Новини‎ > ‎

В малій залі відбулось засідання координаційної ради щодо створення освітніх округів

опубліковано 8 лют. 2016 р., 23:21 Інформаційно-довідковий центр



У малій залі Броварської районної державної адміністрації відбулося засідання координаційної ради щодо створення освітніх округів та модернізації мережі навчальних закладів Броварського району.

До складу координаційної ради входять:

Плакся Юрій Сергійович - заступник голови райдержадміністрації
Гоголіна Анна Василівна - заступник голови районної ради
Шульга Валентина Євгеніївна - голова постійної комісії з питань освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту, охорони здоров'я та соціального захисту
Чайка Людмила Григорівна - начальник відділу освіти



 
Члени координаційної ради: 

Григор’єв Борис Петрович- директорСемиполківського НВК

Димчук Лідія Сергіївна
- голова Плосківської сільської ради

Зінь Оксана Романівна
- директор Русанівського НВК

Кругляк
Олександр Володимирович
- голова Світильнянської
сільської ради

Лях Наталія Михайлівна
- директор Мокрецького НВК

Малаш Людмила Вікторівна
- директор Плосківського НВО

Миргородська Олена Жоржівна
- начальник фінансового управління

Решотко Тетяна Миколаївна
- директор Світильнянського НВК

Слизюк Володимир Іванович
- голова Русанівської сільської ради

Ткачеко Євгенія Володимирівна
- директор Заворицького НВК

Хитра Ірина Володимирівна
- завідувач РМК

Христинченко
Олексій Васильович
- голова Калитянської
об’єднаної громади

Хромець Світлана Миколаївна
- головний спеціаліст відділу освіти

Шпак
Антоніна Михайлівна
- виконуючий обов’язки директора
Калитянської ЗОШ І-ІІІ ступенів


Під час засідання проведено детальний аналіз:

1.1.         потреби у навчальних закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти району;

1.2.         стану будівель навчальних закладів, потреби у будівництві, капітальному ремонті, реконструкції об’єктів, обсягу відповідного фінансування, наявності необхідних приміщень, внутрішніх вбиралень, водогонів, систем опалення, їдалень, спортивних залів, майстерень;

1.3.         розташування навчальних закладів різних типів відносно місць проживання учнів;

1.4.         потреби у створенні навчально-виховних комплексів, освітніх округів;

1.5.          можливостей транспортної системи, порівняльної картосхеми розташування навчальних закладів і їх транспортної доступності;

1.6.         демографічної ситуації з прогнозуванням дитячого контингенту на наступні п’ять років;

1.7.          рівня попиту населення на освітні послуги (з урахуванням потреби у поглибленому вивченні окремих предметів, допрофільній та профільній підготовці, мови навчання, форм організації навчально-виховного процесу, забезпечення варіативності освітніх послуг для задоволення індивідуальних запитів учнів, зокрема обдарованої молоді, осіб, які потребують соціальної допомоги та реабілітації, а також дітей з особливими освітніми потребами);

1.8.         пропозицій навчальних закладів щодо об’єднання в освітні округи;

1.9.          пропозицій територіальних громад щодо необхідності створення освітніх округів, модернізації навчальних закладів;

1.10.      рівня забезпеченості педагогічними та науково-педагогічними кадрами, іншими спеціалістами;

1.11.      відповідності оснащення навчальних закладів сучасним вимогам;

1.12.      інформації про результативність і ефективність діяльності навчальних закладів, перспектив зайнятості молоді;

1.13.       можливостей концентрації та ефективного використання матеріально-технічних, кадрових, фінансових ресурсів регіону для урізноманітнення форм організації навчання і виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

1.14.      у разі модернізації мережі навчальних закладів - рішень територіальних громад, рівня організації навчання учнів, підвезення до інших навчальних закладів, забезпечення автотранспортом, працевлаштування вивільнених педагогічних, науково-педагогічних кадрів та персоналу;

1.15.      фінансування галузі освіти в регіоні протягом останніх 5 років, обсягу витрат на одного учня (вихованця) та відповідності фінансовим нормативам;

1.16.       ризиків, пов’язаних з модернізацією мережі навчальних закладів, створенням освітніх округів, а також об’єктивних перешкод;

актуальності модернізації мережі навчальних закладів та обраних для цього методів, реалістичності виконання планів, тенденцій розвитку варіативності освіти в регіоні відповідно до національних та світових тенденцій, альтернативних варіантів і результатів виконання планів.

 

Відбулося обговорення щодо перспективи:

-         призупинення функціонування школи ІІІ ступеня у Заворицькому та Мокрецькому НВК, Світильнянському НВК;

-         створення освітніх округів:

Калитянський освітній округ з опорними закладами:

Калитянська ЗОШ І-ІІІ ст. (філологічний напрям, профіль української філології);

Семиполківський НВК (природничо-математичний напрям, біолого-хімічний та екологічний профілі).

Суб’єктами освітнього округу будуть:

Калитянська ЗОШ І-ІІІ ст., Семиполківський НВК, Мокрецький НВК, Заворицький НВК.

Плосківський освітній округ з опорним закладом:

Плосківське НВО (природничо-математичний напрям, математичний профіль).

Суб’єктами освітнього округу будуть:

Плосківське НВО, Світильнянський НВК, Русанівський НВК.

Comments