Новини‎ > ‎

Повідомлення організацій району



Оголошення!

опубліковано 14 черв. 2017 р., 05:29 Інформаційно-довідковий центр

   Центр поштового зв'язку №9 КОД ПАТ "Укрпошта" запрошує на роботу мешканців міста та тайону, а саме населених пунктів: Бровари, Калинівка, Красилівка, Княжичі, Погреби, Семиполки, Зазим'я на наступні посади: листоноша (поштар), оператор, начальник відділення поштового зв'язку, листоноша по супроводженню пошти, робітник з комплексного обслуговування будинків та ремонту.

   Разом з нами Ви отримаєте стабільність!

   Телефон (04594) 5 45 51

Співробітники Служби безпеки України затримали посадовця Київського представництва генерального замовника – Національного космічного агентства України за виготовлення та збут амфетаміну

опубліковано 14 черв. 2017 р., 01:07 Інформаційно-довідковий центр

  
   Співробітники Служби безпеки України затримали посадовця Київського представництва генерального замовника – Національного космічного агентства України за виготовлення та збут амфетаміну.

   Правоохоронці встановили, що провідний інженер, який має звання майора, організував у власній квартирі виготовлення амфетаміну та збував його місцевим наркозалежним. Прекурсори для виготовлення психотропну він купував у наркодилерів. Оперативники спецслужби затримали зловмисника поблизу місця проживання в Оболонському районі столиці під час спроби продажу кількох грамів виготовленого амфетаміну. Раніше було задокументовано інші факти реалізації майором наркотиків.

   Провідному інженеру оголошено про підозру у скоєнні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 307 Кримінального кодексу України (незаконне придбання, зберігання з метою збуту, а також незаконний збут психотропних речовин у великих розмірах, вчинені повторно).

   Вирішується питання про обрання наркоділку запобіжного заходу. Триває слідство.

Співробітники Служби безпеки України перекрили контрабандний канал поставок елітної марихуани до Росії

опубліковано 14 черв. 2017 р., 01:03 Інформаційно-довідковий центр



Співробітники Служби безпеки України перекрили контрабандний канал поставок елітної марихуани до Росії.

Правоохоронці встановили, що наркоділки на замовлення російських клієнтів вирощували канабіс на «плантаціях» у Мелітопольському районі Запорізької області. Марихуану до Росії відвозили кур’єри залізничним транспортом, оплата за товар надходила організаторам на банківські картки.

Оперативники спецслужби затримали одного з учасників угрупування у поїзді «Харків-Москва» та вилучили десять пакунків канабісу вагою сім кілограмів, який спільник-провідник приховав у технічних нішах вагона Під час обшуків за місцем проживання організатора наркобізнесу у Броварському районі Київщини співробітники СБ України виявили ще десять кілограмів готових до збуту наркотиків. Одночасно на Запоріжжі правоохоронці ліквідували плантацію марихуани та нарколабораторію.

За попередніми даними, вартість вилучених наркотиків на «чорному ринку» становить понад два з половиною мільйони гривень.

Двом затриманим зловмисникам оголошено про підозру у скоєнні злочинів, передбачених ч. 2 ст.15, ч. 2 ст. 305 та ч.2 чт. 307 Кримінального кодексу України.

Триває досудове слідство.

Відкриття виконавчого провадження

опубліковано 7 черв. 2017 р., 04:17 Інформаційно-довідковий центр

   Відповідно до Законів України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» та «Про виконавче провадження» примусове виконання судових рішень і рішень інших органів та посадових осіб покладається на органи державної виконавчої служби та у визначених Законом України «Про виконавче провадження» випадках — на приватних виконавців...

   Отримання виконавчого документу 

   Для звернення судового рішення до виконання стягувачу в першу чергу необхідно отримати в суді виконавчий документ.

   Згідно статті 368 Цивільного процесуального кодексу України та статті 258 Кодексу адміністративного судочинства України за кожним судовим рішенням, яке набрало законної сили, за заявою осіб, на користь яких воно ухвалено, чи прокурора, який здійснював у цій справі представництво інтересів громадянина або держави в суді, видається один виконавчий лист.

 Відповідно до статті 116 Господарського процесуального кодексу України виконання рішення господарського суду провадиться на підставі виданого ним наказу, який є виконавчим документом.

   Підстава для відкриття виконавчого провадження 

   Підставою для відкриття виконавчого провадження по виконанню судового рішення є пред’явлений до відповідного відділу державної виконавчої служби виконавчий документ разом із заявою стягувача про відкриття виконавчого провадження.

   Необхідно пам'ятати оскільки однією з законодавчо закріплених причин відмови у відкритті виконавчого провадження є невідповідність виконавчого документа вимогам статті 4 Закону України «Про виконавче провадження», то доведеться отримуючи виконавчий документ відразу перевірити його і упевнитися, що принаймні ця обставина не перешкодить відкриттю виконавчого провадження.

   Отже, у відповідності статті 4 Закону України «Про виконавче провадження» у виконавчому документі обов’язково мають бути зазначені його назва, дата видачі, найменування органу, посадової особи, що видали документ, дата і номер рішення, за яким видано виконавчий документ, найменування стягувача і боржника, їх адреси, дата і місце народження боржника та його місце роботи (для громадян), номери рахунків у кредитних установах (для юридичних осіб), а також резолютивна частина рішення, дата набрання чинності рішенням та строк пред’явлення виконавчого документа до виконання.

   Виконавчий документ має бути підписано уповноваженою посадовою особою та скріплено печаткою.

Місця виконання судового рішення 

   Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про виконавче провадження» виконавчі дії провадяться державним виконавцем за місцем проживання, роботи боржника або за місцезнаходженням його майна.

   Якщо боржник є юридичною особою, то виконання провадиться за місцезнаходженням його постійно діючого органу або майна.

   Якщо йдеться про зобов’язання боржника вчинити певні дії — то за місцем здійснення цих дій.

   Право вибору місця виконання між кількома відділами державної виконавчої служби, які можуть вчиняти виконавчі дії по виконанню рішення на території, на яку поширюються їх функції, належить стягувачу.

   Таким чином, право вибору місця виконання належить стягувачу в межах вимог статті 24 Закону України «Про виконавче провадження».

Заява про відкриття виконавчого провадження 

   Якщо Ви, являєтеся стягувачем і у Вас в наявності є виконавчий документ, то необхідно написати заяву до відділу ДВС.

   У заяві про відкриття виконавчого провадження Ви вправі зазначити відомості, що ідентифікують боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню рішення (рахунок боржника, місце роботи чи отримання ним інших доходів, місцезнаходження його майна тощо), а також шляхи отримання ним коштів, стягнутих з боржника.

   Необхідно зазначити, що Цивільним процесуальним кодексом України і Господарським процесуальним кодексом України передбачено можливість забезпечення позову шляхом накладення арешту на майно відповідача. Законом України «Про виконавче провадження» також передбачені заходи, які можуть забезпечити подальше виконання судового рішення.

   Так, відповідно до статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» при відкритті виконавчого провадження за заявою стягувача з метою забезпечення виконання рішення по майнових стягненнях державний виконавець постановою про відкриття виконавчого провадження вправі накласти арешт на майно та кошти боржника та оголосити заборону на його відчуження.

   Одночасно з винесенням такої постанови державний виконавець може провести опис і арешт майна боржника.

   Тому у заяві про відкриття виконавчого провадження щодо виконання рішення про майнове стягнення стягувач має право просити державного виконавця накласти арешт на майно та кошти боржника та оголосити заборону на його відчуження.

   Якщо від стягувача надійшла заява про накладення арешту на майно та кошти боржника, державний виконавець одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження може винести постанову про накладення арешту на майно та кошти боржника.

   Під час пред'явлення виконавчого документа або його дубліката до виконання разом з ним подаються:
   1) у разі виконання рішення про конфіскацію майна засудженого за вироком суду — копія опису майна і копія вироку. У разі відсутності у справі опису майна засудженого надсилається довідка про те, що опис майна не проводився;
   2) у разі виконання рішення про конфіскацію майна за постановою суду — копія протоколу вилучення майна, що підлягає конфіскації, або довідка про відсутність такого майна;
   3) у судових справах, за якими застосовано заходи забезпечення позовних вимог, — копії документів, що підтверджують виконання ухвали суду про забезпечення позову, у разі якщо такі заходи застосовувалися судом.

   Заява про відкриття виконавчого провадження подається до органу ДВС у письмовій формі разом із оригіналом (дублікатом) виконавчого документа.

   До заяви про відкриття виконавчого провадження, яка подається представником стягувача, додається документ, що підтверджує його повноваження.

   На кожен поданий на примусове виконання виконавчий документ стягувачем подається окрема заява про відкриття виконавчого провадження.

   У разі пред'явлення до виконання виконавчого документа, за яким надана розстрочка виконання, виконавче провадження відкривається в частині, за якою сплинув строк сплати.

Строки відкриття виконавчого провадження державним виконавцем 

   В свою чергу державний виконавець, якщо виконавчий документ відповідає усім вищезазначеним вимогам та його пред’явлено до виконання у межах встановленого законом строку і до відділу державної виконавчої служби за належним місцем виконання рішення, відповідно до статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» зобов’язаний: прийняти цей виконавчий документ до виконання та не пізніше наступного робочого дня з дня надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про відкриття виконавчого провадження. За рішенням немайнового характеру виконавець у постанові про відкриття виконавчого провадження зазначає про необхідність виконання боржником рішення протягом 10 робочих днів (крім рішень, що підлягають негайному виконанню).

Постанова державного виконавця про відкриття виконавчого провадження 

   У постанові про відкриття виконавчого провадження державний виконавець має зазначити про можливість боржнику самостійно виконати рішення у строк до семи днів з моменту винесення постанови (у разі виконання рішення про примусове виселення боржника — у строк до п'ятнадцяти днів) та наслідки не виконання рішення у зазначений строк, які передбачають, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення буде розпочате примусове виконання цього рішення із стягненням з боржника виконавчого збору та витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, передбачених цим Законом.

   При цьому, у разі відкриття виконавчого провадження за виконавчим документом про конфіскацію майна, стягнення періодичних платежів, забезпечення позовних вимог або якщо рішення підлягає негайному виконанню строк, встановлений частиною другою цієї статті строк для самостійного виконання рішення не надається.

   Відстрочка виконання рішення — це відкладення чи перенесення виконання рішення на новий строк, який визначається судом.

   Так, відстрочка може надаватись за рішенням, у якому судом визначено зокрема, певний строк звільнення приміщення, повернення майна тощо.

   Відповідно, виконавчий документ, виданий на підставі рішення, яким надано відстрочку виконання, приймається державним виконавцем до виконання після закінчення строку відстрочки в межах строку, встановленого для його пред'явлення.

   Копії постанови про відкриття виконавчого провадження підлягають надсиланню стягувачу та боржникові рекомендованим листом з повідомленням про вручення не пізніше наступного робочого дня.

   Законодавець надав право сторонам виконавчого провадження оскаржити постанову про відкриття виконавчого провадження у десятиденний строк.

Висновок 
 
   З огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що для реалізації права на звернення до органів державної виконавчої служби із заявою про відкриття виконавчого провадження мають бути дотримані певні вимоги Закону:
   — це має бути здійснено у формі заяви з обов’язковим додаванням до неї виконавчого документа;
   — сам виконавчий документ повинен відповідати вимогам статті 18 Закону України «Про виконавче провадження» ;
   — заява про відкриття виконавчого провадження має бути подана за місцем виконання відповідного рішення та у межах строків, встановлених для пред’явлення виконавчого документа до виконання.


Начальник Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби 
Головного територіального управління юстиції у Київській області 
Штепа Сергій Олексійович

Броварський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області повідомляє:

опубліковано 6 черв. 2017 р., 03:02 Інформаційно-довідковий центр

   07 червня 2017 у Броварському міськрайонному відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області за адресою: м. Бровари, бульвар Незалежності, 39 з 11.00 год до 12.00 год. буде проводити особистий прийом громадян начальник Головного територіального управління юстиції у Київській області Шевченко Олексій Валерійович.

Начальник Броварського міськрайонного відділу 

державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції 

у Київській області Штепа Сергій Олексійович

Про протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності

опубліковано 5 черв. 2017 р., 22:51 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 6 черв. 2017 р., 01:57 ]

   Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні (далі –Порядок), учасників антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, функції щодо протезування, у 2017 році, покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі – Фонд).

   Відповідно до п. 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та/або ортезування учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі – експертна група).

   Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності, потрібно подати певний перелік документів, його законним представником або особисто надіслати поштою до Фонду (адреса: 04050, м. Київ, вул. Глибочицька, 72):
   1) заяву;
   2) копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
   3) копію ідентифікаційного номеру;
   4) направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, отримане в управлінні соціального захисту населення за зареєстрованим або фактичним місцем проживання;
   5) рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
   6) довідку з місця роботи;
   7) витяг з історії хвороби;
   8) фото - та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

   Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

   Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортезування учасник антитерористичної операції повинен звернутись до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з вищеперерахованими документами, окрім зазначених в п. п.7, 8.

«В щасливій родині – щасливі діти»

опубліковано 1 черв. 2017 р., 06:03 Інформаційно-довідковий центр

   Щороку в перший день літа в Україні та світі відзначається Міжнародний день захисту дітей. Це свято стало символом дитячої радості та надії. Адже саме в дітях ми бачимо здійснення своїх мрій і сподівань, прагнемо, щоб вони росли здоровими і мали усі умови для всебічного розвитку.

   Наші діти – майбутнє нашої країни. Кожна щира усмішка та промовлене ласкаве слово – це внесок у щасливе дитинство маленьких українців.

   День захисту дітей – це не лише веселе свято для малечі, але й нагадування суспільству про необхідність поважати та захищати їхні права, щоб у майбутньому вони стали хорошими батьками і гідними громадянами своєї країни.

   31 травня 2017 року на базі Требухівської бібліотеки-філіалу № 8 Броварської ЦБС було проведено дитячий дайджест «Хай сміхом лунає дитинство» для учнів 3-го класу місцевої школи.

   Актуальним та змістовним інформаційним повідомленням щодо дотримання прав дитини в Україні розпочала тематичний захід завідуюча Требухівською книгозбірнею Лисенко Г.В.

   «Захист прав дитини у повній мірі залежить не тільки від держави, а й від родини. Видатний український педагог В. Сухомлинський казав: «Сім’я – це первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро», - наголосила виступаюча.

   Учні 3-го класу також стали учасниками літературних читань «А дитинство пахне літом...» та слухачами поезій відомої місцевої поетеси, бібліотекаря І категорії Требухівської бібліотеки-філіалу № 8 Броварської ЦБС, члена Національної спілки журналістів України Кольцової Н.Т.

   Тематична експрес-виставка «В щасливій родині – щасливі діти» та яскравий дитячий куточок «Дорогами казок» створили святковий настрій та подарували незабутні миті спілкування з книгою.

   Попереду 90 сонячних, веселих літніх днів, кожен з яких можна зробити змістовним, корисним і цікавим, завітавши до бібліотек-філіалів Броварської ЦБС. Сучасні бібліотечні програми літнього відпочинку «Бібліотека – острів фантазії і творчості» будуть актуальними протягом канікул, а тому ми запрошуємо мам, тат з дітьми, бабусь і дідусів з онуками до наших книгозбірень. Ви із задоволенням проведете час.
 


   У рамках відзначення Дня захисту дітей завідуючою Пухівською бібліотекою-філіалом № 18 Броварської ЦБС Слюсар О.П., педагогом-організатором Пухівської ЗОШ І-ІІІ ст. Микал Н.К., вчителями початкових класів Пухівської ЗОШ І-ІІІ ст. Пиндюрою С.А. та Вареник Н.М., а також директором Пухівського Будинку культури Флоріною С.О. було проведено тематичний флешмоб «Голуб миру» та конкурс малюнку на асфальті «Щасливе дитинство» для учнів пришкільного табору початкової школи.

   Під час виготовлення символічних паперових птахів миру діти продемонстрували свою кмітливість, майстерність та вміння швидко й охайно виконувати оригінальні роботи власними руками.

   Після традиційного запуску голубів миру у небо організатори свята запропонували малечі втілити свої найзаповітніші мрії у малюнку на асфальті. Це стало справжнім феєрверком дитячої фантазії. Юні художники продемонстрували свою надзвичайну уяву та неабиякий талант. Але головним результатом заходу були дитячий веселий сміх та гарний настрій усіх присутніх.

   Пухівська бібліотека-філіал № 18 Броварської ЦБС і надалі братиме активну участь у цікавих та змістовних заходах місцевого пришкільного табору.
 
     




Закон України "Про виконавче впровадження"

опубліковано 29 трав. 2017 р., 00:23 Інформаційно-довідковий центр

   5 жовтня 2016 року набула чинності нова редакція Закону України «Про виконавче провадження». Основна мета нової редакції полягає у вдосконаленні процедури примусового виконання рішень судів та інших органів, за наслідками цього було внесено зміни та новації до порядку здійснення виконавчого провадження. Зупинимося на одному із таких нововведень.

   З метою мінімізації бюджетних витрат на проведення виконавчих дій та забезпечення фінансування цих витрат в діяльності приватного виконавця законодавцем передбачено обов’язкове авансування стягувачем витрат на вчинення виконавчих дій. Так, ч. 2 ст. 26 Закону «Про виконавче провадження» у новій редакції (далі – Закон) встановлено, що до заяви про примусове виконання рішення стягувач додає квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру – у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника – юридичної особи. Вказана стаття додатково визначає категорію рішень за якими стягувачі звільняються від сплати авансового внеску та коло осіб – стягувачів, які також звільнені від сплати авансового внеску.

   Від сплати авансового внеску звільняються стягувачі за рішеннями про:
   - стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та за іншими вимогами, що випливають із трудових правовідносин;
   - обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;
   - відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також смертю фізичної особи;
   - стягнення аліментів;
   - відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

   Від сплати авансового внеску також звільняються державні органи, інваліди війни, інваліди I та II груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.

   Стаття 43 Закону передбачає й додаткове авансування витрат виконавчого провадження. Так, у разі якщо витрати на залучення до проведення виконавчих дій суб’єктів господарювання на платній основі, виготовлення технічної документації на майно, здійснення витрат на валютообмінні фінансові операції та інших витрат, пов’язаних із перерахуванням коштів, перевищують суму сплаченого авансового внеску, стягувач зобов’язаний додатково здійснити авансування таких витрат. У разі перебування виконавчого провадження на виконанні у приватного виконавця авансування стягувачем зазначених витрат виконавчого провадження є обов’язковим лише на вимогу приватного виконавця. При цьому, якщо згідно Закону від сплати авансового внеску певну категорію стягувачів звільнено, то звільнення від сплати коштів на додаткове авансування витрат виконавчого провадження Законом не передбачено.

   Аналіз вказаних норм свідчить про те, що кожен стягувач зобов’язаний здійснювати авансування витрат на проведення виконавчих дій саме по виконанню рішення, винесеного на його користь, окрім випадків коли згідно закону він звільнений від сплати авансового внеску. Авансування цих витрат є обов’язковим і здійснюється у два етапи: перший – шляхом сплати авансового внеску при поданні заяви про примусове виконання рішення; другий – шляхом додаткового авансування витрат виконавчого провадження у разі недостатності коштів авансового внеску для вчинення подальших виконавчих дій.

   У разі порушення стягувачем вказаного обов’язку для нього наступають негативні наслідки:
   - якщо стягувач не надав підтвердження сплати авансового внеску при поданні виконавцеві виконавчого документа, то такий виконавчий документ повертається стягувачу без прийняття до виконання згідно п. 8 ч. 4 ст. 4 Закону;
   - якщо стягувач не здійснив авансування витрат виконавчого провадження, передбачених ст. 43 цього Закону, виконавчий документ також повертається стягувачу без подальшого виконання згідно п. 4 ч. 1 ст. 37 Закону.

   Згідно ч. 3 ст. 43 Закону після закінчення виконавчого провадження або повернення виконавчого документа стягувачу авансовий внесок повертається стягувачу, якщо інше не передбачено цим Законом.

   Надаємо інформацію щодо рахунку для здійснення сплати авансового внеску за виконавчими документами, що пред’являються для примусового виконання до Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області:

   Державна казначейська служба України м.Київ Код ЗКПО 34837745 МФО 820172 р\р 37115002000591
   Отримувач: Броварський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області, Код 34837745
   призначення платежу: 2% авансовий внесок для пред»явлення виконавчого документа:
   № ___________ від _______________виданого _________________

Начальник Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби 
Головного територіального управління юстиції у Київській області 
Штепа Сергій Олексійович

Порядок притягнення до кримінальної відповідальності за несплату аліментів та процедуру його реалізації згідно вимог чинного законодавства України

опубліковано 23 трав. 2017 р., 05:54 Інформаційно-довідковий центр

   Згідно чинного законодавства України органи державної виконавчої служби України здійснюють виконання рішень суду щодо стягнення аліментів в порядку, встановленому статтею 71 Закону України "Про виконавче провадження". В ході здійснення виконавчих дій трапляються непоодинокі випадки коли боржник ухиляється від сплати аліментів. В цьому разі, якщо боржник не бажає виплачувати кошти на утримання дитини, стягувач може звернутись до службової особи органу, уповноваженого на початок досудового розслідування із відповідною заявою про притягнення боржника до кримінальної відповідальності за ознаками передбаченими статтею 164 Кримінального кодексу України, тобто за злісне ухилення від сплати встановлених рішенням суду коштів на утримання дітей (аліментів).

   Під злісним ухиленням від сплати коштів на утримання дітей (аліментів) розуміються будь-які діяння боржника, спрямовані на невиконання рішення суду, такі як приховування доходів, зміна місця проживання чи місця роботи без повідомлення державного виконавця, та інші, які призвели до виникнення заборгованості із сплати таких коштів у розмірі, що сукупно складають суму виплат за шість місяців відповідних платежів.

   Порядок притягнення до кримінальної відповідальності таких боржників статтею 477 Кримінального-процесуального кодексу України, згідно положень якої порушення кримінального провадження за злісне ухилення від сплати встановлених рішенням суду коштів на утримання дітей (аліментів) відноситься до кримінального провадження приватного обвинувачення, яке в даному випадку може бути розпочате слідчим або прокурором лише на підставі заяви особи, яка виховує та утримує дитину. Згідно порядку, встановленому статтею 478 цього ж Кодексу, потерпілий має право подати до слідчого, прокурора, іншої службової особи органу, уповноваженого на початок досудового розслідування, заяву про вчинення кримінального правопорушення протягом строку давності притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення певного кримінального правопорушення.

   Тобто, нормами чинного законодавства не передбачено право державного виконавця ініціювати відкриття кримінального провадження щодо притягнення боржників до кримінальної відповідальності за злісне ухилення від сплати аліментів. Таке право надано лише стягувану у виконавчих провадженнях про стягнення аліментів. Державний виконавець в такому випадку може лише надати стягувачу необхідні документи і інформацію.

   Враховуючи вищезазначене, з питань отримання копій необхідних документів для подачі заяви про притягнення до кримінальної відповідальності Вам слід звертатися до державного виконавця відділу державної виконавчої служби на виконанні якого перебуває виконавче провадження про стягнення аліментів.

   Заява особи, яка виховує та утримує дитину і є в даному випадку потерпілою є єдиним законним приводом для початку кримінального провадження у формі приватного обвинувачення. Притягнення до кримінальної відповідальності злісного боржника, який не сплачує аліменти, є одним із найбільш дієвих заходів, що спонукають боржника до своєчасного виконання рішення суду про сплату аліментів. Тож знайте свої права і ефективно користуйтеся ними!

Начальник Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області Штепа Сергій Олексійович

Зміни в програмі житлових субсидій

опубліковано 16 трав. 2017 р., 06:49 Інформаційно-довідковий центр

   З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.

   На основі змін, у травні управління соціального захисту населення проведе перепризначення субсидій на наступний рік та розрахує її розміри на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.

   Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”:
   · передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що передують місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається субсидія.
   · при призначення субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу враховуються доходи за попередній календарний рік.

ЗМІНИ ДО СОЦІАЛЬНИХ НОРМАТИВІВ

   Уряд переглянув окремі соціальні нормативи використання: теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та / або квартирними приладами обліку: з 0,0548 Гкал до 0,0431 Гкал на 1кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період; електричної енергії для індивідуального опалення: з 65 кВт·г до 51 кВт·г на 1 кв. метр опалювальної площі на місяць в опалювальний період; природного газу для індивідуального опалення: з 5,5 куб. метра до 5,0 куб. метра на 1 кв. метр опалювальної площі на місяць в опалювальний період ( тобто на 1 кв.м опалювальної площі рахується 5,215 куб.метри природного газу). Також, переглянуті коригуючі коефіцієнти для розрахунку розміру витрат електричної енергії, природного газу та інших видів палива на потреби опалення у багатоповерхових будинках ( в багатоквартирних будинках з 3-х і вище поверхи- 3,8 куб.метрів природного газу).

   Також внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 “ Про встановлення державних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” в частині встановлення соціальної норми житла для домогосподарств, що складаються з однієї-двох непрацездатних осіб ( непрацюючі пенсіонери та інваліди) у розмірі 75 кв.м на домогосподарство, але не більше опалювальної площі житла.

ЗМІНИ В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД

   Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 16 жовтня до 15 квітня.

КОМУ ПОВТОРНО НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ ДОКУМЕНТИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ

   Заяву і Декларацію про доходи заново треба подавати сім’ям, які:
   · орендують помешкання 
   · мають зміни у складі сім’ї: хтось прописався чи виписався
   · хочуть отримати субсидію на тверде паливо


ПРО ЩО ПОТРІБНО ПОВІДОМЛЯТИ ФАХІВЦІВ СОЦЗАХИСТУ?

    Протягом місяця отримувачі субсидії повинні повідомляти органи соціального захисту населення про наступні зміни:
   · складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
   · соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
   · про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень
   · набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого опалення і перейшли на індивідуальне чи навпаки


МОНЕТИЗАЦІЯ ЗАЛИШКІВ НЕВИКОРИСТАНИХ КОШТІВ СУБСИДІЇ НА ОПАЛЕННЯ

   Невикористані суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення в обсягах, що не перевищують вартості 100 куб. метрів природного газу або 150 кВт електричної енергії, відтепер не залишатимуться на рахунках отримувачів в організаціях, а перераховуватимуться на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачуватимуться через поштові відділення.

   Субсидіанти, в яких є відповідні суми невикористаної субсидії, повинні подати в управління соціального захисту населення до 1 вересня особисту заяву, в якій вказати спосіб виплати (банк або пошта) та необхідні реквізити, зокрема, особовий рахунок одержувача в банківській установі.

СТОСОВНО ОБРАХУВАННЯ ДОХОДУ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ

   Громадяни працездатного віку, які надають соціальні послуги мають право звернутися з заявою на комісію з питань призначення субсидії виходячи з конкретних обставин щодо врахування їхнього доходу в розмірі одного прожиткового мінімуму при розрахунку субсидії.

  Для осіб, які протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення субсидії, перебували на строковій військовій службі прохання надавати копію військового квитка.

   У разі коли на час звернення за призначенням субсидії особа є непрацюючим пенсіонером прохання повідомити управління соціального захисту населення з наданням копії трудової книжки (першу і останню сторінки).

 

СТОСОВНО ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ЗА НАЯВНОСТІ ЗАБОРГОВАНОСТІ З ОПЛАТИ ПОСЛУГ

   Звертаємо увагу, що при призначенні субсидії на наступний термін враховуватиметься наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг.

   За наявності такої заборгованості субсидія на наступний термін не призначатиметься. Якщо протягом двох місяців громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку — з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладання договору.


ЩОДО ПОВЕРНЕННЯ ЗАЛИШКІВ НЕВИКОРИСТАНИХ СУМ СУБСИДІЙ

   Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону надавачами послуг сум невикористаних субсидій на оплату послуг з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення за термін отримання останньої субсидії конкретним одержувачем.

1-10 of 265