Новини‎ > ‎

Новини організацій району

   

Пам’ятка: Обережно, грип!

опубліковано 17 жовт. 2019 р., 03:16 Інформаційно-довідковий центр




Пам’ятка: Обережно, грип! 
   Грип – гостре інфекційне захворювання, яке характеризується ураженням верхніх дихальних шляхів, загальною інтоксикацією та набуває періодичного епідемічного розповсюдження.
   За прогнозом Всесвітньої організації охорони здоров’я в епідемічному сезоні 2019-2020 років в Україні будуть циркулювати наступні штами вірусів грипу: вірус, подібний до A/Brisbane/02/2018(H1N1)pdm09; вірус, подібний до A/Kansas/14/2017(H3N2); вірус, подібний до B/Colorado/06/2017 (лінія B/Victoria/2/87); вірус, подібний до B/Phuket/3073/2013 (лінія B/Yamagata/16/88).
   Багаторічні спостереження за грипом, дані про імунітет до захворювання у здорових осіб, а також низький процент охоплення вакцинацією населення, на фоні погіршення соціально-економічної ситуації в Україні дозволяють спрогнозувати зростання кількості захворілих.
   За словами медиків, самий кращий спосіб не захворіти взимку — зробити своєчасно щеплення від грипу. Всі ці штами входять до складу протигрипозних вакцин на цей сезон. Вакцинацію краще починати вже з листопада місяця так як для формування стійкого імунітету необхідно два-три тижні.

   Як попередити зараження грипом: 
- проведення вакцинації протигрипозною вакциною;
- повноцінне харчування з включенням вітамінів у природному вигляді (перш за все свіжі овочі та фрукти);
- загартовування організму, ведення здорового способу життя;
- часте провітрювання приміщення;
- уникання контакту з особами, що мають прояви грипозної інфекції (необхідно триматися від неї на відстані не менше двох метрів);
- обмеження відвідин місць великого скупчення людей;
- часте миття рук з милом;
- прагнути не торкатися очей, носа або рота немитими руками;
- застосовувати імуностимулюючу, гомеопатичні препарати, оксолінову мазь, засоби нетрадиційної медицини;
- при чиханні або кашлі прикривати ніс і рот одноразовою носовою серветкою, яку зразу ж після використання потрібно викинути;
- носити марлеву пов’язку (маску), яку потрібно міняти кожні 4 години, в осередку інфекції, або при перших проявах застуди;
- проводити вологе прибирання не менше двох разів на день із застосуванням дезінфікуючих засобів.

Що робити коли Ви захворіли: 
   Не слід займатися самолікуванням. Відповідне медикаментозне лікування хворому призначає тільки лікар. Самолікування може призвести до ускладнень, що можуть становити значну небезпеку для здоров’я хворого:
- при перших ознаках захворювання хворого потрібно укласти в постіль та викликати лікаря;
- для виведення отруйних речовин доцільно збільшити питний режим за рахунок чаїв (з шипшиною, смородиною, калиною, малиною, липовим цвітом, лимоном), молока з медом, фруктових соків;
- ізолювати хворого в окремій кімнаті або відгородити ширмою та виділити індивідуальний посуд, рушник, предмети особистої гігієни, білизну;
- проводити провітрювання приміщення декілька разів на добу;
- щодня робити вологе прибирання з дезінфікуючими засобами;
- користуватись одноразовими носовими серветками;
- особам, які доглядають за хворим слід користуватись марлевими масками.

Броварське районне управління Головного Управління Держпродспоживслужби в Київській області

Бюджетні надходження та найбільші платники Броварського району за 9 місяців 2019 року

опубліковано 14 жовт. 2019 р., 23:14 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 14 жовт. 2019 р., 23:19 ]

 

 

   Станом на 01.10.2019 року по загальному фонду обсяг надходжень до зведеного бюджету Броварського району становить 690 576,0 тис. грн., що більше плану на 4,2 % або 27 567,5 тис. грн. З них, міжбюджетні трансферти (дотації, субвенції тощо) становлять 59,9 % або 413 536,8 тис. грн.

   За 9 місяців 2019 року фактично надійшло доходів без урахування трансфертів до зведеного бюджету району в сумі 277 039,2 тис. грн. або 116,4 % до затвердженого плану, перевиконання становить 39 032,0 тис. грн. Зростання до минулого року склало 23,0 %, або 51 802,7 тис. грн.

   Податку з доходів фізичних осіб за звітний період надійшло 169 941,0 тис. грн., що становить 112,7 % до плану, фактично до надходжень відповідного періоду минулого року показники збільшились на
37 090,1 тис. грн. або на 27,9 %.

Найбільші платники податку з доходів фізичних осіб в Броварському районі станом на 01.10.2019 року:
 

Код

Назва

ВСЬОГО, грн.

ПДФО, сплачений в районний бюджет, грн.

1

31117545

ТОВ "БРЕННТАГ УКРАЇНА"

2 000 566,82

1 200 340,09

2

33565713

ТОВ"ФРОНIУС УКРАЇНА"

2 183 371,13

1 310 022,68

3

33950751

ТОВ"СЕСВАНДЕРХАВЕ - УКРАЇНА"

2 690 059,34

1 614 035,60

4

36483471

ТОВ "ДІЄСА"

3 098 110,36

1 858 866,22

5

32531054

ТОВ "ТЕХЕНЕРГОТРЕЙД"

3 214 112,83

1 928 467,70

6

34360838

ТОВ"ВЕКА УКРАЇНА"

3 287 285,94

1 972 371,56

7

42771836

ФІЛІЯ"БРОВАРСЬКА"ПНВК"ІНТЕРБІЗНЕЗ

3 639 092,02

2 183 455,21

8

32294897

ТОВ "ФОРА"

4 447 846,80

2 668 708,08

9

05477043

ПАТ "ППР Броварський"

6 674 687,37

4 004 812,42

10

30839534

ТОВ"АСКАНIЯ-ФЛОРА"

6 738 448,15

4 043 068,89

11

39028039

ТОВ "РЛЦ"

7 480 874,80

4 488 524,88

12

34307753

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС ЛОГІСТИК"

9 111 989,13

5 467 193,48

13

20072763

ТОВ "УСПОТ ЛТД"

9 134 920,15

5 480 952,09

14

02143873

РАЙВО

9 540 608,80

5 724 365,28

15

05528361

ПАТ "КОМБIНАТ"ТЕПЛИЧНИЙ"

18 749 554,03

11 249 732,42

16

30309935

ТОВ ОРІМІ Україна

22 902 733,12

13 741 639,87

17

37090215

ТОВ "ЛОГIСТИК ЮНIОН"

28 607 937,18

17 164 762,31

18

40720198

ТОВ "СІЛЬПО-ФУД"

64 578 824,53

38 747 294,72

   Плати за землю надійшло 33 564,9 тис. грн., більше плану на 18,0 % або 51 16,3 тис. грн., відносно 9 місяців 2018 року надходження збільшились на 4 950,2 тис. грн. або 17,3 %. 

   Станом на 1 жовтня 2019 року надійшло акцизного податку 26 708,0 тис. грн., що більше плану на відповідний період на 4 751,9 тис. грн. Надходження збільшились в порівняні зі звітним періодом 2018 року на 1 976,7 тис. грн. 

   Єдиного податку надійшло за 9 місяців 2019 року 29 155,6 тис. грн., що більше на 10,9 % від плану або 2 876,1 тис. грн. Якщо порівнювати з минулим роком, то надходження збільшились на 6 106,3 тис. грн. або 26,5 %.

Відбулись фінальні змагання VII Всеукраїнської спартакіади серед потерпілих «Сила духу»

опубліковано 30 вер. 2019 р., 05:56 Інформаційно-довідковий центр

    З 18 по 20 вересня пройшов фінал сьомої Всеукраїнської спартакіади «Сила духу», яка щороку організовується Фондом соціального страхування України. У фінальних змаганнях взяли участь 272 спортсмени-аматори, які отримали травми внаслідок нещасних випадків під час виконання службових обов’язків. Про це повідомила пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.
    У відбірковому етапі, що тривав декілька місяців, за право представляти свої регіони у фіналі змагався 2 071 потерпілий на виробництві, відбіркові турніри пройшли в усіх областях та місті Києві.
    Під час фіналу VII Всеукраїнської спартакіади учасники виборювали перемогу у шести видах спорту: армспорті, бомбаскеті, гирьовому спорті, дартсі, настільному тенісі і шахах. За результатами триденних змагань в особистій першості перемогу здобув 51 учасник у 17 номінаціях, головні кубки спартакіади отримали збірні команди Дніпропетровської, Одеської та Донецької областей, які вибороли відповідно перше, друге та третє місця в загальнокомандній першості.
    Змагання та церемонія нагородження відбулись в ужгородському спортивному комплексі «Юність», призери були нагороджені медалями, кубками та цінними подарунками.
    Програма Всеукраїнської спартакіади також включала просвітницькі заходи, зокрема, концерти місцевих майстрів мистецтв та художніх колективів, знайомство учасників та гостей спартакіади з культурними здобутками та особливостями різних етногеографічних частин країни.
    Зазначимо, Всеукраїнська спартакіада «Сила духу» була започаткована у 2013 році й проходить щорічно серед потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, у тому числі осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва.
    За час існування кількість учасників заходу зросла в 1,5 рази – з 1478 осіб у 2013 році до 2071 у 2019-му.
    Головною метою Всеукраїнської спартакіади залишається соціальна реабілітація і створення умов для повернення осіб з інвалідністю до активного життя, залучення органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості до проблем потерпілих на виробництві.

Відбулася зустріч з представниками місії МВФ з питань фінансового стану Фонду

опубліковано 30 вер. 2019 р., 05:54 Інформаційно-довідковий центр

    У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України відбулася зустріч з представниками місії Міжнародного валютного фонду за участю заступника Міністра соціальної політики України Олега Коваля, начальника Управління нагляду за діяльністю Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування Мінсоцполітики Максима Зацерковного, представників Міністерства фінансів України, в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергія Нестерова, заступників директора, керівників самостійних структурних підрозділів виконавчої дирекції Фонду.
    Було обговорено фінансований стан Фонду соціального страхування України, зокрема, показники виконання бюджету за вісім місяців 2019 року, прогнозні доходи та видатки на кінець цього року та проект бюджету Фонду на 2020 рік.
    В.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергій Нестеров поінформував щодо динаміки затримок по виплаті матеріального забезпечення застрахованим особам і наголосив, що всі виплати Фонд здійснює в повному обсязі.
    «З метою часткового покриття розриву між фактичними видатками Фонду та надходженням коштів, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України тимчасово, на серпень 2019 року, частка ЄСВ, яка йде до Фонду соціального страхування України, була збільшена з 9,3759% до 14,2464%. Це дозволило отримати додатково 996 млн гривень та майже повністю покрити заборгованість Фонду з виплат матзабезпечення.              Водночас, з 01 вересня частка ЄСВ була повернута до раніше встановленого розміру», – наголосив Сергій Нестеров.
    Деталі прогнозу виконання бюджету Фонду за підсумками 2019 року, а також заплановані видатки на 2020 рік з урахуванням темпів зростання середньої заробітної плати та рівня інфляції представила заступниця директора виконавчої дирекції Фонду Олена Денисова.
    Економісти МВФ Серджіо Сола, Шаба Фехер і економіст представництва МВФ в Україні Ігор Шпак обговорили можливі шляхи покриття дефіциту бюджету Фонду соціального страхування України, зокрема, акцентували на потребі розглянути можливість збільшення кількості днів тимчасової непрацездатності, яка фінансується за рахунок коштів роботодавців.
    Заступник Міністра соціальної політики України Олег Коваль надав інформацію щодо впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності, а також можливих законодавчих змін до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Впровадження попереднього контролю упередило нецільове фінансування на 7,2 млн грн

опубліковано 30 вер. 2019 р., 05:51 Інформаційно-довідковий центр

    Як повідомляє пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, за оперативними даними січня - серпня цього року фахівцями Фонду соціального страхування України було упереджено нецільове фінансування страхувальників на 7,2 млн гривень внаслідок проведення попередньої перевірки заяв-розрахунків.
    З 01 жовтня 2018 року за рішенням правління Фонду почала діяти система попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Нововведення мало на меті мінімізувати перевірки роботодавців за фактом уже профінансованих виплат, за результатами яких можуть накладатись санкції. Натомість, превентивний підхід впровадженої системи дозволяє вчасно виявити помилки в заявах на фінансування матеріального забезпечення та упередити нецільові видатки.
    Для ефективної реалізації проведення попередніх перевірок з жовтня минулого року також було оновлено форму заяви-розрахунку. Документ було розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.
    Нагадаємо, заява-розрахунок – це документ, який формується роботодавцем (бухгалтерією) після рішення комісії (уповноваженого) з соціального страхування підприємства про надання працівнику матеріального забезпечення. На підставі отриманої у друкованому або електронному вигляді заяви-розрахунку Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності та пологах тощо.
    Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснює перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.
    У разі потреби, може здійснюватися обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

ОГОЛОШЕННЯ про конкурс на посаду керівника закладу культури, заснованого Броварською районною радою

опубліковано 26 вер. 2019 р., 01:41 Інформаційно-довідковий центр

   Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про культуру», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів» Броварська районна рада Київської області оголошує конкурс на посаду керівника комунального закладу у сфері культури:
   - директора комунального закладу Броварської районної ради «Броварський районний будинок культури».

   Документи по кандидатам до складу конкурсної комісії від трудового колективу комунального закладу та громадських організацій у сфері культури приймаються протягом 14 календарних днів, починаючи з 27 вересня 2019 року.

   Документи на участь у конкурсі на посаду керівника закладу культури приймаються протягом 30 календарних днів, починаючи з 27 вересня 2019 року.

   Конкурсний добір починається 27 жовтня 2019 року та закінчується не пізніше 25 листопада 2019 року.

   Умови проведення конкурсу:
   - Обов’язковою умовою проведення конкурсного добору є його відкритість та публічність.
   - Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

   До участі в конкурсі не допускаються особи, які:
   - визнані в установленому порядку недієздатними або їх дієздатність обмежена;    
   - мають судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
   - є близькими особами або членами сім’ї керівника органу, що здійснює управління закладом (Броварської районної ради).

   Вимоги до кандидатів для участі в конкурсі.
   Особа, яка бере участь у конкурсі, подає такі документи:
   - заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України ,,Про захист персональних даних”;
   - автобіографію, що містить прізвище, ім’я, по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
   - копію паспорта, копії документів про вищу освіту;
   - два рекомендаційних листи довільної форми;
  - мотиваційний лист довільної форми.

   Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити її професійні чи моральні якості.   
   Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
  
   Зазначені документи надсилаються на поштову адресу Броварської районної ради: вул. Гагаріна, 15, м.Бровари, Київська обл., 07400 та на електронну пошту Броварської районної ради: brovari_region@bigmir.net з поміткою ,,документи на участь у конкурсі”.

   Контактний телефон: 5-50-65 (відділ комунального майна районної ради).

   Кваліфікаційні вимоги до кандидатів для участі в конкурсі:
   - вища освіта;

   - стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;
   - володіння державною мовою;
   - здатність за своїми діловими, моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

   Інформація про умови оплати праці, відомості про матеріально-технічну базу закладу культури, фінансову звітність за попередній бюджетний період розміщується на офіційному сайті районної ради www.brovrayrada.gov.ua.

   Упродовж трьох робочих днів після закінчення строку подання документів для участі в конкурсі районна рада оприлюднює відомості про кандидатів на сайті районної ради www.brovrayrada.gov.ua.

   Усі зацікавлені особи протягом семи днів з дня оприлюднення відомостей про кандидатів можуть подавати пропозиції та зауваження щодо кандидатур на електронну пошту районної ради, які передаються конкурсній комісії.

Розпочато процедуру громадського обговорення щодо планової діяльності, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"

опубліковано 24 вер. 2019 р., 22:22 Інформаційно-довідковий центр

   Розпочато процедуру громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля (ОВД) щодо планованої діяльності ТОВ "Подільський Енергоконсалтинг" по реалізації проекту "Нове будівництво ПС 110/10 кВ "Сонячна", що знаходяться за адресою: Київська область, Броварський район, смт Велика Димерка, з будівництвом ЛЕП 110 кВ від ЛЕП 110 кВ "Броварська-Кока Кола 1,2" до ПС 110/10 кВ "Сонячна". 

Броварське РУ ГУ ДСНС України у Київській області повідомляє про основні правила поведінки в захисних спорудах під час виникнення будь-якої надзвичайної ситуації.

опубліковано 12 вер. 2019 р., 01:16 Інформаційно-довідковий центр

   З метою швидкого заповнення сховища, маршрути руху до нього позначаються покажчиками, на яких вказується: сховище (протирадіаційне укриття – далі ПРУ) № 54 , відстань до нього і стрілка, яка вказує напрям руху. У нічний час написи, покажчики і входи повинні бути освітлені або дубльовані світловими покажчиками. Підходи до сховища повинні постійно бути розчищені. Порядок заповнення сховища (укриття) населенням і його розміщення визначаються завчасно.
   По сигналу “Закрити захисні споруди” особовий склад ланки обслуговування, за вказівками керівника, зупиняє допуск в сховище і закриває входи.
   Особи, що укриваються, повинні прибувати у захисну споруду із засобами індивідуального захисту та 2-добовим запасом продуктів та води у поліетиленовій упаковці та мати при собі найбільш необхідні речі. Забороняється приносити у захисну споруду легкозаймисті речовини або речовини, що мають сильний запах, а також громіздкі речі, приводити тварин.
   Заповнювати захисні споруди необхідно організовано, без паніки.
   Розміщує людей у відсіках особовий склад формувань з обслуговування захисних споруд. Осіб, що прибули з дітьми, розміщують в окремому відсіку чи у місці, спеціально відведеному для них. Дітей, людей похилого віку і людей з поганим самопочуттям розміщують біля огороджувальних конструкцій і ближче до повітроводів.
   Особи, що укриваються, під час перебування у захисній споруді повинні виконувати усі вказівки особового складу формування, що стосуються перебування у споруді, надавати їм необхідну допомогу.
   Тим хто знаходиться в захисних спорудах забороняється ходити без необхідності по приміщенням, палити, запалювати свічки та інші освітлювальні засоби з відкритим вогнем. Відпочинок в сховищі організовується позмінно. Вихід із сховища без дозволу керівника забороняється. Вивід із сховища (ПРУ) виконується після отримання відповідного розпорядження, або при аварійному стані сховища, яке створює загрозу життю і здоров’ю громадян.
   При завалі сховища (укриття), або його пошкодження керівник не чекаючи допомоги із зовні, організує роботи щодо виходу із нього, використовуючи для цього тих що укриваються..
   Евакуація із сховища виконується у такій послідовності: спочатку на поверхню виходить декілька чоловік, для того щоб надати допомогу тим, хто не може вийти самостійно, а потім евакуюються потерпілі, люди похилого віку та діти, а після них – всі інші.

ОГОЛОШЕННЯ

опубліковано 4 вер. 2019 р., 03:09 Інформаційно-довідковий центр

   14 вересня 2019 у місті Бровари заплановано проведення обласного ярмарку у сфері агропромислового розвитку.
   Просимо взяти активну участь підприємства Броварського району всіх форм власності у проведенні обласного заходу та до 08.09.2019 підтвердити участь із зазначенням переліку видів продукції, яка буде реалізовуватись та номер телефону відповідальної особи.
    Інформацію надсилати на електронну адресу aprbrovrda@ukr.net.

1-10 of 209