’ятниця з 9.00 до 18.00
   Субота з 9.00 до 16.45

   Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45

   Неділя, понеділок – вихідні дні

   Кожна перша середа місяця неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища.

   Кожної п’ятниці тижня працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану надаються безоплатні консультації з питань застосування сімейного, цивільного законодавства та витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН !

опубліковано 28 бер. 2017 р., 06:15 Інформаційно-довідковий центр

   У Броварській центральній районній лікарні (Київська область, м.Бровари, вул.Шевченка, 14)  під час прийняття документів для проведення державної реєстрації народження дитини здійснюється прийом документів, необхідних для проведення реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

   Прийом документів здійснюється працівником Броварського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області.

   Юридична адреса відділу – 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Шевченка, 14

   Електронна адреса відділу – vcs@bv.ko.drsu.gov.ua

   Контактний телефон відділу – (04594) 4-13-68, 4-04-60

1-10 of 50