Новини‎ > ‎

Відбулася розширена оперативна нарада

опубліковано 11 бер. 2019 р., 05:24 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 11 бер. 2019 р., 05:46 ]
   11 березня 2019 року перший заступник голови райдержадміністрації Ю. Плакся провів розширену оперативну нараду.

   В нараді взяли участь: голова Броварської районної ради С. Гришкозаступник голови адміністрації О.Юрченко, виконуючий обов’язки керівника апарату О. Мордач, голови сільських та селищних рад, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, начальники служб, управлінь, які забезпечують життєдіяльність району, представники громадських організацій та засобів масової інформації.
 

   1. Про стан обслуговування доріг в Броварському районні в зимовий період та матеріально-технічне забезпечення дорожніх служб.
   У Броварському районі автомобільні дороги державного і місцевого значення обслуговують ПрАТ «Коммунтранс», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», філія «Броварське ДЕУ».
   ПрАТ «Коммунтранс»
   За осінньо-зимовий період 2018-2019 років витрачено 2 410 т протиожеледної суміші, використано 12,0 тис. л дизельного пального.
   На період зимового утримання автомобільних доріг було задіяно: 
   * 4 машини для розподілення протиожеледної суміші, 
   * 1 трактор з відвалом, 
   * 1 бульдозер, 
   * 1 автогрейдер, 
   * 1 одиниця навантажувальної техніки.
   Для експлуатаційного утримання автодоріг залучались 30 працівників.
   На зимове утримання витрачено 1 831,0 тис. грн.
   ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»
   За осінньо-зимовий період 2018-2019 років витрачено 10,99 тис. т протиожеледної суміші (залишок – 800 т), 110 т солі, використано 51,8 тис. л дизельного пального (залишок – 6,0 тис. л).
   На період зимового утримання автомобільних доріг було задіяно: 
   * 9 машин для розподілення протиожеледної суміші, 
   * 1 трактор з відвалом, 
   * 1 бульдозер, 
   * 2 автогрейдера, 
   * 3 одиниці навантажувальної техніки, 
   * 1 екскаватор-навантажувач.
   Для експлуатаційного утримання автодоріг залучались 70 працівників.
   На зимове та експлуатаційне утримання доріг витрачено 9255,0 тис. грн, виконано ліквідацію ямковості площею 720 м2.
   Протягом осінньо-зимового періоду були проведені такі дорожні роботи:
   - ямковий ремонт холодною асфальтобетонною сумішшю 19,7 м2 на автомобільній дорозі О100601 Бровари-Княжичі; 41,8 м2 на автомобільній дорозі О100603 Зазим’є - /М-01/; 5,8 м2 О100610 Бровари-Требухів-Гора; 65,2 м2 на автомобільній дорозі Р-03 ПСО; 11,7 м2 на автомобільній дорозі Т-10-08 Київ-Літочки-Кіпті;
   - ямковий ремонт гарячою асфальтобетонною сумішшю 176м2 на автомобільній дорозі О100607 Залісся-Заворичі;
   - планування узбіччя автогрейдером, 47,1 тис.м2 на автомобільній дорозі О100607 Залісся-Заворичі.
   Філія «Броварське ДЕУ»
   За осінньо-зимовий період 2018-2019 років витрачено 3832 т піско-соляної суміші і 1588 т солі (залишок по філії – 113 т піско-соляної суміші).
   На період зимового утримання автомобільних доріг було задіяно: 2 КДМ ЗіЛ, 1 КДМ КрАЗ, 1 КДМ КамАЗ, 1 КДМ МАЗ, солерозкидачі – КрАЗ 2 шт., МАЗ 1 шт, 2 трактори МТЗ з відвалом, 1 автогрейдер, 3 навантажувача.
   Для експлуатаційного утримання автодоріг, що обслуговує філія «Броварське ДЕУ», залучались 17 водіїв-механізаторів та 2 дорожних робітники.
   На зимове утримання, ремонт колесовідбійної огорожі та аварійний ямковий ремонт витрачено 737,143 тис. грн.  
 
 


   2. Робота відділу реєстрації з питань державної реєстрації нерухомого майна.
   У Броварській райдержадміністрації на виконання законодавства щодо децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації, зокрема, Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» з квітня 2016 року працює відділ реєстрації, який займається наданням адміністративних послуг у сфері державної реєстрації нерухомості і державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
   У відділі реєстрації станом на 11 березня 2019 року працює 3 державних реєстратори.
   За період роботи відділу з 01.01.2019 року по 13.02.2019 року було прийнято та розглянуто 338 заяв.
   Відмовлено в проведенні державної реєстрації у 3 випадках. Мала кількість відмов свідчить про те, що консультативна робота відділу знаходиться на належному рівні.
   Послуги надавалися за принципом екстериторіальності, в межах Київської області.
   На розгляді у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно залишилися 35 заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (15 про державну реєстрації права власності та 19 про державну реєстрацію права оренди на земельні ділянки), по яким не прийняті рішення про державну реєстрацію та строк розгляду яких завершився, проте наказом про блокування не вирішено питання щодо передачі даних заяв на розгляд до іншого органу або суб’єкта реєстрації.
   До відділу реєстрації звертаються заявники зі скаргами на порушення строків розгляду поданих заяв, на порушення їх права на право приватної власності, оскільки без реєстрації права власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та отримання витягу про державну реєстрацію права власності не можуть розпорядитися своїм майном – прописатися у житловому будинку, відчужити належне їм майно тощо.
   На початку березня були направлені листи на Міністерство юстиції України з проханням надати довідки про результати перевірки для ознайомлення та з проханням вирішення питання по заявам, які залишилися нерозглянуті.
   Для відновлення доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно після сливу терміну тимчасового блокування, державним реєстраторам необхідно отримати Сертифікат відповідності, який видається за результатом проходження автоматизованого анонімного тестування з метою визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора Міністерством юстиції України.
   Працівниками відділу подані заяви для проходження тестування, яке відбудеться у березні 2019 року. Точна дата буде оприлюднена на сайті Міністерства юстиції України за 7 днів до тестування.
   На сьогоднішній день, працівники відділу реєстрації:
   - займаються консультативною роботою для громадян, які звертаються до відділу, надають роз’яснення щодо переліку документів необхідних для державної реєстрації, інформацію щодо сплати адміністративного збору, строків державної реєстрації та суб’єктів державної реєстрації, які надають послуги з реєстрації речових прав на нерухоме майно;
   - надають відповіді на листи та запити, що надходять до Броварської райдержадімінстрації з питань державної реєстрації;
   - приймають реєстраційні справи від суб’єктів реєстрації та упорядковують до архіву;
   - постійно надають консультації та роз’яснення державним реєстраторам при сільських радах та Калитянської ОТГ щодо застосування законодавства та роботи у державних реєстрах;
   - готуються до автоматизованого анонімного тестування.
   У зв’язку з закінченням терміну дії кваліфікованого сертифікату для використання кваліфікованого електронного підпису, підготовлено заяви для їх поновлення.
 

   3. Стан підготовки до весняно-польових робіт сільськогосподарських підприємств Броварського району.
   Землі сільськогосподарського призначення у Броварському районі обробляють понад 200 фермерських господарств та сільськогосподарських підприємств. Однак, основу цих підприємств складає – 35 потужних товариств та фермерських господарств.
  Під урожай 2019 року посіяно -7 100 га озимих зернових культур, в тому числі, сільськогосподарськими підприємствами району – 5 483 га., із них:
   · озимої пшениці – 3 746 га;
   · озимого жита – 917 га.
   Озимим ріпаком засіяно площу 820 га.
   Перезимували озимі культури в основному добре та задовільно.
   Озима пшениця (3 746 га) на  75 % посівів в доброму стані, 25 % площі посівів перебуває у задовільному стані. У 2018 році 5% знаходилося під талими водами, в 2019 році - немає.
   Посіви озимого ріпаку мають також добрий та задовільний стан.
   Відповідно плану розвитку агропромислового комплексу району на 2019 рік, загальна посівна площа всіх категорій господарств прогнозується в обсязі – 41 487 тис. га.
   В обробітку сільськогосподарських підприємств району прогнозована площа посіву становить – 27 000 тис. га., з них під зернові культури відводиться -16 860 тис. га, під технічні - 8 780 тис. га, картопля і овочі - 680 га, кормові культури- 908 га.
   Станом на березень 2019 року господарствами району підживлено озимих культур на  89%, внесено в середньому по 150 кг/га поживних речовин та мінеральних добрив, що становить 71%.
   Для проведення комплексу весняно-польових робіт необхідно близько 1 250 тон поживних речовин мінеральних добрив, з яких наявні близько - 1 100 тонн, що становить 87 % від загальної потреби в мінеральних добривах в (т.ч. азотних 302 (266) тони, фосфорних 130 (125) тон, калійних – 140 (128 тонн).
   Засобами захисту рослин підприємства забезпечені на 95 %, із них:
   - пестицидами- 50 (потреба – 70- тон);
   - гербіцидами – 40 тис кг,
   - інсектицидами -1 500 (1100)кг,
   - фунгіцидами- 16 (8)тис кг,
   - протруйниками зерна та бульб картоплі підприємства забезпечені на –100% тобто - 2300 (2245)кг.
   Пестицидами забезпечуються, згідно укладених договорів з постачальниками, з доставкою безпосередньо на місця обробки площі 4 паспортизованих складів ядохімікатів: 
   - Гоголівський насіннєвий завод на – 3 т, 
   - Зазимський насіннєвий завод 300кг, 
   - Княжичі "Асканія"  - флора- 2 т.,
   - "Тепличний" – 15т. для власних потреб.)
   Забезпеченість паливно-мастильними матеріалами по сільськогосподарських підприємствах відбувається за рахунок акумуляції власних коштів, що  становить 91% від потреби.
   Продовжується активна робота по підготовці техніки до проведення комплексу весняно-польових робіт. З наявних 291 тракторів справні - 255, що становить – 87 %, плуги, культиватори та сівалки знаходяться в готовності на 95%.
   Проведений аналіз фінансового забезпечення на період весняно-польових робіт вказує на те, що потреба в коштах для проведення весняно-польових робіт на один гектар становить- 2 120 гривень. Загальна потреба в коштах складає -59,5 мільйонів гривень з них 55,9 мільйонів власних коштів та 4,0 мільйони запозичені.
   Для здійснення фінансової підтримки підприємств агропромислового комплексу розглядаються пропозиції про отримання короткострокових та середньострокових кредитів в банках, а також під аграрні розписки.
      Проблемними питаннями для сільгоспвиробників району залишаються:
  · доступне довгострокове кредитування для аграріїв під невисокі відсотки;
  · покращення умов лізингу для придбання сучасної сільськогосподарської техніки.


Comments