Київська обласна державна адміністрація інформує:

опубліковано 31 лип. 2020 р., 04:13 Інформаційно-довідковий центр
    В рамках продовження реалізації проекту "Підвищення конкурентоспроможності регіонів України та розвиток польсько-українського економічного співробітництва" Польська Агенція з Розвитку Підприємництва планує проведення безкоштовного вебінару "Міжнародна торгівля в умовах кризи" для представників малого та середнього підприємництва.
    Вебінар відбудеться 07 серпня 2020 року з 11.00 до 16.00 год. 
    Реястрація учасників вебінару до 02 серпня 2020 року.
Анкету для реєстрації розміщено за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWJs8liFw6tGG29bB5pd0LrZkwYXR8syxZxecqYWZ0zX2rug/viewform
    
    Рамкова програма навчання (вебінар) для представників Українських MСП
7 серпня 2020 р.  11:00 – 16:00
    Проект: Підвищення конкурентноспроможності регіонів України та розвиток
польско-україньскої екномічної співпраці ( 2020r.)
    „Як не втратити зовнішні ринки та розвинути експорт в умовах кризи”
    Для кого проводиться навчання:
- Особи, що здійснюють управління закордонними продажами,
- менеджери, відповідальні за зовнішні ринки,
- Власники компаній, що продають на зовнішні ринки
    Тренувальна програма
1. Експорт як захист для компанії у важкі часи та можливість розвитку
в недалекому майбутньому
- Які можливості має моя компанія і що мені потрібно швидко наздогнати?
- Які переваги я можу отримати на експортних ринках у коротко- та довгостроковій перспективі?
2. Експортна самодіагностика компанії - що використовувати і щo вдосконалити, щоб не зійти із зовнішніх ринків
3. На яких експортних ринках ви можете бути успішним, a яких треба уникнути?
- Як швидко проаналізувати та зрозуміти зовнішні ринки
- Де шукати інформацію про закордонні ринки, конкурентів та клієнтів
4. Як адаптувати бізнес-модель компанії до нових ринкових умов
(придбання нових сегментів вартості, модифікація ціннісних пропозицій,
альтернативні моделі заробітку, стратегії витрат та партнерство як можливість оптимізацї та вступ у нові прибуткові галузі)
5. Модифікація експортної стратегії до кризових умов
- Стратегія продукту - будуйте цінності, щоб клієнти "вбивали за ваш продукт"
- Цінова стратегія - як продати дорожче на зовнішніх ринках навіть в умовах кризи?
- Стратегія дистрибуції - як отримати найкращих іноземних партнерів
- Комунікаційні та промоційні стратегії на зовнішніх ринках
6. Як вести переговори про експортні ринки в умовах кризи:
- Як будувати свою переговорну силу в міжнародному бізнесі,
- Нові міжнародні умови, що впливають на продаж та переговори
в експорті.
- Будьте готові до переговорної війни в нових умовах:
- З ким я буду вести переговори - зустріч із закордонним партнером, його стиль, тактика ,мотивація та хто є реальним керівником;,
- Технічні дані або презентація - вплив на привабливість вашої
пропозиції.
- Як успішно вести переговори про "захист" вашої ціни:
- Коли розпочати переговори, щоб не програти
- Як продати дорожче - тактика та цінова психологія,
7. Практичні поради від провідних експортерів у важкі часи
8. Запитання та відповіді
    Тренер
Гжегож Братек - керуючий директор консалтингової компанії «Євроспектрум», творець Export-Experts, а також платформи для експортерів:
https://szkolenia-eksportowe.pl
- Давній менеджер з продажу
- експорт у провідних польських компаніях (серед інших: AMICA S.A., FagorMastercook S.A., Global Cosmed,) та зарубіжних: Fagor Electrodomesticos (Іспанія); Zeigler Bross (США), FagorBrandt
(Франція)
    Хто я?
- Коли я почав продавати за кордон у 2001 році, на ринку було близько 20% безробіття, і я асоціював польські товари з тим, що дешево і неякісно.
- Я працював у багатьох провідних компаніях, розширюючи експортні відділи, у багатьох збільшуючи продажі.
- Я часто будував дистрибуцію з нуля, відкривав закордонні відділення та розширював системи експортного продажу
- Я досяг найкращих результатів під час останньої глобальної кризи (2007-2010 рр.)
- Як і всі, я також робив помилки, які давали мені знання та досвід, необхідні для вирішення найскладніші проблем.
- У 2007 році разом з досвідченою командою я створив консалтингову компанію для допомоги в ефективній зарубіжній експансії на основі, виграних переговорів та найкращих стратегій та процесів.
- Я маю понад 19-річний досвід впровадження польських та міжнародних брендів на ринки зарубіжні та великий досвід міжнародного консалтингу.
- Я провів переговори в понад 40 країнах як для глобальних гравців, так і для середніх місцевих компаній.
- Збільшив продажі на загальну суму понад 300 млн. злотих.
- Я відповідав за створення, переговори тавиконання багатьох міжнародних контрактів.
- Я багато років займався вдосконаленням експортної діяльності, розробкою стратегій розвитку експорту,створення бізнес-моделей для зовнішньої співпраці, розробку нових каналів збуту за кордоном.
- Я проводжу експортне навчання вже більше 10 років, як на польському ринку, так і за кордоном.
Comments