Новини‎ > ‎

Виконуючий обов’язки голови Броварської районної державної адміністрації Ю.С. Плакся провів оперативну розширену нараду

опубліковано 16 лип. 2018 р., 06:30 Інформаційно-довідковий центр
   16 липня 2018 року виконуючий обов’язки голови Броварської районної державної адміністрації Ю.С. Плакся провів оперативну розширену нараду.

   В засіданні взяли участь: керівник апарату адміністрації К.В. Прянішнікова, заступник голови Броварської районної ради А.В. Гоголіна, начальники служб, управлінь, відділів, завідуючі секторів райдержадміністрації, керівники служб, які забезпечують життєдіяльність району, голови сільських, селищних рад та представники об’єднаних територіальних громад, голови профспілок району, представники засобів масової інформації.

   Нараду розпочали з інформації Броварського районного управління ДСНС щодо випадків загибелі на водних об’єктах району трьох людей протягом останніх двох діб.


   Виконуючий обов’язки голови Броварської районної державної адміністрації Ю.С. Плакся наголосив на необхідності негайного проведення комісії з питань ТЕБ та НС щодо посилення заходів з протидії нещасним випадкам на водних об’єктах, зокрема р.Десна. 

   Згідно порядку денного розглянуто наступні питання:
   1. Застосування в роботі Інструкції з діловодства згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року №55.
   Доучено:
   - забезпечити неухильне дотримання вимог Інструкції керівниками Броварської райдержадміністрації, її структурними підрозділами,сільськими та селищними радами району.



   2. Про оптимізацію використання приміщень сільськими, селищними радами під ФАПами та амбулаторіями, переукладенння договорів оренди, упорядкування котельно-газового господарства.
   Доручено:
   - директору КНП БПМСД підготувати звернення щодо  потреб кожної сільської та селищної ради в приміщеннях під ФАПи та амбулаторії (зазначивши площу таких приміщень).


   3. Про хід підготовки закладів освіти до нового навчального 2018-2019 року.
  
   4. Інформація керівників служб, які забезпечують життєдіяльність району.

Comments