Новини‎ > ‎

Товариство з обмеженою відповідальністю "Десна" інформує:


   Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №130 від 05.06.2018 р. «Про затвердження Порядку інформування споживачів про наміри зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» ТОВ «Десна-2», як суб’єкт господарювання, що надає послуги по захороненню твердих побутових відходів (далі по тексту - ТПВ) на полігоні ТПВ ТОВ «Десна-2», що розташований на землях Рожівської сільської ради Броварського району Київської області, доводить до відома фізичних та юридичних осіб про наміри провести коригування тарифу на послуги по захороненню 1 тони ТПВ з 01 квітня 2020 року та встановлення нового планового тарифу на рівні 137,28 грн. (без ПДВ).
   Новий тариф розроблено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1010 від 26.07.2006 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» загальний розмір планового тарифу на послуги по захороненню ТПВ, його структура (планові витрати за елементами, плановий прибуток, порівняння з діючим тарифом, динаміка змін) подано в Таблиці1.
   Основні причини коригування тарифу на захоронення ТПВ є те, що відбулася зміна обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від ТОВ «Десна -2» (виконавця послуг по захороненню ТПВ). Зокрема: збільшення екологічного податку з 13,50 грн. до 15,00 грн. за 1 тону ТПВ; збільшення земельного податку більш ніж на 46 %; зростання мінімальної заробітної плати з 3200 грн. до 4723 грн. в місяць; зростання прожиткового мінімуму з 1600 грн. до 2270 грн. в місяць; зменшення амортизаційних відрахувань на 32%; зростання вартості електричної енергії з 2,22 грн. за кВт*г (з ПДВ) до 2,47 грн. за кВт*г (з ПДВ); зростання цін на послуги сторонніх організацій по виконанню робіт по влаштуванню котловану з 15 грн. за 1 тону до 28 грн. за 1 тону; підвищення цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси на 5,15%.
   Тариф, який діє на сьогоднішній день, був затверджений 01 травня 2017 року згідно діючого законодавства та становить 110,24 грн. Зауважимо, що діючий тариф на послуги із захоронення ТПВ є збитковим для товариства та відшкодовує собівартість послуг по захороненню ТПВ лише на 75,5%.
   Зауваження та пропозиції щодо розрахунку тарифу приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом 7 календарних днів з дня опублікування інформації в засобах масової інформації (Сайтах - Броварської районної державної адміністрації, Броварської міської ради та Калинівської селищної об’єднаної територіальної громади; Газеті Броварської міської та районної рад, районної державної адміністрації «Нове життя»). Адреса, за якою приймаються зауваження і пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань – 07400, Київська обл, м. Бровари, а/с 336, тел. (044) 495-44-68 ТОВ «Десна-2» (електронна адреса – desna2@i.ua) та 07443 Київська обл., Броварський р-н, смт Калинівка, вул. Чернігівська, буд. 20, тел. (04594) 79125 Калинівська громада.

Таблиця 1

з/п
Статті витрат
Діюча ціна 
станом на 10.02.2020 р., грн./тн.
Відкоригований тариф з 01.04.2020 р., грн./тн.
Відсоток
+ (збільшення)
- (зменшення тарифу (його складових)

1

2

3

 

5

1.

Паливно-мастильні матеріали

28,51

29,98

+ 5,15 %

2.

Електроенергія

0,96

1,06

+ 10,4 %

3.

Заробітна плата основних робітників

17,63

28,41

+ 61,1 %

4.

Нарахування страхових внесків на заробітну плату основних  робітників, 22%

3,88

6,25

+ 61,1 %

5.

Амортизація основних виробничих засобів

1,06

0,40

- 38 %

6.

Екологічний збір

13,50

15,00

+ 11,1 %

7.

Орендна плата за землю під сміттєзвалище

7,05

7,05

-

8.

Улаштування котловану

5,03

9,39

+ 86,7 %

9.

Профілактичні санітарні заходи

0,07

0,07

-

10.

Дератизація, дезінфекція

0,11

0,11

-

11.

Ремонт основних засобів

3,69

3,69

-

12.

Загальновиробничі витрати

8,05

9,04

+ 12,3 %

13.

Виробнича собівартість

89,54

110,45

+ 23,4 %

14.

Адміністративні витрати

10,20

13,76

+ 34,9 %

15.

Повна собівартість

99,74

124,21

+ 24,5 %

16.

Рентабельність, 5%

5%

5%

 

17.

Прибуток

4,99

6,21

+ 24,5 %

18.

Ціна підприємства

104,73

130,42

+ 24,5 %

19.

Єдиний податок 5%

5,51

6,86

+ 24,5 %

20.

Всього ціна підприємства

110,24

137,28

+ 24,5 %

ГУ СБУ у м. Києві та Київській області інформує:

опубліковано Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено ]

СБУ викрила привласнення 17 мільйонів бюджетних коштів посадовцями колишнього Мінкульту

Як повідомила начальник прес-сектору Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області Ольга Супрун, Служба безпеки України викрила протиправну схему розтрати майже 17 мільйонів гривень бюджетних коштів організованою групою посадовців історико-етнографічного заповідника, підвідомчого колишньому Міністерству культури.

У межах досудового розслідування оперативники та слідчі спецслужби встановили, що у 2018 році генеральний директор закладу та двоє його спільників придбали фактично непотрібну адміністративну будівлю у Переяславі на Київщині. Вартість майна становила 2,5 мільйона гривень, проте чиновники придбали його за понад 19 мільйонів. Для цього зловмисники підробили документи, зокрема звіти про оцінку майна, а різницю вартості привласнили.  

Наразі всім трьом фігурантам оголошено підозри у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем), ч. 1, 2, 4 ст. 358 (підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів), ч. 1 ст. 366 (службове підроблення) Кримінального кодексу України. Триває досудове розслідування.

Викриття протиправної схеми проводили співробітники ГУ СБУ у м. Києві та Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київщини.

https://ssu.gov.ua/ua/news/1/category/2/view/7733#.ne4zDc3e.dpbs

У Києві СБУ припинила діяльність групи проросійських пропагандистів, які закликали до поділу України

Як повідомили у Головному управлінні СБ України у м. Києві та Київській області, оперативники Служби безпеки України припинили діяльність групи проросійських провокаторів, які закликали до порушення територіальної цілісності нашої країни.

За даними досудового слідства, пропагандисти, один із яких має російський паспорт, знімали та поширювали в інтернеті сепаратистські матеріали і сприяли розпалюванню міжнаціональної ворожнечі. Зловмисники, зокрема, агітували за порушення державних кордонів та створення на території окремих областей України псевдодержавних утворень. Також встановлено, що зловмисники часто були учасниками маніпулятивних сюжетів на російських пропагандистських телеканалах.   Ініційована Службою безпеки експертиза засвідчила, що відзняті зловмисниками відеоматеріали містять публічні заклики до посягання на територіальну цілісність і недоторканність України.              

Під час слідчих дій за місцями проживання і тимчасового перебування учасників групи правоохоронці вилучили антиукраїнські матеріали, сценарії та звіти про антидержавні інформаційні кампанії, гроші, надані спонсорами з РФ, носії інформації та заборонену літературу, а також пам’ятні відзнаки Московського вищого військового командного училища.                  

У межах кримінального провадження, відкритого за ч. 2 ст. 110 Кримінального кодексу України, слідчі СБУ повідомили про підозри організатору групи та його спільнику. Тривають слідчі дії. Перевіряється інформація щодо можливої причетності окремих російських політсил та громадських організацій до фінансування антиукраїнських пропагандистських акцій. Викриття протиправної діяльності проводилось під процесуальним керівництвом прокуратури м. Києва.

https://ssu.gov.ua/ua/news/1/category/2/view/7722#.1HFpcszx.dpbs

Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги інформує:

опубліковано 30 черв. 2020 р., 00:09 Інформаційно-довідковий центр



ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ БІЖЕНЦІВ ТА ОСІБ ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ЗАХИСТУ

    На сьогоднішній день все частіше в новинах з’являються повідомлення про затримання осіб при спробі перетнути нелегально кордон України, причому кінцевою зупинкою може бути не тільки Україна, але й інші держави Євросоюзу. При затриманні таких осіб, як правило, надається безоплатна правова допомога відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу». Так, при наданні безоплатної вторинної правової допомоги адвокати зазвичай роз’яснюють таким особам про їх права, зокрема про право отримати статус біженця в Україні, та їх обов’язки.
    Права та обов’язки біженців в Україні визначені Конституцією України, Законом України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту», «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», Конвенцією ООН про статус біженців.
    Зокрема Верховною радою України 08 липня 2011 р. було прийнято Закон № 3671-VI «Про біженців та осіб, які потребують додаткового захисту», відповідно до якого Україна надає захист іноземним громадянам і особам без громадянства, які його шукають на її території, шляхом:
• біженцем являється особа, яка не є громадянином України і внаслідок обґрунтованих побоювань стати жертвою переслідувань за ознаками раси, віросповідання, національності, громадянства, належності до певної соціальної групи або політичних переконань перебуває за межами країни своєї громадянської належності та не може користуватися захистом цієї країни або не бажає користуватися цим захистом внаслідок таких побоювань, або, не маючи громадянства (підданства) і перебуваючи за межами країни свого попереднього постійного проживання, не може чи не бажає повернутися до неї внаслідок зазначених побоювань;
• особою, яка потребує додаткового захисту вважається особа, яка не є біженцем відповідно до Конвенції про статус біженців 1951 року і Протоколу щодо статусу біженців 1967 року та цього Закону, але потребує захисту, оскільки така особа змушена була прибути в Україну або залишитися в Україні внаслідок загрози її життю, безпеці чи свободі в країні походження через побоювання застосування щодо неї смертної кари або виконання вироку про смертну кару чи тортур, нелюдського або такого, що принижує гідність, поводження чи покарання»;
• особи, які потребують тимчасового захисту - іноземці та особи без громадянства, які масово вимушені шукати захисту в Україні внаслідок зовнішньої агресії, іноземної окупації, громадянської війни, зіткнень на етнічній основі, природних чи техногенних катастроф або інших подій, що порушують громадський порядок у певній частині або на всій території країни походження».
    Згідно ст.13 вищевказаного Закону особа, стосовно якої прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, має право на:
- тимчасове працевлаштування, навчання, медичну допомогу в встановленому законодавством України порядку;
- проживання у родичів, у готелі, піднаймання житлового приміщення або користування житлом, наданим у пункті тимчасового розміщення біженців;
- безоплатну правову допомогу в установленому порядку;
    Згідно ст.15 вищевказаного Закону особа, яку визнано біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, має рівні з громадянами України права на:
- пересування, вільний вибір місця проживання, вільне залишення території України, крім обмежень, встановлених законом;
- працю;
- провадження підприємницької діяльності, не забороненої законом;
- охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування;
- відпочинок;
- освіту;
- свободу світогляду і віросповідання;
- направлення індивідуальних чи колективних письмових звернень або особисте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб цих органів;
- володіння, користування і розпорядження своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності;
- оскарження до суду рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб;
- звернення за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
- безоплатну правову допомогу в установленому порядку.
    Варто відмітити, біженці та особи, які потребують додаткового захисту, мають право на одержання грошової допомоги, пенсії та інших видів соціального забезпечення в порядку, встановленому законодавством України, та користування житлом, наданим у місці проживання.
    В свою чергу, особи, яким надано тимчасовий захист, мають право на:
- безоплатне проживання у придатних для тимчасового перебування місцях
- забезпечення достатнім харчуванням, ліками, одягом з урахуванням спеціальних потреб дітей, у тому числі новонароджених, осіб із захворюваннями, осіб похилого віку;
- отримання роботи в Україні на строк, на який надано тимчасовий захист;
- отримання грошової допомоги, якщо в них немає інших доходів в Україні;
- свободу пересування територією України на тих самих умовах, що визначаються законами України для іноземців та осіб без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах;
- безоплатну невідкладну медичну допомогу в державних закладах охорони здоров’я;
- добровільне повернення в країну походження;
- подання заяви про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, у порядку, встановленому цим Законом;
- отримання інформації про свої права та обов’язки рідною або зрозумілою їм мовою;
- користування іншими правами, які їм гарантуються відповідно до міжнародних договорів, законів та інших нормативно-правових актів України.
    Поряд з правами дані особи мають певні обов’язки, визначені чинним законодавством. Зокрема, відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту» особа, якій надано статус біженця в Україні, зобов’язана:
    - подати центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, відомості, необхідні для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту.
    - виїхати до визначеного місця тимчасового проживання у разі одержання направлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту;
    - проходити медичне обстеження на вимогу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту;
    - з’являтися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, у визначений ним строк;
    - повідомляти центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, про свої поїздки за межі адміністративно-територіальної одиниці України, на території якої вона проживає.
     За більш детальною інформацією та з будь-яких інших юридичних питань, звертайтеся до Броварського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: Бровари, вул. Гагаріна, 16, (3 поверх, каб.№30) або за телефоном: (067)320-80-89.

Броварське відділення АТ «Київоблгаз» інформує

опубліковано 19 черв. 2020 р., 04:24 Інформаційно-довідковий центр

АТ «Київоблгаз» повідомляє про борги за доставку газу серед населення. Хто заборгував найбільше?

        За оперативними даними станом на 18 червня заборгованість населення за надані послуги за доставку газу становить понад 114 млн грн. Нагадаємо, що це рекордна сума по регіонам України.
        У компанії говорять, що найбільше – майже 22 млн грн заборгувало населення Києво-Святошинського району. По 8 млн грн заборгованості у користувачів газу Білоцерківського, Бориспільського, Броварського та Васильківського районів. По іншим сума від 1 до 6 млн грн.
        «Розпочався сезон планових ремонтних робіт газорозподільної системи. Проводиться обстеження та заміна зношених ділянок газопроводів, перевіряється підтримка тиску газу в мережах. Відсутність належного фінансування із-за накопичення заборгованості ставить під загрозу підготовку та своєчасний початок опалювального сезону», - розповідає Руслан Писанко директор технічний АТ «Київоблгаз».
        Для жителів Київщині розроблені сучасні сервіси для сплати онлайн. Завантажити рахунок за доставку газу і дистанційно оплатити послуги можна з Особистого кабінету на сайті 104.ua, за допомогою чат-бота Viber 7104.ua і через мобільні додатки 104Mobile або 104 MobileLight.
        Газова компанія дякує усім своїм клієнтам, які знайшли можливість і своєчасно розрахувалися за доставку газу, зробивши свій внесок у безпеку газорозподільної системи Київської області.

Служба безпеки України інформує

опубліковано 19 черв. 2020 р., 04:18 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 19 черв. 2020 р., 04:20 ]

Як повідомили у Головному управлінні СБ України 

Держенергонагляд надає роз’яснення щодо стандартів якості надання послуг ОСР та електропостачальником

опубліковано 17 черв. 2020 р., 22:15 Інформаційно-довідковий центр

        З метою захисту прав споживачів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) затверджено гарантовані стандарти якості надання послуг з електропостачання та компенсації споживачам за їх недотримання.
        Так, у Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженому постановою НКРЕКП від 12.06.2018 року № 375, визначено 16 гарантованих стандартів для оператора системи розподілу (далі – ОСР) та 4 – для електропостачальника, а також зазначено розмір компенсації за їх недотримання.
        До загальних стандартів якості надання послуг ОСР належать:
        1) дотримання показників зміни напруги, встановлених Кодексом систем розподілу (далі – КСР);
        2) усунення причини недотримання показників якості електроенергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії з дня, коли ОСР дізнався про недотримання показників якості електроенергії внаслідок візиту до споживача або за результатами проведення вимірювання. А також з дня отримання скарги (претензії) споживача у випадку, якщо ОСР вже були відомі причини недотримання показників якості електричної енергії. Недоліки усуваються у строк до 30 днів в разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР; у строк до 180 днів в разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі;
        3) розгляд скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13 КСР, з дня отримання скарги (претензії): у строк до 15 днів без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживача та у строк до 30 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживача;
        4) відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин;
        5) видача технічних умов на приєднання разом з проєктом договору про приєднання з дня реєстрації заяви про приєднання: у строк до 10 робочих днів для стандартного приєднання; у строк до10 робочих днів для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі; у строк до 20 робочих днів для нестандартного приєднання при необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі;
         6) подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника з дня отримання заяви замовника: у строк до 5 робочих днів, якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших споживачів, у строк до 10 робочих днів, якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших спожиачів;
        7) підключення електроустановок замовника до електричної мережі з дня отримання заяви замовника: у строк до 5 робочих днів, якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших користувачів; у строк до 10 робочих днів, якщо підключення потребує припинення електропостачання інших користувачів;
        8) видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу у строк до 3 робочих днів від дати отримання відповідного звернення споживача;
        9) видача підписаного ОСР паспорту точки розподілу у строк до 10 робочих днів від дати отримання відповідного звернення споживача;
        10) відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача, у строк до 5 робочих днів з дати надання споживачем документів, що підтверджують оплату ліцензіату послуги з відновлення електроживлення;
        11) відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСР, з дати надання споживачем підтвердження усунення виявлених порушень, оплати заборгованості за надані послуги та/або несанкціонований відбір електричної енергії, а також відшкодування збитків (за їх наявності): у міській місцевості – у строк до 3 робочих днів, у сільській місцевості – у строк до 5 робочих днів;
        12) відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника, з дати отримання від електропостачальника інформації про усунення причин відключення: у міській місцевості – у строк до 3 робочих днів, у сільській місцевості – у строк до 5 робочих днів;
        13) перевірка лічильника у строк до 20 днів з дати отримання від споживача відповідної заяви;
        14) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: у строк до 30 днів, у строк до 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку;
        15) розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання у строк до 30 днів з дати отримання звернення;
        16) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії, якщо виставлення таких рахунків ОСР передбачене у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії зі споживачем, у строк до 5 робочих днів з дати отримання звернення.
        У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пункті 2.3 глави 2 Порядку, ОСР надає споживачу компенсацію у розмірах, наведених у додатку 1 до цього Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених главою 5 цього Порядку.
        До гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника відносять:
        1) надання даних про споживання електричної енергії у строк до 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача;
        2) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: у строк до 30 днів, у строк до 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку;
        3) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк до 5 робочих днів з дати отримання звернення;
        4) врахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку за електричну енергії споживача (у разі якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостальник) у строк до 30 днів з дня отримання повідомлення ОСР щодо виплати компенсації.
        У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пункті 3.3 глави 3 Порядку, електропостачальник надає споживачу компенсацію у розмірах, наведених у додатку 2 до цього Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених главою 5 цього Порядку. Електропостачальник за домовленістю зі споживачем може надавати компенсацію іншим способом, зокрема шляхом прямого платежу споживачу.
        У випадку ненадання ОСР або електропостачальником компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання, споживач має право самостійно звернутися із заявою до ОСР або електропостачальника. У разі необґрунтованої відмови у наданні компенсації або залишення заяви без розгляду, споживач може звернутися до НКРЕКП.

Броварський міськрайонний центр зайнятості інформує

опубліковано 17 черв. 2020 р., 22:07 Інформаційно-довідковий центр



ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ЯКІ РЕКОМЕНДУЄ ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЗАЙНЯТОСТІ

        Світова спільнота провідних експертів і фахівців у сфері освіти та інформаційних технологій визнає, що за онлайн освітою майбутнє. Такий висновок було зроблено під час “круглого столу” з питань дистанційної освіти в Давосі (січень 2013 р.).
        Головною метою проєктів є безкоштовне надання онлайн-доступу до курсів університетського рівня всім бажаючим, а також надання можливості публікувати та розповсюджувати такі курси провідним викладачам, університетам та компаніям.
        За допомогою онлайн-курсів можна швидше просуватись в опануванні нової професії, ніж традиційним способом в університеті. Адже можна поєднувати онлайн-навчання з практичними офлайн курсами від компаній чи приватних спеціалізованих шкіл. За допомогою онлайн-курсів можна навчитись базовим навичкам, які знадобляться, щоб успішно пройти співбесіду у компанії.
        Освітніплатформи:
        Сoursera — Викладачами тут є професори і практики, успішні в тій чи іншій професії. Кожний з курсів ділиться на кілька модулів, при вивченні яких студенти повинні проходити тестування, хоча навчальні матеріали і лекції безкоштовні, але якщо слухач хоче отримати сертифікат за результатами навчання на обраному курсі, то за нього він має заплатити. Під час карантину Coursera виступила з ініціативою щодо надання безробітним різних країн світу безкоштовного доступу до своїх навчальних програм. Україна стала однією з перших 5-и країн, що має таку можливість. До послуг зареєстрованих у державній службі зайнятості безробітних – до 3800 онлайн-курсів та можливість здобути додаткові знання за 400 спеціалізаціями. За умови успішного проходження навчання безробітні безкоштовно отримають відповідні сертифікати. Телефон для довідок: Броварський міськрайонний центр зайнятості (04594)66421
        Сертифікати “Coursera” та скріншоти досягнень дедалі більше беруться до уваги при зарахуванні кредитів стаціонарними освітніми установами. Треба зазначити, що деякі онлайн-платформи курсів схвалено Американською освітньою радою для зарахування до коледжів США. Для цього слухачеві необхідно сплатити вартість тільки очного іспиту, саме ж навчання є безкоштовним. Особливу увагу на дані сертифікати звертають і роботодавці під час прийому на роботу нових претендентів
        - Prometheus - найкращі курси від провідних викладачів, університетів та організацій світу доступні для всіх. За умови успішного проходження навчання слухачі безкоштовно отримають сертифікати.
        - «Дія. Цифрова освіта» - на вас чекають освітні серіали: базові цифрові навички, цифрова грамотність для вчителів, серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті», онлайн-сервіси для вчителів, оплата комуналки онлайн та інші.
        Плюси онлайн-навчання:
        — Доступ до програм найкращих університетів і викладачів світу, на форумі можна отримати детальну і розгорнуту відповідь або пояснення викладачі вельми охоче відповідають на питання і беруть участь в житті курсу.
        — Найновіша інформація, технології, теорії;
        — Безкоштовне , ніж навчання в університеті;
        — Можливість навчатись будь-де і будь-коли;
        — Інформація про успішне навчання онлайн чи наявність сертифікатів трошки збільшує шанси, що на ваше резюме звернуть увагу.
        Онлайн-курси — досить новий інструмент навчання і потребує ще багато вдосконалень. Навчитись можна будь-чому, потрібно лише дуже багато вчитись кожен день.
        
        І пам’ятайте: нові знання – нові можливості. Успіхів!

Броварське відділення АТ «Київоблгаз» інформує.

опубліковано 15 черв. 2020 р., 04:29 Інформаційно-довідковий центр

Рекордна сума боргу за доставку газу на Київщині ставить під загрозу безпеку газопостачання!

        Населення Київської області заборгувало за доставку газу 81 млн грн. У компанії зазначають, що це рекордна сума по регіонам України.
«Існуюча заборгованість загрожує безпеці газопостачання. Якщо жителі області і далі не будуть сплачувати за доставку газу, то компанія не зможе провести планові ремонти. Несвоєчасна підготовка до опалювального сезону може призвести до його зриву», - розповідає Руслан Писанко директор технічний АТ «Київоблгаз».
        Зазвичай отримані кошти витрачаються на роботу аварійної газової служби, ремонти газорозподільної системи, обстеження газопроводів, підтримку тиску газу в мережах, локалізацію та ліквідацію аварійних ситуацій, а також заміну зношених ділянок газопроводів. Частина коштів необхідна на виплати зарплат співробітникам багатотисячного колективу компанії, які в період карантину продовжують безперервно працювати для забезпечення безперебійної та безаварійної доставки газу споживачам.
        Нагадаємо, щоб завантажити онлайн-рахунок за доставку газу і дистанційно оплатити послуги можна з Особистого кабінету на сайті 104.ua, за допомогою чат-бота Viber 7104.ua і через мобільні додатки 104Mobile або 104 MobileLight.
        Газова компанія дякує усім своїм клієнтам, які знайшли можливість і своєчасно розрахувалися за доставку газу, зробивши свій внесок у безпеку газорозподільної системи Київської області.



Броварський МРВ ДРАЦС Центрального міжрегіонального УМЮ (м. Київ) інформує про правовий статус ромської національної меншини

опубліковано 14 черв. 2020 р., 23:44 Інформаційно-довідковий центр

РОМСЬКА НАЦІОНАЛЬНА 
МЕНШИНА – ПРАВОВИЙ СТАТУС 

        У багатьох країнах поряд із державницькими націями проживають національні меншини, тобто представники інших етносів, що не мають своїх національно-державних чи національно-територіальних утворень. Національні меншини цих держав також як і в Україні, історично є невід’ємною частиною суспільства і збагачують його своєю працею, самобутністю та культурою. Тому забезпечення їхніх прав є однією з основ громадянської злагоди в суспільстві.
        На сучасному етапі в Україні значна увага приділяється питанням захисту прав, свобод та законних інтересів національних меншин взагалі та ромської національної меншини зокрема, її інтеграції в суспільне соціальне життя. Статтею 11 Конституції України встановлено, що держава сприяє консолідації та розвиткові української нації, її історичної свідомості, традицій і культури, а також розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України. Інтеграція в українське суспільство ромської національної меншини на сьогодні є соціально значущим питанням.
        З метою створення належних умов для захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини, забезпечення рівних можливостей для її участі у соціально-економічному та культурному житті держави Указом Президента України від 08 квітня 2013 року № 201/2013 схвалено «Стратегію захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року». Також розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2013 № 701-р затверджено План заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року.
        Основними проблемами представників ромської національної меншини в Україні є низький освітній рівень, високий рівень безробіття, незадовільний стан здоров’я, відсутність у більшості ромів документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство, свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, низький рівень житлово-побутових умов, наявність фактів упередженого ставлення до ромів.
        Відповідно до статті 3 Закону України «Про національні меншини в Україні» від 25 червня 1992 року № 2494-XII до національних меншин належать групи громадян України, які не є українцями за національністю, виявляють почуття національного самоусвідомлення та спільності між собою.
        Метою Стратегії є визначення засад захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини шляхом забезпечення рівних прав і можливостей для її участі в соціально-економічному та культурному житті держави, а також активізації співпраці з громадськими об’єднаннями ромів.
        Національні меншини мають наступні права: вільно обирати та відновлювати національність;на національне прізвище, ім’я та по батькові; на користування та навчання рідною мовою; розвиток національних культурних традицій;сповідувати свою релігію; на задоволення потреб у літературі,мистецтві, засобах масової інформації; на створення національних, культурних і навчальних закладів; створення національних громадських об’єднань; вільно встановлювати і підтримувати зв’язки з особами своєї національності та їх громадськими об’єднаннями за межами України; обиратися або призначатися на рівних засадах на будь-які посади до органів законодавчої, виконавчої, судової влади, місцевого самоврядування, в армії, на підприємствах, в установах і організація.
        Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав і свобод громадян за національною ознакою забороняється й карається законом. До національних меншин належать групи громадян України, які не є українцями за національністю, виявляють почуття національного самоусвідомлення та спільності між собою.
        Роми в Україні мають ті ж проблеми, що і представники цієї національної меншини в інших державах Європи, зокрема: низький освітній рівень, високий рівень безробіття, незадовільний стан здоров’я, відсутність у більшості ромів документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство, свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, низький рівень житлово-побутових умов, наявність фактів упередженого ставлення до ромів. Водночас не може бути прав без обов’язків.
        Одним із таких обов’язків є державна реєстрація народження дитини. Так, батьки зобов’язані невідкладно, але не пізніше одного місяця від дня народження дитини, зареєструвати народження дитини в державному органі реєстрації актів цивільного стану. Несвоєчасна без поважної причини державна реєстрація батьками народження дитини в органах державної реєстрації актів цивільного стану тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян .
        Державна реєстрація народження дитини провадиться органом державної реєстрації актів цивільного стану з одночасним визначенням її походження та присвоєнням прізвища, імені та по батькові і засвідчується свідоцтвом про народження. Законодавство дозволяє зареєструвати дитину як за місцем проживання її батьків (одного з батьків) так і за місцем її народження.

Броварський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) інформує:

опубліковано 4 черв. 2020 р., 23:11 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 4 черв. 2020 р., 23:50 ]

Скан трудова.avi


Відділ контролю в сфері насінництва та розсадництва Управління фітосанітарної безпеки ГУ Держпродспоживслужби в Київській області інформує:

опубліковано 3 черв. 2020 р., 00:16 Інформаційно-довідковий центр



ПОЛЬОВЕ ОЦІНЮВАННЯ (АПРОБАЦІЯ) НАСІННИЦЬКИХ ПОСІВІВ

    Відділ контролю в сфері насінництва та розсадництва управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області звертає увагу виробників насіння та садивного матеріалу на необхідність проведення польового оцінювання під час заходів сортового контролю та про перелік документів, які необхідно подати для проведення польового оцінювання насінницьких посівів, та строки їх подачі.
    Згідно зі статтею 15 Закону України «Про насіння і садивний матеріал» насіння і садивний матеріал вводяться в обіг лише після їх сертифікації. Однією з умов видачі сертифікатів є відповідність насіння або садивного матеріалу за сортовими або товарними якостями вимогам законодавства у сфері насінництва та розсадництва.
    Для проведення польового оцінювання посіву або насадження суб’єкт насінництва та розсадництва подає до органу із сертифікації або його підрозділу за місцезнаходженням посіву або насадження заявку на визначення сортових якостей насіння і садивного матеріалу:
не пізніше ніж за 20 робочих днів до закінчення граничного строку проведення польового оцінювання посіву сільськогосподарських рослин;
не пізніше 10 травня поточного року - для садіння щепленого винограду;
не пізніше 15 червня поточного року - для весняного та літнього садіння хмелю із закритою кореневою системою та літнього садіння саджанців винограду, які перебувають у стані росту;
не пізніше 15 жовтня поточного року - для осіннього садіння хмелю з відкритою кореневою системою.
    До заявки на визначення сортових якостей насіння і садивного матеріалу додаються:
- документи, що підтверджують право на використання сорту рослин (патент та/або свідоцтво про державну реєстрацію сорту рослин, та/або ліцензійний договір про використання сорту рослин);
- копії сертифікатів, виданих на насіння або садивний матеріал попередньої генерації під час послідовного розмноження;
- схема розміщення поля (полів) посіву або насадження з прив’язкою до місцевості;
- для гібридів - інформація про співвідношення чоловічих і жіночих рослин, визначене власником майнового права інтелектуальної власності на поширення сорту;
- інформація про обраного аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) у разі можливості проведення польового оцінювання аудитором із сертифікації (агрономом-інспектором), який провадить діяльність як незалежний експерт.
    Зазначені документи можуть бути подані особисто або надіслані поштовим відправленням.
    Відповідно до затверджених методик передбачені попередні та остаточні польові оцінювання. За результатами польового оцінювання аудитор із сертифікації складає акт польового оцінювання, на підставі якого орган із сертифікації або його підрозділ оформляє сертифікат, що засвідчує сортові якості насіння.У разі невідповідності посіву вимогам, встановленим законодавством у сфері насінництва та розсадництва, він вилучається з числа насіннєвих.
    Рекомендуємо детально ознайомитися з формою сертифікату, що засвідчує сортові якості насіння, звернувши особливу увагу на розділ «ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ», де передбачено: «Збереження сортових якостей насіння від збирання врожаю до сівби (реалізації) гарантую». Скріпивши печаткою гарантійне зобов’язання, суб’єкт насінництва та розсадництва гарантує збереження сортових якостей від збирання врожаю до сівби. Перед сівбою насіння власного врожаю необхідно очистити, сформувати партії насіння, упакувати та маркувати етикетками сірого кольору (для не остаточно сертифікованого насіння) відповідно до вимог «Порядку маркування та пакування партій насіння і форми етикетки», затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.07.2017 №348.

Головний спеціаліст відділу контролю в сфері насінництва та розсадництва
Управління фітосанітарної безпеки ГУ Держпродспоживслужби в Київській області Симоненко Т.В.

1-10 of 269