Новини‎ > ‎

Голова Броварської районної державної адміністрації М. Клименко провів засідання колегії Броварської районної державної аміністрації.

опубліковано 26 вер. 2019 р., 23:00 Інформаційно-довідковий центр
  26 вересня 2019 року голова Броварської районної державної адміністрації М. Клименко провів засідання колегії Броварської районної державної  аміністрації.


    В засіданні взяли участь: перший заступник голови Броварської районної державної адміністрації Ю. Плакся, заступник головий адміністрації О.Юрченко, виконуючий обов'язки керівника адміністрації О. Мордач члени президії, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району, представники засобів масової інформації.


   Згідно порядку денного розглянуто наступні питання:
   1. Про стан підготовки до опалювального сезону 2019/2020 років.
   З метою забезпечення стабільної роботи підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об’єктів соціальної сфери району в умовах осінньо-зимового періоду 2019/2020 років, відповідно розпорядження голови Броварської районної державної адміністрації від 08.05.2019 № 172 «Про підготовку господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Броварського району до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року» утворено районний штаб з підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період та затверджені відповідні заходи.
    У ході підготовки до опалювального сезону було виконано значний обсяг робіт з підготовки об’єктів соціально-культурної сфери, багатоквартирного житлового фонду, водопровідно-каналізаційного та теплового господарств, об’єктів енергетичного комплексу, дорожнього господарства до роботи в осінньо-зимовий період, розроблені та виконані заходи з проведення поточних та профілактичних ремонтів об’єктів житлового фонду, теплопостачання, водопровідно-каналізаційного господарства.
   Згідно з поданою інформацією комунальними підприємствами району роботи з підготовки теплового господарства (автономні котельні, теплові мережі), систем водозабезпечення та водовідведення перебувають на завершальному етапі.
   Станом на вересень 2019 багатоквартирний житловий фонд до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років підготовлений на 99,5%, заклади охорони здоров’я на 98%, а будівлі загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів на 100%.
   Відремонтовано 1,107 км із запланованих до ремонту 1,13 км водопровідних мереж, що становить 98%; 6,586 км із запланованих до ремонту 6,653 км каналізаційних мереж, що становить 99%. Стовідсоткова готовність ВНС, КНС, КОС та свердловин. Фактично підготовлені існуючі котельні на 99%.
   Підготовлені всі 454 м теплових мереж із запланованих та замінені згідно з планом 186 м теплових мереж.
   На виконання робіт з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років районом витрачено 2,4 млн. грн.
   Обслуговуючий персонал газових котелень пройшов навчання з отриманням відповідних посвідчень на право обслуговування теплогенеруючих агрегатів; на всіх котельнях об’єктів соціально-культурного призначення були повірені засоби обліку газу.
   Проблемним питанням є влаштування індивідуального опалення для мешканців кількох багатоквартирних житлових будинків смт Калинівка. Для пошуків шляхів вирішення цієї проблеми двічі проводилася нарада з представниками Броварського відділення АТ «Київоблгаз» та Калинівської селищної ради, яка, в свою чергу, використовує всі можливості для влаштування індивідуального опалення житлових будинків.

   Зважаючи на виконані заходи з підготовки до господарського комплексу до роботи в осінньо-зимовий період, необхідно у найкоротші терміни завершити виконання запланованих заходів.
   Зокрема, усунути виявлені на котельнях бюджетних закладів недоліки. Це питання неодноразово розглядалося на нарадах райдержадміністрації, де були присутні представники Броварського відділення АТ «Київоблгаз», керівники та відповідальні особи відділу культури, відділу освіти, сільські та селищні голови, представники ОТГ, керівники комунальних підприємств. Необхідно підписати обхідні листи та акти готовності котелень закладів соціальної сфери.
   Роботи з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років тривають.
   2. Про стан захворюваності на туберкульоз в районі та його профілактика за 7 місяців 2019 року. 
   Епідситуація по туберкульозу залишається напруженою. За 3 квартали 2019 р. вперше захворіло - 84 хворих. За цей період в 2018 році захворіло також 85 хворих. Серед захворілих - 83 дорослих, дітей - 0 підліток - 1 хворих захворіло по місту Бровари 39 хворих і 45 хворих із сільської місцевості, а саме:
   -  смт В.Димерка 8 хв, 
   -  с.Гоголів 
   - смт Калита по – 6 хв; 
   - с.Княжичі 5 хв. 
   - с.Требухів 3хв.; 
   - по 2 хворих с. Шевченково, с.Бобрик, с.Світильня, с Рожни, 
   - по одному хворому в с. Бервиця, с.Пухівка, с.Плоске, с.Заворичі, Залісся, Калинівка та Семиполки.
   Із 84 хворих – 74 хв. туберкульоз легенів – 10 хв. позалегеневий туберкульоз. Серед них 63 хворих виділяють мікобактерії туберкульозу, що складає 75% і у 38 хворих виявлено деструкцію, що складає – 45,2%.
   Із 10 хв. вперше виявленого позалегеневого туберкульозу – 8  органів дихання та 1  кісток і 1 нервової системи.
   У 22 хворих виявлено ВІЛ/інфекція, по селу 12.
   У 10 хворих виявлено рецидив туберкульозу, по селу 6.
   Соціальна структура:
   1. робітники –12 – 14,2%;
   2. непрацюючі – 47 – 59,9%;
   3. пенсіонери – 7 - 8,3 %;
   4. інші – 1 – 1,1 %;
   5. службовці – 7 – 8,3 %;
   6. приватні підприємці – 1 – 1,1%;
   7. студенти – 1 – 1,1%.
   8. медпрацівники – 2 – 2,3%
   9. БПМП – 5 – 5,5%
   10. учень – 1 - 1,1%
   З профілактичною метою обстежено методом ФГ: підлягало - 70 087, обстежено - 49 526, що складає – 69,9%. При профогляді виявлено – 21 хворих, що складає – 0,04%.
   Туберкулінодіагностиці підлягає – 22 960 дітей, проведено – 2 839 -12,6%, по селу підлягало 9 390 дітей, проведено – 1 825, що складає 19,4%.
   Народилося в пологовому будинку – 664 н/н.
   Щеплено вакциною БЦЖ –568 н/н.
   Невакциновано – 96 н/н; з них: село - 27 н/н; місто - 52 н/н; смт -17 н/н.
   Взято на облік у фтизіопедіатра:
   Туб.інфікування - 62 дітей , з них гіперрергічна реакція - 21дітей , 6 – віраж туб проб.
   Туб.контакт 41 - дитина; серед них місто - 15 ,село - 19, смт - 7.
   За ІІІ квартали 2019 р. вийшло на групу інвалідності - 8хв, із них – 7 хворих – інваліди ІІ групи і 1 інвалід 1 гр.     Оздоровлено за ІІІ квартали 2019 р. – 6 дітей; і 10-дорослих.
   Серед дітей 3 із сільської місцевості, 3 по місту; серед них 1 туб. інфікування; 4 туб. контакт; 1 туб віраж.
   Одоровлено 10 дорослих із залишковими змінами туберкульозу; 5 із сільської місцевості, 5 по місту.
   Померло від туберкульозу за ІІІ квартал 2019р. – 4 хворих, всі із сільської місцевості, від інших причин – 7, від ВІЛ-інфекції померло 4 хворих, 1 хворий із сільської місцевості. 
   Місячник по боротьбі з туберкульозом приурочений до Всесвітнього та Всеукраїнського дня боротьби з туберкульозом. В Броварському району у 2019р. було розпочато в лютому 2019 року. Було організовано виступ на радіо. 
   22 березня на площі біля держадміністрації м. Бровари працював пересувний ФГ, де пройшли ФЛ обстеження – 170 людей.
   Постійно проводяться бесіди з хворими та тему: «Профілактика та лікування туберкульозу», «ГЛОБАЛЬНА СТРАТЕГІЯ БОРОТЬБИ З ТУБЕРКУЛЬОЗОМ (час настав) а також цикл лекцій серед медпрацівників району на протязі року.

   3. Про роботу комунального закладу Броварської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» за 7 місяців 2019 року. 
   З метою розвитку та координації інклюзивної освіти у Броварському районі, забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, рішенням Броварської районної ради від 14.12.2017 року № 464-34-VII  створено комунальний заклад Броварської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» (далі – Центр) та затверджено його Статут.
   Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, Статутом закладу, актами уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами.
   Забезпечено реєстрацію юридичної особи – Центру та розпочато його роботу з 12.01.2018 року. Затверджено Положення про порядок призначення керівника Центру, проведено конкурс та рішенням сесії Броварської районної ради від 24.04.2018 № 552-40 позач.-VІІ. призначено директора.
   Рішенням сесії від 22.03.2018 № 540-39- VІІ затверджено структуру комунального закладу Броварської районної ради «Інклюзивно -ресурсний центр» у складі 6 осіб (директор Центру, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, вчитель лікувальної фізкультури, практичний психолог, методист з інклюзивної освіти).З квітня 2019 року до штату Центру було введено ще три додаткові педагогічні ставки – практичного психолога, вчителя-реабілітолога та вчителя-логопеда, Рішенням сесії від 14.03.2019 № 772-55-VІІ.
   Рішенням сесії від 14.06.2018 № 591-42-VII затверджено Положення про порядок проведення конкурсу на посади фахівців Центру та наприкінці серпня було проведено конкурс і як результат – прийнято на роботу вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога та методиста Центру, а з січня 2019 практичного психолога.
   12 жовтня 2018 року було підписано Договір оренди комунального майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад, сіл та селищ Броварського району, згідно якого Центру було надано в оренду частину приміщення , загальною площею 112,10 кв.м. за адресою: м. Бровари, вул. Шевченка, 21 терміном 2 роки і 9 місяців.
   В грудні 2018 року було підписано договори про надання послуг між комунальним закладом Броварської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» та Великодимерською селищною радою і Калитянською селищною радою. Згідно цих договорів діти з особливими освітніми потребами, які проживають у відповідних територіальних громадах, мають право отримувати додаткові освітні послуги на базі Центру.
   Приміщення Комунального закладу Броварської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» відповідають вимогам чинного законодавства, державним санітарним нормам і правилам, державним будівельним нормам (створені умови, що передбачають фізичну доступність усіх приміщень для дітей з ООП: наявний пандус, обладнаний внутрішній санвузол з поручнями, широкі дверні отвори). Дані приміщення знаходяться на 1-му поверсі, просторі, сучасно оформлені та забезпечені якісним освітленням.
     На сьогодні в Броварському районі обліковується 290 дітей з особливими освітніми потребами, з них з інвалідністю 162 дитини. Дошкільного віку – 29 (10 дітей з інвалідністю виховуються в дошкільних закладах освіти), шкільного – 261 особлива дитина, в закладах загальної освіти навчається 189 учнів, з них 107 дітей з інвалідністю. Також, серед цієї кількості дітей є діти, які мають розлади мовлення та спілкування, з затримкою/обмеженням можливостей інтелектуального розвитку, фізичні нейромоторні порушення та порушення слуху.
   З вересня 2018 року інклюзивною формою навчання було охоплено 26 особливих дітей, які навчалися у 24 інклюзивних класах. Відповідно до виданих висновків про психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, мережа навчальних закладів на 2019-2020 по попереднім підрахункам має збільшитися в два рази.
   Станом на 01.08. 2019 р. до Ценру подано 290 заяв, щодо проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини. Фахівцями центру на сьогодні обстежено 265 дітей, в тому числі й 34 дитини з дошкільних навчальних закладів Великодимерської територіальної громади, в умовах співпраці та для організації логопедичних груп. Оформлено та видано батькам 256 висновки про комплексну оцінку розвитку дитини . Наразі триває подальша робота по проведенню оцінок відповідно до поданих заяв та йде робота по наданню фахівцями психолого-педагогічної допомоги відповідно до потреб та рекомендацій, зазначених у висновках Центру.
   Центр працює в постійній співпраці з освітніми навчальними закладами району, комісією ЛКК, спеціалізованими навчальними закладами Київської області, взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної та загальної середньої освіти Броварського району з метою раннього виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, а також забезпечення фахового супроводу інклюзивного навчання дітей.
   Також, фахівцями центру щоденно проводиться консультативна робота з батьками, щодо роз’яснення їхньої участі у подальшому навчанні їхніх дітей та батьківської відповідальності за це.
   Значна увага в центрі приділяється підвищенню кваліфікаційного рівня фахівців. З цією метою, протягом року, фахівці Центру прийняли участь у наступних заходах:
   Інформація про діяльність центру регулярно оновлюється на офіційній сторінці Фейсбук.


   4. Про проведення контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при забудові відповідних територій.
   Згідно статті 26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» планування і забудова територій здійснюється відповідно до вимог містобудівної документації, затвердженої у встановленому діючим законодавством порядку.
   Відділ містобудування та архітектури Броварської районної державної адміністрації в межах своєї компетенції здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері містобудування, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації при забудові території району.
   Основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, є генеральний план.
   У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
   Генеральний план населеного пункту розробляються та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
   Для уточнення генеральних планів та визначення планувальної організації і функціонального призначення , просторової композиції і параметрів забудови кварталу, мікрорайону, призначених для комплексної забудови чи реконструкції розробляються детальні плани територій.
   Відділом спільно з сільськими та селищними радами проводиться робота щодо розробки містобудівної документації, яка відповідає новим правилам та стандартам законодавства України.
   На території Броварського району розроблені та затверджені генеральні плани населених пунктів, а саме: с.Княжичі, с.Зазим’є, с.Рожни, с.Пухівка, с.Гоголів, с.Перемога, с.Квітневе, с.Рожівка, с. Погреби, с. Богданівка, с. Залісся.
   На стадії погодження та затвердження знаходиться генеральний план с. Плоске, с. Пухівка.
   Прийняті рішення про розробку генеральних планів: смт. Калинівка, с. Скибин, с.Рожівка, с. Русанів, с. Княжичі.
   Продовжується робота по виготовленню детальних планів територій. За 9 місяців 2019 року відділом проведено 5 засідань архітектурно - містобудівної ради, на яких розглянуті наступні детальні плани:
   - 7 детальних планів територій земельних ділянок індивідуального садівництва в адмінмежах Заворицької, Зазимської, Требухівської, Рожівської, Русанівської, Гоголівської, Пухівської сільських рад;
    - детальний план території будівництва багатоквартирної житлової забудови та будівель комерційного призначення в с. Зазим»є Броварського району Київської області;
   - 6 детальних планів територій земельних ділянок житлової забудови в селах Княжичі, Русанів, Зазим»є, Богданівка, с. Пухівка та смт. Велика Димерка;
   - 4 детальних планів території для будівництва офісно- складських приміщень в с. Княжичі, с. Красилівка, с. Квітневе та смт Велика Димерка;
   - детальний план території для будівництва біоенергетичного комплексу з виробництва електроенергії з біогазу та цеху з виробництва палет в адмінмежах Семиполківської сільської ради та ДПТ для розміщення біогазового комплексу в смт Велика Димерка;
  - детальний план території для розміщення придорожнього сервісу в адмінмежах Княжицької сільської ради;    - детальний план території території для розміщення фермерського господарства в с. Літки;
  - детальний план території для будівництва автозаправної станції в адмінмежах Богданівської сільської ради Броварського району Київської області;
   - детальний план території для будівництва господарського двору із складськими будівлями, приміщеннями для утримання худоби та птиці, кормоцехами, сушаркою, олійницею, побутовими та іншими будівлями та спорудами необхідними для господарської діяльності в адмінмежах Великодимерської селищної ради;
   - детальний план території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ і організацій (сонячної електростанції) в с. Рожівка;
   - детальний план території під будівництво індивідуальних гаражів в с. Зазим»є по вул. Радгоспній;
   - детальний план території для розміщення бювету водопостачання для населення села Квітневе в а адмінмежах Калинівської селищної ради ;
   - детальний план території на земельну ділянку площею 1,0000га під каналізаційну насосну станцію та індивідуального гаражного будівництва с. Рожни Броварського району Київської області;
   - детальний план території для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування в с. Семиполки;
   - детальний план території для будівництва критого тиру та адмінбудівлі в адмінмежах Красилівської сільської ради;
   - детальний план території комплексної забудови центральної частини с. Скибин обмеженою вулицею Озерна, провулком Вишневим та проїздом між старою частиною та новозабудовою села Скибин в адмінмежах Калинівської селищної ради;
   - детальний план території сільського кладовища в с. Зазим»є.
   Результати розгляду проектів містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою враховуються під час подальшого доопрацювання та затвердження.
   Забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок може здійснюватися на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки. Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103 «Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки» надаються будівельні паспорта для будівництва індивідуальних, житлових будинків, господарських будівель і споруд. За 9 місяців 2019 року відділом надано 455 будівельних паспортів.
   За дорученням Броварської райдержадміністрації відділом містобудування та архітектури проводяться перевірки виконання делегованих повноважень в галузі будівництва сільськими та селищними радами в частині здійснення контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні і забудові території.
   Відділом також розглядаються звернення громадян щодо порушень містобудівного законодавства, депутатські звернення, адвокатські запити та звернення до урядової гарячої лінії. У разі виявлення порушень містобудівного законодавства матеріали про результати розгляду звернень передаються в Департамент державної архітектурно - будівельної інспекції для вжиття заходів.
   Для більш ефективного контролю за дотриманням містобудівного законодавства рекомендуємо сільським та селищним радам активувати роботу щодо розробки та затвердження містобудівної документації, а саме: генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій.
   Крім того, відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, сільським та селищним радам необхідно розробити комплексну схему розміщення тимчасових споруд.
   До відома: з 1 жовтня 2019 року вступить в дію ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова території», який регулює питання розроблення містобудівної та проектної документації. 


   5. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Зазимської сільської ради. 
   Зазимська сільська рада та її виконавчий комітет у своїй роботі по виконанню делегованих повноважень керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими законодавчими актами та розпорядчими документами.
   Робота виконавчого комітету Зазимської сільської ради проходила згідно Комплексного плану роботи на 2019 рік затвердженого рішенням п'ятдесят дев'ятої позачергової сесії сільської ради VII скликання № 1349 від 05.12.2018р.
   На території Зазимської сільської ради станом на 01.09.2019 року проживає  2 419 осіб. В тому числі: громадян працездатного віку – 1 569 осіб (65% від загальної кількості населення), пенсіонерів – 572 особи (24% від загальної кількості населення), дитяче населення – 653 осіб (27% від загальної кількості населення). На території села проживає 21 багатодітна сім'я.
   Пільгова категорія населення, а саме: інваліди Другої світової війни –1, учасники війни – 14, діти війни –113; вдови померлих інвалідів війни – 2, учасники бойових дій на території інших країн – 11, ліквідатори наслідків катастрофи на ЧАЕС – 22, учасники АТО – 24, одинокі люди похилого віку - 22.
   Виконком контролює роботу підприємств та установ різних форм власності, що знаходяться на території сільської ради.
   В Зазимській сільській раді працює 4 постійні депутатські комісії, а саме: комісія з питань планування бюджету та фінансів, підтримання підприємництва та торгівлі, комісія з питань земельних відносин, комісія з питань соціальної політики, депутатської етики та антикорупційної діяльності, комісія з питань навколишнього середовища, екології та благоустрою, а також адміністративна комісія.
   Станом на 01.09.2019 року на обліку в центрі зайнятості, як безробітні. перебувають 5 мешканців села Зазим’є, їм виплачується допомога по безробіттю.
   Виконавчим комітетом Зазимської сільської ради за період з 01.01.2019 року по 01.09.2019 рік вчинено 85 нотаріальних дій: це посвідчення доручень – 29, складання заповітів - 11, посвідчення підпису та копій - 57. Проводиться державна реєстрація актів цивільного стану. Станом на 01.09.2019 року проведено державну реєстрацію 26 актів цивільного стану, а саме: 5 – народжень, 17 - смертей, 4 - шлюбів.
   Станом на 01.09.2019 року на території сільської ради працюють більше 40 підприємств різних форм власності. Найбільшими платниками податків до місцевого бюджету є: ТОВ «Флагман - сіфуд», ТОВ «Бета- Інтер», ТОВ «Зазим»є- Енерго- Сервіс», ПП Подолян, ТОВ «Бланк Прес», ПП «Східний Степ», ТОВ «Веста», ТОВ «Алеко-груп», ТОВ «Ніко Плюс», ТОВ «Катальпа Еко», ТОВ «Обрій», ТОВ «Бруком, ТОВ «Укрхімбудпластмас» та інші.
   У власності територіальної громади перебуває: Будівля Зазимської сільської ради та медамбулаторії, будівля Зазимського НВК, будівля КЗДО «Академія дитинства», будівля сільського клубу та бібліотеки..    
   На території сільської ради функціонує Зазимське навчально-виховне об'єднання, де навчається 405 учнів, та комунальний заклад дошкільної освіти «Академія дитинства» на 189 дітей.
   Медичне обслуговування населення здійснює Зазимська амбулаторія загальної практики сімейної медицини, яку відвідує в середньому 52 особи на день, із них 25 відвідувань у педіатра. Мешканців села обслуговують 1 лікар терапевт, 1 педіатр, 1 фельдшер та 3 медичних сестер, 1 лікар-стоматолог. Учасники бойових дій, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, перебуваючи на диспансерному обліку, один раз на рік проходять поглиблений медичний огляд, а також забезпечуються безкоштовними ліками, згідно переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я. Особливий медичний догляд ведеться за дітьми до року та дітьми групи ризику.
   На території сільської ради працює 14 магазинів, із них: 11 продовольчих, 3 непродовольчих та 8 магазинів змішаного типу; 6 кіосків. Крім того, працює 4 кафе, 2 аптеки, 1 перукарня, 1 майстер по ремонту одягу, 1 шиномонтажний сервіс.    
   В селі функціонує філія Ощадбанку, а надання послуг поштового зв'язку забезпечують відділення "Укрпошти", "Нової Пошти" та Justin, планується встановлення банкомату АТ "Ощадбанк".
   При сільській раді функціонує комунальне підприємство «Добробут», яке надає послуги з водопостачання та водовідведення для жителів багатоповерхівок, магазинів, кафе та школи.
   В селі проводиться безкоштовний вивіз побутового сміття від населення на полігон "Десна – 2".
   Виконком сільської ради та депутатські комісії постійно контролюють роботу підприємств торгівлі та побуту по дотриманню законодавчих актів, прав споживачів.
   З початку 2019 року введено в експлуатацію 26 житлових будинки загальною площею 5177 кв.м та 4 багатоповерхових житлових будинки загальною площею 7224 кв. м.
   Виконком сільської ради надає дозвіл на переведення садових будинків у житлові, присвоює поштові адреси на новозбудовані житлові будинки, погоджує графіки роботи закладів торгівлі.
   На виконання Програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку за 2019 рік сільською радою використано більше 10 млн. грн
   Основними по наповненню сільського бюджету є доходи від єдиного податку, податку на майно, земельного податку та орендної плати.   
   З початку 2019 року сільською радою проведено земельні торги, за результатами яких бюджет села поповнився на майже 5,45 млн. грн.
   Також з початку 2019 року сільською радою укладено 31 договір про пайову участь, внаслідок чого бюджет села поповнився на більш ніж 3,5 млн. грн.
   Транспортне сполучення із містом Києвом щоденно забезпечують автобуси за маршрутом «Зазим’є - Київ», 2 автобуси за маршрутом «Погреби-Київ» та прохідні автобуси за маршрутами «Пухівка-Київ», всього більше 30 рейсів на день.
   Село повністю газифіковане та телефонізоване.
   Успішна інвестиційна діяльністю в населеному пункті найпоказовіше представлена багатоквартирним житловим будівництвом комплексу «Десна Residenсe». У цьому році збудовано чотири житлові багатоквартирні будинки на 72 квартири орієнтовною вартістю 14,5 млн. грн.
  Станом на 01.09.2019 р. продовжується будівництво 19 багатоквартирних житлових будинків.
   Слід зазначити, що адміністрація ЖК «Десна Residenсe» має досить активну життєву позицію в питаннях поліпшення благоустрою та розвитку інфраструктури села. За власні кошти забудовники провели реконструкцію перехрестя вулиць Київська та Лісова, збудували тротуар вздовж вул. Лісова. Цьогоріч за власні кошти забудовниками було здійснено благоустрій території навколо Зазимського НВО.
   Сільською радою відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» здійснюється оприлюднення Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів сільської ради на відповідні роки, проектів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу на власному сайті: zazimye.in.ua
   Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», особистий прийом громадян сільським головою, секретарем та землевпорядниками проводиться в своїх кабінетах. Сільський голова проводить прийом щосереди з 8 до 17 години, обідня перерва з 12.15 до 13.00 години, секретар та землевпорядники проводять прийом з понеділка по п’ятницю з 8 до 17 год., обідня перерва з 12.15 до 13 години.
   Графік роботи апарату виконкому сільської ради затверджений розпорядженням сільського голови та доведений до відома населення через дошки оголошень та висвітлений на сайті сільської ради. Сільським головою ведеться журнал особистого прийому громадян.
   За звітний період виконкомом сільської ради було проведено 8 засідань, прийнято 143 рішення. На засіданнях виконкому розглядали заплановані питання, що стосуються заслуховування звітів керівників закладів освіти та медицини, розглядалися звернення громадян щодо присвоєння поштових адрес, про погодження розміщення малих архітектурних споруд на території сільської ради, погодження графіку роботи магазинів та кафе. Також на засіданні виконкому розглядалися розпорядження та доручення голови Броварської РДА, які потребували прийняття заходів на їх виконання.
   Належна увага приділяється соціальному захисту населення, особливо людям похилого віку та одиноким мешканцям, так за наданням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та електроенергію звернулось 309 сімей. Питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданні виконкому сільської ради 2 рази на рік .
    В галузі оборонної роботи згідно ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ведеться облік військовозобов’язаних. На території Зазимської сільської ради на військовому обліку перебуває 358 громадян. Постійно проводиться робота по сприянню організації призову жителів села на строкову службу та проведення мобілізації. До відома населення, а також до підприємств, організацій та установ всіх форм власності доводиться наказ військового комісара про призов на строкову службу.
   Станом на 01.09.2019 на військовому обліку перебуває 41 призовник, 49 офіцерів, 268 сержантів та солдатів.
   В результаті військових дій, які розгорнулися на сході України, було мобілізовано на військову службу 23 жителя села Зазим'є, один з яких загинув в зоті проведення АТО, ще один – помер невдовзі після повернення із військової служби.
   Найвагомішими проблемними питаннями територіальної громади села Зазим'є, які потребують залучення коштів бюджетів різних рівнів або проведення відповідної організаційної роботи є:
   - недостатній розвиток електропостачання населеного пункту, недостача потужності для електрифікації новостворених об'єктів житлового та промислового будівництва;
   - проведення організаційної роботи щодо розчистки берегів русла річки Десна для здійснення подальшого берегоукріплення з метою ліквідації катастрофічного підмивання берегів.

Comments