Новини‎ > ‎

Відбулося засідання колегії Броварської районної державної адміністрації

опубліковано 21 бер. 2019 р., 06:15 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 21 бер. 2019 р., 06:34 ]
   21 березня 2019 року виконуючий обов'язки голови Ю.Плакся провів засідання колегії Броварської районної державної адміністрації.


    В засіданні взяли участь: заступник голови адміністрації О.Юрченко, виконуючий обов’язки керівника апарату О. Мордач, члени президії, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району, представники засобів масової інформації. 

   На засіданні колегії розглянуто наступні питання:
   1. Про роботу Броварського відділу поліції ГУ НП в Київській області за 2018 рік. 
   За 12 місяців 2018 року до Броварського відділу поліції ГУНП в Київській області надійшло 13 877 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, скоєні на території Броварського району, з яких 1 840 - з ознаками кримінальних правопорушень внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
   В середньому протягом доби до чергової частини Броварського ВП надходить понад 40 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, що відбуваються на території Броварського району.
    Протягом 2018 року складено 2 965 адміністративних протоколів, що на 45,8% більше за аналогічнй період 2017 року (1 607):
   - 1 135 протоколів по лінії адмінправопорушень, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку;
   - 1 619 протоколів по лінії адміністративних правопорушень на транспорті.
      
   1.1. Про стан забезпечення дотримання законності під час підготовки та проведення виборів Президента України 2019 року. 
   Броварським відділом поліції ГУ НП в Київській області постійно вживаються  заходи із забезпечення громадського порядку та прозорості, недопущення порушень і провокацій виборчого процесу безпосередньо у день голосування та під час підрахунку голосів. 


   2. Про організаційно-технічні заходи по зменшенню ризику виникнення надзвичайних ситуацій в період пропуску льодоходу, повені та дощових паводків у весняно-літній період 2019 року на території Броварського району.
   Згідно класифікації річок України в Броварському районі протікає 14 малих річок, 1 велика річка, 1 середня річка, 3 струмки всього загальною протяжністю 239,9 км.
   На водозаборах річок району розміщено 126 ставків та озер загальною площею водного дзеркала 185,4 га.
   На території Броварського району знаходяться 14 189,5 га осушених земель, із них 2 097,9 га по системі р. Десна. На осушених землях розміщено 569 км меліоративних каналів, в тому числі міжгосподарських -210 км., господарських - 359 км. На каналах знаходяться 575 одиниць гідротехнічних споруд, в т.ч. міжгосподарських - 157 одиниць, господарських - 418 одиниць. Дамб - 6,52 км. Значна частина каналів потребує очистки, а гідротехнічні споруди - ремонту та пониження відміток порогів.
   Броварський район розташований на заниженій території, в середньому над рівнем моря 108-110 метрів. Серйозної уваги в паводковий період потребує Придесенська зона.
   По даним багаторічних спостережень мають загрозу підтоплення та підтоплюються такі населені пункти: Придесення (Зазим'я, Погреби, Пухівка, Літки, Соболівка).
   Сектором з надзвичайних ситуацій було направлено сільським та селищним головам телефонограми щодо попередження та ліквідації негативних наслідків повені, затверджений План дій місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, районних установ, підприємств та організацій Броварського району з підготовки і забезпечення пропуску льодоходу, весняної повені та паводків у 2019 році. План доведений до відома та виконання до сільських, селищних рад та ОТГ, спеціалізованих служб цивільного захисту Броварського району.
   Затверджені організаційно-технічні заходи по підготовці до пропуску льодоходу, повені на річках та меліоративних системах у Броварському районі Броварською е/д Трубізького МУВГ в 2019 році.
   Поновлені Плани евакуації в сільських радах зони Придесення, створені штаби та рятувальні команди на території сільських рад зони Придесення, затверджені графіки цілодобового чергування відповідальних працівників в сільських радах, складено списки власників плавзасобів з номерами телефонів, які у разі потреби можуть надати допомогу.
   Також затверджений План дій підрозділів Броварського районного управління ГУ ДСНС України під час пропуску весняної повені та дощових паводків у 2019 році на території Броварського району, План дій підрозділів пожежно-рятувальної служби по підготовці та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації з можливим підтопленням населених пунктів Броварського району в період весняного паводку.
   Здіснюється постійний контроль та моніторинг за рівнем води на річках, в районі облаштовано гідрометричний пост на річці Десна в с. Літки, та встановлені водомірні рейки на магістральних шлюзах на річці Трубіж.
   Пік паводку приходиться на квітень місяць і першу декаду травня.
   Трубіжським управлінням водного господарства створено 2 аварійні бригади по 3-4 чол. для проведення безаварійного пропуску повені та паводків на водогосподарських системах району.
   На період пропуску повені та паводків у 2019 році в населених пунктах, які відносяться до зони можливого підтоплення буде забезпечено цілодобове чергування відповідального чергового у сільській раді, та постійний зв’язок з сектором з питань надзвичайних ситуацій.
   Окреме і досить серйозне питання - це проведення евакозаходів в разі затоплення водами Київського водосховища. Населені пункти Броварського району, котрі розташовані в Придесенській зоні, попадають в зону затоплення. За розрахунками спеціалістів вода буде розповсюджуватись зі швидкістю 1 км. за 3 хвилини і утримуватися на термін від 7,5 до 10 годин.
   На виконання вимог доручення Прем’єр-міністра України від 03.10.2017 № 39053/0/1-17 щодо підвищення готовності органів влади до виконання заходів із захисту населення і територій від масштабних надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та відповідно до графіку проведення у 2018 році тренувань органів управління та сил цивільного захисту щодо дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій на арсеналах, базах зберігання (складах) озброєння Збройних сил України, атомних електростанціях і гідроспорудах Дніпровського та Дністровського каскадів ДСНС України та Київською облдержадміністрацією 25.09.2018 проведено тренування щодо реагування на надзвичайну ситуацію, що може виникнути при аварії на Київській ГЕС/ГАЕС.
   В ході тренування практично були перевірені сільськи ради Броварського району в яких розміщуються ЗПЕ та ППЕ.
   Станом на 01.03.2019 року в населених пунктах Броварського району встановленні 5 сирен та 1 ревун.
   Сектором з питань цивільного захисту розроблені організаційно-технічні заходи по зменшенню ризику виникнення надзвичайних ситуацій в період пропуску льодоходу, повені а також підготовані методичні матеріали і пам’ятки про дії населення під час можливих затоплень та паводків у весняно-літній період.
   Броварський район готується до безаварійного пропуску льодоходу, повені та паводків у 2019 році.

   3. Про стан транспортного обслуговування на території Броварського району. 
   Автобусні перевезення населення Броварського району забезпечують 12 юридичних осіб: ТОВ «ПасБРайТ», ТОВ «Союз-Авто», ВАТ «Броварське АТП-13209», ПП «А.Т.Н.», ТОВ Бровариавтопас», ТОВ «Автосервіс», ТОВ «Підприємство «Троїцька Артіль», КП «Київпастранс», ПОГ АТП «Інватранс», ТОВ «Автопас-К», ТОВ «Транспортна компанія «Автосоюз», ПАТ «АТАСС – Бориспіль» та 4 приватні підприємці.
   Перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування здійснюється на конкурсній основі.
   Відповідно до ст.7 Закону України «Про автомобільний транспорт» забезпечення організації пасажирських перевезень покладається на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі району, – на районні державні адміністрації.
   В січні 2019 року був проведений конкурс з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Броварського району (далі – конкурс), організатором якого була Броварська районна державна адміністрація. Результатом конкурсу було визначено переможців по затвердженим маршрутам. 14.02.2019 були підписані договори про організацію перевезень пасажирів
на автобусному маршруті загального користування між адміністрацією та перевізниками – переможцями.
   На сьогодні діє 5 приміських внутрішньорайонних маршрутів, організація яких відноситься до компетенції Броварської районної державної адміністрації та 37 міжміських і приміських автобусних маршрутів, що не виходять за межі області (внутрішньообласні), організація яких відноситься до компетенції Київської обласної державної адміністрації.
   Броварська райдержадміністрація намагається максимально задовольнити потреби, як громади так і перевізників та в межах своїх повноважень робить все для вирішення відповідних завдань, щоб покращити умови у сфері обслуговування при перевезенні жителів району.
   Наразі триває робота щодо можливості зміни маршруту № 16 Красилівка – Бровари (Броварська ЦРЛ).
   В Броварському районі функціонує 5 «шкільних автобусів», що дає змогу дітям з віддалених куточків населених пунктів вчасно добиратися до місця розташування навчальних закладів. Одним із основних завдань Броварської районної державної адміністрації в цьому напрямку є забезпечення усіх населених пунктів району шкільним транспортом, особливо це актуально в зимовий період для дітей молодших класів.
   Згідно статистичних даних основні показники вантажо - та пасажирообороту Броварського району в 2018 році:

 

Основні показники 2017 р. 2018 р.
В порівнянні 
2018 р. до 2017 р. %
Вантажооборот, млн.ткм 81,3 81,7 + 0,5
Обсяг перевезених вантажів, тис.т 328,7 358,7 +9,1
Пасажирооборот, млн.пас.км 42,1 34,7 -17,6
Кількість перевезених пасажирів, тис. 1 754,4 1 537,7 -12,4

   Броварська райдержадміністрація постійно проводить роботу з відстеження належного функціонування автобусних маршрутів, розглядає та відповідним чином реагує на звернення громадян щодо надання та підвищення якості послуг перевезень.
   Загалом, Броварською райдержадміністрацією проводиться цілеспрямована та системна робота щодо забезпечення належного транспортного обслуговування на території району.       

            
   4. Про проведення в Броварському районі весняного двомісячника благоустрою населених пунктів. 
   Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про благоустрій населених пунктів», розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 березня 2010 року № 777-р «Деякі питання проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та дня благоустрою територій населених пунктів» з метою забезпечення утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об’єктів загального користування та створення умов, сприятливих для життєдіяльності населення, на виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 07.03.2019 № 120 «Про проведення в Київський області двомісячника благоустрою населених пунктів», розпорядженням виконуючого обов’язки голови Броварської районної державної адміністрації від 14.03.2019 № 89 передбачено проведення у районі з 18 березня по 18 травня 2019 року двомісячника благоустрою населених пунктів.
   З метою належного виконання заходів двомісячника, поліпшення стану навколишнього природного середовища, благоустрою, озеленення населених пунктів та прилеглих до них територій в районі були дані такі доручення:
   - сільським та селищним головам району утворити штаби з питань організації проведення двомісячника благоустрою, розробити заходи з питань поліпшення благоустрою по кожному населеному пункту із зазначенням конкретних обсягів запланованих робіт;
   - сільським та селищним головам в ході проведення двомісячника особливу увагу приділити ліквідації несанкціонованих стихійних сміттєзвалищ, очищення від сміття та металобрухту лісосмуг уздовж доріг;
   - керівникам дорожніх служб району в ході проведення заходів з благоустрою провести роботи з прибирання сміття вздовж автодоріг місцевого та державного значення;
   - сільським та селищним головам у населених пунктах району 20 квітня 2018 року провести заходи, спрямовані на поліпшення стану довкілля, а саме: акції «Посади своє дерево» та «Зробимо Україну чистою» (під час проведення зазначених акцій в населених пунктах впорядкувати вулиці, майдани, сквери, місця громадського користування та відпочинку, привести в належний санітарний та естетичний стан джерела питного водопостачання, прибудинкові території, власні і прилеглі території промислових та сільськогосподарських підприємств, закладів освіти, охорони здоров’я, підприємств побуту, торгівлі, дитячі, спортивні та господарські майданчики);
   - відділу організаційно-інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату адміністрації забезпечити широке інформування населення про хід проведення двомісячника благоустрою;
   - ТОВ «Броварська редакція газети «Нове життя» та редакції міськрайонного радіомовлення широко інформувати населення про хід проведення двомісячника благоустрою.
   Відповідно до розпорядження територія району була розбита на п’ять секторів, за кожним з яких було закріплено відповідальну особу на рівні не нижче керівника структурного підрозділу адміністрації; території секторів були поділені на два – шість підсекторів із закріпленням за ними відповідальної особи на рівні сільських та селищних голів, а також депутатів районної ради; території підсекторів були поділені на дві – вісім зон відповідальності, за якими були закріплені депутати сільських та селищних рад, члени виконкомів сільських та селищних рад, керівники комунальних підприємств, голови садових товариств та об’єднань, громадські активісти.
   Станом на 20.03.2019 Зазимська, Рожівська, Літочківська, Світильнянська, Погребська, Кулажинська, Богданівська сільські ради та Великодимерська селищна рада вже надали планові показники по заходах двомісячника. Узагальнені показники такі:
   Планові показники заходів двомісячника благоустрою населених пунктів Броварського району

Найменування заходів Один. виміру
Заплановано 

Заплановано ліквідувати несанкціонованих сміттєзвалищ, у т.ч. шт. 28
- у межах смуг вулиць та доріг населених пунктів; шт. 9
- на прибудинкових територіях; шт. 4
- на пустирях в межах населених пунктів шт. 15
Обсяг побутових відходів на несанкціонованих сміттєзвалищах м3 70
Зелені насадження загального користування Х
- дерев шт. 880
- кущів шт. 355
- газонів тис.м2 10,48
- квітників м2 451
Наявність, утримання місць для поховань Х
- кладовищ од/га 17
- братських могил од. 8
- меморіальних комплексів од. 10
- місць почесних поховань од. 1
Наявність, прибирання та впорядкування зупинок громадського транспорту населених пунктів од. 51
Запланована кількість коштів на благоустрій всього, у т.ч. млн.грн 1,834
- бюджетних млн.грн 1,832
- позабюджетних млн.грн 0,2
Протяжність очищених від сміття берегів водойм тис.м2 6,185
Кількість громадськості, що планується залучити до участі у весняних толоках громадськості, у т.ч. осіб 1 916
- учнівської молоді осіб 745
- студентської молоді осіб 133

   Роботи з поліпшення стану навколишнього природного середовища, благоустрою, озеленення населених пунктів та прилеглих до них територій триватимуть і надалі. 

   5. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Пухівської сільської ради.
   Пухівська сільська рада та її виконавчий комітет у своїй роботі по виконанню делегованих повноважень керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими законодавчими актами та розпорядчими документами.
   Робота виконавчого комітету Пухівської сільської ради проходить згідно плану роботи на 2019 рік затвердженого рішенням виконкому від 12.12.2018 року за № 59.
   На території Пухівської сільської ради проживає 2 038 чол. В тому числі: громадян працездатного віку 1 158 чол. або 57% від загального населення, пенсіонерів - 611 чол. або 30% від загального населення, дитяче населення – 354 чол. або 17 % (від 0 до 18 років).
   Пільгова категорія населення: інваліди Великої Вітчизняної війни - 1 чол., учасники війни – 43 чол., діти війни – 119 чол.; учасники бойових дій на території інших країн – 6 чол., ліквідатори наслідків катастрофи на ЧАЕС – 15 чол., учасники АТО-21 чол.
   Виконком контролює роботу підприємств та установ різних форм власності, що знаходяться на території сільської ради.
   При виконкомі працює три постійні комісії:
   - Комісія з питань планування бюджету, фінансів і цін, реформування економіки, підтримки підприємництва, середнього та малого бізнесу; 
   - Комісія питань регламенту депутатської етики, законності та правопорядку, освіти, культури, охорони здоров’я, материнства і дитинства та соціального захисту населення; 
   - Комісія з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів, соціального розвитку села та екології.
   Також працює адміністративна комісія.
   Виконавчим комітетом Пухівської сільської ради за період з 01.01.2019 року по 01.03.2019 рік вчинено 15 нотаріальних дій: посвідчення доручень 9, складання заповітів 4, посвідчення підпису та копій 2.
     Проводиться державна реєстрація актів цивільного стану. Станом на 01.03.2019 року проведено 16 державних реєстрацій актів цивільного стану, а саме: 15 смертей, 1 шлюб.
   Станом на 01.03.2019 року на території сільської ради зареєстровані 23 підприємства різних форм власності. Найбільшими платниками податків до місцевого бюджету є: ТОВ «Будіндустрія-Сервіс ЛТД», ТОВ «Авантаж».
   На території сільської ради функціонує Пухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, де навчається 181 учень та дошкільний навчальний заклад «Десняночка» де виховується 104 дітей.
   Медичне обслуговування населення здійснює Пухівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини Броварського районного центру первинної медико-санітарної допомоги Київської області, яку відвідує в середньому 38 чоловік на день. Мешканців обслуговують 1 лікар та 1 медична сестра. Учасники бойових дій, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, перебуваючи на диспансерному обліку, один раз на рік проходять поглиблений медичний огляд, а також забезпечуються, згідно переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я, безоплатними ліками. Особливий медичний догляд ведеться за дітьми до року та групою ризику.
   В будинку культури функціонують: гурток «Мистецтво», вокальний ансамбль, фольклорний ансамбль, гурток сольного співу, клуб вихідного дня, історико-технічне стендове моделювання.
   В селі постійно проводяться культурно-масові заходи.
   Виконком сільської ради та депутатські комісії постійно контролюють роботу підприємств торгівлі та побуту по дотриманню законодавчих актів, прав споживачів.
   Виконком сільської ради надає дозвіл на переведення садових будинків у житлові, присвоює поштову адресу на новозбудовані житлові будинки та земельні ділянки з відповідним цільовим призначенням, погоджує графіки роботи закладів торгівлі.
   На виконання Програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку за 2019 рік сільською радою використано 182,5 тис. грн, з них: на вуличне освітлення – 129,8 тис.грн., на вивіз побутового сміття –52,7 тис.грн.
   Транспортне обслуговування надається маршрутними автобусами, які забезпечують доставку громадян до міста Києва. Це рейси №344 Київ-Пухівка (через місто Бровари) та № 325 Київ-Пухівка (через Троєщину). Також, через село Пухівка проходить маршрут №341 Київ - Рожни.
   Село повністю газифіковане та телефонізоване.
   Сільською радою відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» здійснюється оприлюднення Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів сільської ради на відповідні роки, проектів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу на власному сайті (http://www.pukhivka-rada.gov.ua).
   Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», особистий прийом громадян сільським головою, секретарем та землевпорядниками проводиться в своїх кабінетах. Сільський голова проводить прийом щосереди з 09.00 до 12.00 години, секретар та землевпорядник проводять прийом з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 17.00 години, обідня перерва з 12.00 до 13.00 години.
   Графік роботи апарату виконкому сільської ради затверджений розпорядженням сільського голови та доведений до відома населення через дошки оголошень та висвітлений на сайті сільської ради. Сільським головою ведеться журнал особистого прийому громадян.
   За звітний період виконкомом сільської ради було проведено 2 (два) засідання, прийнято 9 рішень. На засіданнях виконкому розглядаються заплановані питання, що стосуються переведення садових будинків у житлові, присвоєння адрес, надання дозволів на встановлення тимчасових споруд, організація та проведення масових заходів (свята), забезпечення порядку на водних об’єктах. А також на засіданні виконкому розглядалися розпорядження та доручення голови Броварської РДА, які потребували прийняття заходів на їх виконання.
   В порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян до виконкому сільської ради збільшилась. Актуальними залишаються земельні питання.
   Всі звернення громадян розглядаються у встановлений законом термін на засіданнях виконкому та на пленарних засіданнях сесій сільської ради, на яких приймаються відповідні рішення, на письмові звернення надаються письмові відповіді.
   Належна увага приділяється соціальному захисту населення, особливо людям похилого віку та одиноким мешканцям, так за наданням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та електроенергію звернулось 35 сімей у 2019 році. Питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається 4 рази в рік на засіданні виконкому.
   Реєстрація звернень громадян в сільській раді ведеться окремо від інших видів діловодства в журналі встановленої форми, в якому є відмітки про виконання, журнал прошнурований, пронумерований і скріплений печаткою. Ведення діловодства та робота із зверненнями громадян згідно посадової інструкції покладено на землевпорядника сільської ради та секретаря.
   В галузі оборонної роботи згідно ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ведеться облік військовозобов’язаних. На території Пухівської сільської ради на військовому обліку перебуває 389 громадян. Постійно проводиться робота по сприянню організації призову жителів села на строкову службу та проведення мобілізації. До відома населення, а також до підприємств, організацій та установ всіх форм власності доводиться наказ військового комісара про призов на строкову службу.
   Станом на 01.03.2019 перебуває на військовому обліку 37 призовників.
   В результаті військових дій, які розгорнулися на сході України було мобілізовано на військову службу всього 21 особу.
   З 04 квітня 2016 року в сільській раді працює спеціаліст з реєстрації місця проживання громадян. Станом на 01.03.2019 року на території Пухівської сільської ради зареєструвалося – 15 громадян, а знялося з реєстрації – 4 громадянина.
   З 18 травня 2016 року в сільській раді працює державний реєстратор. Станом на 01.03.2019 року було опрацьовано 53 заяви про реєстрацію речових прав на нерухоме майно.
   Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільською радою виконуються делеговані повноваження. А саме:
   Проблемними питаннями, що потребують вирішення є:
   1. Добудова нового будинку культури в селі Пухівка.
   2. Облаштування сільського стадіону.
   3. Облаштування тротуарної доріжки по вул.. Центральна, Деснянська, Космонавтів.
   4. Встановлення електропідстанцій на нових масивах.
   5. Розчистка водоймищ на території села Пухівка.

Comments