Новини‎ > ‎

Відбулася колегія Броварської районної державної адміністрації

опубліковано 24 черв. 2019 р., 01:37 Інформаційно-довідковий центр
   24 червня 2019 року виконуючий обов'язки голови Броварської районної державної адміністрації Ю.Плакся провів засідання колегії Броварської районної державної  адміністрації.


    В засіданні взяли участь: заступник голови адміністрації О.Юрченко, виконуючий обов’язки керівника апарату О. Мордач, члени президії, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району, представники засобів масової інформації.


   1. Про заходи щодо організованого початку навчального 2019-2020 року в закладах загальної середньої освіти району.
   Мета розвитку системи освіти Броварського району полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації громадян району, які усвідомлюють свою належність до Українського народу, орієнтуються в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлені до життя і праці у світі, що змінюється, дотримуються громадянських прав і свобод, з повагою ставляться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу, у вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти.
   За останні роки, у системі освіти Броварського району здійснено низку заходів щодо реалізації ідей і положень Національної доктрини розвитку освіти, Концепції реформування освіти «Нова Українська школа», підвищення її якості, доступності та конкурентоспроможності. Модернізовано зміст та вдосконалено організацію всіх ланок освіти, здійснено організацію інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, профільного навчання в старшій школі, триває забезпечення закладів освіти сучасними навчальними кабінетами природничо-математичного циклу, комп'ютерними комплексами, підключення їх до мережі Інтернет.
   Модернізація і розвиток системи освіти у Броварському районі має безперервний, гнучкий характер, синхронізований з освітніми процесами, які відбуваються в Україні та світі. Підвищення якісного рівня освіти Броварського району спрямовується на забезпечення економічного зростання та розв'язання соціальних проблем регіону, подальше навчання і розвиток особистості громадян.
      З метою забезпечення належної підготовки навчально-виховних закладів району до роботи в новому 2019-2020 навчальному році та осінньо-зимовому періоді, відділом освіти визначено першочергові завдання які потребують вирішення у дошкільній, загальній середній, позашкільній освіті та розроблені відповідні заходи:
   - визначено рівень спроможності діючої освітньої мережі щодо забезпечення потреб населення в дошкільній, загальній середній, позашкільній освіті;
   - продовжується робота щодо приведення мережі навчальних закладів у відповідність до освітніх потреб територіальних громад; 
   - забезпечується створення закладів освіти нового типу та функціонування освітніх округів; 
   - вживаються заходи щодо розширення мережі закладів освіти з профільним вивченням предметів природничо-математичного цикду, іноземної філології та забезпечення їх якісного функціонування; 
   - забезпечено функціонування мережі закладів освіти з інклюзивним навчанням та вихованням; 
   - забезпечено збереження та розширення мережі закладів позашкільної освіти. 

   Мережа дошкільних навчальних закладів (далі – ЗДО) району охоплює 11 закладів дошкільної освіти комунальної форми власності, 3 навчально-виховних комплекси «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад», 1 навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад», в яких виховується 1800 дітей дошкільного віку (1596 дітей у ЗДО та 205 дітей у НВК та НВО).
   Дошкільні заклади району працюють з середньою наповнюваністю 121,5% (ЗДО – 147%, НВК та НВО – 96%)
   Найбільш перевантажені дошкільні заклади в с. Требухів (173%), с. с. Богданівка (165,3%), с. Княжичі (155,5%), смт Калинівка (161%). Черга на влаштування дітей дошкільного віку до ЗДО становить близько 424 особи.
   Загальна середня освіта у Броварському районі представлена 15 закладами загальної середньої освіти комунальної форми власності:
   - школи I-ІІІ ступенів – 9;
   - навчально-виховних комплексів (НВК) «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» - 4;
   - навчально-виховних об’єднань (НВО) «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» - 1;
   - опорних закладів освіти – 1 (з філією);
   - вечірніх шкіл - 1.
   Також функціонує дитячий будинок «Надія», де виховується та проживає 35 дітей соціально-захищеної категорії.

   Шкіл, які навчаються у другу зміну немає.
   Середня завантаженість навчальних приміщень закладів освіти району становить 70,6%, а наповнюваність класів становить 62,8%.
   Найбільша наповнюваність класів учнями у Княжицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів – 25,4 учнів на клас, Требухівській ЗОШ І-ІІІ ступенів – 25,4 учнів на клас, Опорному навчальному закладі Гоголівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – 22 учні на клас, а найменша - у Рожнівському НВК – 11 учнів та Світильнянському НВК – 10 учнів на клас відповідно.

   Відділ освіти Броварської районної державної адміністрації, з метою забезпечення довгострокового планування розвитку Броварського району, формування системи навчальних закладів, необхідної для надання високоякісних освітніх послуг кожній дитині, з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів, працює над оновленням Плану створення освітніх округів та модернізацією мережі навчальних закладів Броварського району на 2019-2021 роки. 

   З метою здійснення інноваційної освітньої діяльності, спрямованої на підвищення якості ефективності та результативності системи освіти району, залучення вихованців (учнів, слухачів) до науково-дослідницької роботи, виявлення, розвитку і підтримки обдарованої молоді, створення умов для її творчої реалізації, розширення наукового світогляду, приведення у відповідність чинному законодавству установчих документів, назв та структури закладу освіти, з урахуванням соціально-економічних, культурно-освітніх і мовних потреб громадян, ефективного використання кадрового потенціалу, навчально-методичної, матеріально-технічної бази закладів освіти, оптимізації мережі навчальних закладів та підвищення ефективності заходів із розвитку галузі освіти в регіоні розпочато процес реорганізації Требухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів шляхом перетворення у комунальний заклад Требухівське навчально-виховне об'єднання Броварського району Київської області «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад позашкільної освіти «Мала академія наук», у складі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів та закладу позашкільної освіти наукового спрямування «Мала академія наук». У 2019 році планується завершити процес реорганізації закладу.
   Крім того, заплановано створити заклади нового типу «Школа повного дня» на базі Пухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та навчально-виховного об'єднання (заклад дошкільної освіти-заклад загальної середньої освіти-заклад позашкільної освіти спортивно-оздоровчого напряму) на базі Погребської ЗОШ І-ІІІ ступенів. 
   На базі Княжицької ЗОШ І-ІІІ ступенів заплановано утворити заклад загальної середньої освіти у складі початкової школи, гімназії та багатопрофільного академічного ліцею. 
   Вивчається питання щодо пониження ступеню (до школи І-ІІ ступенів) Світильнянського НВК та Русанівського НВК, з утворенням освітнього округу на базі Плосківського навчально-виховного об'єднання (створення опорного навчального закладу у с. Плоске з філіями у с. Русанів та с. Світильня).

   Забезпечується виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2017 року № 871-р «Про затвердження плану дій на 2017-2019 роки поетапного створення додаткових місць у закладах освіти для дітей дошкільного віку»:
  - вжити заходів щодо розширення мережі дошкільних навчальних закладів, впроваджувати різні форми дошкільної освіти (соціально-педагогічний патронат, групи короткотривалого перебування, групи вихідного дня); 
забезпечити повне охоплення дітей старшого дошкільного віку організованими формами дошкільної освіти. 
   Із зазначеною метою, щодо поетапного створення додаткових місць у закладах дошкільної освіти та повного охоплення громадян Броварського району дошкільною освітою відділом освіти Броварської райдержадміністрації, спільно з органами місцевого самоврядування заплановано заходи щодо розширення мережі закладів дошкільної освіти (заплановано будівництво нового закладу дошкільної освіти Рожнівської сільської ради на 110 місць, ділянку виділено, проект розроблено) та створення додаткових місць в існуючих закладах дошкільної освіти (облаштування додаткових 60 місць у ЗДО «Півник» Богданівської сільської ради та 80 місць у ЗДО «Ромашка» Требухівської сільської ради у пристосованих приміщеннях).
   Здійснюється організований набір учнів до 1-х класів закладів загальної середньої освіти району та на вакантні місця 2-11(12) класів, забезпечити їх раціональне комплектування; вжити дієвих заходів щодо недопущення навчання дітей у другу зміну.
   Станом на 18.06.2019 року до 15 закладів загальної середньої освіти району зараховано 655 учнів до 29 1-х класів. Загальна мережа класів на поточний момент станговить 5504 учні у 270 класах (без вечірньої школи), з них:
   - 1-4-х класів – 115, учнів – 2404;
   - 5-9-х класів – 127, учнів – 26074;
   - 10-11 класів – 3, учнів – 520.
   Мережа районної вечірньої школи становить 306 учнів у 26 класах, з них:
   - 5-9-х класів – 2, учнів – 27;
   - 10-11 класів – 24, учнів – 279.
   Вживаються заходи щодо створення сприятливих умов для навчання дітей 6-ти річного віку, сприяти проведенню Всеукраїнської акції „Подай руку першокласнику”.
   Забезпечуються відповідні умови для організації допрофільного та профільного навчання учнів. Забезпечуються  якісне функціонування мережі опорних шкіл, розширення мережі закладів освіти з профільним вивченням предметів природно-математичного циклу, іноземної філології; вжити заходів щодо створення і належного функціонування в районі академічних та прфесійних ліцеїв.

   Для забезпечення викладання предметів інваріантної частини навчальних планів на належному рівні у загальноосвітніх закладах Броварського району функціонують предметні кабінети: математики, фізики, хімії, біології, географії, історії, української мови та літератури, інших мов та літератур, іноземної мови, Захисту Вітчизни. Заплановано додатково закупити предметні кабінети природничо-математичного циклу.

   У 15 закладах загальної середньої освіти району навчально-виховний процес забезпечують 24 навчально-комп’ютерних класи, у яких налічується 233 робочих місця з комп’ютером.
   Крім того, заклади освіти Броварського району мають 88 портативних комп’ютерів, 38 планшетів, 26 комплексів з інтерактивними поверхнями, 41 проектор з екраном, 77 телевізорів, 80 принтерів, 8 фотоапаратів, 2 відеокамери.

   Важливою складовою проекту «Обдарована дитина» є допрофільна підготовка учнів 8-9 класів шляхом поглибленого вивчення предметів, введення курсів за вибором, профільної орієнтації, інформаційної роботи, тощо. Допрофільне навчання та поглиблене вивчення предметів у І кварталі 2019 року реалізовувалось у 9 закладах (15 класів).

   Профільне навчання реалізується у 12 навчальних закладах району. За природничо-математичним напрямом здійснюватимуть підготовку 6 закладів, за суспільно-гуманітарним – 1, за технологічним – 1, за філологічним – 8 закладів.

   Забезпечується функціонування Інклюзивно-ресурсного центру, здійснюється організаційна робота з питань нормативно-правого та матеріального забезпечення дітей з особливими освітніми потребами; забезпечується функціонування належним чином мережі закладів освіти з інклюзивним навчанням та вихованням, створення в них інклюзивно-ресурсних кімнат та медіатек.
   У Броварському районі забезпечується соціальний захист дітей з порушеннями психофізичного розвитку та дітей які мають особливі освітні потреби, створюються у навчальних закладах відповідні умови навчання і виховання.
   Кількість здобувачів загальної середньої освіти віднесених до категорії осіб, потерпілих від аварії на ЧАЕС – 443, дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування – 64, дітей з інвалідністю – 93, дітей з малозабезпечених сімей – 17, дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб – 43, дітей учасників АТО (ООС) – 141. Кількість здобувачів освіти які мають особливі освітні потреби – 180 осіб.
   Кількість учнів для яких організовано індивідуальну форму навчання за рішенням лікарської консультативної комісії (ЛКК) становить 21 учень. Крім того, 1 – тимчасово, за станом здоров’я.
   Інклюзивну загальну середню освіту впроваджують 7 навчальних закладів. Всього інклюзивним навчанням охоплено 29 здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти та 2 вихованці закладів дошкільної освіти.

   Вживаються заходи щодо виконання Програми впровадження інклюзивного навчання в навчальних закладах Броварського району на 2017-2019 роки.
   З метою розвитку та координації інклюзивної освіти у Броварському районі, забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження, ефективного використання кадрового потенціалу, створено і забезпечується стабільне функціонування комунального закладу Броварської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр». 
   Відповідно до Положення про логопедичні пункти системи освіти, у районі функціонує 5 логопедичних пунктів, розміщених в селі Требухів ( ЗОШ І-ІІІ ст.), смт. Калинівка (ЗОШ І-ІІІ ст.), селах Княжичі (ЗОШ І-ІІІ ст.), Гоголів (ЗДО) та відділі освіти Броварської райдержадміністрації.
   Відкрито логопедичні групи: ЗДО «Сонечко» Калинівської с/ради, ЗДО «Вишенька» Княжицької с/ради та ЗДО «Ромашка» Требухівської с/ради.
   У районі працює 7 вчителів-логопедів із вищою дефектологічною освітою. За ними раціонально закріплені школи і дошкільні заклади району.
   Відповідно до Положення Про психологічну службу системи освіти України у Броварському районі функціонує психологічна служба. Відсоток забезпечення закладів освіти практичними психологами становить 95%; соціальними педагогами – 98,8%.

   Забезпечено неухильне виконання Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684, наказу Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367 „Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”; вжити заходів щодо повного охоплення дітей району різними формами навчання.
   В районі проживає 3 172 дитини віком від 0 до 6-ти років та 5 568 дітей віком від 6 до 18-ти років (без об’єднаних територіальних громад).

   Із числа дітей старшого дошкільного віку у дошкільних навчальних закладах району освіту здобуває 95,5% дітей, а 11 дітей здобувають дошкільну освіту в інших дошкільних навчальних закладах.
   Всього, у Броварському районі, здобуває загальну середню освіту у закладах різного ступеню 92% населення віком до 18 років.

   Вживаються заходи щодо забезпечення навчальних закладів освіти району педагогічними кадрами, створення належних умов для їх педагогічної діяльності; здійснюється розробкеа та реалізація регіональних програм соціального захисту педагогів та покращення їх житлово-побутових умов.

   З метою належного фінансуввання закладів системи освіти, створення якісного отсвітнього середовища, сільським та селищним головам району рекомендовано розглянути на сесіях сільських та селищних рад питання щодо підготовки закладів освіти району до початку 2019-2020 н.р.

   Вживаються заходи щодо планомірного приведення установчих документів закладів освіти району у відповідність до вимог Міністерства освіти і науки України (до 2022 року).

   Забезпечується підготовка закладів освіти до реалізації чергового етапу Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова Українська школа» (далі - Концепція «Нова Українська школа»), зокрема, заплановано:
   - забезпечити реалізацію основних положень Концепції «Нова Українська школа» у навчальних закладах району;
   - створити умови для розвитку освітньої системи району в рамках Концепції «Нова Українська школа»;
   - продовжити роботу щодо створення сучасного освітнього простору в закладах освіти району;
   - забезпечити підготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти „Нова українська школа”;
   - забезпечити підготовку початкових класів закладів освіти до реалізації Концепції «Нова Українська школа» (створення відповідного освітнього простору, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів тощо);
   - забезпечити належний рівень фінансування Програми розвитку освіти Броварського району на відповідний період;
   - передбачити кошти на придбання дидактичних матеріалів, сучасних меблів, комп'ютерного обладнання, навчальних кабінетів та мультимедійних комплексів для забезпечення якісної сучасної та доступної загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», у обсягах, передбачених чинним законодавством, забезпечити їх цільове використання відповідно до Методичнх рекомендацій щодо використання коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання;
   - продовжити оснащення закладів освіти району новим сучасним обладнанням та технікою, дидактичними матеріалами, оновлення меблів тощо;
   - здійснити яскравий дизайн зовнішнього оформлення закладів освіти у сучасній стилістиці;
   - оформити сучасний внутрішній дизайн приміщень, класів, учбових приміщень, коридорів, зокрема, багатофункціональний учбовий простір, забезпечення сучасним навчальним обладнанням;
   - облаштувати пришкільної території (відпочинково-ігрові зони, доріжки для прогулянок, лабіринти, обладнані (пристосовані) зони для рухливих та розвиваючих ігор на свіжому повітрі);
   - створити і підтримати умов для інклюзивного навчання та безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення.

   Вживаються заходи щодо підвезення учасників освітнього процесу, які проживають за межею пішоходної доступності, до закладів освіти, місць проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань та у зворотному напрямку, зокрема:
   - організувано роботу щодо раціонального і безпечного використання шкільних автобусів, їх технічного обслуговування;
   - готуються для узгодження з підрозділом Національної поліції та департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації відповідно до чинних нормативних актів найбільш економічно вигідні маршрути руху шкільних автобусів з метою максимального забезпечення учнів організованим підвезенням;
   - у населених пунктах, за відсутності шкільних автобусів, укладаються в установленому порядку угоди з приватними перевізниками на підвезення учасників освітнього процесу;
   - передбачено кошти на придбання шкільних автобусів.
   У І кварталі 2019 року до навчальних закладів і в зворотньому напрямку щодня потребують підвезення 829 учнів, підвозиться - 829 дітей та 57 педагогічних працівників: за програмою «Шкільний автобус» - 459 учнів.
   Автопарк шкільних автобусів складає пять одиниць (Опорний навчальний заклад Гоголівська ЗОШ І-ІІІ ступеенів – 2 транспортні засоби, Пухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – 1 транспортний засіб, Зазимський ЗЗСО – 1 транспортний засіб, Богданівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – 1 транспортний засіб).
   Гострою залишається проблема щодо підвезення дітей до Требухівської ЗОШ І-ІІІ ст., Княжицької ЗОШ І-ІІІ ст., Літківської ЗОШ І-ІІІ ст. Потребує капітального ремонту автобус Богданівської ЗОШ. Крім того, заплановано придбання шкільного автобуса для Погребського навчально-виховного об'єднання (після завершення процесу реорганізації).

   Забезпечується організація харчування учнів у закладах освіти району та першочергове охоплення безкоштовним харчуванням учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій, зокрема, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з неповних та багатодітних сімей, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, учнів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», дітей із сімей учасників АТО та ООС. 

   Організація харчування у ЗДО проводиться відповідно до вимог чинного законодавства України. Пільгові умови оплати харчування дітей у дошкільних навчальних закладах для багатодітних, малозабезпечених сімей та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, надаються за рішенням органу місцевого самоврядування за рахунок коштів місцевого бюджету. Відповідним рішенням сесії Броварської районної ради було рекомендовано сільським та селищним радам встановити плату за харчування в дошкільних закладах у розмірі 50% - за рахунок місцевого бюджету та 50 % - за рахунок батьківських коштів.
   Органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади забезпечують пільговим харчуванням дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, батьки яких є учасниками АТО тощо. Середня вартість одного дня харчування становить 43,66 грн. Норми харчування виконуються на 99%.
   Наразі послуги гарячого харчування забезпечує комунальний заклад «Броварське районне виробниче управління об'єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради Київської області.
   Створено умови та забезпечено повноцінним гарячим харчуванням:
   - дітей пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (заклади дошкільної освіти, загальної середньої освіти, навчально-виховні комплекси та навчально-виховні об'єднання);
   - дітей, батьки яких є учасниками бойових дій або перебувають у зоні АТО (заклади дошкільної освіти);
    - вихованців дошкільної ланки, які не відносяться до пільгових категорій (навчально-виховні комплекси та навчально-виховні об'єднання);
   - учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти району (у тому числі, які не відносяться до пільгових категорій);
   - учнів, які відвідують групу продовженого дня (10% звільняються у повному обсязі від плати за харчування, 15% - на половину вартості);
   - 10% від учнів 5-11 класів, які не належать до вказаних вище категорій, але потребують безоплатного харчування на основі рішення органів місцевого самоврядування;
  - дітей під час оздоровчого періоду у пришкільних таборах;
  - дітей інших категорій, визначених рішенням органу місцевого самоврядування. В цілому всіма видами харчування в навчальних закладах району охоплено 3029 учнів (58%), з них харчується безкоштовно – 2634 (51%).

   Продовжується робота щодо оформлення державних актів на право постійного користування земельними ділянками, відведеними навчальним закладам. Практично всі заклади освіти вже отримали відповідні нормативні документи на право власності (постійного користування) нерухомим майном.

   Вживаються заходи для створення безпечних умов праці та навчання для учасників освітнього процесу, забезпечити виконання вимог пожежної безпеки, охорони праці та цивільного захисту (провести відповідні лабораторні заміри та обстеження та отримати висновки). Із зазначеною метою щорічно здійснюються навчання відповідальних осіб з питань охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки тощо. Всі зазначені категорії осіб отримують у встановленому порядку відповідні посвідчення. Річні плани роботи закладів освіти району місстять розділ з охорони праці та безпеки життєдіяльності (із віддповідними заходами).

   Забезпечено архітектурну доступність приміщень навчальних закладів району для дітей з особливими потребами. Всі заклади освіти мають архітектурну доступність зазначених категорій осіб до першого поверху (пандуси). Вживаються заходи щодо приведення зазначенрих інженерних конструкцій (розумних пристосувань) до відповідності згідно Державних будівельних норм.

   Продовжено впровадження енергозберігаючих технологій шляхом переведення котелень на альтернативні види палива, утеплення стін та дахів будівель закладів освіти. У всіх закладах освіти проведено енергетичні аудити, наявні відповідні висновки, у Програмі розвитку та функціонування ссистеми освіти заплановано відповідний комплекс ремонтно-будівельних робіт. 

   Здійснюється підготовка енергогосподарств та енергетичного обладнання закладів освіти, відповідно до вимог Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в Київській області, до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 навчального року з урахуванням Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14 лютого 2007 року № 71, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 березня 2007 року за № 197/13464.

   Проводиться комплекс заходів з підготовки навчальних закладів до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 навчального року та забезпечується готовність до опалювального сезону; провести перевірку приладів обліку тепла і газу відповідно до чинних нормативно-правових актів.
   Здійснюються комплексні ремонтно-будівельні роботи щодо підготовки приміщень та будівель навчальних закладів до початку 2019-2020 навчального року та отримати відповідні акти-дозволи тощо.
   В генеральних планах населених пунктів району передбаченоо резервування земельних ділянок під будівництво навчальних закладів.
   Огляди стану підготовки закладів освіти до нового навчального року заплановано здійснити у період з 19 по 23 серпня 2019 року.
   Серпневу районну конференцію педагогічних працівників району із запрошенням керівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ, організацій, батьківської громадськості та органів учнівського самоврядування заплановано на 28-30 серпня 2019 року.
  1 вересня 2019 року заплановано урочисте проведення Дня знань у закладах освіти району.


   2. Про стан розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в районі та результати контролю за умовами їх утримання та виховання.
   Законом України від 13.01.2005 № 2342-IV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», визначено такі сімейні форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, як: усиновлення, встановлення опіки та піклування, влаштування до прийомної сім’ї (далі – ПС); влаштування до дитячого будинку сімейного типу (далі – ДБСТ).
   Усиновлення – є пріоритетною із всіх можливих форм сімейного виховання дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування. Усиновлення – це прийняття усиновлювачем у свою сім’ю дитини на правах дочки чи сина, що здійснене на підставі рішення суду. Тільки ця форма влаштування з усіх існуючих має наслідком втрату дитиною статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування. Дитина може бути усиновлена з будь-якої сімейної форми влаштування: опіки, ПС, ДБСТ, якщо вона перебуває на обліку як дитина, котра підлягає усиновленню.
   Станом на сьогодні в Броварському району на первинному обліку служби у справах дітей та сім'ї перебуває 183 (ОТГ В.Димерка – 56, ОТГ Калита – 42) дитини-сироти та дітей позбавлених батьківського піклування. З них на обліку дітей, які підлягають усиновленню перебуває 47 дітей. З них діти віком до 1 року – 1, віком від 1-2 роки – 2, віком від 3-5 років – 3, 6-10 років – 13, 11-17 років – 28.
   За статистичними даними служби у справах дітей та сім'ї за останні роки поступово зростає кількість усиновлених дітей: 
2014 рік 2015 рік 2016 рік 2017 рік 2018  рік 2019 (за 6 місяців)
2 3 6 11 5
+ 2 (розглядається в суді)
   Найменшу кількість складає усиновлення дітей підліткового віку (15 – 17 років) – у середньому за 5 років кількість усиновлених підлітків становить 11% від загальної кількості усиновлених дітей.
   Станом на 20.06.2019 на обліку служби у справах дітей та сім'ї перебуває 4 кандидати в усиновлювачі (подружжя). Всі вони виявляють бажання усиновити дитину бажано віком до 1 року, але не більше 3 років.
   Служба у справах дітей та сім'ї, за місцем проживання усиновлювачів, щороку протягом перших 3-х років після усиновлення дитини, а далі – раз на 3 роки до досягнення дитиною повноліття (18 років) перевіряє умови її проживання й виховання. За результатами перевірки складається звіт, у якому зазначаються відомості про стан здоров’я, фізичний та духовний розвиток дитини, стосунки в родині.
   Встановлення опіки та піклування – це влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ї громадян України, які перебувають переважно в сімейних, родинних відносинах із цими дітьми з метою забезпечення їх виховання, освіти, розвитку, захисту їх прав та інтересів. Опікуни (піклувальники) є законними представниками інтересів дитини без спеціальних на те повноважень. Опіка (піклування) переважно встановлюються над тими дітей, які внаслідок смерті батьків, позбавлення батьків батьківських прав, при прийнятті рішення про відібрання в них дитини і передачу її під опіку, хвороби батьків чи інших причин залишилися без батьківського піклування.
   Опіка встановлюється над дітьми, які не досягли 14-ти років і залишилися без батьківського піклування. Піклування – над неповнолітніми з 14 до 18 років.
   Опікуном призначається переважно особа, яка перебуває у сімейних, родинних відносинах з підопічним, з урахуванням особистих стосунків між ними, можливості особи виконувати обов’язки опікуна чи піклувальника. У разі призначення опікуна, піклувальника враховується бажання дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.
   Порядок передачі дітей на виховання опікунам (піклувальникам) відбувається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини».
   Кількість дітей, які перебувають під опікою/піклуванням, протягом останніх п’яти років постійно збільшується:
2014 рік 2015 рік 2016 рік 2017 рік 2018  рік 2019 рік
95 101 104 107 109 114

   Загалом відсоток дітей, які перебувають під опікою становить 62% від загальної кількості дітей-сирті та дітей, позбавлених батьківського піклування.
   Прийомна сім’я (ПС) – це сім’я або особа, що не перебуває в шлюбі, яка добровільно взяла на виховання та спільне проживання від 1 до 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
   Створення прийомних сімей регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 № 565 «Про затвердження положення про прийомну сім’ю».
   Станом на 20.06.2019 в районі функціонує 7 ПС в них виховується 16 дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
   7 прийомних сімей функціонують в таких населених пунктах: с.Заворичі (ПС сім’ї Дутенко), с.Тарасівка (ПС сім’ї Мірко), с.Княжичі (ПС сім’ї Палатова-Фехі), с.Гоголів (ПС сім’ї Поплавської), с.Русанів (ПС сім’ї Юрченко та Юрченко-Зінь), с. Світильня (ПС сімʼї Афоніних). В 2018 році було припинено функціонування ПС Завгородніх за заявою прийомних батьків.
   Служба у справах дітей та сім'ї постійно здійснює контроль за умовами проживання та виховання дітей в ПС та готує відповідні звіти стан утримання та вихованні прийомних дітей.
   Дитячий будинок сімейного типу (ДБСТ) – окрема сім'я, що створюється за бажанням подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, в яку влаштовуються на виховання та спільне проживання не менш як 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Загальна кількість дітей у ДБСТ не повинна перевищувати 10 осіб, враховуючи рідних дітей.
   Станом на 20.06.2019 в районі функціонує 6 ДБСТ в них виховується 37 дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. В населених пунктах району функціонує 1 ДБСТ – с. Красилівка (ДБСТ родини Дейкунів). Решта ДБСТ функціонують в рамках проекту «СОС Дитячі Містечка» в м. Бровари.
  Служба у справах дітей та сім'ї постійно здійснює контроль за умовами проживання та виховання дітей в ДБСТ та готує звіти про стан утримання дітей.
   Станом на 20.06.2019 кількість дітей охоплення сімейними формами виховання в районі становить 147 осіб, що складає 81 % від загальної кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
   36 дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування перебувають в державних закладах (5 дітей – перебувають на повному державному утримання в навчальних закладах різних рівнів акредитації, 21 дитина – КЗ БРР «Дитячий будинок «Надія», 6 дітей – будинок дитини м.Боярка та м.Біла Церква, 1 дитини – ЦСПР «Отчий дім»). 3 дитини тимчасово влаштовані в сімʼї громадян до вирішення питання призначення опіки.
   Таким чином, службою у справах дітей постійно проводиться робота щодо влаштуванню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування до сімейних форм виховання. Звичайно усі форми сімейного виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування можуть лише пом’якшити негативний вплив становища на дитину, у якому вона опинилась, але не забезпечують її право на виховання в повноцінній біологічній сім’ї.


   3. Про заходи запобігання загибелі людей на водних об’єктах Броварського району.

  Броварською районною державною адміністрацією постійно проводиться робота по забезпеченню безпеки людей на водних об’єктах, а саме:
   - 10 травня 2019 року було проведено Броварську районну комісію з питань ТЕБ та НС № 3, на якій було затверджено План заходів щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах Броварського району у 2019 році та розглянуто питання про забезпечення безпеки життя людей на водних об’єктах Броварського району та підготовку до купального сезону 2019 року. 

   За результатами обговорення надано відповідні протокольні доручення спеціалізованим службам;
   - провести роботу з уточнення визначених місць масового відпочинку на водних об’єктах та пляжів. Закріпити їх за організаціями, підприємствами та установами, здійснити інші, пов’язані з цим заходи, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2002 року №264 «Про затвердження Порядку обліку місць масового відпочинку населення на водних об’єктах» та взяти на облік всі місця масового відпочинку людей на водних об’єктах (місця купання, любительської та спортивної ловлі, місця для занять водними видами спорту)
   - забезпечити виконання вимог наказу МВС України від 10 квітня 2017 року № 301 «Про затвердження правил охорони життя людей на водних об’єктах України» та розпорядження Голови Київської обласної держадміністрації від 10 травня 2012 року № 175 «Про за ходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах» в межах компетенції;
   - направити на підготовку спеціалістів добровільних рятувальних служб, які можуть залучатись до робіт з рятування на воді під час купального сезону до Навчального пункту аварійно-рятувального загону спеціального призначення головного управління ДСНС у Київській області;
   - під час купального періоду провести рейдові перевірки місць масового відпочинку людей поблизу водойм;
   - продовжити постійно протягом купального сезону агітаційно-роз’яснювальну роботу по недопущенню загибелі людей на водних об’єктах району та розповсюдження листівок на тему безпечного поводження на воді.
   Сільським, селищним головам і головам ОТГ Броварського району надано протокольні доручення:
   - забезпечити виконання роботи щодо обладнання місць відпочинку людей на водних об’єктах попереджувальними табличками «Швидка течія», «Купатись небезпечно» та надати Броварській районній державній адміністрації фотозвіт з наданого доручення;
   - організувати агітаційно-роз’яснювальну роботу, через засоби масової інформації, по недопущенню загибелі людей на водних об’єктах району;
   - вжити заходів для мінімізації трагічних випадків загибелі людей на водних об'єктах району, шляхом встановлення інформаційних щитів, постійних та тимчасових огороджень;
   - взяти на облік всі місця масового відпочинку людей на водних об'єктах (місця купання, любительської та спортивної риболовлі, місця для занять водними видами спорту), які розташовані на підпорядкованій території;
   - здійснити комплекс заходів направлених на забезпечення безпеки відпочинку людей на водних об'єктах відповідно до наказу МВС України від 10 квітня 2018 року № 301 «Про затвердження правил охорони життя людей на водних об'єктах України»;
   - забезпечити обладнання, утримання рятувальних постів і рятувальних засобів відповідно до вимог «Правил охорони життя людей на водних об’єктах України».
   Також, на засіданні Броварської комісії ТЕБ та НС створено та затверджено робочу групу по моніторингу місць масового відпочинку громадян на водних об’єктах розташованих на території Броварського району.
   Броварською райдержадміністрацією були отримані відповіді від сільських, селищних голів та голів ОТГ на протокольні доручення та фотозвіти по облаштуванню місць масового відпочинку людей на водоймах та в місцях заборонених для купання.
   За результатами перевірки виконання спеціалізованими службами та сільськими, селищними радами і ОТГ Броварського району протокольних доручень Броварської районної комісії з питань ТЕБ та НС від 10 травня 2019 року робочою групою по моніторингу місць масового відпочинку громадян на водних об’єктах було встановлено, що в Броварському районі відсутні спеціально відведені зони пляжів на природних та штучних водоймах. У місцях заборонених для купання встановлено щити з написами «КУПАТИСЯ ЗАБОРОНЕНО», «НЕБЕЗПЕЧНО», «ШВИДКА ТЕЧІЯ».

   15 червня 2019 року 5 груп рятівників Броварського РУ ГУ ДСНС у Київській області, представники цивільного захисту райдержадміністрації, відділу національної поліції, органів місцевого самоврядування провели рейдові перевірки місць стихійного відпочинку поблизу водойм розташованих у Броварському районі. Перевіряючі відпрацювали понад 25 місць стихійного відпочинку, де провели інструктаж щодо дотримання правил безпечної поведінки на водоймах, розповсюдили близько 500 листівок на тему безпечного поводження на воді.


   4. Про організацію робіт з підготовки закладів соціальної сфери та житлового фонду населених пунктів району до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 років.
   З метою забезпечення стабільної роботи підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об’єктів соціальної сфери району в умовах осінньо-зимового періоду 2019/2020 років головою Броварської районної державної адміністрації було видано розпорядження від 08.05.2019 № 172 «Про підготовку господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Броварського району до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року», яким утворено районний штаб з підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період. Цим же розпорядженням були затверджені відповідні заходи. Роботи з підготовки житлово-комунального господарства та об’єктів соціально-культурного призначення виконуються згідно з розробленими та затвердженими розпорядженням графіками проведення ремонтно-відновлювальних робіт.
   Керівникам структурних підрозділів адміністрації, комунальному некомерційному підприємству «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» Броварської районної ради та Броварської міської ради, ПрАТ «Коммунтранс», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та філії «Броварське дорожньо-експлуатаційне управління», Броварському відділенню ПАТ «Київоблгаз», Броварському районному підрозділу ПрАТ «Київобленерго», Броварському РВ ГУ ДСНС України у Київській області було доручено до 15.05.2019 розробити та затвердити відповідні заходи з підготовки господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення до роботи в осінньо-зимовий період.
   Згідно з поданою інформацією комунальними підприємствами району проводяться роботи по підготовці теплового господарства (автономні котельні, теплові мережі), систем водозабезпечення та водовідведення. Проводиться інвентаризація робіт, які повинні бути виконані по підготовці багатоквартирного житлового фонду до функціонування в зимовий період, розроблені графіки по виконанню ремонтно-відновлювальних робіт.
   Станом на 13.06.2019 багатоквартирний житловий фонд до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років підготовлений на 11 %, а будівлі загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів на 40 %.
   Відремонтовано 0,203 км із запланованих до ремонту 1,13 км водопровідних мереж, що становить 18 %; 1,131 км із запланованих до ремонту 6,653 км каналізаційних мереж, що становить 17 %.
   Станом на 13.06.2019 фактично підготовлені існуючі котельні на 8 %.
   Підготовлено 0,041 км теплових мереж із 0,454 км запланованих (9 %), замінено 0,015 км теплових мереж із запланованих 0,186 км (що становить 8 %).
   На виконання робіт з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років районом витрачено 22,687 тис. грн.
   Проаналізувавши заплановані заходи з підготовки до нового опалювального сезону та кількість закладених на їх виконання коштів, звертаюсь до сільських і селищних голів з проханням збільшити виділення коштів на підготовку господарського комплексу до роботи в осінньо-зимовий період та активізувати роботу по запланованих заходах.
   З метою забезпечення сталого проходження опалювального періоду 2019/2020 років Броварська районна державна адміністрація звернулась до Броварського відділення АТ «Київоблгаз» з проханням надати перелік виявлених на котельнях бюджетних закладів недоліків, які необхідно усунути до початку опалювального періоду. Після аналізу узагальненої інформації 03.06.2019 була проведена нарада з керівниками відділу освіти, відділу культури, теплопостачальних комунальних підприємств, сільськими і селищними головами та представником Броварського відділення АТ «Київоблгаз» щодо активізації робіт з підготовки до нового опалювального сезону та усунення зауважень по котельнях, що опалюють заклади бюджетної сфери.
   Роботи з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років тривають. 


   5. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Русанівської сільської ради.
   Русанівська сільська рада та її виконавчий комітет у своїй роботі по виконанню делегованих повноважень керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими законодавчими актами та розпорядчими документами.
   Робота виконавчого комітету Русанівської сільської ради проходить згідно плану роботи на 2019 рік затвердженого рішенням виконкому від 26.01.2019 року за № 1.
   На території Русанівської сільської ради проживає 1 629 чол. В тому числі: громадян працездатного віку 803 чол. або 49% від загального населення, пенсіонерів - 465 чол. або 28% від загального населення, дитяче населення – 277 чол. або 17 % (від 0 до 18 років).
   Пільгова категорія населення, а саме з інваліди Великої Вітчизняної війни - 0 чол. учасники війни – 48 чол. діти війни – 48 чол.; учасники бойових дій на території інших країн –5 чол., ліквідатори наслідків катастрофи на ЧАЕС – 8 чол., учасники АТО-17 чол.
   Виконком контролює роботу підприємств та установ різних форм власності, що знаходяться на території сільської ради.
   При виконкомі працює три постійні комісії, а саме: Комісія з питань планування бюджету, фінансів і цін; комісія з питань реформування економіки, підтримки підприємництва середнього та малого бізнесу, регламенту, етики; комісія з питань освіти, культури, охорони здоров’я, материнства, дитинства та соціального захисту населення; комісія з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів, соціального розвитку села, екології.
   Також працює адміністративна комісія.
   Станом на 01.06.2019 року на території сільської ради зареєстровані 28 підприємства різних форм власності. Найбільшими платниками податків до місцевого бюджету є: ТОВ «Нива Фарм», ТОВ «Авантаж», ПП» Русанівське».
   У власності територіальної громади перебуває: Русанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ, Русанівський будинок культури, приміщення медамбулаторії, гараж пожежного автомобіля.
   На території сільської ради функціонує Русанівський НВК « ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ», де навчається 150 учень та дошкільний навчальний заклад де виховується 48 дітей.
   Медичне обслуговування населення здійснює Русанівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини Броварського районного центру первинної медико-санітарної допомоги Київської області, яку відвідує в середньому 38 чоловік на день. Мешканців обслуговують 1 лікар та 1 медична сестра та 1лікар стоматолог з 1 медичною сестрою вторинної медико-санітарної допомоги Київської області. Учасники бойових дій, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, перебуваючи на диспансерному обліку, один раз на рік проходять поглиблений медичний огляд, а також забезпечуються, згідно переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я, безоплатними ліками. Особливий медичний догляд ведеться за дітьми до року та групою ризику.
   В будинку культури функціонують: фольклорний ансамбль, гурток спортивний ( настільний теніс, стрільба), в школі функціонує гурток духовий оркестр «Козацькі Джури», який визнано одним з кращих вобласті керівник Сімонов А.Г., хороші результати показали учні школи на змаганнях Військово – спортивних патріотичних змаганнях гра «Сокіл» зайнявши друге місце керівник Соловей С.І..
   В селі постійно проводяться культурно-масові заходи.
   На території сільської ради працює 9 магазинів із них: 3 продовольчих, 3 промислових та 2 магазинів змішаного типу; 3 кіосків. Крім того, працює 2 кафе, 1 пункт реалізації ліків, 1перукарня.
   Виконком сільської ради та депутатські комісії постійно контролюють роботу підприємств торгівлі та побуту по дотриманню законодавчих актів, прав споживачів.
   Виконком сільської ради присвоює поштову адресу на новозбудовані житлові будинки та земельні ділянки з відповідним цільовим призначенням, погоджує графіки роботи закладів торгівлі.
   На виконання Програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку за 2019 рік сільською радою використано 443 тис. грн, з них: благоустрій села – 134,8 тис.грн., на вивіз побутового сміття( 57,4 т) –50,2 тис.грн., заплановано: придбання дров(мед. амбулаторії села)-48т.грн. та 134тис.грн. субвенція відділу освіти на придбання двох тіньових навісів дитячого майданчика Русанівського НВК « ЗОШ 1-3 ст.- ДНЗ».    
   Транспортне обслуговування надається маршрутними автобусами прохідними через с.Русанів – Баришівка- Київ, Згурівка -Київ, які забезпечують доставку громадян до міста Києва. Також, через село Русанів проходить маршрут Київ –Світильня- Русанів.
   Село повністю газифіковане та телефонізоване.
   Сільською радою відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» здійснюється оприлюднення Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів сільської ради на відповідні роки, проектів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу на власному сайті (http://www.pukhivka-rada.gov.ua).
   Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», особистий прийом громадян сільським головою, секретарем та землевпорядниками проводиться в своїх кабінетах. Сільський голова проводить прийом щосереди та щоп’ятниці з 09.00 до 12.00 години, секретар та землевпорядник проводять прийом щосереди та щоп’ятниці з 09.00 до 17.00 години, обідня перерва з 12.00 до 13.00 години.
   Графік роботи апарату виконкому сільської ради затверджений розпорядженням сільського голови та доведений до відома населення через дошки оголошень та висвітлений на сайті сільської ради. Сільським головою ведеться журнал особистого прийому громадян.
   За звітний період виконкомом сільської ради було проведено 5 (п’ять) засідань, прийнято 17 рішень. На засіданнях виконкому розглядаються заплановані питання, що стосуються присвоєння поштової адреси домоволодінням та земельним ділянкам, організація та проведення масових заходів (свята), забезпечення порядку на водних об’єктах, проведення благоустрою . А також на засіданні виконкому розглядалися розпорядження та доручення голови Броварської РДА, які потребували прийняття заходів на їх виконання.    
   За звітний період виконкомом сільської ради видано 412 довідок різного характеру, сільським головою на особистому прийомі прийнято – 11 громадянина, надійшло письмових звернень від громадян – 43, вхідних листів – 167, підготовлено вихідних документів - 193.
   В порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян до виконкому сільської ради збільшилась. Актуальними залишаються земельні питання.
   Всі звернення громадян розглядаються у встановлений законом термін на засіданнях виконкому та на пленарних засіданнях сесій сільської ради, на яких приймаються відповідні рішення, на письмові звернення надаються письмові відповіді.
   Належна увага приділяється соціальному захисту населення, особливо людям похилого віку та одиноким мешканцям, так за наданням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та електроенергію звернулось 41 сім’я у 2019 році. Питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається 2 рази в рік на засіданні виконкому.
   Реєстрація звернень громадян в сільській раді ведеться окремо від інших видів діловодства в журналі встановленої форми, в якому є відмітки про виконання, журнал прошнурований, пронумерований і скріплений печаткою. Ведення діловодства та робота із зверненнями громадян згідно посадової інструкції покладено на землевпорядника сільської ради та секретаря.
   Виконком сільської ради за період з 01.01.2019 року по01.06.2019 року вчинено нотаріальних дій: 
   посвідчено доручень -28;
   складено заповітів - 3;
   посвідчено справжність підпису;
   копій документів -25. 
   Проводиться державна реєстрація актів цивільного стану. Станом на 01.06.2018 року проведено державну реєстрацію та складено 19 актів цивільного стану, а саме 4 народжень, 14 смертей та 1 шлюб.
   В галузі оборонної роботи згідно ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ведеться облік військовозобов’язаних. На території Русанівської сільської ради на військовому обліку перебуває 389 громадян. Постійно проводиться робота по сприянню організації призову жителів села на строкову службу та проведення мобілізації. До відома населення, а також до підприємств, організацій та установ всіх форм власності доводиться наказ військового комісара про призов на строкову службу.
   Станом на 01.05.2019 перебуває на військовому обліку 428 чол. з них 31призовник.
   В результаті військових дій, які розгорнулися на сході України було мобілізовано на військову службу всього 17 особа.
   З 04 квітня 2016 року в сільській раді працює спеціаліст з реєстрації місця проживання громадян. Станом на 01.06.2019 року на території Русанівської сільської ради проведено всього дій – 43 громадян. 

   Проблемними питаннями, що потребують вирішення є:
   1. Утеплення фасаду шкільного будинку та заміна покрівлі школи та утеплення.
   2. Реконструкція зовнішнього освітлення села.
   3. Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиць Партизанська, П.Хамбіра, Центральна площа села.
   4. Капітальний ремонт Будинку Культури села.
   5. Встановлення зупинки в центрі села та світлофора біля Русанівського НВК «ЗОШ I-IIIст. –ДНЗ».
   6. Відновлення маршруту № 335 Київ – Бровари- Гоголів –Русанів- Перше Травня.


Comments