Новини‎ > ‎

Відбулося засідання колегії при Броварській районній державній адміністрації

опубліковано 31 січ. 2019 р., 03:47 Інформаційно-довідковий центр   [ оновлено 31 січ. 2019 р., 05:56 ]
   31 січня 2019 року перший заступник голови райдержадміністрації Ю.Плакся провів засідання колегії при Броварській районній державній адміністрації.

   В засіданні взяли участь: заступник голови адміністрації О.Юрченко, виконуючий обов’язки керівника апарату О. Мордач, члени президії, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району, представники засобів масової інформації. 
 

   На засіданні колегії розглянуто наступні  питання:
  1. Про підсумки виконання Програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку Броварського району за 2018 рік. 
   До Програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку Броварського району включено 44 профільні програми, що передбачають та забезпечують всі сфери життєдіяльності району: весь спектр життя Броварського району, починаючи від політичних вподобань, економічних констант, охорони здоров'я, освіти, соціального захисті, розвитку та функціонування інфраструктури розвитку та збереження культурної спадщини до перспектив відтворення та покращення екології
   В Програмі передбачені реформи, запроваджені Президентом України: Нова Українська школа, інклюзивне навчання, сільська медицина, добровільне об'єднання громад та інші.
   Середньомісячна заробітна плата на території району у 2018 році зросла з 8 382 грн (2017 рік) до 11 120 грн, що становить +27,7%.
   Середній розмір пернсій у 2017 році складав 2 547 грн, а в 2018 році - 2 611 грн, що становить +2,4%.
   Станом на 01.01.2019 року по загальному фонду обсягу надходжень до зведеного бюджету району становить 920 316 360 грн, що більше на 20,0% або на 152 602 300 грн в порівнянні з відповідним періодом минулого року (763 662 500 грн). З них, міжбюджетні трансферти (дотації, субвенції тощо) становлять 65,7% або 602 165 600 грн. На 01.01.2019 року виконання складає 102,8% до плану затвердженого на відповідальний період.
   Завдяки організації зваженої, раціональної роботи всіх підрозділів адміністрації з Броварською районною радою, сільськими та селишними радами видаткова частина районного бюджету ефективно використана на розвиток району.
   Ефективне і виконання програми соціально-економічного розвитку за 2018 рік стало точкою опори для песпективного плану розвитку на 2019 рік, поставлена мета та намічені плани реалізації показників на покращення життя людей Броварського району. 


   2. Про впровадження проекту навчальних тренінгів «Надзвичайні ситуації. Алгоритм ефективного реагування. Перша домедична допомога» для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл Броварського району.
   Філія комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Броварська станція екстреної медичної допомоги», з метою засвоєння учнівською молоддю необхідних знань, вмінь та навичок надання першої домедичної та психологічної допомоги, а також алгоритмів поведінки при надзвичайних ситуаціях (НС), має ініціативу впровадження навчальних тренінгів для учнів для учнів 9-11-х класів загальноосвітніх шкіл Броварського району Київської області.
   Подібні тренінги мають важливе значення і набувають поширення у багатьох верствах населення, особливо у категорії немедичних працівників (осіб без медичної освіти).
   Методично, зазначені навчання, сформовані таким чином, що легко та з цікавістю сприймаються учнями старших класів, а головне - сприяють формуванню навичок впевненої та безпечної поведінки у позаштатних ситуаціях, надання першої допомоги та піклування про власну безпеку, а також вміння адекватно діяти в різних ситуаціях по мірі своїх сил та наявних ресурсів, а саме:
   - дізнаватися про потенційно небезпечні ситуації і приймати рішення про можливість допомоги собі та іншим (власна безпека);
   - у разі надзвичайної ситуації, яка загрожує власному здоров'ю та життю, вміти вжити заходів для зменшення цієї загрози;
   - вміти правильно звертатися по допомогу до оточуючих і до екстрених служб;
   - у разі надзвичайної ситуації вміти надавати допомогу іншим людям;
   - по мірі можливості підтримувати свій психологічний стан і підтримувати інших, уникати психотравм (саморегуляція);
   - знати, як поводитися після закінчення ситуації, де можна отримати підтримку.
   Даний курс сформовано на основі міжнародної сертифікованої програми «Basic Life Support» (BLS) Європейської ради реанімації і є адаптованим і загальноприйнятним для учнівської молоді.
   Загалом, навчально-тренувальний тренінг від наших сертифікованих фахівців надає можливість ознайомитися з таким рядом питань: принципи надання першої домедичної допомоги, алгоритм дії на місці пригоди і виклику «екстреної медичної допомоги», базові знання з анатомії і фізіології, транспортування потерпілого, допомога людині при травмі та переломах, пораненнях і кровотечах, допомога в критичних ситуаціях («серцевий напад», непритомність) та інше.
   Для організації проведення зазначених циклів навчальних тренінгів по загальноосвітнім школам Броварського району необхідне базове матеріально-технічне забезпечення (ноутбук, проектор, манекен, екран, актова зала). 


   3. Про підсумки роботи Броварського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Київській області за 2018 рік.
   Протягом 2018 року на користь управління надійшло 1 520,4 млн. грн. (в т.ч. розмежованого ЄСВ – 776,5 млн. грн.), власних надходжень (з урахуванням розмежованого ЄСВ) – 781,3 млн. грн., що на 229,9 млн. грн. більше власних надходжень за відповідний період 2017 року.
   Коштів з Державного бюджету надійшло – 497,5 млн. грн. що складає 98% виконання.
   Видаткова частина бюджету – 1 437,8 млн. грн., що складає виконання бюджету управління на 101,57% і перевищує планові показники на 22,1 млн. грн. План власних коштів по страховим внескам та по відшкодуванню пенсій призначених на пільгових умовах за 2018 рік виконано на 35,7 %.
   План власних коштів по страховим внескам та відшкодування пенсій призначених на пільгових умовах станом на 01.01.2019 року виконано на 35,7 %. План власних коштів по єдиному соціальному внеску станом на 01.01.2019 року виконано на 105%.
   З початку року до Київського окружного адміністративного суду було подано 61 позов про стягнення заборгованості на користь держави в інтересах Пенсійного фонду на загальну суму 5,4 млн. грн. Задоволено судами 22 позовні заяви на суму 1,5 млн. грн. Надходження за позовними заявами складає грн. з урахуванням позовів минулих років. На примусове виконання до органів ДВС за 12 місяців 2018 році передано 22 рішень суду на суму 1,4 млн. грн. З початку 2018 року органами ДВС було стягнуто на рахунки ПФУ 455 900 грн.
   Робота по стягненню боргів, які перебувають на виконанні в органах ДВС перебуває на постійному контролі, проводяться спільні наради, виїзди з державними виконавцями до боржників. Юридичний відділ проводить роботу по встановленню місцезнаходження засновників та керівників боржників, які мають статус безнадійного боргу.
   За 2018 рік від пенсіонерів надійшло 145 позовних заяв на загальну на суму 6,5 млн. грн. З загальної кількості розглянутих судами позовів пенсіонерів за 2018 рік, з урахуванням позовів минулих років, 15 відмовлено в задоволені, 122 задоволено, 20 залишено без розгляду. Прийнято участь в більше 300 судових засіданнях. Триває робота по формуванню реєстру судових справ за судовими рішеннями, виплата за якими не проведена.
   Робота за принципом «Єдиного вікна»
   Протягом звітного періоду відділом обслуговування громадян на особистому прийомі прийнято 39 484 особи, які щоденно зверталися до управління з різних питань, також до відділу надійшло 987 письмових звернень.
   Із заявами про переведення пенсійних справ за місцем тимчасового перебування звернулося 2 866 особи, відповідно до яких направлені запити пенсійних справ: 1 478 мешканців Донецького регіону; 1 355 мешканці Луганського регіону; 33 мешканці АР Крим та м. Севастополя. На облік взято 2714 особи, зокрема: 1 365 мешканці Донецького регіону; 1 316 мешканців Луганського регіону; 33 мешканець АР Крим та м. Севастополя.
   Робота щодо пенсійного забезпечення пенсіонерів
   На обліку в управлінні знахдяться 46 683 пенсіонери, середній розмір пенсії 2 611,40 грн.
   31 особа звернулося за призначенням пенсії згідно із ЗУ „Про пенсії за особливі заслуги перед Батьківщиною”.  
   Протягом 2018 року до управління надійшло 712 витягів з акту огляду МСЕК.
   Станом на 31.12.2018 року зареєстровано 32 329 користувача веб-порталу Пенсійного фонду України, кількість ЗО, які завершили реєстрацію – 7134(22,07%).
   Використовується централізована підсистема «Звернення» (форма 10) інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України із застосуванням ЕЦП та проводиться формування заяв для оформлення модернізованого пенсійного посвідчення. Проводиться формування заяв на виготовлення електронних пенсійних посвідчень, оброблено 579 заяв.
   Запроваджено смс-інформування громадян щодо зарахування страхового стажу та пенсійних виплат, виявили бажання отримувати повідомлення 10 981 особа.
   Протягом 2018 року управлінням проводилася інформаційно – роз’яснювальна робота, а саме:
   - 430 матеріалів розміщено в розділі Пенсійного фонду на офіційному веб-сайті Броварської райдержадміністрації та міськвиконкому та офіційній сторінці fasebook;
   - здійснено 73 виступи на радіо;
   - 9 публікацій у друкованих виданнях;
   - проведено 163 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 640 осіб;
   - 24 зустрічі в трудових колективах, на яких були присутні 804 осіб;
   - 29 зустрічей за місцем проживання, на яких були присутні 29 осіб;
   - 15 лекцій в центрі зайнятості, присутні 235 осіб;
   - 8 зустрічей з учнівською молоддю та студентами, присутні 89 осіб;
   - 12 засідань «круглих столів»;
   - 17 флешмобів;
   - 1 зустріч з ветеранами;
   - роздано 10 636 буклетів.

   4. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Рожнівської сільської ради.
   Рожнівська сільська рада та її виконавчий комітет в своїй роботі по виконанню делегованих повноважень керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими законодавчими актами та розпорядчими документами.
   Визначені прийомні дні та години прийому громадян працівниками сільської ради: середа з 9-00 до 12-00, але громадяни приймаються і в інші дні.
   Робота виконавчого комітету Рожнівської сільської ради проходить відповідно до затвердженого плану роботи на рік.
   Особливу увагу виконавчий комітет приділяє соціальній сфері життя села. В адміністративно територіальних межах Рожнівської сільської ради постійно проживаючих та зареєстрованих нараховується 1 255 громадян. Дана верства населення постійно знаходяться в полі зору виконкому та депутатів Рожнівської сільської ради.
   На території села Рожни функціонує Рожнівський НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» в якому навчається 95 учнів та дитячий садок, який відвідує 21 дитина.
   Значна увага приділяється забезпеченню доступу учнів закладу до інформаційних ресурсів. В закладі функціонує кабінет інформатики, в якому встановлено сучасний навчальний комп’ютерний клас, де навчаються учні та здійснюється підготовка педагогічних працівників до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі за програмою Інтел. 
   В школі є медичний працівник, який постійно слідкує за станом здоров'я учнів. Один раз на рік учні школи, вихованці дошкільного навчального закладу проходять поглиблений медичний огляд. Діти, у яких виявлено погіршення здоров'я та значні відхилення від норми, беруться на диспансерний облік і за ними ведеться постійний медичний нагляд. Учні загальноосвітньої школи, які перебувають на диспансерному обліку, направляються на лікування та відпочинок в санаторії.
   Медичне обслуговування населення здійснює Рожнівська медична амбулаторія, яку відвідує в середньому 15 осіб в день. Учасники бойових дій, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, перебуваючи на диспансерному обліку, один раз на рік проходять поглиблений медичний огляд, а також забезпечуються згідно переліку, затвердженого Міністерством охорони здоров'я, безоплатними ліками. Особливий медичний догляд ведеться за дітьми до року та дітьми в групі ризику.
   Будинок культури с. Рожни розрахований на 300 осіб, де функціонують гуртки в яких приймають участь як учні НВК та і жителі села. Також регулярно проводяться культурно-розважальні заходи.
   Поштове відділення с. Рожни обслуговує жителів села, а також мешканців садових товариств, які там проживають постійно. Пенсіонери через поштове відділення отримують пенсію.
   Храм Різдва божої Матері відвідують близько 60 прихожан.
   Згідно ст.30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконкомом сільської ради проводиться робота по виконанню власних та делегованих повноважень в галузі житлово-комунального господарства, побуту, торгівлі, транспорту і зв'язку.
   Ведеться облік громадян, що потребують покращення житлових умов.
   Планується будівництво соціального житла, нового приміщення дитячого садка на 110 місць та інші соціально важливі заходи.
   Проблемними питаннями, які потребують вирішення:
   1. Приорітетним питанням залишається на сьогоднішній день реконструкція каналізаційної насосної станції по вулиці Свободи;
   2. Ремонт доріг по вул. Лісова, Шкільна, Садова, Рибальська, провул. Тихий ;
   3. Будівництво дитячого садочка на 110 місць;
   4. Будівництво нового приміщення для мед. амбулаторії;
   5. Будівництво 36-ти квартирного будинку для соціального житла;
   6. Необхідна газифікація вул. В/М № 15 та вул. Торфова.


Comments