Новини‎ > ‎

Відбулося засідання колегії при Броварській райдержадміністрації.

опубліковано 28 лют. 2019 р., 05:23 Інформаційно-довідковий центр
   28 лютого 2019 року виконуючий обов'язки голови Броварської районної державної адміністрації Ю. Плакся провів засідання колегії при Броварській райдержадміністрації.

    В засіданні взяли участь: заступник голови адміністрації О.Юрченко, виконуючий обов’язки керівника апарату О. Мордач, члени президії, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району, представники засобів масової інформації. 


   На засіданні колегії розглянуто наступні  питання:
   1. Про виконання зведеного бюджету Броварського району за 2018 рік.
   Зведений бюджет Броварського району складається з районного бюджету, 1 селищного та 16 сільських бюджетів. 
   Доходна частина загального фонду бюджету Броварського району без урахування офіційних трансфертів затверджена місцевими радами на 2018 рік в сумі 214951,4 тис. грн., уточнена в сумі 285988,9 тис. грн.. 
   За 2018 рік до бюджету надійшло доходів в сумі 314099,2 тис. грн., виконання до уточненого плану становить 109,8 %, понад план отримано 28110,3 тис. грн.. 
   Уточнений план на 2018 рік по районному бюджету виконано на 110,4 %. При плані в сумі 171909,7 тис. грн., фактично надійшло 189783,3 тис. грн., що на 17873,6 тис. грн. більше від плану. 
   Видаткова частина зведеного бюджету Броварського району за 2018 рік виконана в сумі 966918,4 тис. грн., з них по загальному фонду в сумі 821475,4 тис. грн. та спеціальному фонду в сумі 145443,0 тис. грн. 
   Протягом бюджетного року в зведений бюджет Броварського району вносилися зміни за рахунок уточнення вільних лишків по загальному фонду станом на 01.01.2018 року в сумі 45225,4 тис. грн., за рахунок перевиконання доходної частини загального фонду бюджетів в сумі 71037,4 тис. грн. Вільний залишок, який утворився станом на 01.01.2018 року по загальному фонду розподілено на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату 5726,0 тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв 743,1 тис.грн, придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів 58,0 тис.грн, продукти харчування 528,8 тис. грн, на проведення інших видатків 14397,3 тис.грн, кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку 21972,2 тис.грн. 
   За 2018 рік фактично надійшло доходів без урахування трансфертів до зведеного бюджету району на суму 314099,2 тис. грн. або 109,8 % до затвердженого плану. Зростання до минулого року склало 48,2 %, тобто 102214,9 тис. грн. (211884,2 тис.грн.). 
   Податку з доходів фізичних осіб за звітний період надійшло 188065,2 тис. грн., що становить 110,2 % до плану, фактично до надходжень відповідного періоду минулого року показники збільшились на 72015,6 тис.грн. або на 62,1 %. Найбільше зростання надходжень по податку з доходів фізичних осіб по області, середній показник по області становить 128,0 %. 
   Плати за землю надійшло 37816,1 тис. грн., більше плану на 4,5 % або 1645,2 тис. грн., відносно 2017 року надходження збільшились на 3660,1 тис.грн. або 10,7 %. Середній показник по області становить 101,7 % до минулого року. 
   Акцизного податку станом на 1 січня 2019 року надійшло 34061,6 тис.грн., що більше плану на відповідний період на 3523,1 тис.грн. або 111,5 %. Надходження збільшились в порівняні з 2017 роком на 11031,1 тис.грн. або на 47,9 %. Середній показник по області 118,6%. 
   Єдиного податку надійшло за 2018 рік 32491,3 тис.грн., що більше на 8,4 % від плану або на 2513,4 тис.грн. В порівняні з минулим роком надходження збільшились на 9048,7 тис.грн. або на 38,6 %. Середній показник по області 130,1 %. 

Виконання плану по доходах за 2018 рік в розрізі адміністративно-територіальних одиниць 

№ п/п Адміністративно-територіальні одиниці 2018 Факт минулого року Темпи росту /зменшення/ до фактичних надходжень поточн. року, %
План затверд. місц. радами на 2018 рік Фактично надійшло % виконання до плану Відхил. в абсол. сумі 2017 З початку року
Відхил. в абсол. сумі % темпи росту 2018 до 2017

1

Бюджет селища Калинівка

21 913,40

23 715,85

108,23

1 802,45

17 257,26

6 458,60

137,43

2

Бюджет с. Богданівка

8 695,00

8 868,35

101,99

173,35

7 603,55

1 264,80

116,63

3

Бюджет с. Гоголів

6 200,00

6 995,66

112,83

795,66

6 469,32

526,34

108,14

4

Бюджет с. Зазим`я

8 267,00

8 791,92

106,35

524,92

7 162,07

1 629,85

122,76

5

Бюджет с. Княжичі

12 056,98

12 191,19

101,11

134,21

11 445,71

745,49

106,51

6

Бюджет с. Красилівка

4 424,50

4 981,27

112,58

556,77

3 718,78

1 262,49

133,95

7

Бюджет с. Кулижінци

133,50

170,12

127,43

36,62

158,18

11,94

107,55

8

Бюджет с. Літки

1 603,90

1 737,47

108,33

133,57

1 276,73

460,74

136,09

9

Бюджет с. Літочки

594,49

650,26

109,38

55,77

513,34

136,92

126,67

10

Бюджет с. Плоске

1 032,00

1 080,67

104,72

48,67

1 215,57

-134,90

88,90

11

Бюджет с. Погреби

13 896,65

16 306,25

117,34

2 409,60

8 213,93

8 092,33

198,52

12

Бюджет с. Пухівка

9 092,62

11 018,59

121,18

1 925,97

6 677,19

4 341,40

165,02

13

Бюджет с. Рожівка

1 999,80

2 185,58

109,29

185,78

1 693,56

492,02

129,05

14

Бюджет с. Рожни

6 362,70

6 324,76

99,40

-37,94

5 767,61

557,15

109,66

15

Бюджет с. Русанів

2 725,70

3 054,46

112,06

328,76

2 918,03

136,43

104,68

16

Бюджет с. Світильня

1 127,00

999,11

88,65

-127,89

846,31

152,80

118,05

17

Бюджет с. Требухів

13 953,91

15 244,37

109,25

1 290,46

12 271,38

2 972,99

124,23

18

Район

171 909,74

189 783,27

110,40

17 873,53

116 675,70

73 107,57

162,66

Всього по району

285 988,89

314 099,15

109,83

28 110,27

211 884,20

102 214,95

148,24


   В структурі надходжень загального фонду бюджету міжбюджетні трансферти становлять 65,7 % від загального обсягу надходжень і складають 602 млн. 165,6 тис.грн.
   За 2018 рік з державного, обласного, міського бюджету міста Бровари, сільського та селищного бюджетів до бюджету району надійшли:
   - освітня субвенція в сумі 90 млн. 591,7 тис. грн.,
   - медична субвенція в сумі 127 млн. 135,3 тис.грн,
   - субвенцій з державного бюджету, що спрямовуються на соціальний захист населення – 248 млн. 239,9 тис.грн
   - пільги громадянам, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 370,8 тис. грн. по району, по Калитянській ОТГ – 19,6 тис.грн., м. Бровари – 387,6 тис.грн,
   - субвенції на соціально-економічний розвиток регіонів – 4 млн. 954,1 тис.грн.,
   - субвенції на придбання житла – 4 млн. 657,7 тис.грн.,
   - субвенції на відшкодування вартості ліків для лікування окремих захворювань – 1 млн. 830,3 тис.грн.,
   - субвенції на фінансування об’єктів спільного користування з м. Бровари – 52 млн. 233,1 тис. гривень,
   - субвенція на підтримку осіб з особливими потребами – 402,2 тис.грн,
   - додаткова дотація – 26 млн. 547,8 тис.грн,
   - інші субвенції з сіл, селищ району 41 млн. 922,8 тис.грн.
Спеціальний фонд
   По спеціальному фонду до зведеного бюджету Броварського району надійшло 60678,3 тис.грн., з них власних надходжень 18477,9 тис.грн., офіційних трансфертів 29655,4 тис.грн., екологічного податку 610,1 тис.грн., надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту 6815,7 тис.грн., надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва 343,4 тис.грн., коштів від продажу земельних ділянок – 4764,3 тис.грн., інших надходжень – 11,5 тис.грн.
   Станом на 01.01.2019 за оперативними даними Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області сума податкового боргу до місцевого бюджету:
   Броварський район складає 11 685,2 тис. грн., в т.ч. по податкам:
   - земельний податок та орендна плата за землю – 9 367,1 тис.грн.,
   - єдиний податок – 1 153,6 тис.грн.,
   - інші податки і збори – 1164,5 тис.грн..
Видатки та заборгованість 
   Видатки зведеного бюджету району за 2018 рік складають 96 6918,4 тис. грн. та зросли на 3,1 % відносно минулого року ( 937 810,8 тис.грн різниця становить – 19 107,6 тис. грн.), в т.ч. по загальному фонду 821 475,4 тис.грн. та по спеціальному 145 443,0 тис.грн.
   З них, за звітний період видатки зведеного бюджету району на освіту та охорону здоров’я становлять 49,7 % (407 878,5 тис. грн.).
   Найбільшу питому вагу в структурі видатків зведеного бюджету загального фонду займають видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення і становлять 32,6 % від загального обсягу або 264 638,3 тис.грн. По галузі освіти за 2018 рік проведено видатків 188 976,2 тис.грн., що становить 23,3 % від загального обсягу видатків та на охорону здоров’я направлено кошти в сумі 218  902,3 тис.грн. або 26,9 %. Аналізуя видатки в порівняні з відповідним періодом минулого року, необхідно зазначити, що видатки по загальному фонду збільшились на 29976,9 тис.грн. Зростання обсягу видатків відбулося по всіх галузях. Необхідно зазначити, що видатки в 2017 році з урахуванням видатків закладів, які відійшли до Великодимерської селищної ради.
Видатки зведеного бюджету (загальний фонд) 
Броварського району за 2018 рік
Показники 2018 рік

 

2017 рік 2018 рік до 2017 року
+ / - %
Разом видатки по галузях, в т. ч.: 781 498,50 821 475,40 39 976,90 105,12 101,2
Державне управління 35 366,70 37 893,20 2 526,50 107,14 4,7
Соціальний захист та соціальне забезпечення 243 101,80 264 638,30 21 536,50 108,86 32,6
Охорона здоров'я 207 341,90 218 902,30 11 560,40 105,58 27,0
Освіта 189 154,60 188 976,20 -178,40 99,91 23,3
Культура 21637,9 18 144,30 -3 493,60 83,85 2,2
Фізична культура 4 350,50 5 040,20 689,70 115,85 0,6
Житлово-комунальне господарство 19426,2 21 547,40 2 121,20 110,92 2,7
Правоохорона діяльність 7218,4 1 235,00 -5 983,40 17,11 0,2
Реверсна дотація 8856 8 811,40 -44,60 99,50 1,1
Інші видатки 45 044,50 56 287,10 11 242,60 124,96 6,9

   Видатки на оплату праці та нарахування складають 43,1 % від загального обсягу видатків зведеного бюджету за 2018 рік. В порівняні з минулим роком заробітна плата збільшилась на 6 %. Збільшились видатки по соціальним виплатам населенню на 5 % або 14 535 тис. грн. до минулого року. Видатки на оплату комунальних послуг в цілому залишились на рівні 2017 року.    
   Захищені видатки у 2018 році складають 84,9 % від загального обсягу видатків загального фонду і становлять 697 210,3 тис.грн.   
   В 2018 році передано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій по загальному фонду в сумі 4 051 620 грн.: 
   - Зазимській сільській раді – 2 000 000 грн.; 
   - Погребська сільська рада – 500 000 грн.; 
   - Богданівська сільська рада – 500 000 грн.;  
   - Красилівська сільська рада – 400 000 грн.; 
   - Пухівська сільська рада - 651 620 грн. 
   Кошти субвенції на соціально-економічного розвиток, що надійшли відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2018 року № 934-р «Деякі питання надання у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» у сумі 540 000,00 грн залишились на рахунку районного бюджету. 
   За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів І – ІІ групи з числа військовослужбовців управлінню соціального захисту населення для придбання житла для 6 чоловік на суму 4657744,4 грн., а саме:
Овчинников Сергій Ігоревич с. Погреби 920 015,48
Криваківський Владислав Вікторович с. Пухівка 807 995,03
Михайленко Віктор Володимирович с.Світильня 656 341,63
Маляренко Станіслав Григорович с.Княжичі 960 709,00
Царенко Максим Іванович с.Рожни 656 341,63
Таргонський Богдан Миколайович смт.Калинівка 656 341,63
   За рахунок субвенції на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок відповідної з державного бюджету придбано житло Плосківською сільською радою для дитини-сироти Борисової Ірини на суму 375000 грн.

  2. Про стан виконавської дисципліни та підсумки роботи зі зверненнями громадян в Броварській районній державній адміністрації за 2018 рік. 
   Протягом 2018 року в електронній системі «Аскод» всього зареєстровано 5779 документів, з яких 3650 вхідної документації та 2129 вихідної документації, станом на сьогодні - протягом січня-лютого 2019 року – 990 документів, з яких 640 вхідної, 350- вихідної документації.

Вид документу 2018 рік
Доручення та розпорядження голови Київської облдержадміністрації 280
Звернення та запити народних депутатів України, депутатів Київської обласної ради 50
Документи Київської облдержадміністрації 1608
Запити правоохоронних органів 538

   У 2018 році підлягало виконанню 763 контрольних документи. Документи виконано, відповідно до вказаних у них строків.
   Працівниками відділу з питань контролю, документального забезпечення та звернень громадян апарату адміністрації здійснюється підготовка щотижневих нагадувань виконавцям про наближення контрольних термінів виконання завдань, усних попереджень виконавців про закінчення строків виконання документів.
   Посилено контроль за своєчасним і безумовним виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, доручень та розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрацій.
   Загалом стан виконавської дисципліни у Броварській райдержадміністрації набув тенденції до покращення, про що свідчать дані моніторингу стану виконання розпоряджень та доручень голови ОДА, які здійснюється відділом контролю Київської ОДА.
   Так протягом 2018 року середнє значення стану виконавської дисципліни:
   за І кв. -  63,28%,
   за ІІ кв. - 63,29%,
   за ІІІ кв. - 78,68 %,
   за ІVкв. - 90,72 %.
   Протягом 2019 року відсоток виконавської дисципліни становив 95-100%.
   Важливою складовою роботи відділу є звернення громадян.
   За 2018 рік до райдержадміністрації надійшло 1653 звернення громадян, що на 94 звернення менше проти аналогічного періоду минулого року. Зокрема:
   - 1135 письмових звернення, з них контрольних (з органів влади вищого рівня та засобів масової інформації) – 128;
   - 48 звернень прийнято на особистому прийомі голови адміністрації (за 2017 рік цей показник складав 80 звернень), зменшення становить 32 звернення;
   - 12 звернень (прямий телефонний зв’язок) надійшло на телефонну «гарячу лінію» райдержадміністрації (за 2017 рік цей показник складав 9 звернень) збільшення становить 3 звернення;
  - 47 звернень надійшло через Інтернет-приймальню звернень громадян райдержадміністрації (за 2017 рік цей показник складав 39 звернень), збільшення становить 8 звернень;
   - 411 звернень надійшло через державну установу «Урядовий контактний центр» (за 2017 рік на урядову гарячу лінію надійшло 546 звернень громадян), зменшення становить 135 звернень.
   За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви (клопотання) щодо вирішення різних питань – 1611, які складають 97,5% від загальної кількості звернень. Скарг отримано 39, що становить 2,4%, пропозицій (зауважень) – 3, що становить 0,1%.
   Питання аграрної політики і земельних відносин були темою 775 звернень, що складає 47,0% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, питання соціального захисту населення були темою у 330 зверненнях, що складає 20,0% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   За звітний період по програмі «Турбота» розглянуто 130 звернень громадян. Надано одноразову матеріальну допомогу 120 громадянам на суму 699768,00 грн. Відмовлено в наданні матеріальної допомоги 10 громадянам.    
   Питання комунального господарства були темою 212 звернень (12,8%).
   Питання діяльності органів місцевого самоврядування - 79 (4,8%).
   Питання житлової політики порушувалися у 44 зверненнях, що складає 2,7% від загальної кількості порушених питань.   
   Питання охорони здоров’я були темою 36 звернень (2,2%).    
   Питання сім'ї, дітей, молоді порушувалися у 36 зверненнях, що складає 2,2% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   Питання транспорту та зв’язку порушувалися у 32 зверненнях, що складає 1,9% від усіх звернень, які надійшли до райдержадміністрації.
   Питання екологічної безпеки, раціонального природокористування - 19 звернень (1,1%).
   Незначний відсоток від загальної кількості звернень стосується питання праці та заробітної плати - 14 (1,0%), питання освіти - 7 (0,4%), питання забезпечення законності та охорони правопорядку – 4 (0,2%), питання діяльності політичних партій, профспілок, рухів, громадських об'єднань – 3 (0,2%) та інші.
   Протягом звітного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 41 колективне звернення, повторних звернень не надходило.
   Щомісячно проводиться «Прямий телефонний зв’язок» керівників райдержадміністрації, структурних підрозділів з населенням району, про що завчасно повідомляється в місцевих засобах масової інформації. За звітний період проведено 12 прямих телефонних зв’язків.
   Згідно графіка проведено 18 перевірок додержання законодавства щодо роботи зі зверненнями громадян, а саме: в управлінні соціального захисту населення, відділах житлово-комунального господарства, освіти, містобудування та архітектури, служба у справах дітей та сім’ї, архівному секторі Броварської райдержадміністрації, Калинівській селищній, Богданівській, Зазимській, Гоголівській, Світильнянській, Русанівській, Красилівській, Літківській Літочківській, Кулажинській, Плосківській та Рожівській сільських радах.

   3. Про санітарно-епідеміологічну та протиепізоотичну ситуацію в Броварському районі за 2018 рік. 
   Проведений в районі комплекс протиепідемічних заходів передбачених районними програмами, комплексними планами, дозволив тримати під контролем епідемічний процес з особливо небезпечних та небезпечних інфекційних захворювань.
   Аналіз інфекційної захворюваності населення Броварського району та м.Бровари за 2018 рік за даними КНП «Броварська БКЛ» свідчить, що у порівнянні з 2017 роком відмічається зменшення захворюваності на дизентерію, гастроентероколіти, ротавірусну інфекцію, ботулізм, скарлатину, вітряну віспу, інфекційний мононуклеоз, вірусні гепатити, лептоспіроз, грип. Значно зменшилась захворюваність на паразитарні та грибкові захворювання.
   Питання забезпечення якісною питною водою населення Броварського району в поточному році розглядались на нарадах, колегіях, на засіданнях комісій з питань ТЕБ та НС Броварської РДА.
   Через засоби масової інформації проведено санітарно-освітню та роз’яснювальну роботу серед населення з питань профілактики гострих кишкових інфекційних захворювань, харчових отруєнь, необхідності дотримання правил особистої гігієни на теми: що потрібно знати про ботулізм, профілактика отруєнь грибами, вірусний гепатит легше попередити ніж лікувати, профілактика гострих кишкових інфекційних захворювань та харчових отруєнь.
   Також Броварським районним управлінням ГУ Держпродспоживслужби в Київській області ініційовано на нарадах у голови Броварської РДА питання створення робочих груп по перевірці дотримання вимог санітарного законодавства в дитячих навчальних закладах Броварського району, по яких прийнято відповідні рішення та проведено виїзди робочих груп в навчальні заклади.
   Питання запобігання гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь, дотримання санітарних та протиепідемічних вимог у дитячих і підліткових закладах заслухано на семінар – нарадах з медичними працівниками навчальних закладів 03.04.2018, 25.05.2018, 23.10.2018 в Броварському районному управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області.
   Підготовка закладів освіти району до нового 2018-2019 навчального року проводилась відповідно до заходів, затверджених програмою соціально-економічного, культурного і духовного розвитку Броварського району на 2018 рік та розпорядженням голови Броварської районної державної адміністрації «Про заходи щодо організованого початку 2018-2019 навчального року у загальноосвітніх закладах району». На виконання зазначених заходів, пропозицій Держпродспоживслужби проведені поточні ремонти приміщень навчальних закладів району, ремонти харчоблоків. Забезпечено харчоблоки столовим, кухонним посудом, інвентарем, необхідними запасами миючих та дезінфікуючих засобів. Проведено косметичний ремонт спортивних споруд, ігрових майданчиків, впорядковано господарські зони.
   Проблемні питання по ЗНЗ:
   - потребують проведенні капремонту харчоблоки окремих навчальних закладів –с. Гоголів, Калинівка, Красилівка, Русанів, Плоске, Требухов
   - В багатьох шкільних їдальнях миття великої кількості столового посуду проводиться ручним способом (ЗОШ с. Пухівка, с. Рожни , с. Красилівка , с. Гоголів, с. Русанів, с. Плоске, с. Світильне ), або посудомийною машиною з вичерпаним технічним потенціалом (ЗОШ с. Калинівка, с. Требухів ) де харчується до 500 учнів. Такий спосіб миття столового посуду дуже впливає на якість вимитого посуду та на безпеку харчування дітей в навчальних закладах освіти.
   - Використовується теплове обладнання з вичерпаним ресурсом експлуатації в ЗОШ с.Рудня, НВК с.Русанів, с.Бобрик, с.Плоске, с.Мокрець, смт Калита.
   - Залишається низьким відсоток охоплення гарячим харчуванням школярів старших 5-11-х класів.
   На даний час в навчальних закладах необхідно :
   - посилити контроль за якістю питної води в навчальних закладах згідно ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної призначеної для споживання людиною», своєчасно проводити заміну фільтрів у водоочисних системах.
   - Потребує вирішення питання енергозбереження в навчальних закладах району з метою зниження захворюваності хворобами органів дихання. Необхідно провести капітальний ремонт частини даху Гоголівської ЗОШ І-ІІІ ст., ДНЗ с. Гоголів, Плосківському НВК, Зазимській ЗОШ І-ІІІ ст., Пухівській ЗОШ І-ІІІ ст.; Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст.; утеплення фасаду в ДНЗ с. Требухів, в Гоголівській ЗОШ І-ІІІ ст., в НВК с. Русанів, в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Погреби, в Зазимській ЗОШ І-ІІІ ст., в Пухівській ЗОШ І-ІІІ ст., в ДНЗ с. Пухівка, в Рожнівському НВК, в Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст., Красилівської ЗОШ І-ІІІ ст, Світильнянського НВК, Гоголівського ДНЗ «Сонечко».
   З метою упередження епідемічних ускладнень в організованих дитячих колективах направлено листи у відділ освіти Броварської РДА, завідувачам дошкільних навчальних закладів, директорам загальноосвітніх навчальних закладів, керівникам інтернатних закладів, оздоровчих та закладів відпочинку про заходи щодо запобігання гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь, отруєнь грибами.
   Згідно програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку Броварського району виконано:
   - здійснюється постійний контроль за якістю питної води в навчальних закладах лабораторіями Держпродспоживслужби та Броварського районного відділу лабораторних досліджень;
   - проведено будівництво бювету питного водопостачання в с.Богданівка глибиною 220м (вартість робіт 619,5 тис. грн.) та ремонт водопровідної мережі (заміна 30м) в с.Рудня, в с.Шевченкове – відремонтовано 500м водогону, в с.Требухів – відремонтовано водонапірну башту свердловини №4 для безперебійного водопостачання, в с.Красилівка та с.Зазим’є замовлено проектно-кошторисну документацію водопостачання сіл;
   - розроблено та погоджено проектно-кошторисну документацію водовідведення та очистки стічних вод по каналізаційній системі з очисними спорудами в с.Красилівка, проведено заміну труб каналізаційної системи в с.Богданівка, замінено насосне обладнання на 2-х КНС в с.Шевченкове, відновлено одну з 5-ти КНС (по вул. Преображенській, 3 (бувша Котовського)) в с.Гоголів та розроблено проектно-кошторисну документацію по відновленню роботи каналізаційних очисних споруд.
   В 2018 році Броварським районним управлінням ГУ Держпродспоживслужби в Київській області в м. Бровари та Броварському районі проведено 27 планових перевірок державного нагляду під час яких відібрано 18 проб питної води для лабораторного дослідження за санітарно-хімічними, мікробіологічними та вірусологічними показниками. Повідомлення про відхилення від нормативів досліджених зразків води відібраних під час планових заходів за результатами лабораторних досліджень не поступало.

   4. Про стан підготовки дільничних виборчих комісій до виборів Президента України 31.03.2019.
   На території Броварського району на постійній основі сформовано 52 виборчі дільниці, з них: 21 велика виборча дільниця, 19 середніх, 12 малих.
   47 виборчих дільниць відносяться до 97 виборчого округу та 5 (с. Требухів та с. Княжичі) до 98 виборчого округу.
   Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 04 березня 2014 року № 31 зі змінами від 02.02.2019 року: "для забезпечення роботи виборчих комісій органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування надають транспортні засоби, засоби зв’язку, обладнання, інвентар, оргтехніку, інші матеріальні цінності".

   За рахунок місцевого та районного бюджетів забезпечується:

Державний Прапор України - 1
легковий автомобіль - 1
столи - не менше 7
столи для видачі бюлетенів під час голосування - із розрахунку 2 столи на 500 виборців;
стільці - не менше 65
телефонні апарати - не менше 2
комп’ютер - 1
принтер - 1
сейф або металева шафа для зберігання виборчої документації - 1
аварійне освітлення (ліхтарі, лампи тощо) - 1 комплект
медична аптечка - 1 комплект
засоби протипожежної безпеки - 1 комплект
стенд для розміщення офіційних матеріалів комісії - 1

   За рахунок Державного бюджету України забезпечується:

вивіска-1
печатка-1
штамп «ВИБУВ» 1
виборча документація та примірники Закону України «Про вибори Президента України»-у кількості, переданій Центральною виборчою комісією
канцелярське приладдя-відповідно до затверджених середніх норм видатків на проведення виборів Президента України
кабіни для таємного голосування-для виборчих дільниць із чисельністю виборців:
   - до 500 осіб (малі) - не менше 2,
   - від 500 до 1500 осіб (середні) - не менше - 4,
   - понад 1500 осіб (великі) - не менше 6
виборчі скриньки для голосування
для виборчих дільниць із чисельністю виборців:
   - до 500 осіб (малі) - не менше 2 великих (стаціонарних) та 2 малих (переносних);
   - від 500 до 1500 осіб (середні) - не менше 3 великих (стаціонарних) та 2 малих (переносних);
   - понад 1500 осіб (великі) - не менше 4 великих (стаціонарних) та 3 малих (переносних).

   Для забезпечення голосування виборців з обмеженими фізичними можливостями в приміщенні для голосування облаштовується одна кабіна для таємного голосування з шириною входу до неї 110 см, усередині якої встановлюється столик або поличка висотою не більше 75 см з простором знизу не менше 67 см для можливості розташування інвалідного візка.
   Після припинення повноважень виборчих комісій матеріальні цінності, які надавалися їм у користування органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підлягають поверненню відповідним органам, а матеріальні цінності, придбані за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з Державного бюджету України, чи коштів відповідного місцевого бюджету на підготовку і проведення місцевих виборів передаються на зберігання до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування відповідно до Порядку зберігання матеріальних цінностей, придбаних виборчими комісіям за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення виборів Президента України, народних депутатів України та всеукраїнського референдуму, встановленого Центральною виборчою комісією.

   5. Про дотримання вимог і обмежень для державних службовців під час передвиборчої кампанії.
   Державний службовець — це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.
   За новим чинним Законом державна служба – це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
   Відповідно до законів України «Про вибори Президента України» та «Про запобігання корупції» для державних службовців передбачені наступні обмеження.
   Зокрема, обмеження щодо ведення передвиборної агітації стосується працівників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів і судів (крім випадків, коли відповідна особа є кандидатом на пост Президента України).
   Державні службовці при виконанні своїх службових повноважень зобов’язані дотримуватися політичної нейтральності, уникати демонстрації у будь-якому вигляді власних політичних переконань або поглядів, не використовувати службові повноваження в інтересах політичних партій чи їх осередків або окремих політиків.
   Нормами  ст. 10 нового чинного Закону «Про державну службу» передбачено, що державний службовець не має права: 
   1) бути членом політичної партії, якщо такий державний службовець займає посаду державної служби категорії «А». На час державної служби на посаді категорії «А» особа зупиняє своє членство в політичній партії;
   2) обіймати посади в керівних органах політичної партії;
   3) суміщати державну службу із статусом депутата місцевої ради, якщо такий державний службовець займає посаду державної служби категорії «А»;
   4) залучати, використовуючи своє службове становище, державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, працівників бюджетної сфери, інших осіб до участі у передвиборній агітації, акціях та заходах, що організовуються політичними партіями;
   5) у будь-який інший спосіб використовувати своє службове становище в політичних цілях.
   Державний службовець повинен неупереджено виконувати законні накази (розпорядження), доручення керівників незалежно від їх партійної належності та своїх політичних переконань.
   Державний службовець також не має права демонструвати свої політичні погляди та вчиняти інші дії або бездіяльність, що у будь-який спосіб можуть засвідчити його особливе ставлення до політичних партій і негативно вплинути на імідж державного органу та довіру до влади або становити загрозу для конституційного ладу, територіальної цілісності і національної безпеки, для здоров’я та прав і свобод інших людей.

   6. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Княжицької сільської ради.     
   Княжицька сільська рада та її виконавчий комітет у своїй роботі по виконанню делегованих повноважень керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими законодавчими актами та розпорядчими документами.
   Робота виконавчого комітету Княжицької сільської ради проходить згідно плану роботи на 2018 рік затвердженого рішенням виконкому від 13.12.2017 року за № 628. На території Княжицької сільської ради, за даними реєстру територіальної громади, проживає 5900 чол.
   Виконком контролює роботу підприємств та установ різних форм власності, що знаходяться на території сільської ради.
   При сільській раді працюють 4 (чотири) постійні комісії, а саме: комісія з питань планування бюджету, фінансів і ціноутворення ; комісія з питань розвитку агропромислового комплексу, земельних ресурсів; комісія з питань освіти, культури, охорони здоров’я, материнства і дитинства та соціального захисту населення; комісія з питань законності і правопорядку,а також адміністративна комісія та опікунська рада.
   Станом на 31.12.2018 року на території сільської ради зареєстровані 140 підприємств різних форм власності. Найбільшими платниками податків до місцевого бюджету є: ТОВ «Камелія – PR», ТОВ «Вап-Буд», ТОВ «ФроніусУкраїна» та інші.
   У власності територіальної громади перебуває: ДНЗ «Вишенька», Княжицька ЗОШ I-III ст., сільський будинок культури, пожежне депо, житловий фонд.
   На території сільської ради функціонує Княжицька ЗОШ І-ІІІ ступенів, де навчається 692 учні та дошкільний навчальний заклад «Вишенька», де виховується 203 дітей.
   Медичне обслуговування населення здійснює Княжицька медична амбулаторія загальної практики сімейної медицини. Мешканців обслуговують 2 сімейні лікарі, 1 фельдшер та 2 медичні сестри. Учасники бойових дій, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, перебуваючи на диспансерному обліку, один раз на рік проходять поглиблений медичний огляд, а також забезпечуються, згідно переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я, безоплатними ліками. Особливий медичний догляд ведеться за дітьми до року та групою ризику.
   Транспортне сполучення із містом Києвом та м.Бровари щоденно забезпечують автобуси за маршрутом № 730 та №731 «Княжичі – Київ» , №17 «Княжичі- Бровари» Загалом протягом дня здійснюється 38 рейсів до м. Києва та 28 до м. Бровари.
   Село повністю газифіковане та телефонізоване. Широко розповсюджена мережа високошвидкісного доступу до мережі інтернет на основі оптоволоконної технології.
   Сільською радою відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» здійснюється оприлюднення Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів сільської ради, проектів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу на власному сайті за адресою: http:// http://kniazhychi.com/ua/.
   Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», особистий прийом громадян сільським головою, секретарем та спеціалістом-землевпорядником проводиться в своїх кабінетах. Сільський голова проводить прийом щосереди з 8.00 год. до 12.00 год. секретар та землевпорядник проводять прийом: щодня з 8.00 год. до 17.00 год.; обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.
   Графік роботи апарату виконкому сільської ради затверджений розпорядженням сільського голови та доведений до відома населення через дошки оголошень та висвітлений на сайті сільської ради. Сільським головою ведеться журнал особистого прийому громадян.
   За звітний період виконкомом сільської ради було проведено 12 засідань, прийнято 306 рішень. На засіданнях виконкому розглядали заплановані питання, що стосуються заслуховування звітів керівників закладів освіти та медицини, розглядалися звернення громадян щодо оформлення права власності на будинки, присвоєння поштових адрес, про погодження розміщення малих архітектурних споруд на території сільської ради. А також на засіданні виконкому розглядалися розпорядження та доручення голови Броварської райдержадміністрації, які потребували прийняття заходів на їх виконання.
   За звітний період виконкомом сільської ради видано 2554 довідок різного змісту підготовано 1410 вихідних документів.
   В порівнянні з минулим роком, кількість звернень громадян до виконкому сільської ради збільшилась. Актуальними залишаються земельні питання, питання щодо оформлення субсидій та присвоєння поштових адрес житловим будинкам та земельним ділянкам.
   Всі звернення громадян розглядаються у встановлений законом термін на засіданнях виконкому та на пленарних засіданнях сесій сільської ради, на яких приймаються відповідні рішення, на звернення надаються письмові відповіді.
   Належна увага приділяється соціальному захисту населення, особливо людям похилого віку та одиноким мешканцям, так за наданням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та електроенергію звернулось 407 сімей.
   Програма «Турбота про княжичан» передбачає фінансову підтримку жителів села станом на 31.12.2018 року наданно матеріальної допомоги мешканцям села в сумі 448640 грн.
   Питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданні виконкому сільської ради 1 раз на квартал.
Comments