Відділ державної реєстрації актів цивільного стану















ОГОЛОШЕННЯ

опубліковано 20 бер. 2018 р., 06:42 Інформаційно-довідковий центр

З 19 БЕРЕЗНЯ ПО 24 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ

ПРОВОДИТЬСЯ ТИЖДЕНЬ ПРАВА

У БРОВАРСЬКОМУ МІСЬКРАЙОННОМУ ВІДДІЛІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НА ТЕМИ:

 

1.           «ЗАХИСТ ПРАВ ДІТЕЙ ТА ЖІНОК: АЛІМЕНТИ, ПРОТИДІЯ НАСИЛЬСТВУ»

 

2.           «ЗАХИСТ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ СУДОВОГО РІШЕННЯ»

 

3.           «Я ДИТИНА – Я МАЮ ПРАВО» (ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ДИТИНИ, МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ДІТЕЙ РОМСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОСТІ: ОСОБЛИВОСТІ ТА СТЕРЕОТИПИ)

 

4.           «ПОТРЕБИ ТА ПРОБЛЕМИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ, ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ, БІЖЕНЦІВ. ДОПОМОГА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ, ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ, БІЖЕНЦІВ»

Консультує Міністр юстиції України: «На що має право покупець у разі придбання товару неналежної якості»

опубліковано 27 лют. 2018 р., 22:49 Інформаційно-довідковий центр

   Доброго дня пане Павле! На новий рік чоловік подарував мені нову пральну машину. Місяць вона пропрацювала, а потім ні з того ні з сього перестала включатися. Чек і всі документи ми зберегли. Скажіть, чи можна нам звернутися до продавця, щоб поміняти на іншу.

Ольга Пращакова 
   На що має право покупець у разі придбання товару неналежної якості?

   Покупець має право вимагати пропорційного зменшення ціни або безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, або відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

   Товар неналежної якості може підлягати обміну протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції.

   У разі виявлення недоліків товару протягом встановленого гарантійного терміну з вини виробника покупець має право:
   - розірвати угоду і повернути кошти, які були витрачені на покупку,
   - замінити товар на такий самий, або аналогічний, якщо є в наявності у продавця.

   Наявність недоліків або факт фальсифікації підтверджується висновком експертизи, яка повинна бути організована продавцем у 3-денний строк з дня одержання від споживача письмової згоди на цю дію.

   Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли внаслідок порушення споживачем встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи.

   Як довго чекати на заміну товару?
   · За наявності товару – негайно;
   · У разі перевірки якості товару - 14 денний термін;
   · У разі відсутності товару – 2 місячний строк з моменту подання заяви.

    Скільки може тривати усунення недоліків товару?

   Недоліки товару, пред'явлені споживачем, повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

    Чи маю я право отримати у користування інший прилад на час ремонту?

   На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації).

   За кожний день затримки виконання вимоги споживача сплачується неустойка у розмірі 1 % вартості товару.

   При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину вираховуються з дня видачі споживачеві товару після ремонту.

   Які документи треба мати при собі?

   Розрахунковий документ з позначкою про дату продажу товару, гарантійні зобов'язання, зміст договору з виконавцем робіт (послуг), опис виявлених недоліків, висунуті вимоги (прохання) з документальним підтвердженням факту їх отримання продавцем (виконавцем), отримані заявником відповіді, висновки тощо.

   Куди звертатися, якщо продавець порушує права?

   Якщо ви хочете уникнути судового розгляду, то до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у відповідному регіоні. Контакти територіальних оргнів можна знайти за посиланням:
   http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Kontakti_Terorganiv/139/

   У випадку порушення продавцем прав споживача останній має право звернутися до уповноваженого органу з усним, електронним або письмовим зверненням (скаргою).

   До письмового звернення (скарги) додаються наступні документи:
   1. копія звернення до суб'єкта господарювання (продавець);
   2. копія документу, який засвідчує факт придбання товару;
   3. копія технічного паспорта з позначкою про дату продажу;
   4. інші документи, які стосуються розгляду звернення.

   У які строки буде розглянуто таке звернення?

   У термін не більше 1 місяця від дня їх надходження.

   Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, продавець встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється подавачу.

   При цьому загальний термін вирішення питань не може перевищувати 45 днів.

   Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

   Чи можу я звернутися до суду?

   Споживач для захисту своїх прав має право звернутися до суду за місцем проживання, місцем заподіяння шкоди чи виконання договору.

   До позовної заяви додаються докази, що обґрунтовують позовні вимоги, тобто відмову покупця обміняти товар, зокрема:
   1. копія звернення до продавця;
   2. висновок експертизи про невідповідність товару встановленим вимогам якості;
   3. копія документу, який засвідчує факт придбання товару;
   4. копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу;
   5. інші документи, які стосуються розгляду звернення.

   Суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної шкоди.

   Скільки це коштуватиме?

   Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, які пов'язані з порушенням їх прав (частина 3 статті 22 Закону України "Про захист прав споживачів").

   Які строки розгляду питання судом?

   Цивільна справа в порядку позовного провадження розглядається судом протягом розумного строку, але не більше 2 місяців з дня відкриття провадження у справі.

    Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?
    Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Київській області
    Адреса: вул. Гайок, 4а, м. Біла Церква, Київська область, 09104, телефон: 04563-12185
   Електронна адреса: office.kyivreg@legalaid.kiev.ua
   Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213103


Консультує Міністр юстиції України: «Порядок реєстрації народження дитини»

опубліковано 27 лют. 2018 р., 22:39 Інформаційно-довідковий центр

   Павле Дмитровичу, ми готуємося до найважливішої події, до народження синочка. Я читала Ваші консультації з багатьох питань, але Ви так і не розповіли детально, яка процедура реєстрації дитини після народження. Скажіть будь-ласка що і за чим нам треба буде зробити і на що звернути увагу?
Вікторія Будерацька 

   Що потрібно зробити після народження дитини?

   Батьки зобов’язані не пізніше 1 місяця від дня пологів, зареєструвати народження дитини в органі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання одного з батьків або за місцем народження дитини.

   Заявниками можуть бути як батьки дитини, так і інші особи. Присутність обох батьків є обов’язковою, якщо батьки мають різні прізвища.

   Державна реєстрація проводиться з одночасним визначенням походження дитини та присвоєнням їй імені, прізвища та по батькові.

   Як визначається походження дитини?

   Походження дитини від матері визначається на підставі документа закладу охорони здоров'я про народження нею дитини.

   Походження дитини від батька визначається на підставі свідоцтва про шлюб, якщо на час народження дитини мати перебувала з ним у шлюбі.

   Якщо батьки не перебувають у шлюбі, походження дитини від батька визначається за письмовою заявою матері та батька дитини про визнання батьківства або за рішенням суду.

   При народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків або відповідного рішення суду, запис про батька провадиться за прізвищем та громадянством матері, а ім'я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою.

   Які документи потрібні для реєстрації народження?

   Одночасно із заявою про державну реєстрацію народження (усною або письмовою) для проведення державної реєстрації народження дитини подається:
   - паспорт заявника, якщо заявниками є не її батьки;
   - документ, який підтверджує факт народження –медичний документ, виданий закладом охорони здоров'я;
   - паспорти батьків або одного з них;
   - документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб або спільна заява матері та батька дитини або заява матері)
   - За відсутності документа закладу охорони здоров’я або медичної консультативної комісії, підставою для реєстрації народження є рішення суду про встановлення факту народження.

   Як визначитися з ім’ям, прізвищем та по батькові дитини?


   При державній реєстрації народження дитині присвоюється прізвище, ім’я та побатькові, які індивідуалізують особу, виділяють її з-поміж інших.

   Прізвище дитини визначається за прізвищем батьків. Якщо мати й батько мають різні прізвища, прізвище дитини визначається за їхньою згодою. Батьки, які мають різні прізвища, можуть присвоїти дитині подвійне прізвище. Спір між батьками щодо прізвища дитини може вирішуватися органом опіки або судом.

   Ім’я дитини визначається за згодою батьків. Ім’я дитини, народженої жінкою, яка не перебуває у шлюбі, визначається матір’ю дитини. Дитині може бути дано не більше двох імен, якщо інше не випливає із звичаю національної меншини, до якої належать мати або батько. Спір між батьками щодо імені дитини може вирішуватися органом опіки або судом.

   По-батькові присвоюється за власним іменем батька. Якщо батько має подвійне ім’я, то побатькові дитині присвоюється за одним із них. На прохання батьків по батькові може також утворюватись згідно з національними традиціями або не присвоюватись взагалі.

   Якщо батьківство дитини не визнано, по батькові визначається за іменем особи, яку мати дитини назвала її батьком.

   Де працює послуга з прийому документів для реєстрації у пологових?

   З метою створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг в усіх регіонах України надається послуга щодо прийому документів, необхідних для державної реєстрації народження, та видачі відповідного свідоцтва безпосередньо в пологових будинках. Загалом у 477 медичних установах. За 2016-2017 роки цією послугою скористалися 238 166 громадян.

    Інформація про пологові будинки, в яких можна отримати свідоцтво про народження дитини розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції (https://minjust.gov.ua).

   Які додаткові послуги можна отримати разом зі свідоцтвом?

   За бажанням батьків чи одного з них під час проведення державної реєстрації народження дитини можуть бути прийняті документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

   Чи є покарання для батьків, які несвоєчасно зареєстрували дитину?

   Несвоєчасна без поважної причини державна реєстрація батьками народження дитини в державних органах державної реєстрації актів цивільного стану тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 до 153 грн).

   Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

   Головне територіальне управління юстиції у Київській області
   Адреса: 36014, м. Київ, вул. Є. Сверстюка,15,
   Контактний телефон: +380 44 237-69-79, тел.: +380 44 237-69-84
   Електронна адреса: info@ko.minjust.gov.ua
   Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області
   Адреса: м. Київ, вул. Ярославська,5/2, Контактний телефон: (044) 425-47-99
   Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Київській області
   Адреса: вул. Гайок, 4а, м. Біла Церква, Київська область, 09104, телефон: 04563-12185
   Електронна адреса: office.kyivreg@legalaid.kiev.ua
   Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213103

Консультує Міністр юстиції України: «Порядок вступу в спадщину через суд»

опубліковано 27 лют. 2018 р., 06:43 Інформаційно-довідковий центр

   Доброго дня, пане міністр! Я все життя прожила у батьківській хаті. Вони її самі будували. Тоді про всілякі документи не дуже думали. Просто сільська рада виділила землю, там і побудували. Батьки давно померли і жодних документів не залишили. Чи можу я якось оформити цю землю й хату на себе без заповіту. Куди і як мені звернутися? Хочу зазначити, що я єдина дочка, тому жодних конфліктів тут бути не може.

Тамара Слайко 

   Що таке спадкування?

   Спадкування – це перехід прав та обов'язків (спадщини) від особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців).

   Спадкоємець за заповітом чи за законом має право прийняти спадщину або не прийняти її.

   До складу спадщини входять усі права та обов'язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті.

   Спадкоємець, який прийняв спадщину, може одержати свідоцтво про право на спадщину.

   Видача свідоцтва про право на спадщину на майно, право власності на яке підлягає державній реєстрації, проводиться нотаріусом. Для цього спадкоємець має подати документи, які посвідчують право власності спадкодавця на відповідне майно.

   Разом з тим відсутність свідоцтва про право на спадщину не позбавляє спадкоємця права на спадщину.

   Нотаріус має перевірити подані документи та взнати, чи немає заборон або арешту цього майна.

   За відсутності у спадкоємця необхідних документів нотаріус відмовляє йому у вчиненні нотаріальної дії та роз'яснює процедуру вирішення зазначеного питання в судовому порядку.

   До якого суду слід звернутися?
    
   Справа щодо оформлення документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно, розглядається в порядку цивільного судочинства в районних, районних у містах, міських та міськрайонних судів за місцем розташування майна.

   Скільки це коштуватиме?

   За подання позову сплачується судовий збір у розмірі 1%.

   При цьому, розмір оплати не може бути меншим 40% розміру прожиткового мінімуму на одну працездатну особу та не може перевищувати розміру 5 прожиткових мінімумів.

   Ціна позову визначається, виходячи з грошової оцінки нерухомого майна. Вартість може бути зазначена в технічному паспорті на майно, або за результатом проведеної експертної оцінки.

   Які документи треба подати до суду?

    До позовної заяви, оформленої відповідно до вимог Цивільного процесуального кодексу України, додаються докази, які обґрунтовують позовні вимоги, наприклад:
   - свідоцтво про смерть спадкодавця;
   - архівні довідки чи витяги з рішень сільської ради про надання земельної ділянки;
   - дозвіл на будівництво будинку;
   - довідка виконавчого комітету сільської ради депутатів трудящих;
   - записи у погосподарських книгах;
   - реєстрація місця проживання спадкодавця у будинку за паспортом;
   - технічний паспорт на будинок;
   - сплата за комунальні послуги;
   - документи з колгоспу про відведення в установленому порядку земельної ділянки під забудову тощо.

   Як довго чекати на рішення?

   Цивільна справа розглядається судом протягом розумного строку, але не більше 2 місяців з дня відкриття провадження справі.

   Але на сьогоднішній день оформити право власності на житловий будинок в порядку спадкування у Вашій ситуації можливо не тільки в судовому порядку.

   Ви як спадкоємець можете подати заяву та документи, необхідні для відповідної реєстрації що підтверджують набуття спадкодавцем права власності на нерухоме майно (це може бути, наприклад, виписка з погосподарської книги), витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної спадкової справи та документ, що містить відомості про склад спадкоємців, виданий нотаріусом чи уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування, якими заведено відповідну спадкову справу.

   З заявою про реєстрацію прав власності на житловий будинок Ви можете звернутися до будь-якого реєстратора (нотаріуса) в межах області. В такому випадку право власності на житловий будинок, що належав Вашій матері, буде зареєстровано за Вашою матір’ю (померлою). Після чого, на підставі відомостей з Державного реєстру прав, нотаріус має можливість видати Вам Свідоцтво про право на спадщину.

   Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?
   Головне територіальне управління юстиції у Київській області
   Адреса: 36014 м. Київ, вул. Є. Сверстюка,15,
   Контактний телефон: +380 44 237-69-79, тел.: +380 44 237-69-84
   Електронна адреса: info@ko.minjust.gov.ua
   Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Київській області
   Адреса: вул. Гайок, 4а, м. Біла Церква, Київська область, 09104, телефон: 04563-12185
   Електронна адреса: office.kyivreg@legalaid.kiev.ua
   Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213103.


"Я МАЮ ПРАВО!"

опубліковано 22 лют. 2018 р., 04:31 Інформаційно-довідковий центр

  З метою інформування населення про загальнонаціональний просвітницький проект Міністерства юстиції Україні "Я маю право!"

1.1. Відеоролик, ЯМП!, 10 сек_Проект Мінюсту.mov


2. Відеоролик, ЯМП!, 10 сек_Антирейдер.mov


4. Відеоролик, ЯМП!, 10 сек_Правова допомога.mov






Імена, які присвоювались новонародженим протягом 2017 року

опубліковано 22 лют. 2018 р., 00:43 Інформаційно-довідковий центр

   Протягом 2017 року Броварським міськрайонним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області зареєстровано 1791 народжень (по відділу державної реєстрації актів цивільного стану – 1411; по виконавчих комітетах сільських та селищних рад – 380).

   За 2017 рік:
   Найпоширеніші імена дівчаток: Кароліна, Кіра, Марія, Єва, Анна, Катерина, Вікторія, Варвара, Єлізавета, Аліса, Софія, Аріна, Соломія, Вероніка, Анастасія, Мирослава, Мілана, Злата, Златослава, Поліна, Дар’я, Ангеліна.

   Найпоширеніші імена хлопчиків: Матвій, Тимофій, Тимур, Назар, Владислав, Богдан, Михайло, Нікіта, Іван, Андрій, Максим, Натан, Олександр, Єгор, Дмитро, Давид, Дмитро, Володимир, Денис, Ілля, Артем, Мирон, Марк, Кіріл, Данило.

   Рідковживані імена, які жителі міста та району надали малятам у 2017 році. 
   Дівчаток: Сабріна, Емма, Арміне, Мехліка, Мар’яна, Габріелла, Даниїла, Маліка, Нармін, Мелісса, Міка, Катрін, Ельвіра, Тала, Стефанія, Міра, Лєля, Літа, Квітана, Мірабелла, Агнія, Любов, Ніна, Ярина, Адель, Кіріанна, Аміна, Еліс, Тіна, Таїса, Марічка, Анжеліка, Стелла, Аделія, Віра, Ілана, Ксенія, Ніна, Даніелла, Наталія, Мія, Яна, Міра, Шаіра, Антоніна, Марина, Джессі, Наомі, Ярослава, Ірина, Сніжана, Ніхан, Тетяна, Аврора, Джулай, Зоя, Ельвіра, Арія, Стефанія, Зоряна.

   Хлопчиків: Прохор, Савелій, Ахмет, Емін, Аріф, Тарас, Єлісєй, Гіоргій, Лев, Дамір, Валентин, Ельдар, Ільдар, Мар’ян, Акім, Лук’ян, Федір, Рустам, Орест, Рауф, Аркадій, Родіон, Костянтин, Карім, Лук’ян, Девід, Потап, Платон, Юліан, Аблфез, Святослав, Левій, Арсен, Єлисей, Захар, Тихон, Юсіф, Роман, Остап

ТІЛЬКИ 14 ЛЮТОГО НА КИЇВЩИНІ «КОХАННЯ ПОЗА ЧАСОМ»

опубліковано 6 лют. 2018 р., 04:27 Інформаційно-довідковий центр

 
 
   Визнаючи любов найвищою цінністю у цьому світі де людське життя виникло з любові і з любові продовжується, Броварський ДРАЦС оголошує реєстрацію охочих одружитися в День усіх закоханих під покровительством Святого Валентина!

   Місто Бровари з радістю приєднується до акції «Кохання поза часом», яка ініційована Міністерством юстиції України аби в День закоханих зробити щасливими усіх бажаючих молодят!

   Запрошуємо 14 лютого 2018 року закоханих з 8 години до 24 години до Броварського, Білоцерківського, Бориспільського міськрайонних відділів ДРАЦС в атмосфері романтики та ексклюзиву подати заяву про державну реєстрацію шлюбу та зареєструвати свій шлюб.

   В цей день молодят, що подаватимуть заяву про державну реєстрацію шлюбу, чекає цікавий та індивідуальний обряд заручин у стилістиці свята, а наречених, що реєструватимуть цього дня свій шлюб, - яскравий день, наповнений сюрпризами та подарунками.

   Захід «Кохання поза часом» реалізують:
   Броварський міськрайонний відділ ДРАЦС (місто Бровари, вул. Київська, 155, тел.(04594) 4-04-60, 4-16-05, 4-14-99, 4-13-68);
   Білоцерківський міськрайонний відділ ДРАЦС (місто Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого, 22, тел.(04563) 5-34-40; 5-34-39);
   Бориспільський міськрайонний відділ ДРАЦС (місто Бориспіль, вул. Київський шлях , 45, тел.(04595) 6-13-49; 6-47-34).


Результати діяльності Броварського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області у 2017 році в порівнянні з 2016 роком

опубліковано 25 січ. 2018 р., 05:41 Інформаційно-довідковий центр

   На протязі 2017 року значна увага органів юстиції приділялась застосуванню новел у законодавстві України.

   Так, в межах реалізації пілотного проекту Міністерства юстиції України щодо державної реєстрації народження в пологових будинках, Броварський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану поширював вичерпну інформацію про порядок реєстрації народження дитини безпосередньо у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи, а також надавав роз’яснення щодо можливості отримання довідки про реєстрацію місця проживання немовлят одночасно із свідоцтвами про народження.

   Наближення такої послуги до населення усуває будь-які незручності, пов’язані з витрачанням часу на відвідування компетентних органів.

   Протягом 2017 року кількість свідоцтв, виданих безпосередньо в пологовому відділенні Броварської центральної районної лікарні Київської області становить 921 (за 2016 рік – 715).

   В 2017 році прийнято 41 заяву про реєстрацію місця проживання новонародженої дитини, подану через органи реєстрації актів цивільного стану Броварського району (31 заяву подано до відділу, 10 до виконавчих комітетів).

   Крім того, з 2017 року Броварський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану почав функціонувати як фронт-офіс з надання послуги «Електронний апостиль». Цей електронний сервіс суттєво спрощує процедуру апостилізації документів, не вимагає особистого звернення заявника до центральних органів державної влади, тривалого очікування та зайвих витрат.

   За 2017 рік вказаною послугою скористалось 114 громадян.

   У той же час відділ є учасником пілотного проекту щодо подання заяв з державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет та консультацій в режимі он-лайн. Протягом 2017 року даною послугою скористалось 119 громадян.

   За 2017 рік на прийом до Броварського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану через он-лайн «Будинок юстиції» записалось 52 особи.

   Протягом 2017 року в рамках реалізації всеукраїнського проекту Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО!», з метою підвищення рівня поінформованості українців про належні особі права та способи їх активного захисту, мобільні точки доступу до системи безоплатної правової допомоги працювали на територіях сіл Гоголів, Погреби, Рожни, Літки, смт Калинівка в ході яких громадянам надано консультації, розповсюджено інформаційні буклети.

   Сьогодні державна реєстрація актів цивільного стану ґрунтується на чіткій організації цієї справи з боку державної влади та на професійності осіб, які їх реєструють – працівників органів державної реєстрації актів цивільного стану.

   В районі державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюють 16 виконавчих комітетів сільських рад та 1 селищна рада та 2 об’єднані територіальні громади.

   З метою належної реалізації прав та інтересів громадян, протягом 2017 року Броварським міськрайонним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області проведено роботу спрямовану на дотримання вимог чинного законодавства з питань державної реєстрації актів цивільного стану, подальше поліпшення обслуговування громадян.

   Протягом 2017 року в порівнянні з 2016 роком відділом та виконавчими комітетами сільських та селищних рад зареєстровано 5861 (6017) актів цивільного стану, а саме: 

№ п/п

Актові записи цивільного стану

2016

2017

Різниця

  1.  

Про народження

2098

1791

– 307

  1.  

Про смерть

2365

2362

– 3

  1.  

Про шлюб

1237

1408

+ 171

  1.  

Про розірвання шлюбу

170

210

+ 40

  1.  

Про зміну імені

112

70

– 42

  1.  

Поновлено актових записів

35

20

– 15

 

Всього

6017

5861

156


   З них, за 2017 рік в порівнянні з 2016 роком відділом зареєстровано 3991 (4121) актів цивільного стану, а саме:

№ п/п

Актові записи цивільного стану

2016

2017

Різниця

1

Про народження

1587

1411

– 176

2

Про смерть

1194

1134

– 60

3

Про шлюб

1023

1146

+ 123

4

Про розірвання шлюбу

170

210

+ 40

5

Про зміну імені

112

70

– 42

6

Поновлено актових записів

35

20

– 15

 

Всього

4121

3991

130


   За 2017 року в порівнянні з 2016 роком виконавчими комітетами сільських та селищних рад Броварського району Київської області зареєстровано 1870 (1896) актів цивільного стану, а саме:

№ п/п

Актові записи цивільного стану

2016

2017

Різниця

1

Про народження

511

380

– 131

2

Про смерть

1171

1228

+ 57

3

Про шлюб

214

262

+ 48

 

Всього

1896

1870

– 26


   По сільських та селищних радах за 2017 рік це складає:

№ п/п

Найменування сільської, селищної ради

народжень

смертей

шлюбів

1

Великодимерська селищна рада

53

128

39

2

Калинівська селищна рада

34

64

23

3

Калитянська селищна рада ОТГ

66

222

38

4

Бобрицька сільська рада

11

45

4

5

Богданівська сільська рада

17

59

5

6

Гоголівська сільська рада

25

86

22

7

Жердівська сільська рада

19

28

5

8

Зазимська сільська рада

20

44

9

9

Княжицька сільська рада

20

78

14

10

Красилівська сільська рада

13

47

13

11

Кулажинська сільська рада

0

0

0

12

Літківська сільська рада

10

44

5

13.

Літочківська сільська рада

0

12

2

14

Плосківська сільська рада

13

23

4

15

Погребська сільська рада

14

30

9

16.

Пухівська сільська рада

5

48

7

17.

Рожівська сільська рада

1

11

1

18.

Рожнівська сільська рада

3

31

7

19.

Руднянська сільська рада

6

37

6

20.

Русанівська сільська рада

6

39

3

21.

Світильнянська сільська рада

0

0

0

22.

Требухівська сільська рада

34

112

32

23.

Шевченківська сільська рада

10

40

14

 

Всього:

380

1228

262


   По сільських та селищних радах за 2016 рік це складає:

№ п/п

Найменування сільської, селищної ради

народжень

смертей

шлюбів

1

Великодимерська селищна рада

76

145

30

2

Калинівська селищна рада

47

60

25

3

Калитянська селищна рада

6

22

5

4

Калитянська селищна рада ОТГ

45

122

15

5

Бобрицька сільська рада

10

35

6

6

Богданівська сільська рада

23

60

12

7

Гоголівська сільська рада

37

82

24

8

Жердівська сільська рада

27

39

8

9

Заворицька сільська рада

3

18

3

10

Зазимська сільська рада

17

46

5

11

Княжицька сільська рада

41

77

9

12

Красилівська сільська рада

23

47

8

13.

Кулажинська сільська рада

0

5

1

14

Літківська сільська рада

15

43

9

15

Літочківська сільська рада

1

14

2

16.

Мокрецька сільська рада

2

4

0

17.

Плосківська сільська рада

14

37

8

18.

Погребська сільська рада

21

34

7

19.

Пухівська сільська рада

9

44

6

20.

Рожівська сільська рада

4

13

3

21.

Рожнівська сільська рада

10

32

3

22.

Руднянська сільська рада

9

31

7

23.

Русанівська сільська рада

10

39

0

24.

Світильнянська сільська рада

0

0

0

25.

Семиполківська сільська рада

2

11

1

26.

Требухівська сільська рада

29

67

12

27.

Шевченківська сільська рада

30

44

5

 

Всього:

511

1171

214


   В 2017 році складено 50 протоколів про адміністративні правопорушення за несвоєчасну без поважних причин державну реєстрацію батьками народження дитини в органах державної реєстрації актів цивільного стану (за 2016 рік – 47).

   В актових записах про шлюб в 2017 році проставлено 397 відміток про розірвання шлюбу на підставі рішень судів, постановлених після набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» (за 2016 рік – 414).

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

опубліковано 25 січ. 2018 р., 05:32 Інформаційно-довідковий центр

   В м.Бориспіль Київської області можна зареєструвати шлюб за 24 години.

   Організатором проведення державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем є Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

   Місце знаходження державного підприємства:
   Київська область, Бориспільський район, с.Гора, вул.Бориспіль-7, 08300
   Телефон: (+38093) 202 01 10,

   Email: wedding24boryspil@kbp.aero

   Контактні дані відділу:
   Бориспільський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області,
   Телефон: (04595) 6-13-49, 6-47-34
   Електронна адреса відділу – vcs@bр.ko.drsu.gov.ua 

Пам’ятка щодо процедури отримання свідоцтва про смерть, коли особа померла на тимчасово окупованій території України (ТОТ)

опубліковано 24 січ. 2018 р., 05:19 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 24 січ. 2018 р., 05:20 ]

   Для отримання свідоцтва про смерть особи, яка померла на ТОТ (АР Крим, м. Севастополь та окремі райони Луганської та Донецької областей), родичам померлого або їх представникам*

НЕОБХІДНО: 

   1. Подати до суду за місцем проживання чи перебування заявника за межами ТОТ:
   · заяву про встановлення факту смерті (зразок додається);
   · належні докази*;
   · квитанцію про сплату судового збору* (з 01.01.2018 - 352 грн. 40 коп.).

   2. Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження заяви.

   3. У разі задоволення заяви про встановлення факту смерті особи, суд невідкладно видає копію рішення заявнику або надсилає її до відділу РАЦС за місцем постановлення рішення для державної реєстрації смерті (у разі відсутності заявника під час проголошення рішення).

   Суд повертає заяву – у разі неналежної форми заяви або відсутності вказаних у заяві документів.
   Суд відмовляє у задоволенні заяви - у разі недостатності доказів.

   4. Для отримання свідоцтва про смерть особа подає до найближчого відділу державної реєстрації актів цивільного стану копію рішення суду про встановлення відповідного факту та свій паспорт громадянина України.

Важливо! 

   * Родичами є: чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі.

   * Доказами у справі можуть бути пояснення заявників, свідків, письмові докази (в т.ч., свідоцтва про поховання), речові докази, зокрема звуко- і відеозаписи, висновки експертів. Документи, видані органами та установами (в т.ч., лікарняними закладами), що знаходяться на ТОТ, теж можуть братися до уваги судом.

   * У разі посилання на свідчення свідків заявник повинен переконатись, що вони зможуть з’явитися до суду у день подання заяви про встановлення факту.

   * Судовий збір не справляється за подання Заяви щодо особи, яка загинула або пропала безвісті в районах проведення воєнних дій або антитерористичних операцій.

1-10 of 65