Відділ державної реєстрації актів цивільного стану















Я маю право!

опубліковано 18 жовт. 2017 р., 06:07 Інформаційно-довідковий центр

 

Відеоролик, ЯМП!, 30сек_Про проект.mov

ОГОЛОШЕННЯ З 06 ЖОВТНЯ ПО 13 ЖОВТНЯ 2017 РОКУ ПРОВОДИТЬСЯ ТИЖДЕНЬ ПРАВА

опубліковано 6 жовт. 2017 р., 04:56 Інформаційно-довідковий центр

   У БРОВАРСЬКОМУ МІСЬКРАЙОННОМУ ВІДДІЛІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

   НА ТЕМИ:
   1. «ПРАВА ГРОМАДЯН У СФЕРІ ПРАВОСУДДЯ»
   2. «ЗАХИСТ ПРАВА ВЛАСНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ГРОМАДЯН»
   3. «ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРОТИСТОЯТИ ПОБУТОВІЙ КОРУПЦІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ»

 

Он-лайн будинок юстиції – зручний сервіс

опубліковано 28 вер. 2017 р., 23:48 Інформаційно-довідковий центр

   «Он-лайн будинок юстиції» - це можливість не виходячи з власного дому :
   · повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
   · зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
   · зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
   · отримати дані про електронний цифровий підпис;
   · отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

   Ще одна послуга – соціальний ліфт. Бажаючі влаштуватись на роботу в органи юстиції, можуть залишити свою анкету, і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції.

   Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка інформує українських громадян через СМС про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном. Завдяки СМС-інформуванню кожен громадянин може в режимі реального часу контролювати своє нерухоме майно.

   Задля зручності користувачів на порталі сервісу розміщена інструкція з отримання кожної запропонованої послуги, а також є опція «залишити відгук».

Видача документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

опубліковано 30 серп. 2017 р., 03:43 Інформаційно-довідковий центр

   Законом України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.10.2000 за № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5) (зі змінами) та Порядком ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1064 (із змінами) Інструкцією з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженою наказом Міністерства юстиції України 24.07.2008 № 1269/5 регулюється право на отримання та порядок видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

   Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними відділами державної реєстрації актів цивільного стану головних територіальних управлінь юстиції та відділами державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також дипломатичними представництвами та консульськими установами України.

   Якщо оригінал свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, повторна видача свідоцтва здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану на підставі актового запису цивільного стану, складеного як в електронному вигляді, так і на паперовому носії.

   Повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану у такому випадку здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

   Відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає повторно свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану.

  Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається повторно без підтвердження у разі зберігання актового запису цивільного стану на тимчасово окупованій території України.

   Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану здійснюється за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається представникам зазначених установ за довіреністю установи та при пред'явленні документів, що посвідчують їх особу.

   Особам, яким виповнилося 16 років, свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану може повторно видаватися за наявності паспорта.

   Свідоцтва про народження дітей повторно видаються їх батькам і усиновителям незалежно від віку дитини.

   Свідоцтво про смерть повторно видається другому з подружжя, а також дітям, у тому числі й усиновленим, та їх законним представникам, близьким родичам померлого (братам і сестрам, онукам, діду і бабі як з боку батька, так і з боку матері), особі, яка є спадкоємцем за законом або заповітом, представникові органу опіки та піклування у разі виконання ним повноважень з опіки та піклування стосовно осіб, які мають право на отримання такого свідоцтва.

   Особі, позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються.

   Після припинення шлюбу внаслідок його розірвання свідоцтва про шлюб повторно не видаються. У таких випадках на письмове прохання заявників відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб щодо підтвердження дошлюбного прізвища.

   Свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану можуть повторно видаватись представнику особи, яка має право на повторне отримання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, у разі документального підтвердження його повноважень.

   Особам, які звернулися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану особисто, свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно видаються того самого дня при пред'явленні ними паспорта або паспортного документа.

   Витяг з Реєстру видається реєстратором або отримується шляхом безпосереднього доступу незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

  Фізична особа по досягненні 16-річного віку має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів за умови пред'явлення паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні стосунки.

  Видача свідоцтв здійснюється після оплати державного мита, якщо особу не звільнено від його оплати згідно Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» від 21.01.1993 за №7-93.

   Витяг видається після оплати його вартості, в сумі 73 грн., встановленої Постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1064 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян» (із змінами і доповненнями). За видачу витягів пільг по оплаті чинним законодавством не передбачено.

Обов’язок кожного з батьків – зареєструвати народження дитини в органі державної реєстрації актів цивільного стану

опубліковано 30 серп. 2017 р., 03:40 Інформаційно-довідковий центр

   На сучасному етапі в Україні значна увага приділяється питанням захисту прав, свобод та законних інтересів національних меншин взагалі та ромської національної меншини зокрема.

   Статтею 11 Конституції України визначено, що держава сприяє розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України. Інтеграція в українське суспільство ромської національної меншини на сьогодні є соціально значущим питанням.

   Основними проблемами представників ромської національної меншини в Україні є низький освітній рівень, високий рівень безробіття, незадовільний стан здоров’я, відсутність у більшості ромів документів, що посвідчують особу, свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

   Відповідно до вимог статті 1 Закону України «Про національні меншини в Україні» Україна гарантує громадянам республіки, в тому числі й представникам ромської національної меншини, які є громадянами України та проживають на території України рівні політичні, соціальні, економічні та культурні права і свободи, підтримує розвиток національної самосвідомості й самовиявлення.

   Усі громадяни України користуються захистом держави на рівних підставах. При забезпеченні прав осіб, які належать до національних меншин, держава виходить з того, що вони є невід’ємною частиною загальновизнаних прав людини.

   Останнім часом спостерігається тенденція, за якою все більше жінок – представниць ромських меншин, народжують дітей у медичних закладах, це набагато спрощує ситуацію, щодо проведення державної реєстрації народження дитини.

   Відповідно до ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та глави 1 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.10.2000 року за №52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5) (зі змінами) державна реєстрація народження дитини проводиться за письмовою або усною заявою батьків чи одного з них за місцем її народження або за місцем проживання батьків.

   Підставами для державної реєстрації народження дитини є:
   – медичне свідоцтво про народження;
   – паспорти або паспортні документи, що посвідчують особи батьків (одного з них);
   – документ, який є підставою для внесення відомостей про батька дитини (свідоцтво про шлюб, заява матері та батька дитини про визнання батьківства, заява про державну реєстрацію народження відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

   Крім того, завдяки пілотному проекту Міністерства юстиції України можливо зареєструвати народження дитини і безпосередньо в пологовому будинку де народилася дитина.

   Пунктами 14, 15, 17 та 18 глави 1 розділу ІІІ Правил визначено:
   – якщо дитина народилась у подружжя, дружина записується матір’ю, а чоловік – батьком дитини за заявою будь-кого з них;
   – якщо батьки не перебувають у шлюбі між собою, походження дитини від матері визначається на підставі медичного свідоцтва про народження та паспорта, а походження дитини від батька визначається за заявою матері або заяви про визнання батьківства
   – якщо заява про визнання батьківства не може бути подана особисто, вона може бути подана через представника або надіслана поштою за умови нотаріального засвідчення справжності підпису заявника на цій заяві. Повноваження представника мають ґрунтуватись на нотаріально посвідченій довіреності;
   – якщо мати дитини не перебуває у шлюбі та немає спільної заяви батьків, прізвище та громадянство батька дитини зазначається за прізвищем та громадянством матері, а власне ім’я та по батькові – за вказівкою матері у заяві про державну реєстрацію народження відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України . Відомості про матір наводяться на підставі медичного свідоцтва про народження та паспорта, прізвище дитини і прізвище та громадянство батька – за прізвищем та громадянством матері, власне ім’я і по батькові дитини та батька – за вказівкою заявника.
 
  Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця від дня народження дитини. У разі несвоєчасної державної реєстрації народження дитини складається протокол про адміністративні правопорушення.

   При втраті, пошкодженні чи знищенні оригіналу свідоцтва про народження, його можна отримати повторно, у відділі державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника. Так, повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану про народження здійснюється на підставі актового запису цивільного стану, за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров’я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. Особі позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються. Свідоцтва видані повторно мають таку ж саму юридичну силу, як і при первинній видачі.

Реєстрація народження новонародженої дитини відбувається в пологовому будинку

опубліковано 31 лип. 2017 р., 03:16 Інформаційно-довідковий центр

   Перший офіційний документ дитини – свідоцтво про народження. Державну реєстрацію народження дитини проводять у відділі державної реєстрації актів цивільного стану або у пологовому будинку.

   Тепер матерям, які народили дитину, можна навіть не виходити з пологового, аби отримати свідоцтво про народження малюка. При цьому, компетенція пологових будинків не розширилася, просто в їх приміщенні відтепер розташовується кабінет працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану в режимі фронт-офісу, який здійснює прийом документів та видає свідоцтва про народження.

   Перелік документів для реєстрації народження у пологовому будинку не відрізняється від того, що необхідний для реєстрації безпосередньо в органах державної реєстрації актів цивільного стану.

   Потрібно надати оригінали таких документів:
   • медичне свідоцтво про народження, видане закладом охорони здоров’я;
   • паспорта батьків;
   • свідоцтво про шлюб (за наявності зареєстрованого шлюбу).

   У випадку наявності різних прізвищ у батьків, обов’язкова згода обох батьків на присвоєння прізвища дитини.

   Якщо дитина народилась у батьків, які не перебувають у зареєстрованому шлюбі, і батько дитини бажає визнати батьківство при державній реєстрації народження, присутність обох при проведенні державної реєстрації народження дитини і подання ними спільної заяви про визнання батьківства є обов’язковими.

   Відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, при народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду, запис про батька дитини у Книзі реєстрації народжень провадиться за прізвищем та громадянством матері, а ім’я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою. Свідоцтво про народження дитини можна отримати безпосередньо в пологовому будинку Якщо цю можливість не використовуєте вчасно – вирушайте до відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Імена, які присвоювались новонародженим протягом І півріччя 2017 року

опубліковано 31 лип. 2017 р., 03:12 Інформаційно-довідковий центр

   Протягом І півріччя 2017 року Броварським міськрайонним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області зареєстровано 874 народжень (по відділу державної реєстрації актів цивільного стану – 688; по виконавчих комітетах сільських та селищних рад – 186).

   За І півріччя 2017 року:
   Найпоширеніші імена дівчаток: Кароліна, Кіра, Марія, Єва, Анна, Катерина, Вікторія, Варвара, Єлізавета, Аліса, Софія, Аріна, Соломія, Вероніка, Анастасія.

   Найпоширеніші імена хлопчиків: Матвій, Тимофій, Тимур, Назар, Владислав, Богдан, Михайло, Нікіта, Іван, Андрій, Максим, Натан, Олександр, Єгор, Дмитро, Давид.

   Рідковживані імена, які жителі міста та району надали малятам у І півріччі 2017 року.
   Дівчаток: Сабріна, Емма, Арміне, Мехліка, Мар’яна, Габріелла, Даниїла, Маліка, Нармін, Мелісса, Міка, Катрін, Ельвіра, Тала, Стефанія, Міра, Лєля, Літа, Квітана, Мірабелла, Агнія, Любов, Ніна, Ярина, Адель, Кіріанна, Аміна, Еліс, Тіна, Таїса, Марічка, Анжеліка.

   Хлопчиків: Прохор, Савелій, Ахмет, Емін, Аріф, Тарас, Єлісєй, Гіоргій, Лев, Дамір, Валентин, Ельдар, Ільдар, Мар’ян, Акім, Лук’ян, Федір, Рустам, Орест, Рауф.

Щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет

опубліковано 3 лип. 2017 р., 01:15 Інформаційно-довідковий центр

   Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” - це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет.

   З використанням даного веб-порталу Ви можете подати наступні заяви:
   - про державну реєстрацію шлюбу,
   - про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду,
   - про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей,
   - про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,
   - про зміну імені,
   - про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану,
   - про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,
   - про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

   Також з використанням функціональних можливостей веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті Ви зможете:
   - зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми,
   - заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану,
   - надіслати скан – копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану,
   - обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану,
   - здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану,
   - отримати он–лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь – якого питання, що належить до його компетенції.

   Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів, з дня подачі заяви.

   Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.

ПОРЯДОК ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СМЕРТІ

опубліковано 3 лип. 2017 р., 01:06 Інформаційно-довідковий центр

Місце державної реєстрації смерті

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України., та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання. Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі: якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті; встановлення у судовому порядку факту смерті; звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану (частиною частини третя – п’ята статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.

   Державна реєстрація смерті осіб, що померли в слідчих ізоляторах або установах виконання покарань, у яких ці особи трималися або відбували покарання, провадиться відділами державної реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання до взяття під варту або засудження осіб чи за місцезнаходженням установи (пункт 5 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Терміни державної реєстрації смерті

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів (частина друга статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.


Особи, що мають право подати документи на державну реєстрацію смерті


   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб (частина шоста статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі: 
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.).


Документи, необхідні для державної реєстрації смерті

   Особа, яка звернулась щодо державної реєстрації смерті, повинна пред’явити на своє посвідчення паспорт або паспортний документ. Відсутність зазначеного документа не є підставою для відмови в державної реєстрації смерті (пункт 6 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Підставою для державної реєстрації смерті є:
   а) лікарське свідоцтво про смерть форми N 106/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   б) фельдшерська довідка про смерть форми N 106-1/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть форми N 106-2/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   г) рішення суду про оголошення особи померлою;
   ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;
   д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України, у разі державної реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;
   е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятору, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть (пункт 1 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Якщо померлий мав паспорт або паспортний документ, а також військово-облікові та пільгові документи, то орган державної реєстрації актів цивільного стану, який реєструє смерть, вилучає їх і в цих документах проставляє відповідний штамп про смерть власника. Непередача зазначених документів померлих не є перешкодою для державної реєстрації смерті (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства

   Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства провадиться на загальних підставах із дотриманням вимог чинного законодавства України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі на підставі повідомлення відділу державної реєстрації актів цивільного стану, яким зареєстровано смерть, невідкладно інформує Міністерство закордонних справ України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Після проведення державної реєстрації смерті орган державної реєстрації актів цивільного стану видає заявнику свідоцтво про смерть та довідку для одержання допомоги на поховання (пункт 15 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Документи, що видаються після державної реєстрації смерті

   Після проведення державної реєстрації смерті видається свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або відповідна довідка на поховання, у разі державної реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради (пункт 15 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).Місце державної реєстрації смерті

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України., та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання. Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі: якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті; встановлення у судовому порядку факту смерті; звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану (частиною частини третя – п’ята статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.).

   Державна реєстрація смерті осіб, що померли в слідчих ізоляторах або установах виконання покарань, у яких ці особи трималися або відбували покарання, провадиться відділами державної реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання до взяття під варту або засудження осіб чи за місцезнаходженням установи (пункт 5 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Терміни державної реєстрації смерті

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів (частина друга статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

   Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.

Особи, що мають право подати документи на державну реєстрацію смерті

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб (частина шоста статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

   Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі:
   1. документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;
   2. рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою.

   Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів.

  Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у строки, визначені частиною другою цієї статті, та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

   Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:
   1. якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
   2. встановлення у судовому порядку факту смерті;
   3. звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

   У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

   Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин України.).


Документи, необхідні для державної реєстрації смерті

   Особа, яка звернулась щодо державної реєстрації смерті, повинна пред’явити на своє посвідчення паспорт або паспортний документ. Відсутність зазначеного документа не є підставою для відмови в державної реєстрації смерті (пункт 6 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Підставою для державної реєстрації смерті є:
   а) лікарське свідоцтво про смерть форми N 106/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   б) фельдшерська довідка про смерть форми N 106-1/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть форми N 106-2/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
   г) рішення суду про оголошення особи померлою;
   ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;
   д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України, у разі державної реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;
   е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятору, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть (пункт 1 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Якщо померлий мав паспорт або паспортний документ, а також військово-облікові та пільгові документи, то орган державної реєстрації актів цивільного стану, який реєструє смерть, вилучає їх і в цих документах проставляє відповідний штамп про смерть власника. Непередача зазначених документів померлих не є перешкодою для державної реєстрації смерті (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства

   Державна реєстрація смерті іноземців та осіб без громадянства провадиться на загальних підставах із дотриманням вимог чинного законодавства України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Про державну реєстрацію смерті іноземця відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі на підставі повідомлення відділу державної реєстрації актів цивільного стану, яким зареєстровано смерть, невідкладно інформує Міністерство закордонних справ України (пункт 14 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

   Після проведення державної реєстрації смерті орган державної реєстрації актів цивільного стану видає заявнику свідоцтво про смерть та довідку для одержання допомоги на поховання (пункт 15 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).


Документи, що видаються після державної реєстрації смерті

   Після проведення державної реєстрації смерті видається свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або відповідна довідка на поховання, у разі державної реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради (пункт 15 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Броварський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області повідомл

опубліковано 6 черв. 2017 р., 03:07 Інформаційно-довідковий центр

   07 травня 2017 у Броварському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області за адресою: м. Бровари, вулиця Київська, 155 з 12.00 год до 13.00 год. буде проводити особистий прийом громадян начальник Головного територіального управління юстиції у Київській області Шевченко Олексій Валерійович.

Начальник Броварського міськрайонного 
відділу державної реєстрації актів цивільного стану 
Головного територіального управління юстиції у Київській області 
Мальченко Лідія Василівна

1-10 of 55