Новини‎ > ‎

20 січня 2020 року у великій залі Броварської районної державної адміністрації відбулося засідання розширеної оперативної наради.

опубліковано 20 січ. 2020 р., 04:36 Інформаційно-довідковий центр
    20 січня 2020 року – голова Броварської районної державної адміністрації М. Клименко провів розширену оперативну нараду.
    В засіданні взяли участь: виконуючий обов'язки керівника апарату адміністрації О. Мордач, керівники управлінь, відділів, служб Броварської райдержадміністрації, начальники управлінь, відділівт та служб району, сільські голови та голови ОТГ.

 
   На порядку денному наради розглянули наступні питання:
   1. Звіт про роботу центру надання адміністративних послуг за 2019 рік.
Інформує: Примак Роман Петрович – керівник центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації Броварської районної державної адміністрації.
   Центр надання адміністративних послуг Броварської районної державної адміністрації здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги». Основним завданням Центру є надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернень.
До переліку адміністративних послуг які затверджені розпорядженням голови Броварської районної державної адміністрації № 567 від 18.06.2018 р входять 158 послуг.
   Центр постійно працює над організацією щодо спрощеної процедури прийняття звернення від громадян та поліпшення якості надання адміністративних послуг.
   Безперебійну роботу центру в 2019 році забезпечували чотири адміністратори та керівник центру.Протягом 12 місяців 2019 року до ЦНАП Броварської РДА звернулося 21437 (в 2018році – 16577) суб’єкт звернень, з них:
- надано адміністративних послуг – 18071 заявникам;
- відмовлено у видачі адміністративної послуги – 2764 заявникам;
- на розгляді – 602 звернення.
   Стосовно дотримання термінів надання адміністративних послуг слід зазначити наступне:
- Державне агентство водних ресурсів: з наданих 13 АП порушено терміни по 9;
- Міськрайонне управління у Броварському районі та м. Бровари Головного управління Держгеокадастру у Київській області: з наданих 18871 АП порушено терміни по 5862;
   Інші суб’єкти надання АП дотримуються термінів надання послуг.
   Суб’єктам звернення постійно надається консультативна та методологічна допомога щодо виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги», протягом року адміністраторами ЦНАП надано 22759 консультацій.
   За 12 місяців 2019 року скарг на діяльність центру не надходило.
   На офіційному веб-сайті Броварської райдержадміністрації створено сторінку «Адміністративні послуги» де бажаючі можуть ознайомитись з переліком АП, графіком роботи та документами, які необхідні для отримання АП.
   Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2019 № 926 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 31.10.2019 № 679 «Про граничну чисельність працівників районних державних адміністрацій Київської області» - райдержадміністрацією, на підставі наказів від 26.11.2019 № 264-к «Про упорядкування структури апарат у та внесення змін до штатного розпису апарату Броварської районної державної адміністрації» та від 26.11.2019 № 265-к «Про упорядкування структури та внесення змін до штатного розпису структурних підрозділів Броварської районної державної адміністрації, а також розпорядження голови райдержадміністрації від 26.11.2019 № 333-к «Про граничну чисельність працівників та внесення змін до структури Броварської районної державної адміністрації» здійснено скорочення штатної чисельності ЦНАП райдержадміністрації (із 5 посадових осіб до 2) та затверджено нову структуру ЦНАПу яку введено в дію з 27 листопада 2019 року
   Хочу, також повідомити, що планується ліквідація ЦНАПів утворених при районних адміністраціях та передача всіх функцій огранам місцевого самоврядування
  Тому, звертаюсь до сільських голів та голів ОТГ з проханням активізувати роботу щодо організації надання АП жителям ваших громад безпосередньо на місцях.
  На сьогоднішній день основними проблемними питаннями в діяльності ЦНАПу є:
- відсутність матеріально технічного забезпечення та сучасного комп’ютерного обладнання;
- недостатня штатна чисельність центру для надання всіх послуг району;

 
   2. Про проведення вакцинації серед населення Броварського району за 2019 рік.
   Інформує: Скибенко Наталія Григорівна – заступник директора Комунального некомерційного підприємства Броварської районної ради «Броварський районний центр первинної медико-санітарної допомоги».   
   При проведенні щеплень керуємось наказом МОЗ № 595 «Календар профілактичних щеплень». Згідно наказу проводяться щеплення від дифтерії, правця, кашлюку, туберкульозу, поліомієліту, гепатиту, кору, краснухи, епідпаротиту, гемофільна інфекція.
    Вакцинація проти дифтерії, правця, кашлюку проводиться дітям до 1 року план 630 виконано 417 ( 67% ). Ревакцинація дітям 18 міс плани 695 виконано 554 (80%.) Позапланові щеплення від дифтерії, кашлюку, правця дітям старше 1 року план 486 виконано 440 ( 91%). Ревакцинація 6 річки план 908 виконано 571 ( 63%) відсутня вакцина. Ревакцинація 16 річки план 645 виконано 595 (92%). Доросле населення план 9395 виконано 7316 ( 78%). 
    Вакцинація проти поліомієліту станом на 01.10.2019 становить: діти до року план 630 виконано 411 (88%) , ревакцинація 18 міс план 695 виконано 676 (97%), ревакцинація 6 років план 908 виконано 760 (84%), ревакцинація 14 років план 695 виконано 676 (97%).
    Вакцинація КПК станом на 01.01.2020 становить діти до року план 710 виконано 589 (83%), діти старше 2х років план 466 виконано 248 (56%). Ревакцинація 6 років план 908 виконано 851 (94%), старше 7 років план 747 виконано 510 (69%). 
   Щеплення проти туберкульозу план 972 ( разом з містом Бровари) виконано 819 (91%)
   Щеплення проти гепатиту В план 972 виконано 792 (98%).
   Щеплення проти гемофільної інфекції вакцинація план 630 виконано 466 (74%) ревакцинація план 710 виконано 709 (99%).
   Щеплення проводяться у всіх медичних амбулаторіях Підприємства, дозвіл на проведення щеплення мають більше 60 працівників.
   Вакцина на залишку АКДП 2650, АДП-М 4740, Поліомієліт ІПВ 970, ОПВ 1100, КПК 192, ПЕНТА-ХІП 1010, ГЕПАТИТ В 499, АДП 80, ХІП 1827, туберкулін 5974.


   3. Про результати оптимізації штатної чисельності структурних підрозділів райдержадміністрації.
   Інформує: Попова Олена Геннадіївна – начальник відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації. 
   Сьогодні в Україні відбувається реформа децентралізації, в рамках якої створюються Об'єднані територіальні громади (ОТГ). Тому, логічно, що оптимізація районних державних адміністрацій стала необхідним кроком через те, що нові об’єднані громади беруть на себе значну кількість повноважень району, таким чином між ними з’являється часткове або повне дублювання функцій.
   Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2019 року № 926 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та скасування постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 746» розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від 22 листопада 2019 року № 679 «Про граничну чисельність працівників районних державних адміністрацій Київської області» Броварській районній державній адміністрації була доведена нова гранична штатна чисельність працівників. З 126 одиниць - 76, з них 15 одиниць – апарат адміністрації.
   Сама процедура оптимізації та процес скорочення штатної чисельності працівників Броварської райдержадміністрації проведені з дотриманням законодавства та запропонованого Урядом механізму і алгоритму дій в умовах реорганізації, а саме – Рекомендацій щодо оптимізації структурних підрозділів райдержадміністрацій та граничної чисельності працівників.
   На чолі голови райдержадміністрації була створена робоча група, яка повністю займалася питанням оптимізації. Керівникам структурних підрозділів була надана можливість висловити свою думку, внести пропозиції та запропонувати шляхи вирішення даного питання.
   Зміни до структури та штатного розпису Броварської районної державної адміністрації затверджені відповідним розпорядженням голови Броварської районної державної адміністрації від 26 листопада 2019 року № 333-к «Про граничну чисельність працівників та внесення змін до структури Броварської районної державної адміністрації» та наказами виконуючого обов’язки керівника апарату Броварської районної державної адміністрації від 26 листопада 2019 року № 264-к «Про упорядкування структури апарату та внесення змін до штатного розпису апарату Броварської районної державної адміністрації», № 265-к «Про упорядкування структури та внесення змін до штатного розпису структурних підрозділів Броварської районної державної адміністрації (без статусу юридичної особи публічного права)».
    В результаті штатна чисельність Броварської районної державної адміністрації зменшено на 50 одиниць.
   За новою структурою апарат адміністрації налічує 15 штатних одиниць. До його структури увійшли:
   - Голова адміністрації – 1 одиниця;
   - І-й заступник голови адміністрації – 1 одиниця;
   - Керівник апарату адміністрації – 1 одиниця;
   - Відділ управління персоналом та організаційної роботи – 3 одиниці, керівник Попова О.Г.;
   - Відділ юридичного забезпечення, документообігу та роботи із зверненнями громадян – 3 одиниці, керівник Мартиненко В.В.;
   - Відділ фінансово-господарського забезпечення – 3 одиниці, керівник Мотрич Л.М.;
   - Відділ ведення Державного реєстру виборців – 3 одиниці, керівник Астахов Р.М.
   Структурні підрозділи адміністрації налічують 61 штатну одиницю і сформовані наступним чином:
   - Управління фінансів – 7 одиниць, керівник Миргородська О.Ж.;
   - Управління соціального захисту населення – 37 одиниць, керівник Яіцька Л.П.;
   - Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури – 3 одиниці, керівник Харитонюк Т.М.;
   - Відділ освіти, культури, молоді та спорту – 3 одиниці, керівник Чайка Л.Г.;
   - Служба у справах дітей та сім’ї – 4 одиниці, керівник Мордач О.Г.;
   - Архівний сектор – 2 одиниці, керівник Копачевський Ю.М.;
   - Центр надання адміністративних послуг та державної реєстрації – 3 одиниці, керівник Примак Р.П.;
   - Провідний спеціаліст з питань цивільного захисту – 1 одиниця (Сікач М.Ю.);
   - Провідний інспектор з питань мобілізаційної, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – 1 одиниця (Чернявський О.О.).
   Таким чином:
- вручено повідомлень про вивільнення – 37 працівникам, з них 9 – апарат, 28 – структурні підрозділи (разом з УСЗН та УФ);
- вручено повідомлень про зміну істотних умов праці – 45 працівникам, з них 11 - апарат; 34 - структурні підрозділи.
   На сьогодні звільнено 28 працівників, ще 5 працівників перебувають поза штатом до 28 січня 2020 року.
   В день вручення повідомлень про вивільнення, до Броварського міськрайонного центру зайнятості, працівниками з питань управління персоналом подані звітні форми 4-ПН та до профспілкової організації працівників Броварської райдержадміністрації та Броварської районної ради надані відповідні повідомлення.
   Для працівників, чиї посади підлягали вивільненню, адміністрацією спільно з Броварським міськрайонним центром зайнятості, був проведений навчально-роз’яснювальний семінар.
   Таким чином робота райдержадміністрації з 01 січня 2020 року повністю переформатована відповідно до законодавчих актів та вимог сьогодення.

   4. Інформація щодо проведення призову громадян на строкову військову службу восени 2019 року.
   Інформує: Довгань Василь Григорович – військовий комісар Броварського об’єднаного військового комісаріату. 
   На виконання Закону України "Про військовий обов’язок і військову службу", Указу Президента України від 30 січня 2019 року №22/2019 "Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2019 році" та розпорядження голови Броварської районної державної адміністрації від 14 серпня 2019 року №333 “Про організацію та проведення в Броварському районі призову громадян України на строкову військову службу з 01 жовтня по 31 грудня 2019 року”, надаю інформацію щодо проведення призову громадян на строкову військову службу восени 2019 року.
   На призовну комісію викликалося – 1387 призовників району, з’явилося – 408. Не з’явилося без поважної причини на призовну комісію – 979 призовників. Не з’явилося на відправку без поважних причин та передано матеріали до правоохоронних органів – 2.
   Відбулось 53 засідань районної призовної комісії.
   За результатами роботи районної призовної комісії призвано на строкову військову службу восени 2019 року – 38 призовника.

  № п/п

   Назва сільської, селищної ради

Кількість 
призовників, які підлягають призову

   Призвано на строкову військову службу

Не з’явились на відправку

%

 Примітка

1

2

3

4

5

6

7


   1.

Богданівська

65

1

 


1,5

 



2.

В. Димерка

   181

   8

   1

4,4

 


Бобрик

45

2

 


4,4

 


Жердова

55

   1

 


   1,8

 


Рудня

 34
 
0

 


0

 


Шевченкове

40

1

 


2,5

 


3.

Гоголівська

79
 
 0

 




4.

Зазимська

45

2

 


4,4

 


5.

Калинівська

80

   3

 


3,8

 


6.

 

Калита
109

   2

 


   1,8

 


Заворичі

31


0

 


Мокрець

   28

   1

 


   3,6

 


Семиполки

   75

   1

 


   1,3

 


7.

Княжицька

   106

   2

 


   1,9

 


8.

Красилівська

   56

   2

   1

   3,6

 


9.

Кулажинська

   4

   0

 


   0

 


10.

Літківська

   24

   2

 


   8,3

 


11.

Літочківська

   14

   1

 


   7,1

 


12.

Плосківська

   55

   3

 


   5,5

 


13.

Погребська

   54

   2

 


   3,7

 


14.

Пухівська

   27

   1

 


   3,7

 


15.

Рожівська

   3

   0

 


 0

 

 
16.
 
Рожнівська

   18

   0

 


  0

 


17.

Русанівська

   40

   0

 


   0

 


18.

Світильнянська

   29

   3

 


   10,3

 


19.

Требухівська

   90

   0

 


   0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього 1387 38

 




 


    В кращі результати показали: Літківська, Літочківська, Плосківська, Світильнянська сільські ради.
    Гірші результати показали: Гоголівська, Рожнівська, Русанівська, Требухівська сільські ради.

   5. Інформація керівників служб, які забезпечують життєдіяльність району.
 


Comments