Новини‎ > ‎

Відбулося засідання колегії при Броварській районній державній адміністрації

опубліковано 21 черв. 2018 р., 04:52 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 26 лип. 2018 р., 22:09 ]
   21 червня 2018 року голова райдержадміністрації М.Ф. Клименко провів засідання колегії при Броварській райдержадміністрації. 
 

   В засіданні взяли участь голова заступник голови райдержадміністрації Ю.С. Плакся, заступник голови Броварської районної ради А.В. Гоголіна, керівник апарату адміністрації К.В. Прянішнікова, члени президії, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району .

   Згідно порядку денного розглянуто наступні питання:
   1. Про роботу Комунального некомерційного підприємства Броварської районної ради «Броварський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо охорони здоров’я населення в Броварському районі.
   Вирішено:
   1. Комунальному некомерційному підприємству Броварської районної ради «Броварський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»:
   1.1. проводити широку роз’яснювальну роботу серед населення Броварського району щодо змін в сфері надання первинної медичної допомоги;
   1.2. провести навчання з медичними працівниками сільських закладів медицини щодо обрання сімейного лікаря та укладання декларацій жителями району;
   1.3. провести медичну нараду із завідуючими амбулаторій щодо реалізації в Броварському районі урядової програми «Доступні ліки».
   2. Головам сільських, селищних рад:
   2.1.  долучитися до проведення роз'яснювальної роботи щодо впровадження медичної реформи в населених пунктах району;
   2.2. сприяти заключенню декларацій між населенням та лікарями;
   3.2. спільно із Броварським районним центром первинної медико-санітарної допомоги вжити заходів щодо оптимізації орендованих площ для розміщення медичних закладів в населених пунктів району.


   2. Про стан кадрової роботи в Броварській районній державній адміністрації за 6 місяців 2018 року.
   Вирішено:
   1. Заступнику голови, керівнику апарату адміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, з метою більш якісної та ефективної реалізації завдань державної кадрової політики на місцях:
   1.1. Забезпечити безумовне дотримання вимог законодавства про державну службу, службу в органах місцевого самоврядування, запобігання корупції під час прийняття, проходження та звільнення з державної служби працівників.
   1.2. Посилити вимоги до моральних якостей осіб, які залучаються до управлінської діяльності, з метою уникнення можливих проявів корупції, запобігання виникненню конфлікту інтересів та особистий контроль за виконавською дисципліною і виконанням державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань.
   1.3. Створити сприятливі умови для належного розвитку кадрового потенціалу та раціонального використання кадрів на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування, активізувати роботу щодо безперервного професійного навчання кадрів та системи наставництва.
   1.4.Систематично проводити роботу щодо залучення висококваліфікованих фахівців, здібних випускників вищих навчальних закладів, талановитих, прогресивно мислячих і цілеспрямованих людей до роботи в пріоритетних проектах державного сектору України.
   1.5. Систематично проводити аналіз проведеної роботи з виконання актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України з питань реалізації державної кадрової політики.
   1.6. Безумовно дотримуватись визначених процедур та термінів при внесенні подань з питань нагородження державними нагородами, відзнаками Кабінету Міністрів України, обласної та районної держадміністрацій. Вжити заходів для забезпечення прозорості і відкритості під час попереднього розгляду питань, пов’язаних із відзначенням державними нагородами України, об’єктивної оцінки заслуг осіб, які представляються до нагородження, а також якості оформлення нагородних документів. Взяти до відома, що відповідальність за оформлення нагородних матеріалів на осіб, які подаються для нагородження, покладається на керівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, трудових колективів, установ, якими було прийнято рішення.
   1.7. Обговорювати на нарадах, засіданнях колегії конкретні випадки притягнення до кримінальної або адміністративної відповідальності осіб за корупційні правопорушення та запобігання вчинення таких правопорушень у подальшому.
   2. Уповноваженій особі з питань запобігання та виявлення корупції райдержадміністрації:
   2.1. Проводити моніторинг та контроль за виконанням Закону України «Про запобігання корупції» в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації, готувати відповідні довідки.
   3. Відділу управління персоналом та юридичному відділу апарату адміністрації:
   3.2. Проводити у Броварській районній державній адміністрації перевірку, передбачену законом України «Про очищення влади» відповідно до розпорядження Броварської районної державної адміністрації від 18 березня 2015 року №117 «Про проведення у Броварській районній державній адміністрації перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади».


   3. Про хід виконання Програми залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в Броварському районі на 2017-2019 роки.
   Вирішено:
   1. Відділу економіки:
   1.1. Сприяти потенційним інвесторам у питаннях консультативної допомоги, згідно з чинним законодавством, у супроводженні інвестиційних проектів, які плануються та реалізуються на території району.
   1.2. Здійснювати моніторинг щодо запровадження інвестиційних проектів і пропозицій Броварського району.
   2. Сільським (селищним) головам:
   2.1. Забезпечити виконання ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» шляхом підписання інвестиційних угод із замовниками про залучення коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту
   2.2. Проводити роботу щодо створення та оновлення реєстрів земельних ділянок та приміщень, що можуть бути запропоновані інвесторам для реалізації їх проектів.


   4. Про стан підготовки господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення району до роботи в осінньо-зимовий період 2018/2019.
   Вирішено:
   1. забезпечити безумовне та своєчасне виконання плану заходів з підготовки господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років;
   3. забезпечити фінансування заходів за рахунок загальних асигнувань, передбачених у відповідних місцевих бюджетах головним розпорядникам, відповідальним за їх проведення;
   3. підготувати звернення до голови Калинівської селищної ради щодо 
       - перенаправлення коштів на реконструкцію котельні та теплових мереж; 
       - провести оптимізацію системи опадення житлових будинків (індив опалення).

  

   4. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Русанівської сільської ради.
   Вирішено:  
   1. Русанівському сільському голові Слизюку В.І.:
   1.1. забезпечити належне виконання делегованих повноважень виконкому Русанівської сільської ради; 
   1.2 здійснювати контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях, незалежно від форм власності;
   1.3 здійснювати контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, за технічним станом та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності; 
   1.4 забезпечувати, у межах наданих повноважень, доступність та безоплатність освіти та медичного обслуговування;
   1.5 контролювати дотримання земельного та природоохоронного законодавства;
   1.6 враховувати в планах соціально-економічного розвитку с. Русанів пропозиції і зауваження, висловлені громадянами в письмових зверненнях та під час усних і виїзних прийомів.
   2. Посилити увагу до життєвих проблем соціально незахищених категорій населення: інвалідів, учасників Другої світової війни, багатодітних сімей, осіб, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших громадян, вишукувати всі наявні можливості для задоволення їх обґрунтованих звернень.
   3. Рекомендувати вжити заходи щодо:
   3.1. забезпечення контролю за виконанням делегованих повноважень та зверненнями громадян.
   3.2. належного ведення діловодства, відповідно до Інструкції з діловодства та Інструкції щодо організації роботи із запитами на публічну інформацію.

   Підготувати колегіальне звернення:
   1. до Служби автомобільних доріг та "КИЇВ. ОБЛАВТОДОР"ДП ВАТ "ДАК "АВТОМ. ДОРОГИ УКРАЇНИ" ДОЧIРНЄ ПIДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДЕРЖАВНА щодо проведення першочергового ремонту дороги державного значення с. Русанів
   2. до Служби автомобільних доріг в Київській області щодо надання графіку проведення ремонтнимх робіт в Броварському районі із переліком обраних Службою ділянок та про результати проведених тендерів.
Comments