Новини‎ > ‎

Засідання колегії Броварської районної державної адміністрації

опубліковано 28 вер. 2017 р., 06:55 Інформаційно-довідковий центр
 
   28 вересня 2017 року у приміщенні великої зали Броварської райдержадміністрації голова Броварської районної державної адміністрації М.Ф. Клименко провів засідання колегії.

    В нараді взяли участь: заступник голови Броварської райради А.В. Гоголіна, керівник апарату Броварської районної державної адміністрації К.В. Прянішнікова, начальники управлінь, відділів, служб, секторів адміністрації, керівники управлінь, відділів, служб району, голови сільських та селищних рад, представники засобів масової інформації.
  

   Згідно порядку денного були розглянуті такі питання: 
   1. Про хід виконання районної Програми розвитку фізичної культури і спорту «Броварщина спортивна» на 2017 -2020 роки за 9 місяців 2017 року.
   Вирішили:
   - звіт завідувача сектору фізичної культури, молоді і спорту Броварської районної державної адміністрації прийняти;
   - продовжувати роботу щодо реалізації державної політики у галузі фізичної культури та спорту у Броварському району;
   - зібрати інформацію щодо потреб забезпеченості спортивного інвентарю кожного клубу та виду спорту;
   - надати детальний звіт про використані кошти за 9 місяців виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту «Броварщина спортивна»;
   - визначитися із законними підставами фінансової підтримки тренерів, спортсменів при проведенні змагань вищого рівня.

   2. Про роботу відділу реєстрації Броварської районної державної за 9 місяців 2017 року.
   Вирішили:
   Селищним та сільським головам:
   - здійснювати контроль з метою недопущення порушення законодавства у сфері державної реєстрації, зокрема, порушення строків передачі реєстраційних справ до архіву Броварської райдержадміністрації;
   - проаналізувати за 9 місяців 2017 року підсумки роботи державного реєстратора, результати аналізу розглянути на оперативних нарадах, засіданнях виконкомів сільських та селищних рад, вжити заходів щодо поліпшення роботи, безумовного виконання вимог Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
   - розглянути можливість функціонування держаного реєстратора у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

   Відділу реєстрації Броварської райдержадміністрації:
   - продовжити проведення державної реєстрації в Державному реєстрі речових прав та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
   - забезпечувати проведення робочих зустрічей з державними реєстраторами Броварського району;
   - про підсумки роботи відділу реєстрації Броварської районної державної адміністрації за 9 місяців 2017 року інформувати населення району через газету «Нове життя» та місцеве радіо;
   - спільно з юридичним відділом апарату адміністрації підготувати законодавче обґрунтування надання (відмови в наданні) інформації на запити правоохоронним органам;
   - організувати допомогу в упорядкуванні архівна справи реєстраційної служби, які знаходяться в розпорядженні відділу реєстрації Броварської районної державної адміністрації;
   - підготувати інформацію про штат, навантаження

   3. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Рожівської сільської ради.
   Вирішили:
   1. Забезпечити належне виконання делегованих виконкому Рожівської сільської ради повноважень:
   - здійснювати контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях, незалежно від форм власності;
   - здійснювати контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, за технічним станом та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності;
   - забезпечувати, у межах наданих повноважень, доступність та безоплатність освіти та медичного обслуговування;
   - контролювати дотримання земельного та природоохоронного законодавства;
   - враховувати в планах соціально-економічного розвитку с. Рожівка пропозиції і зауваження, висловлені громадянами в письмових зверненнях та під час усних і виїзних прийомів.
   2. Посилити увагу до життєвих проблем соціально незахищених категорій населення: інвалідів, учасників Другої світової війни, багатодітних сімей, осіб, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших громадян, вишукувати всі наявні можливості для задоволення їх обґрунтованих звернень
   3. Рекомендувати вжити заходи щодо:
   - контролю за виконанням делегованих повноважень та зверненнями громадян.

   4. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Пухівської сільської ради.
   Вирішили:
   1. Забезпечити належне виконання делегованих виконкому Пухівської сільської ради повноважень:
   - здійснювати контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях, незалежно від форм власності;
   - здійснювати контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, за технічним станом та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності;
   - забезпечувати, у межах наданих повноважень, доступність та безоплатність освіти та медичного обслуговування;
   - контролювати дотримання земельного та природоохоронного законодавства;
   - враховувати в планах соціально-економічного розвитку с. Пухівка пропозиції і зауваження, висловлені громадянами в письмових зверненнях та під час усних і виїзних прийомів.
   2. Посилити увагу до життєвих проблем соціально незахищених категорій населення: інвалідів, учасників Другої світової війни, багатодітних сімей, осіб, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших громадян, вишукувати всі наявні можливості для задоволення їх обґрунтованих звернень.
   3. Рекомендувати вжити заходи щодо:
   - забезпечення контролю за виконанням делегованих повноважень та зверненнями громадян.
   4. Спільно з головами сільських рад провести нараду щодо видобутку піску в Придеснянській зоні. 

   5. Про виконання делегованих повноважень та роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Плосківської сільської ради.
   Вирішили:
   1. Забезпечити належне виконання делегованих виконкому Плосківської сільської ради повноважень:
   - здійснювати контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях, незалежно від форм власності;
   - здійснювати контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, за технічним станом та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності;
   - забезпечувати, у межах наданих повноважень, доступність та безоплатність освіти та медичного обслуговування;
   - контролювати дотримання земельного та природоохоронного законодавства;
   - враховувати в планах соціально-економічного розвитку с. Плоске пропозиції і зауваження, висловлені громадянами в письмових зверненнях та під час усних і виїзних прийомів.
   2. Посилити увагу до життєвих проблем соціально незахищених категорій населення: інвалідів, учасників Другої світової війни, багатодітних сімей, осіб, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших громадян, вишукувати всі наявні можливості для задоволення їх обґрунтованих звернень.
   3. Рекомендувати вжити заходи щодо:
   - належного контролю за виконанням делегованих повноважень та роботою зі зверненнями громадян.

Comments