Новини‎ > ‎

Новини організацій району

   

Інформацію про рух громадського транспорту Броварського району тепер можна відслідковувати в онлайні на сайті EasyWay

опубліковано 15 серп. 2018 р., 23:39 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 17 серп. 2018 р., 06:42 ]

   На платформі проекту EasyWay стали доступні дані наземного приміського громадського транспорту Броварського району. На даний момент в онлайн-режимі можна відслідкувати інформацію по 5 маршрутам.



   До запуску в Броварському районі, проекту EasyWay вже працюєв іншихрегіонах України.

   Знайти вичерпний перелік приміських маршрутів, що не виходять за межі Броварського району та інформацію про них онлайн можна за посиланням: https://www.eway.in.ua/ru/cities/brovary.

   Також мобільні додатки EasyWay вже адаптовані для відображення даних, тож кожен користувач мобільних телефонів на базі iOS та Android має можливість отримувати інформацію онлайн.

   На платформі проекту EasyWay можливо також, впровадити доступдо GPS даних наземного громадського транспорту.

З 1 жовтня набуває чинності система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам

опубліковано 3 серп. 2018 р., 01:37 Інформаційно-довідковий центр

   Правлінням Фонду соціального страхування України затверджено новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

   Відповідна постанова набуває чинності з 1 жовтня 2018 року та, зокрема, впроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення.

   Повідомлення про проведення виплат за встановленою формою може бути надіслано роботодавцем в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення виплат.

   «Головна мета нововведення – зменшити ризик затримок при виплатах за лікарняними листками. Документ розробили фахівці департаменту страхових виплат та матзабезпечення виконавчої дирекції ФССУ під керівництвом в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергія Нестерова та директора департаменту Світлани Зарубіної – це була довготривала робота і професійний підхід, тому в результаті напрацьовано документ, який дозволить збільшити наш контроль за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб. І одночасно допомогти роботодавцям завдяки заміні перевірок використання коштів Фонду на попередній контроль і упередження помилок. Тобто знизити для них ризик накладення штрафів. А в подальшому також зменшити навантаження шляхом спрощення звітності – наприклад, працюємо над вилученням звіту Ф-4 про використання коштів Фонду», – зазначив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

   За новим порядком робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватимуть перевірку інформації, наведеної в ній, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

   При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

   Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами та фінансування для здійснення виплати застрахованій особи здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями упродовж 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.

   Відповідно до частини другої статті 32 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування», допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах виплачується застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

   Нагадаємо, з 01 жовтня 2018 року також почне діяти нова форма заяви-розрахунку. Зокрема, вона може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

Набуло чинності нове Положення про комісію із соцстрахування підприємства

опубліковано 3 серп. 2018 р., 01:36 Інформаційно-довідковий центр

   Нова редакція Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності набула чинності 27 липня 2018 року після її оприлюднення відповідно до рішення правління Фонду соціального страхування України. Про це повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

   Орган утворюється на кожному підприємстві, що використовує найману працю незалежно від форми власності, і приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання) застрахованим особам.

   Комісія із соціального страхування підприємства створюється при чисельності застрахованих осіб понад 15 працюючих за наймом. При чисельності на підприємстві застрахованих осіб 15 і менше на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства.

   «Комісія із страхування кожної установи – ще один орган, окрім Фонду, який має не лише обов’язок, але й повноваження здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою лікарняних застрахованим особам. Близько 35% звернень на гарячу лінію ФССУ стосуються затримки виплат за листками непрацездатності. Фонд здійснює фінансування упродовж 10 робочих днів з моменту отримання від роботодавця заяви-розрахунку, лікарняні фінансуються вчасно та в повному обсязі. Але затримки можуть мати індивідуальний характер. Наприклад, з якоїсь причини роботодавець затягнув із подачею заяви-розрахунку. Або, отримавши від Фонду кошти, не встиг виплатити їх працівнику в найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, як це передбачено законом. Комісія має відслідковувати всі ці процеси та вчасно на них впливати, Положення дає їй ці повноваження», – пояснив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

   Відповідно до затвердженого Положення, комісія здійснює контроль за своєчасним направленням до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення, а також розглядає скарги працівників підприємства на рішення комісії.

   Крім того, комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства має право:
- отримувати від роботодавця відомості щодо суми фінансування Фондом для надання матеріального забезпечення найманим працівникам;
- отримувати від робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення безкоштовні консультації з питань застосування законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності;
- звертатися за необхідності до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень щодо перевірки правильності видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам підприємства;
- перевіряти дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності;
- звертатися до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень у разі спору між комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства та роботодавцем з питань надання матеріального забезпечення застрахованим особам підприємства, а також у випадку невиконання роботодавцем рішень комісії (уповноваженого);
- вносити до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або його відділень пропозиції по організації та удосконаленню роботи по соціальному страхуванню на підприємствах.

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

Реабілітація застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм – пріоритетний напрямок відновлення працездатності

опубліковано 3 серп. 2018 р., 01:32 Інформаційно-довідковий центр

   Уже півроку управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області та його відділення працюють за реформованим механізмом щодо забезпечення застрахованих осіб та членів їх сімей реабілітаційним лікуванням після перенесених захворювань і травм. На цьому наголосив начальник відділу медичних та соціальних послуг управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області Віталій Нємцев.

   Він відзначив, що аналіз результатів діяльності фахівців з медичної реабілітації відділень обласного управління щодо направлення хворих на відновлювальне лікування показав, що за шість місяців поточного року укладено 248 договорів на реабілітаційне лікування між застрахованою особою, відділенням управління та санаторно-курортним закладом. Це на 43% більше показників відповідного періоду минулого року. При цьому, реабілітаційним лікуванням забезпечено 229 застрахованих осіб та 19 дітей в супроводі дорослих.

   За його словами, протягом І півріччя цього року до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів направлені застраховані особи за наступними профілями лікування:
   1. Нейрореабілітація:
- підгострий період інсультів – 27 осіб;
- підгострий період черепно-мозкових травм – 1 особа;
   2. М’язово-скелетна реабілітація:
- підгострий період після операцій на опорно-руховому апараті – 36 осіб;
- ревматологічні захворювання – 11 осіб;
   3. Кардіо - пульмонарна реабілітація:
- підгострий період інфаркта міокарда – 54 особи;
- стан після пролікованої нестабільної стенокардії – 28 осіб;
- підгострий період операцій на серці – 4 особи;
- підгострий період захворювань легень – 6 осіб;
- цукровий діабет – 17 дорослих осіб та 19 дітей в супроводі дорослого;
   4. Інша (соматична) реабілітація:
- підгострий період після оперативних втручань на органах травлення – 14 осіб;
- підгострий період після оперативних втручань на органах сечостатевої системи – 2 особи;
- підгострий період після оперативних втручань на жіночих статевих органах – 1 особа;
   5. Реабілітація при порушенні перебігу вагітності: ускладнена вагітність – 28 осіб;
   6. Реабілітація після оперативних втручань на органах зору: підгострий період після оперативних втручань на органах зору – 1 особа.

   «Це стало можливим завдяки співпраці посадових осіб районних (міських) відділень обласного управління з лікарсько-консультативними комісіями закладів охорони здоров’я Київщини, - підсумував Віталій Нємцев. - Найкращі показники взаємодії за результатами півріччя відмічаються у Броварському, Фастівському та Києво-Святошинському районах».

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Правління Фонду змінило порядок здійснення виплат сім’ям померлих на виробництві

опубліковано 3 серп. 2018 р., 01:27 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 3 серп. 2018 р., 01:40 ]

   У новій редакції затверджено Порядок призначення, перерахування та проведення страхових виплат, які Фонд соціального страхування України здійснює потерпілим на виробництві та членам їх сімей. Зміни було прийнято правлінням Фонду соціального страхування України 19 липня, постанова набуває чинності 1 жовтня 2018 року. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

   Документ привів у відповідність до чинного законодавства порядок, що діяв з 2007 року, а також вніс ряд змін щодо фінансування та перерахунку страхових виплат сім’ям, які втратили годувальника у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або профзахворюванням.

   Зокрема, після набуття чинності зазначеного Порядку, за період між закінченням одного навчального закладу та вступом до іншого дітям, батьки яких загинули на виробництві, Фондом буде проведено щомісячні страхові виплати. Зокрема, страхові виплати не будуть призупинятись у літній період між закінченням школи та вступом до вищого навчального закладу на денну форму навчання тощо. Сьогодні Фонд соціального страхування здійснює страхові виплати понад 3 000 дітей.

   Крім того, відповідно до нового Порядку, сума щомісячних страхових виплат сім’ям померлих на виробництві буде перераховуватись, зокрема, у разі смерті одного з членів родини померлого, що не було передбачено попереднім механізмом. Станом на 2018 рік ФССУ фінансує щомісячні страхові виплати понад 10 000 членам родин потерпілих на виробництві.

   Порядок прийнято з метою вдосконалення механізму призначення, перерахування та проведення робочими органами виконавчої дирекції Фонду та їх відділеннями страхових виплат, які фінансуються застрахованим особам (членам їх сімей) у разі настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Правління Фонду затвердило нову форму заяви-розрахунку

опубліковано 3 серп. 2018 р., 01:25 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 3 серп. 2018 р., 01:39 ]

   Як повідомила прес-служба управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, з 1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві. Документ оформлює та подає до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або його відділення страхувальник (роботодавець).

   Відповідну постанову «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ» правління Фонду затвердило на своєму позачерговому засіданні 19 липня.

   Нова форма заяви-розрахунку об’єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

   Зокрема, відповідно до прийнятого Порядку, оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

   Крім того, Порядок запроваджує нові підходи до обслуговування страхувальників, дозволить вдосконалити систему фінансування та упередити можливі помилки при визначенні розміру допомоги та страхових виплат.

   З цією метою робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів Фонду соціального страхування України під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

   Також з 1 жовтня цього року набуває чинності система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам, що має на меті зменшити ризик можливих затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби (оплата за листками непрацездатності), виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві.

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

Виробничий травматизм і профілактика страхових випадків у першому півріччі 2018 року

опубліковано 3 серп. 2018 р., 01:23 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 3 серп. 2018 р., 01:38 ]

   Як повідомив начальник відділу з профілактики страхових випадків управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Олексій Савченко, протягом І півріччя 2018 року до відділень надійшло 111 повідомлень про нещасні випадки на виробництві, в яких постраждало 116 осіб. За несвоєчасне повідомлення про нещасні випадки на виробництві службою страхових експертів з охорони праці складено 9 протоколів про адміністративні правопорушення, передбачених статтею 165-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.За його словами, в суб’єктів господарювання Київської області не було жодного випадку професійного захворювання з початку поточного року. Страхові експерти з охорони праці взяли участь у розслідуванні 115 нещасних випадків, в тому числі 5 групових, 17 нещасних випадків із смертельним наслідком, 9 випадків смерті на підприємстві, 4 нещасних випадків з можливою інвалідністю. Завершено розслідування 106 нещасних випадків, з яких 100 визнано страховими (складено акти за формою Н-1).

   Олексій Савченко додав, що кількість осіб, що постраждали в страхових нещасних випадках, залишилась на рівні аналогічного періоду попереднього року. Кількість постраждалих із смертельним наслідком збільшилась на 25%.

   Найбільше постраждало працівників у страхових випадках, що сталися на підприємствах, зареєстрованих у Броварському (27), Києво-Святошинському (16) районах та м. Біла Церква (12).

   За видом економічної діяльності найбільше травмовано працівників у страхових випадках, що сталися на підприємствах в таких галузях, як:
   постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря (16 проти 9);
   виробництво харчових продуктів, напоїв і тютюнових виробів (12 проти 9);
   сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство (10 проти 11);
   будівництво (10 проти 13);
   транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність (10 проти 5).

   За видами подій, що призвели до настання нещасного випадку, найбільше є такі:
   дія рухомих і таких, що обертаються, деталей обладнання, машин і механізмів (18 проти 14);
   пригоди (події) на транспорті (15 проти 0);
   падіння потерпілого з висоти (13 проти 10);
   падіння потерпілого під час пересування (11 проти 25).

   За цими видами подій сталося майже 60% всіх страхових нещасних випадків, що зареєстровані у першому півріччі 2018 року.

   Основними причинами настання нещасних випадків є:
   невиконання вимог інструкцій з охорони праці (27 проти 21);
   порушення вимог безпеки під час експлуатації транспортних засобів (15 проти 4).

   З цих причин травмовано понад 40% потерпілих в страхових нещасних випадках працівників.

   У першому півріччі поточного року страховими експертами з охорони праці управління здійснено 185 перевірок суб’єктів господарювання Київщини щодо стану профілактичної роботи зі створення здорових та безпечних умов праці, в тому числі 7 позапланових перевірок підприємств, де сталися нещасні випадки на виробництві.

   За результатами заходів виявлено 866 порушення законодавства про охорону праці. Внесено 180 подань роботодавцям про порушення законодавства про охорону праці, складено 9 протоколів про адміністративні правопорушення за несвоєчасне повідомлення про нещасний випадок на виробництві.

   З метою надання роботодавцям допомоги у вирішенні питань збереження здоров’я людини та забезпечення безпеки праці, страхові експерти надали понад 300 консультацій з питань охорони праці та соціального страхування від нещасних випадків, взяли участь у проведенні 141 семінару, нарад, «круглих столів» та конкурсів; взяли участь у вивченні та поширенні позитивного досвіду профілактичної роботі на 31 підприємстві, у 45 комісіях з питань охорони праці, в розробленні 80 нормативних актів про охорону праці підприємств та 10 профілактичних заходів.

   Водночас, за словами начальника відділу з профілактики страхових випадків управління Олексія Савченка, проведена робота не є самоціллю, а лише засобом для досягнення результату – зниження кількості страхових нещасних випадків і тяжкості травмування працівників, покращення умов праці на робочих місцях у суб’єктів господарювання та приведення їх у відповідність до нормативних вимог. Основна задача – мінімізувати ризик отримання травми на виробництві чи професійного захворювання для усіх застрахованих в управлінні осіб.

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Осінній призов 2018

опубліковано 2 серп. 2018 р., 04:01 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 2 серп. 2018 р., 04:16 ]


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ 

ВИТЯГ ІЗ НАКАЗУ 

ВІЙСЬКОВОГО КОМІСАРА 
БРОВАРСЬКОГО ОБ’ЄДНАНОГО МІСЬКОГО 
ВІЙСЬКОВОГО КОМІСАРІАТУ 

(з основної діяльності) 

       30.07.2018                                                                                         м. Бровари                                                                                                         № 14



Про призов громадян на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань України восени 2018 року 

    На підставі Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" та Указу Президента України від 15 лютого 2018 року №33/2018 "Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2018 році", відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", з 01 жовтня 2018 року по 30 листопада 

   2018 року проводиться призов громадян на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань України

   НАКАЗУЮ:

   1. Явці на призовну дільницю Броварського об’єднаного міського військового комісаріату для призову на строкову службу підлягають усі громадяни 1998 року народження, яким на період чергового призову виповниться 20 років, а також громадяни, які народилися у 1991-1998 роках, у яких закінчилась відстрочка від призову, або не призвані раніше на строкову військову службу за різних обставин.

   2. Усі громадяни, які підлягають призову на строкову військову службу, зобов'язані прибути на призовну дільницю за адресою: Київська обл., м. Бровари, вул. Героїв Небесної Сотні, 1 у встановлений час з документами, що зазначені в особистих повістках. Громадяни, які не отримали особистих повісток для призову на строкову військову службу, зобов’язані прибути до Броварського об’єднаного міського військового комісаріату до 11 вересня 2018 року, маючи при собі документи, які посвідчують особу.

   3. Усі особи призовного віку, котрі підлягають призову на строкову військову службу і тимчасово перебувають на території Броварського району, зобов'язані негайно повернутися до місця постійного проживання та з'явитися у районний військовий комісаріат для проходження призовної комісії.

   4. На підставі Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу", керівники підприємств, установ, організацій та навчальних закладів, незалежно від підпорядкування і форм власності, зобов'язані відкликати призовників з відряджень для забезпечення своєчасного прибуття їх на призовну дільницю.

   5. Громадяни, які ухиляються від призову і не з'являються за повісткою до військового комісаріату несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.


ТВО військового комісара
Броварського об’єднаного міського
військового комісаріату
майор                                                                                                                                         В.В.ШИЯН 


Згідно:

Начальник відділення
офіцерів запасу і кадрів
майор                                                                                                                                         А.А.СОКОЛОВ

Київобленерго звертається до своїх споживачів!

опубліковано 2 серп. 2018 р., 03:45 Інформаційно-довідковий центр

   За останні місяці на території області значно зросла кількість випадків крадіжок електрообладнання Товариства. Охочих до легкої наживи не зупиняє навіть те, що електрообладнання знаходиться під високою напругою і втручання в його роботу сторонніх осіб – це пряма загроза їхньому життю та здоров'ю.

   Руками зловмисників вже розкрадено кілька трансформаторних підстанцій, залишивши на тривалий час споживачів без електропостачання, що в свою чергу призводить до соціальної напруги серед мешканців знеструмлених будинків та численні скарги.

   Так, 18 червня 2018 між с.Гоголів та с.Войків, Броварського району невідомими особами була здійснена крадіжка дроту з ПЛ-10 Л-45 Петрівське. Було викрадено 2640 метрів дроту. 8 липня на диспетчерський пункт надійшло чергове повідомлення про крадіжку дроту на цій же повітряній лінії. 

   Багаторічний досвід показує, що боротися зі злочинцями виключно силами своїх співробітників компанія не в змозі. Тільки спільні дії енергетиків та місцевих мешканців покладуть край знеструмленню споживачів внаслідок крадіжок на енергетичному обладнанні.

   Співробітники ПрАТ «Київобленерго» звертаються з проханням проявляти пильність і якнайшвидше повідомляти про підозрілих осіб поблизу енергетичних об’єктів на спецлінію Національної поліції «102» або на лінію довіри Товариства 044-492-30-53 (Цілодобово).

«Лікар для кожної сім’ї»

опубліковано 14 трав. 2018 р., 05:40 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 14 трав. 2018 р., 06:54 ]


   Нагадуємо!!! З квітня 2018 року триває кампанія з підписання декларацій про вибір лікарів з надання первинної медичної допомоги «Лікар для кожної сім’ї».

   Для чого підписувати декларацію з лікарем?
  - Обрати свого лікаря — значить підписати декларацію про вибір лікаря — сімейного лікаря/терапевта/педіатра
  - Таким чином ви повідомляєте державі та НСЗУ, що будете обслуговуватися саме у цього лікаря. І з початком реформи у вашому закладі НСЗУ спрямує гроші у медзаклад, де працює ваш лікар.

   Інструкція «Як підписати декларацію з лікарем?»
   КРОК 1: Оберіть за вашими особистими критеріями заклад чи лікаря. Ви можете скористатися порадами знайомих. Або відвідати найближчі заклади та дізнатися про лікарів там.
   КРОК 2: Перевірте, чи вже можна підписати декларацію у вибраному закладі. Вам у цьому допоможе наліпка «Тут можна обрати свого лікаря».
   КРОК 3: Візьміть із собою паспорт, ідентифікаційний код і мобільний телефон. Якщо потрібно підписати декларацію для дитини до 14 років — візьміть також свідоцтво про народження дитини.
   КРОК 4: Зверніться у реєстратуру медзакладу та повідомте, що хочете підписати декларацію.
   КРОК 5: Уповноважений працівник медзакладу (працівник реєстратури, медсестра або лікар) введе ваші дані в електронну систему.
На мобільний надійде СМС з кодом. Повідомте цей код працівнику закладу.
   КРОК 6: З електронної системи роздруковується декларація з вашими даними. Уважно перевірте, чи всі ваші дані вірні. Якщо потрібно — працівник закладу внесе зміни в системі та роздрукує декларацію ще раз.
   Підпишіть два екземпляри роздрукованої декларації. Один — ви забираєте з собою, інший лишається у закладі.
   КРОК 7: Працівник закладу підтверджує вашу декларацію електронним підписом і відправляє в електронну систему.


Комунальним некомерційним підприємством Броварської районної ради 
«Броварський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»

1-10 of 314