Новини‎ > ‎

Відбулося засідання колегії при Броварській районній державній адміністрації

опубліковано 22 лют. 2018 р., 03:08 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 22 лют. 2018 р., 03:20 ]
   22 лютого 2018 року в приміщенні великої зали Броварської районної державної адміністрації керівник апарату Прянішнікова К.В. провела засідання колегії при Броварській райдержадміністрації.

   В засіданні взяли участь: заступник голови Броварської райради Гоголіна А.В., виконуючий обов'язки голови Плакся Ю.С.., члени президії, начальники управлінь, відділів та служб адміністрації, керівники організацій та служб району, сільські та селищні голови, представники ЗМІ.

   Відповідно до порядку денного розглянуто наступні питання:
   1. Про підсумки виконання Програми соціально – економічного, культурного і духовного розвитку Броварського району на 2017 рік.
   Вирішили:
   - схвалити звіт про виконання Програми соціально-економічного, культурного та духовного розвитку Броварського району за 2017 рік;
   - подати звіт про виконання Програми соціально-економічного, культурного та духовного розвитку Броварського району за 2017 рік на розгляд сесії районної ради.

   2. Про виконання районного бюджету за 2017 рік.
   Вирішили:
   - інформацію про виконання бюджету Броварського району за 2017 рік взяти до відома. 
   - Броварській об'єднаній податковій інспекції головного управління державної фіскальної служби, виконкомам сільських,селищних рад:
     * постійно вживати заходи по зміцненню платіжної дисципліни платників податків, погашенню наявних і недопущенню нових бюджетних недоїмок.
     * проводити роботу щодо перереєстрації філій та відокремлених підрозділів підприємств за місцем проведення діяльності з метою сплати відповідних податків до місцевих бюджетів району.
   
   - райдержадміністрації, виконкомам сільських, селищних рад:
     * активізувати роботу щодо уточнення наявних земельних ресурсів з метою передачі вільних земельних ділянок в оренду;
     * переглянути чинні договори оренди земельних ділянок з метою приведення ставок орендної плати у відповідність до чинного законодавства та з урахуванням проведеної нормативної грошової оцінки земель.

   - головним розпорядникам коштів, головам сільських і селищних рад:
     * привести у відповідність затвердженим бюджетним призначенням на оплату праці, мережу бюджетних установ, штатну чисельність працівників;
     * забезпечити жорсткий режим економного використання енергоносіїв, оплата яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів;
     * в процесі виконання місцевих бюджетів першочергово спрямовувати всі додаткові фінансові ресурси на ці потреби;
     * здійснювати управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів;
     * реєструвати бюджетні зобов’язання та здійснювати платежі розпорядникам коштів місцевих бюджетів за незахищеними видатками загального фонду місцевих бюджетів у разі відсутності заборгованості з оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за спожиті енергоносії;
     * протягом року забезпечити своєчасну і в повному обсязі виплату заробітної плати та оплату за використані енергоносії, для чого в процесі виконання місцевих бюджетів першочергово спрямовувати всі додаткові фінансові ресурси на ці потреби;
     * взяти під особистий контроль взяття бюджетних зобов'язань тільки в межах бюджетних призначень з урахуванням помісячного розпису;
     * забезпечити оптимізацію витрат коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних і неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника;
     * суворо дотримуватись заходів щодо наповнення місцевих бюджетів, вишукання додаткових джерел надходжень до бюджетів, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансової-бюджетної дисципліни у 2018 році.

   - управлінню фінансів райдержадміністрації, Броварському управлінню Державної казначейської служби у Київській області, головним розпорядникам коштів забезпечити належний контроль за дотриманням фінансової і платіжної дисципліни бюджетних коштів та забезпечити недопущення будь-яких заборгованостей.

    3. Проект Програми Забезпечення безкоштовними інсулінами інсулінозалежних хворих, що проживають в районі на 2018 рік.
     Вирішили:
    - схвалити Проект Програми Забезпечення безкоштовними інсулінами інсулінозалежних хворих, що проживають в районі на 2018-2020 роки.
    - головному лікарю Броварської центральної районної лікарні, подати Проект Програми Забезпечення безкоштовними інсулінами інсулінозалежних хворих, що проживають в районі на 2018-2020 роки на розгляд сесії Броварської районної ради. 


   4. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Броварській районній державній адміністрації.
    Вирішили:
   - керівникам управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій, селищним та сільським головам:
     * здійснювати державний контроль з метою удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників на належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян;
     * проаналізувати протягом лютого-березня 2018 року підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік, результати аналізу розглянути на оперативних нарадах, засіданнях виконкомів сільських та селищних рад, територіальної об’єднаної громади, вжити заходи щодо поліпшення цієї роботи, безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
     * забезпечувати безумовне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19 лютого 2008 року № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»;
     * посилити контроль за своєчасним, кваліфікованим, якісним та об’єктивним вирішенням питань, порушених у зверненнях, рішуче реагувати та вживати заходів до службових осіб, винних у безпідставній відмові у задоволенні вимог заявників. Забезпечувати участь заявників при розгляді їх звернень з наданням можливості знайомитися з матеріалами щодо їх розгляду для недопущення випадків безпідставної відмови;
     * забезпечити контроль за персональною відповідальністю посадових і службових осіб, відповідальних за забезпечення системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження до органів влади усіх рівнів. Не допускати надання відписок та формального ставлення до розгляду звернень громадян. Забезпечити притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, винних у формальному розгляді звернень та відмові в задоволенні законних вимог заявників;
    * дотримуватись встановлених графіків особистого прийому громадян посадовими особами управлінь, відділів адміністрації, сільських та селищних рад;
    * звернути особливу увагу на вирішення питань, порушених у колективних зверненнях, та першочерговий розгляд проблем соціально незахищених категорій населення і осіб, які мають особливі заслуги перед Україною. Вишукувати матеріальні і фінансові ресурси для поліпшення їх соціального та медичного обслуговування;
    * враховувати в планах соціально-економічного розвитку населених пунктів району пропозиції і зауваження, висловлені громадянами в листах та під час особистих виїзних прийомів громадян.

   - відділу з питань контролю, документального забезпечення та звернень громадян апарату адміністрації:
     * продовжити практику проведення прямих телефонних зв’язків керівництвом райдержадміністрації, начальниками управлінь, відділів та служб району з населенням;
     * забезпечувати належне функціонування телефонної «гарячої» лінії райдержадміністрації;
     * забезпечувати проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, як це передбачено Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, на розгляд якої виносити проблемні питання жителів району;
     * перевіряти дотримання виконання Закону України «Про звернення громадян» в структурних підрозділах райдержадміністрації, районних службах та органах місцевого самоврядування. За результатами перевірок готувати матеріали для заслуховування звітів керівників на засіданнях колегії та розширених нарадах, постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;
     * про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Броварській районній державній адміністрації за І півріччя 2017 року інформувати населення району через газету «Нове життя» та місцеве радіо. Забезпечити висвітлення змісту довідки про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Броварській районній державній адміністрації за І півріччя 2017 рік на офіційному веб-сайті Броварської райдержадміністрації. 


   5. Про санітарно – епідеміологічну та протиепізоотичну ситуацію в Броварському районі за 2017 рік.
    Вирішили:
   - звіт про санітарно – епідеміологічну та протиепізоотичну ситуацію в Броварському районі за 2017 рік взяти до уваги.
   - головам сільських та селищних рад:
     * провести роботу по покращенню санітарно – технічного стану сільських водопроводів, забезпечити організацію відомчого лабораторного контролю за якістю питної води, що подається населенню;
     * забезпечити проведення профілактичної дезінфекції джерел водопостачання, водопровідних споруд, в тому числі колодязів громадського та індивідуального користування дезінфікуючими засобами дозволеними до використання МОЗ України;
    * забезпечити проведення суцільної весняної та осінньої дератизації населених пунктів району;
    * забезпечити організацію проведення щеплень проти сказу тварин проти сказу та вирішити питання регуляції чисельності бродячих тварин в населених пунктах;
    *організувати виконання протималярійних гідротехнічних заходів та комарознищувальних заходів в місцях їх масового виплоду;
    * організувати проведення флюорографічного обстеження категорій населення, яке ухиляється від проходження даного обстеження;
    * провести заходи по благоустрою території населених пунктів, своєчасний вивіз відходів, ліквідацію несанкціонованих звалищ сміття;
    * провести інвентаризацію недіючих свердловин та вирішити питання щодо проведення їх ліквідаційного тампонажу.
 
  - керівникам підприємств, установ , організацій:
     * забезпечити проходження рентгенфлюорографічних обстежень всіх працюючих на туберкульоз. Осіб, які ухиляються від профілактичних оглядів відсторонювати від роботи.
   - керівникам підприємств харчової промисловості, громадського харчування, торгівлі.
     * забезпечити неухильне виконання санітарних норм і правил з метою недопущення випадків захворювань на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння.

   - Броварській центральній районній лікарні:
     * закінчити проведення ремонтних робіт в інфекційному та протитуберкульозному відділеннях Броварської ЦРЛ.

   - головному лікарю Броварської Центральної районної лікарні, головному лікарю БРЦПМСД:
     * забезпечити поповнення резервів лікарських засобів, виробів медичного призначення, імунобіологічних, діагностичних, дезінфікуючих препаратів на випадок спалахів інфекційних захворювань, масових харчових отруєнь;
    * активізувати санітарно – освітню роботу серед населення району, в т.ч. з питань імунопрофілактики. Проводити цілеспрямовану роботу з батьками дітей, які відмовляються від проведення профілактичних щеплень.

   - відділу освіти районної державної адміністрації директорам шкіл:
     * вирішити питання проведення капітального ремонту з добудовою харчоблоку Гоголівської ЗОШ І-ІІ ст. з обладнанням необхідних виробничих цехів, з підводкою проточної води, заміною інженерних мереж, мийних ванн у виробничих цехах, заміною облицювальної плитки на стінах, підлозі, заміною технологічних столів, обладнання; капітального ремонту харчоблоку Калинівської ЗОШ І-ІІІ ст.;
     *провести заміну частини технологічного та холодильного обладнання на харчоблоках Калинівської ЗОШ І-ІІІ ст., в ДНЗ с. Требухів, в ДНЗ с. Красилівка, в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Плоске, в ДНЗ с. Рожівка., Шевченківської ЗОШ I -III cт., Тарасівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ», ДНЗ «Берізка» Руднянської сільської ради;
     * посилити контроль за якістю питної води в навчальних закладах згідно ДСанПіН 2/2/4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної призначеної для споживання людиною», своєчасно проводити заміну фільтрів у водоочисних системах;
     *потребує вирішення питання енергозбереження в навчальних закладах району з метою зниження захворюваності хворобами органів дихання. Необхідно провести заміну вікон в Требухівськіій ЗОШ І-ІІІ ст., Красилівській ЗОШ І-ІІІ ст., ДНЗ с. Гоголів, Русанівський НВК, Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст., провести капітальний ремонт частини даху Гоголівської ЗОШ І-ІІІ ст., ДНЗ с. Гоголів, Плосківському НВК, Зазимській ЗОШ І-ІІІ ст., Пухівській ЗОШ І-ІІІ ст.; Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст.; утеплення фасаду в ДНЗ с. Требухів, в Гоголівській ЗОШ І-ІІІ ст., в НВК с. Русанів, в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Погреби, в Зазимській ЗОШ І-ІІІ ст., в Пухівській ЗОШ І-ІІІ ст., в ДНЗ с. Пухівка, в Рожнівському НВК, в Калинівській ЗОШ І-ІІІ ст., Красилівської ЗОШ І-ІІІ ст, Світильнянського НВК, Гоголівського ДНЗ «Сонечко».

   - Броварському районному управлінню ГУ Держпродспоживслужби в Київській області та Броварськиму районниму відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський ОЛЦ МОЗ У»: 
     * проводити аналіз санітарно-епідеміологічної ситуації в районі та інформувати органи влади;
     * забезпечити проведення моніторингових планових лабораторних досліджень об’єктів довкілля;
     * проводити санітарно-освітню роботу серед населення району по профілактиці інфекційних захворювань.
   6. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Богданівської сільської ради.
   Вирішили:
   - Богданівському сільському голові:
     * забезпечити належне виконання делегованих виконкому Богланівської сільскої ради повноважень;
     * здійснювати контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях, незалежно від форм власності;
     * здійснювати контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, за технічним станом та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності;
     * забезпечувати, у межах наданих повноважень, доступність та безоплатність освіти та медичного обслуговування;
     * контролювати дотримання земельного та природоохоронного законодавства;
     * враховувати в планах соціально-економічного розвитку с. Богданівка пропозиції і зауваження, висловлені громадянами в письмових зверненнях та під час усних і виїзних прийомів.

   - посилити увагу до життєвих проблем соціально незахищених категорій населення: інвалідів, учасників Другої світової війни, багатодітних сімей, осіб, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших громадян, вишукувати всі наявні можливості для задоволення їх обґрунтованих звернень.

   - рекомендувати вжити заходи щодо:
     * забезпечення контролю за виконанням делегованих повноважень та зверненнями громадян у виконкомі Богданівської сільської ради. 


   7.Різне.


Comments